اخبار دیگران

معرفی برند های برتر دوچرخه دنیا

امروز تصمیم گرفتیم 10 دوچرخه برتر دنیا را به شما معرفی کنیم که بیشتر این برندها تیم های بزرگ دوچرخه سواری را اسپانسری نیز می کنند.

بهترین دوچرخه های جهان در کشور آمریکا و تایوان طراحی و ساخته می شوند.  در ادامه مقاله معرفی برند های برتر دوچرخه دنیا همراه ما باشید. در ادامه این مقاله از برلیانس همراه ما باشید.

چه چیزی باعث ایجاد مارک دوچرخه خوب می شود؟

سوال درمورد اینکه چه چیزی یک دوچرخه مارک را به یک برند خوب تبدیل می کند می تواند چالش برانگیز باشد. هر کس در اینباره نظر خود را دارد. ممکن است یک دوچرخه سوار تجربه بدی در دوچرخه سواری با دوچرخه برند Trek داشته باشد یا اینکه دوچرخه بیانچی (Bianchi) را ناخوشایند دانسته باشد و علی رغم شهرت عالی که هر یک از این شرکت ها دارند .

معمولاً یک مارک خوب دوچرخه طیف وسیعی از سبک های مختلف دوچرخه و همچنین طیف وسیعی از قیمتها را ارائه می دهد. اگرچه ممکن است برخی از مدل ها تنها چند صد دلار باشند و از اجزای سطح پایین در آنها استفاده شده باشد ، اما این دوچرخه ها هنوز سواری مناسبی را ارائه می دهند. مدل های با کیفیت بالاتر یک مارک با کیفیت عالی قطعا قیمتشان هم بالاتر است .

جهت خرید دوچرخه های 24 اینجا کلیک کنید

دوچرخه Merida

بنیانگذار دوچرخه های مریدا ، ایک تسنگ (Ike Tseng) ، ایده این شرکت را هنگام بازدید از ایالات متحده در اوایل دهه 1970 پیدا کرد. تسونگ به فروشگاه دوچرخه سواری رفت و در آنجا متوجه شد که به دلیل کیفیت پایین دوچرخه های تایوانی هیچ فروشگاهی دوچرخه تایوانی را به فروش نمیگذارد.

باغستان مهرجویی در سالروز تولدش افتتاح شد

تسنگ در صدد ایجاد یک برند دوچرخه سازی با دوچرخه های با کیفیت بالا که در تایوان ساخته شوند بود. برند Merida ، به طور رسمی در سال 1988 ایجاد شد ، همین کار را می کند. این شرکت تولیداتش در تایوان را با بازوی تحقیق و توسعه مستقر در آلمان ترکیب می کند. امروزه طیف وسیعی از دوچرخه ها از جمله دوچرخه های شهری / مسافری ، دوچرخه کوهستان و دوچرخه جاده ای تولید می کند.

دوچرخه جاینت

برند دوچرخه جاینت به عنوان بزرگترین و معتبرترین برند دوچرخه در جهان محصوب میشود ، دفتر اصلی این شرکت در کشور تایوان است و دوچرخه جاینت در کارخانه های این شرکت در کشورهای تایوان ، چین ، هلند  و مجارستان تولید میشود . تولید هر دوچرخه جاینت با یک ایده شروع می شود. از طرح اولیه روی کاغذ تا تکمیل بافت های کربن و لوله های آلومینیوم؛ از مواد اولیه تا محصول نهایی؛ همه ی محصولات جاینت یک ویژگی منحصر به فرد را به همراه دارند: ساخته شدن توسط تنها و بزرگترین برند دوچرخه که تمام مراحل خلق یک دوچرخه را تحت کنترل دارد. دوچرخه های جاینت طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شوند ، از دوچرخه جاینت قیمت مناسب تا دوچرخه های بسیار گران قیمت تخصصی که برای بهترین دوچرخه سواران دنیا طراحی و تولید می شوند . هدف جاینت ایجاد بهترین تجربه سواری برای شما خواهد بود و این برای دوچرخه سواران حرفه ای، روزمره و یا ماجراجو تفاوتی نخواهد کرد. جاینت اولین تولیدکننده انبوه تنه آلومینیومی و اولین تولیدکننده تنه کربن برای استفاده همگان بوده است.

برگزاری آزمون sat ترکیه توسط توران آکادمی

دوچرخه المپیا

دوچرخه المپیا یکی از محبوب ترین برندهای دوچرخه در دنیا و ایران است که طرفداران بسیاری دارد. کیفیت و قیمت مناسب دوچرخه المپیا در کنار امکانات مناسب باعث اقبال دوچرخه سواران به آن شده است.

دوچرخه های دو کمک المپیا ساخت کشور تایوان با کمک وسط و کمک جلو مخصوص کسانی است که دنبال یک دوچرخه سواری نرم و آرام هستند. این دوچرخه ها تمامی آنچه را که شما از دوچرخه انتظار دارید را برآورده می سازد. نسل دوچرخه های دو کمک با دوام و استحکام قابل قبول خود سال هاست که محبوبیت خود را حفظ کرده است.

دوچرخه ویوا VIVA

دوچرخه ویوا VIVA یکی از بهترین برندهای  دوچرخه در داخل ایران است ، این برند از سال 1992 اقدام به تولید دوچرخه در سبک های مختلف کرده است. دوچرخه کورسی،دوچرخه کوهستان،دوچرخه شهری و هیبرید برقی از جمله تولیدات این شرکت دوچرخه ساز چینی است.

همه چیز در مورد دوچرخه ویوا VIVA

کمپانی ویوا از برند های بسیار معروف دوچرخه در ایران است. این شرکت برای هر نوع مسیر دوچرخه سواری اقدام به تولید دوچرخه مناسب آن مسیر کرده است.دوچرخه کوهستان ویوا ، دوچرخه شهری ویوا ، دوچرخه هیبرید برقی ویوا ، دوچرخه کورسی ویوا از جمله تولیدات این برند مشهور در ایران است.

دوچرخه های ویوا از لحاظ سایز تایر نیز دسته بندی می شوند. دوچرخه ویوا 26 و دوچرخه ویوا 27.5 و دوچرخه ویوا 29 از دوچرخه های کوهستان ویوا هستند. دوچرخه ویوا سایز 28 از دوچرخه های هیبرید برقی و شهری ویوا هستند. دوچرخه ویوا 24 ، دوچرخه ویوا 20 ، دوچرخه ویوا 16 و دوچرخه ویوا 12 همگی از دوچرخه های بچه گانه ویوا هستند که با کیفیت مطلوبی تولید می شوند .

برای نوروز رویایی از امروز برنامه ریزی کنید!

این برند چینی ، با تولید دوچرخه های با کیفیت اما ارزان قیمت جایگاه ویژه ای در بین برند های دوچرخه در ایران دارد.تولید دوچرخه ارزان قیمت با راندمان بسیار بالا و کیفیت خارق العاده در تولید فریم و استفاده از قطعات مناسب برای سواری های مختلف باعث شده تا توجه بسیاری از ورزشکاران و دوچرخه سواران به برند ویوا جلب شود. با انتخاب دوچرخه مناسب و خرید دوچرخه مطابق با نیاز خود برای همیشه دوچرخه سوار شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا