اخبار دیگران

چه هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب هستند؟

هر کسب‌وکاری متناسب با نوع فعالیت خود و مناسبت‌های گوناگون در طول سال اقدام به معرفی برند خود و به راه انداختن کمپین‌های تبلیغاتی متنوعی می‌کند. روش‌های مختلفی برای تبلیغات برندها در سراسر دنیا وجود دارد که هر برند بسته به نظر متخصصان بازاریابی خود اقدام به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه می‌نماید. استفاده از هدایای تبلیغاتی به‌عنوان یک روش دوست‌داشتنی و اثرگذار ازجمله روش‌های بازاریابی است که متناسب با هر کمپین تبلیغاتی می‌توان طیف متنوعی از هدایای تبلیغاتی را در آن به مخاطبان  ارائه کرد.

هدایای تبلیغاتی دربرگیرنده طیف وسیعی از محصولات تبلیغاتی هستند که برندها و شرکت‌ها با کمک آن می‌توانند به بهترین شیوه خود را تبلیغ نمایند. همین تنوع گسترده در هدایای تبلیغاتی باعث شده است تا هدایای تبلیغاتی تکراری و خسته‌کننده نباشند و هر یک از مخاطبان مشتاق دریافت هدایای تبلیغاتی از سوی برندها باشند. محصولات گوناگونی از وسایل الکترونیکی گرفته تا وسایل بهداشتی همچون ماسک تبلیغاتی را می‌توان با سفارشی‌سازی و چاپ آرم برندها در جهت اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار داد.

تنوع فراوان هدایای تبلیغاتی به برندها کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه در کنار نوع کمپین بازاریابی خود، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کرده و به‌صورت سفارشی آماده سازند. به‌عنوان‌مثال، با نزدیک شدن به شب یلدا می‌توان از طرح‌های مرتبط با چنین مراسمی در هدایای تبلیغاتی خود بهره گرفت تا خاطره‌ای خوش را در اذهان مخاطبان از کمپین تبلیغاتی خود ثبت کنید.

معرفی هدایای تبلیغاتی محبوب

هر محصول و کالای کاربردی را که بتوان به‌صورت سفارشی آماده کرد می‌توان در زمره هدایای تبلیغاتی قرار داد؛ از همین رو، هدایای تبلیغاتی تنوع فراوانی دارند. بااین‌حال، برخی از انواع هدایای تبلیغاتی در نظر مخاطبان از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و با هر بار هدیه گرفتن آن‌ها خوشحال می‌شوند. این نوع از هدایای تبلیغاتی را می‌توان در مناسبت‌های گوناگون به شیوه‌های مختلف به مخاطبان ارائه کرد.

قیمت رولبرینگ | لیست قیمت انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

ماسک تبلیغاتی

با شیوع کرونا و جهش‌های گوناگون ویروس کووید 19 در جهان، همه افراد ناگزیر روی به استفاده از ماسک‌های بهداشتی آورده‌اند. ماسک‌ها با قرارگیری بر روی صورت افراد نه‌تنها از سلامتی آن‌ها محافظت می‌کنند؛ بلکه خیال اطرافیان را نیز آسوده می‌سازند. ماسک تبلیغاتی با آرم تجاری برندهای مختلف می‌توانند در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید شوند و به مناسبت‌های مختلف به مخاطبان ارائه گردند.

ماسک تبلیغاتی بر روی صورت مخاطبان نه‌تنها حافظ سلامتی آن‌ها در برابر عوامل بیماری‌زا است؛ بلکه همچون یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک نام تجاری شما را در معرض دید طیف وسیعی از مخاطبان قرار می‌دهد.

فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی ازجمله اقلام ضروری زندگی ما است که زندگی بدون آن دشوار خواهد بود. مجموعه آهنگ‌ها برای گوش کردن در ماشین، اسکن مدارک موردنیاز، کتاب‌های دیجیتالی متنوع، کتاب‌های صوتی، تصاویر یادگاری و بسیاری از موارد دیگر ازجمله اطلاعاتی هستند که هر یک از ما درون فلش مموری‌های خود ذخیره می‌کنیم تا در زمان نیاز به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنیم.

فلش مموری تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی محبوبی است که هر شخصی با دریافت آن هیجان‌زده می‌شود و به‌خوبی از ارزش این هدیه کاربردی آگاه است. تنوع در ظرفیت و طراحی فلش مموری تبلیغاتی، آن را به هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فردی تبدیل کرده است که در هر مناسبتی می‌توان از آن برای بازاریابی استفاده کرد.

پاوربانک تبلیغاتی

کمبود شارژ وسایل الکترونیکی یکی از دغدغه‌های دنیای امروزی است که گاهی استفاده از وسایل هوشمند را با چالش روبه‌رو می‌کند. پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی عالی و دوست‌داشتنی است که این مشکل را به‌راحتی حل می‌کند. تنوع بی‌نظیر در طراحی، اندازه و ظرفیت پاوربانک‌ها سبب شده است تا بسیاری از برندها و شرکت‌ها این هدیه کاربردی را به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی لوکس و محبوب به مخاطبان خاص خود ارائه دهند.

تست بازیگری - دیالوگ و متن تست بازیگری کودکان

خودکار تبلیغاتی

مرسوم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین هدیه تبلیغاتی را می‌توان خودکار تبلیغاتی دانست که از دیرباز همراه هر کمپین تبلیغاتی بوده است. هر برند کوچک و بزرگی خودکار تبلیغاتی را در لیست هدایای تبلیغاتی خود جهت مناسبت‌های گوناگون قرار می‌دهد. همه افراد در هر مکان و زمانی به وسیله‌ای برای نوشتن نیاز دارند و خودکار تبلیغاتی می‌تواند همراه خوبی برای چنین زمان‌هایی باشد. خودکار تبلیغاتی را می‌توان در دسته هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه قرار داد که هر شرکتی با صرف بودجه تبلیغاتی کمی می‌تواند از این کالای کاربردی بهره ببرد.

انواع هدایای تبلیغاتی

همان‌طور که اشاره شد، هدایای تبلیغاتی طیف گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شوند. در کنار ماسک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و پاوربانک تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • فلاسک تبلیغاتی
  • اسپیکر تبلیغاتی
  • لیوان تبلیغاتی
  • ست مدیریتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • سررسید
  • ساک دستی تبلیغاتی
  • جاکلیدی تبلیغاتی
  • کتب نفیس تبلیغاتی
  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی

برای سفارش هدایای تبلیغاتی از کدام شرکت تبلیغاتی می‌توان کمک گرفت؟

عوامل متعددی برای انتخاب یک شرکت تبلیغاتی معتبر وجود دارد تا در سفارشی‌سازی محصولات همراه برندها و شرکت‌ها باشد. شرکت تبلیغاتی پیشکش با تجربه درخشان خود در ارائه محصولات تبلیغاتی سفارشی همراه خوبی برای سفارش هدایای تبلیغاتی می‌باشد. شرکت پیشکش آماده ارائه هدایای تبلیغاتی سفارشی گوناگون برای انواع رویدادها، مراسم و مناسبت‌ها است. مجموعه‌ها و شرکت‌ها برای دریافت مشاوره از متخصصان بازاریابی پیشکش و سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی می‌توانند با شماره تلفن 02188403004 تماس گرفته یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه نمایند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا