اخبار دیگران

کلافگی مهراب قاسم خانی در پی ازدواج مجدد شقایق دهقان

کلافگی مهراب قاسم خانی در پی ازدواج مجدد شقایق دهقان

دو سال از جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان می­گذرد و حالا پنداری شقایق دهقان رابطه جدیدی را آغاز کرده است. شقایق دهقان به تازگی در صفحه شخصی خود عکسی به اشتراک گذاشته که حلقه ای در دست دارد. در پی انتشار این عکس، شایعه ازدواج مجدد شقایق دهقان قوت یافت. اینکه حلقه­ی خانم دهقان صرفا کارکردی تزیینی دارد یا خبر از ازدواج دوباره­ی او می دهد مشخص نیست.

شقایق دهقان  یکی از بازیگران محبوب زن ایرانی، همسر سابق مهراب قاسم­خانی بوده است. حاصل زندگی مشترک  این دو هنرمند، پسری به نام نویان می باشد.

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان، در تاریخ 4 اسفند 1357 در کشور آلمان متولد شده است. خانم دهقان، همسر سابق مهراب قاسم­خانی نویسنده و کارگردان معروف ایرانی است. این دو هنرمند در سال 1381 در جریان یکی از کارهای مشترکشان با یکدیگر آشنا شدند. اکثر فعالیت های هنری این بازیگر زن، در سریال های طنز مهران مدیری بوده است. یکی از بهترین و محبوب ترین نقش های این بازیگر، شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان می باشد. این سریال  در سال 1390، به کارگردانی سروش صحت و به نویسندگی مهراب قاسم­خانی ساخته شده است.

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان و مهراب قاسم­خانی به واسطه اولین کار مشترکشان در سریال پاورچین با یکدیگر آشنا شدند. در نهایت این آشنایی منجر به ازواج شد. شقایق دهقان همسر دوم مهراب قاسم­خانی می باشد. قاسم خانی قبل از ازدواج با شقایق دهقان یک فرزند به نام نیروانا داشته است. در حال حاضر این دو هنرمند دارای پسری به  نام نویان می باشند.

نکات مهمی که در رابطه با حق طلاق یا وکالت در طلاق باید بدانید

اخیر با خبر شدیم که مهراب قاسم­خانی در یکی از مسافرت های خود، به بیماری کرونا مبتلا شده است. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود به دنبال کنندگان خود توصیه کرده بود که در حین مسافرت، مراقب خود باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. اگر به دنبال یک مسافرت با کیفیت به استانبول هستید، می توانید تور استانبول لحظه آخر  را انتخاب کنید و  با رعایت پروتکل های بهداشتی از سفر خود لذت کافی را ببرید.

شقایق دهقان و مهراب قاسم­خانی علاوه بر سریال پاورچین در بسیاری از کار های طنز مهران مدیری و دیگر کارگردان های ایرانی  همکاری داشته اند. خانم شقایق دهقان یکی از بهترین طناز های ایرانی است که  به واسطه نقش های جذاب خود، در بین مخاطبان محبوب و دوست­داشتنی است.

 

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی، زندگی مشترک بی حاشیه و بی سرو صدایی داشتند. اما اخیرا در فضای مجازی شایعاتی  در رابطه با جدایی این دو به وجود آمده است. اما این دو هنرمند هنوز به صورت رسمی این شایعات را تایید نکرده اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا