اخبار دیگران

محسن یاری بهترین بلاگر در ترکیه (استانبول یاری)

محسن یاری با بیش از 5 سال سابقه در حوزه گردشگری ترکیه و راهنمایی مسافران ایرانی که قصد سفر تفریحی به ترکیه را دارند توانسته با فعالیت چشم گیر خود در این رعصه و جذب هزاران دنبال کننده در صفحات اجتماعی به خصوص پیج اینستاگرام استانبول یاری با بیش از 500 هزار دنبال کننده فعال ایرانی با هدف تهیه تولید محتوای ایسنتاگرامی و معرفی بهترین جاذبه های تفریحی شهر های کشور دیدنی و جذاب ترکیه همواره سطح اگاهی مسافران ایرانی مقیم ترکیه را از تمام اماکن دیدنی و جاذبه های توریستی کشور ترکیه آگاه کرده تا مخاطبان پیج استانبول یاری هیچگونه دغدغه ای در انتخاب هتل، رزرواسیون ، اخذ تست p . c . r  نداشته باشند.

محسن یاری با بهره‌گیری از ظرفیت بالای تورلیدری در کشور ترکیه توانسته به عنوان اولین مرجه رسمی فارسی زبان در کشور ترکیه تحت عنوان استانبول یاری در اینستاگرام باشد تا همواره تمام ایرانیا ناز قیمت لحظه ای لیر به تمام جفت ارزها تا ارزش پول ترکیه در خرید به خصوص خود که با مشاهدهای کوتاه به پیج اینستاگرام استانبول یاری متوجه آن می‌شود ایرانیان مقیم ترکیه را راهنمایی کند.

https://www.instagram.com/istanbul.yari/

کشور ترکیه دارای جاذبه های توریستی زیاد در شهرهای گوناگون خود می باشد. آنتالیا و استانبول از 2 شهر پر مسافر ترکیه می باشد. بناهای تاریخی کهن با معماری با شکوه، فرهنگ غنی، غذاهای مشهور،مناظر و طبیت زیبا و چشم نواز، کوه های بر افراشته ، سواحل مدیترانه ای با آب های زلال و شفاف از جمله دلایل سفر به این کشور می باشد.

سفر به استانبول برای هر فردی جزو سفر های خاطره انگیز است. بنا های تاریخی، مراکز خرید، فروشگاه با اجناس برند و زیبایی های شهر استانبول باعث جذب توریست شده است. اگر می خواهید برای اولین بار به این شهر سفر کنید، بهتر است از تور استفاده کنید.

اسکار : مهران مدیری با برنامه ای جذاب در فیلیمو

سفر کردن بدون برنامه ریزی موجب نگرانی و آشفتگی مسافران می شود. اما اگر برای هر ساعت از سفر برنامه ریزی داشته باشید، به تمامی کار هایی که در سفر علاقه دارید انجام دهید، می رسید و یک سفر لذت بخشی را تجربه می کنید. یک تور خوب باید زمان دقیق رفت و برگشت را قبل از رزرو تعیین کند، تا مسافران بتوانند مناسب ترین روز را با توجه به برنامه شخصی خود انتخاب کنند. مدت زمان اقامت در استانبول مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه کنید. قبل از آغاز سفر حتما با هتل مورد نظر باید هماهنگ شود تا مشکلی برای اقامت وجود نداشته باشد. اگر به دنبال تور استانبول هستید حتما از استانبول یاری کمک بگیرید .

محسن یاری با تلسط کامل بر زبان رسمی کشور ترکیه و همچنین فراگیری زبان های انگلیسی و المانی می تواند بهترین راه نمای کسانی باشد که می خواهند سفری بی دغدغه را به ترکیه نجربه کنند به همین صورت بایستی روزا با نگاهی کوتا به مطالب منتشر شده در سایت و استوری های اینستاگرام استانبول یاری از مکانی که قصد سفر به ان را دارند مطلع شده و سپس با راهنمایی محسن یاری اقدام به تهیه بلیط در ایران و تا رزرو هتل و معرفی اماکن توریستی راهنمایی شوند.

تأکید بر دنبال کردن پیج اینستاگرام استانبول یاری به این علت است که تمام تمرکز محسن یاری و مجموعه قدرت مندش در عرصه گردشگری برروی انتقال محتوای توریستی به ایرانیان از طریق تصویر است تا با حال و هوایی بهتر اقدام به تصمیم گیری سفر تفریحی به ترکیه کنند چرا که با نواسان ارزی موجود در بازار قطعا بهترین مقصد تفریحی در خارج از کشور در همسایگی ایران کشور دیدنی و سر زنده ترکیه به حساب می آید.

آرامگاه سعدی و همه چیز در مورد آن

اگر دوست دارید در طول سفر به صورت دسته جمعی و همراه با بقیه افراد باشید بهتر است تور گروهی را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید به صورت انفرادی و همراه با بقیه اعضای خانواده از استانبول دیدن کنید تور انفرادی مناسب شماست. مزیت تور های گروهی این است که یک تور لیدر همراه تان است تا در طول سفر به هر مکان دیدنی که رفتید توضیحات لازم را به شما ارائه دهد، اما متاسفانه همه فعالیت های سفرتان باید هماهنگ با گروه انجام شود، حتی وعده های غذایی تان شایان  ذکر است محسن یاری اولین توریسم بلاگر ایرانی مقیم ترکیه است که در کنار معرفی بهترین اماکن تفریحی ترکیه محتوای فود بلاگری نیز در پیج اینستاگرام خود تولید میکند.

استانبول یاری تنها مرجع رسمی در کشور ترکیه است که با رصد لحظه ای اخبار حاکم بر کشور ترکیه و شهر استانبول به عنوان توریسم بلاگر روابط توریستی ایران و کشور زیبای ترکیه را ارتقا داده و نسبت به فراهم سازی آرامش خاطر هموطنان شان از لحظه تصمیمی گیری تا بر گشت به کشورمان اقدام کنند.

محسن یاری با تسهیل گری سفر در تمام امور ایرانیان در کشور ترکیه، کسب و کار خود را در رابطه با امور گردشگری گسترش داده و در کنار این فعالیت ها متقاضیان اخذ لقلمت ترکیه را از صفر تا صد پشتیبانی و ارزیابی کند کند تا با توانند با توجه به راهنمایی های ارائه شده از سوی مجموعه استانبول یار امن ترین و مطمعن ترین و سریع ترین مسیر رسیدن به اقامت این کشور سر زنده را طی کنند.

مقایسه و رزرو هتل استانبول و هتل تبریز

محسن یاری تنها توریسم بلاگر فارسی زبان کشور ترکیه است که فارغ از هر گونه جنبه مادی به صورت رایگان توانسته شکاف فرهنگی بین این دو کشور همسایه را با تولید محتوای فاخر از بین برده و مسافران ایرانی عازم کشور زیبا و دیدنیه ترکیه را به گونه ای از شرایط موجود و صفر تا صد سفر تفریحی شان اگاه کند تا هیچ مشکلی در طول سفر خود نداشته باشند.

مجموعه استانبول یاری از افرادی که این اکونومی قدرتمند توریستی را به عنوان اولین قدم برای شروع سفر خود انتخاب میکند سپاس گزار است

الان بهترین زمان برای سفر به ترکیه به همراه یاوری مطمعن تحت عنوان استانبول یاری به مدیرت محسن یاری است.

استانبول یاری با شعار یاوری مطعن برای ایرانیان در کشور ترکیه و شهر زیابی استانبول مرجعی جامع کامل و لذت بخش برای برنامه ریزی سفر گردشگران است.

همواره مخاطبان پیج اینستاگرام استانبول یاری در تمام طول سال بلیط های هواپیمای خود را به مقصد ترکیه و از مبدا ترکیه به ایران از طریق سایت استانبول یاری تهیه می کنند .

محسن یاری سعی دارد با تمام توان خود برای تولید محتوای توریسم و گردشگری از کف شهر های استانبول تا بهترین و لوکس ترین اماکن هم میهنان ایرانی خودش را در امر گردشگری و داشتن سفری آرام ، مطمعن ، امن و خاطره انگیز یاری کند و به همین علت نام سایت رسمی و پیج اینستاگرام خود را استانبول یاری ثبت کرده است.

 

https://istanbulyari.com//

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا