اخبار دیگران

استفاده از شیشه سکوریت به عنوان دیوارپوش

امروزه شیشه سکوریت به عنوان یکی از پرمصرف ترین متریال ها در صنعت ساختمان شناخته شده است. شیشه سکوریت به عنوان یک المان خنثی می تواند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود لذا استفاده از آن در طراحی داخلی می تواند نقش موثری داشته باشد. شیشه ها عناصر تزئینی هستند که می توان از آنها در نمای داخلی و خارجی استفاده کرد چراکه زنگ نمی زنند ، ضد خش هستند و اکسید نمی شوند..شیشه سکوریت شیشه های نشکنی هستند که در صورت شکسته شدن به قطعات ریزی تبدیل می شوند که قابلیت آسیب رسانی ندارد ، برخلاف شیشه های معمولی که بسیار تیز و برنده هستند و حالت شمشیری به خود می گیرند.

امروزه استفاده از شیشه سکوریت در معماری داخلی بسیار رواج پیدا کرده است به همین دلیل قصد داریم به یکی از جدیدترین کاربردهای این متریال بپردازیم و شما را با انواع مزایای آن بیشتر اشنا کنیم.

 

دیوارپوش شیشه ای رنگی

دیوارپوش های شیشه ای رنگی

دیوارپوش شیشه ای نوع جدید استفاده از شیشه سکوریت می باشد که می توان از آنها در داخل منازل و اداره ها استفاده کرد. دیوارپوش شیشه ای نوعی از شیشه های رنگی می باشند که می توانند روی دیوار نصب شوند. استفاده از دیوارپوش شیشه ای دکواتیو باعث حذف یک مرحله از سفت کاری  در ساختمان می شود. بدین ترتیب می توان این شیشه های رنگی را بعد از سیمان کاری نصب و اجرا کرد.دیوارپوش شیشه ای رنگی توسط چسب های مخصوص به دیوار متصل می شوند و علاوه بر زیبایی ، از ایمنی بالایی نیز برخوردار می باشند. شیشه های دیوارپوش ماندگاری بالایی دارند و این مزیت می تواند برای مراکزی همچون اداره ها و فروشگاه ها که تردد بالایی دارند مناسب باشد چرا که نیازی نیست هرسال دیوارها را نقاشی کرد و یا از  کاغذ دیواری جدید استفاده کنند زیرا این شیشه های رنگی خراب نمی شوند و تنها با یک دستمال نم دار همانند روز اول تمیز و براق می شوند.

بهترین انتخاب شارژر ایفون ۱۲ و شارژر ایفون ۱۲ پرو مکس

یکی از پرکاربردترین مصارف دیوارپوش شیشه ای در منازل استفاده از این شیشه های رنگی مابین دو کابینت بالا و پایین می باشد.این شیشه های دیوارپوش رنگی سکوریت می باشند و مقاومت بالایی را در برابر حرارت دارند چرا که در تماس حرارت اجاق گاز قرار می گیرند لذا باید از استحکام کافی برخوردار باشند.نظافت این شیشه ها بسیار آسان می باشد و نیازی نیست هنگام آشپزی نگران ریختن لکه های چربی و غذا باشید. این محصول بهترین وسیله برای افرادی است که می خواهند آشپزخانه ی قدیمی خود را بازسازی کنند ، چرا که هم دوام بالایی دارند ، هم مدرن و جدید هستند ، ضد حریق هستند و نمی شکنند.یمت دیوارپوش های شیشه ای نسبت به متراژ مورد نیاز محاسبه می شود ولی با توجه به مزایایی که دارد چندان بالا نمی باشد.

شیشه های رنگی دیوارپوش تنوع رنگی بالایی دارند و پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشد همچنین می توان بر روی این شیشه های رنگی طرح مورد دلخواه خود را چاپ نمود و زیبایی کار را چندین برابر نمود. شرکت درتیس توانایی ساخت دیوارپوش با رنگ مورد نظر شما را دارا می باشد همچنین می توانید بر روی این شیشه های رنگی آرم و یا لوگوی خود را حک نمایید و یا طرح مورد نظر خود را چاپ کنید.

 

شیشه دیوارپوش

در دنیای مدرن امروز تمامی متریال به سمت جدید شدن می روند بدین ترتیب متریال جدید جایگزین متریال قدیمی می شوند . شیشه یکی از متریالی است که توانسته است جایگزین بسیاری از متریال ها همچون نرده های آهنی و دیوارهایی از جنس گچ و سیمان شود.اغلب دیوارهایی که ما در اطرافمان می بینیم با آجر و سیمان و گچ ساخته شده اند در صورتی که می توان در بسیاری از فضاها این متریال را حذف و شیشه را جایگزین کرد ، پارتیشن شیشه ای نمونه ی بارز استفاده از شیشه سکوریت در اداره ها و منازل می باشد . این دیوارهای شیشه ای به خوبی توانسته اند جایگزین دیوارهای گچی شوند. دیوارپوش های شیشه ای نیز نمونه ی دیگری می باشند که می توان به جای استفاده از گچ و یا کاغذ دیواری از این دیوارپوش ها استفاده کرد همچنین می توان به جای استفاده از سرامیک در آشپزخانه از دیوارپوش های بین کابینتی بهره مند شد.استفاده از شیشه های رنگی لاکوبل در فضایی دیگری مثل حمام شیشه ای نیز امروزه پرکاربرد شده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم

دانلود جدیدترین فیلم ایرانی

 

دیوارپوش شیشه ای بین کابینتی

 

دیوارپوش شیشه ای رنگی در سرویس های بهداشتی

استفاده از شیشه سکوریت رنگی در حمام شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها در نوسازی و مدرن کردن آن می باشد.

سرویس های بهداشتی جزو ارکان مهم در منازل به شمار می روند ، از این رو نگاه معماران نیز به این قسمت تغییر کرده است و سعی در مدرنیزه کردن آن بوده اند.یکی از روش های بسیار پر کاربرد ، استفاده از شیشه های سکوریت در این قسمت بوده است.

با استفاده از شیشه های نشکن می توان حمام های بزرگ را پارتیشن بندی کرد و با این کار محل استحمام را از سایر نقاط جدا کرد تا مابقی فضا خیس و کثیف نشود. همچنین می توان در حمام های کوچکتر متناسب با فضای حمام از دور دوشی های شیشه ای استفاده کرد تا کاشی ها و درب حمام به خصوص اگر چوبی باشد از خیس شدن در امان باشند. شیشه های سکوریت می تواند به صورت شفاف باشد اما نوع رنگی آن می تواند جذابیت بهتری برای سرویس های بهداشتی و حمام ها ایجاد کند.استفاده از دیوارپوش های شیشه ای در حمام می تواند جایگزین مناسبی برای سرامیک ها باشد .این شیشه های رنگی دیوارپوش ضد رطوبت می باشند و با چسب های مخصوص به دیوار می چسبند.البته بابد این نکته را مد نظر داشته باشید که قبل از چسباندن شیشه به دیوار حتما سطح زیرین صاف و یک دست باشد تا شیشه به خوبی به دیوار بچسبد.دیوارپوش شیشه ای از امنیت بالایی برخوردار می باشد و در برابر ضربه مقاوم هست با این حال بسیاری از افراد از دولایه شیشه سکوریت برای نصب استفاده می کنند.شیشه های لمینت امنیت بالاتری دارند و به خاطر لایه ی میانی در صورت شکستن شیشه مانع از ریزش آن می شوند..این شیشه ها ماندگاری بالایی دارند و در محیط های مرطوب و شرجی خراب نمی شوند و نمی پوسند و تنها با یک دستمال به راحتی تمیز می شوند.

مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی چه مواردی هستند؟

از مزایای دیوارپوش شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد

به راحتی نصب می شوند

به آسانی تمیز می شوند

ضد حرارت می باشند

ضد رطوبت می باشند

دارای تنوع رنگی بالایی هستند

طول عمر بالایی دارند

ایمنی بسیار زیادی دارند

 

شرکت درتیس یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در زمینه ی انواع شیشه های سکوریت رنگی می باشد. شما می توانید از دیوارپوش های شیشه ای در منازل ، لابی هتل ها ، مغازه ها ، فروشگاه ها و مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده کنید .با نصب شیشه های رنگی دیوار پوش دیگر مجبور به رنگ کردن دیواره ها و یا تعویض کاغذ دیواری نخواهید بود.شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش و یا دیدن نمونه کارهای انجام شده به سایت doortis.ir مراجعه نمایید. در صورت هرگونه سوال می توانید با کارشناس ما در شرکت درتیس تماس حاصل فرمایید.راه های ارتباطی با ما

34 30 11 44 021

959 570 44 021

562 572 1 0912

منبع : doortis.ir

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. شیشه هایی که برای دیوارپوش مورد استفاده قرار می گیره حتما باید سکوریت باشه؟؟

  2. شیشه هایی که به عنوان دیوار پوش بین کابینت استفاده می شه قابل جدا کردن هم هستند؟؟

  3. شیشه هایی که درون حمام شیشه ای استفاده میشه،خاصیت نانو دارن که آب روشون جمع نشه؟

  4. با سلام برای دیوارپوش شیشه ای از چه متراژی پروژه قبول می کنید؟؟ آشپزخونه ی من حدود ده متر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا