اخبار دیگران

راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامکی برای وبسایت های فروشگاهی

وبسایت‌های فروشگاهی برای اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص وضعیت سفارش و یا راه اندازی کمپین‌های فروش، بهتر است علاوه بر استفاده از ایمیل، از پنل پیامکی نیز استفاده کنند. پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، بهتر است برای مشتری پیامکی ارسال شده تا خیال وی در خصوص اجرایی شدن درخواست، راحت شود. علاوه بر آن، اگر محصول جدیدی را در وبسایت خود معرفی کردید که مطمئن هستید بسیاری به دنبال آن بوده‌اند، می‌توانید با استفاده از پیامک، ارائه شدن آن در وبسایت را به اطلاع مشتریان خود رسانده و در همان لحظه، مشتریان مشتاق را به سوی سایت خود روانه کنید. علاوه بر سایت فروشگاهی، وبسایت‌های رزرواسیون و نوبت دهی آنلاین نیز نیاز به داشتن پنل پیامکی هستند تا رزرو شدن نوبت را به مشتریان خود اطلاع داده و علاوه بر آن، در یکی دو روز قبل، به مشتری یادآوری کنند که نوبت رزرو کرده است. در این مقاله، چند پنل پیامکی مختلف را بررسی کرده و نهایتا چند گزینه را به عنوان بهترین پنل‌های پیامکی، به شما معرفی خواهیم کرد.

ملاک های انتخاب پنل پیامکی چیست؟

قطعا اولین پارامتر در انتخاب پنل پیامکی، قیمت خرید اولیه پنل و همچنین تعرفه ارسال هر پیامک است. از آنجاییکه هر سامانه‌ی پیامکی، چندین طرح مختلف را روی میز گذاشته و قیمت هر کدام متفاوت است، ابتدا باید بدانید که چه توقعی از پنل پیامکی داشته و بعد از آن، طرح درست را انتخاب نمایید. اگر وبسایت فروشگاهی دارید و از فروشگاه‌ساز ووکامرس استفاده کرده‌اید، باید به دنبال پنل پیامکی‌ای باشید که از خدمات وب سرویس پشتیبانی کرده، محدودیت ارسال نداشته، قابلیت ارسال بر اساس وب پترن را داشته باشد و همچنین بتواند به لیست سیاه نیز پیام ارسال کند.

آزمون تافل هوم ادیشن برای دانشگاه های استرالیا

در وبسایت تخصصی بهترین هست مقاله‌ای با عنوان راهنمای انتخاب پنل پیامکی ارائه شده که در آن، هشت سامانه‌ی ارسال پیامک به طور دقیق بررسی شده‌اند. در این مقاله نیز به بخش‌های اصلی این مقاله اشاره می‌کنیم تا اطلاعات را به شکل صحیحی در اختیار شما گذاشته باشیم. در این مقاله، سامانه‌های پیامکی کاوه نگار، فراز اس ام اس، sms.ir، ملی پیامک، تابان اس ام اس، پارس گرین، مدیر پیامک و رنگینه بررسی شده‌اند.

قیمت پنل پیامکی

هنگامیکه قصد سفارش یک پنل پیامکی را دارید، باید به قیمت طرح‌های مختلف آن دقت نمایید. برای مثال، در سامانه‌ی پیامکی فراز اس ام اس، چهار طرح مختلف ارائه شده که امکانات متفاوتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در تصویر زیر، قیمت و خدمات چهار طرح مختلف فراز پیامک را مشاهده می‌کنید:

پنل پیامکی فراز اس ام اسهمانطور که مشاهده می‌کنید، ارزان‌ترین طرح در این سامانه‌ی پیامکی با نام پنل پایه ارائه شده که قیمت اشتراک آن، 59 هزار تومان است. این طرح، قابلیت ارسال به بلک لیست را نداشته، بنابراین انتخاب مناسبی برای وبسایت فروشگاهی نیست. در نتیجه، باید از پنل اقتصادی یا دو گزینه‌ی دیگر استفاده نمایید. تفاوت سه پنل دیگر، قیمت خرید آن و همچنین پارامتر بسیار مهم تعرفه هر پیامک است. اگر تعداد پیامک‌های روزانه شما بالاست، استفاده از پنل تجاری توصیه می‌شود، اما اگر تعداد ارسال شما محدود است، پنل‌های اقتصادی یا شرکتی نیز گزینه‌ی خوبی برای شما هستند.

خدمات وب سرویس

بعضی از سامانه‌های پیامکی، طرحی را با نام پنل رایگان اجرایی کرده‌اند. بهتر است فریب این تبلیغات را نخورید و بدانید که طبق بررسی‌های انجام گرفته، هیچکدام از این پنل‌های رایگان، امکان استفاده از خدمات وب سرویس را به کاربران خود نمی‌دهند. وب سرویس همان چیزی است که به فروشگاه‌ساز ووکامرس متصل شده و پیامک‌ها را به صورت اتوماتیک ارسال می‌کند. برای مثال، قیمت طرح پایه در پنل ملی پیامک تنها 29 هزار تومان بوده، اما خدمات وب‌سرویس ارائه نمی‌دهد. تنها در پنل‌های اقتصادی، شرکتی و تجاری امکان استفاده از این خدمت ارائه شده است. قیمت طرح اقتصادی در پنل ملی پیامک معادل 89 هزار تومان است.

چگونه بهترین نیم تنه بچه گانه را تهیه کنیم؟

ارسال بر اساس پترن

سامانه‌های پیامکی موظف به پایش پیامک‌های ارسالی از سمت فروشگاه‌های اینترنتی هستند. این بررسی گاهی باعث می‌شود که ارسال پیامک حتی تا یک ساعت نیز با وقفه روبرو شود. برای آسان شدن کار، خدمتی با نام وب پترن ارائه شده که در آن، بدنه‌ی اصلی متن پیامکی ثابت بوده و تنها چند متغیر در آن قرار می‌گیرد. برای مثال، هنگامیکه مشتری سفارشی را ثبت می‌کند، بخش اصلی پیامک می‌تواند معادل “آقای/خانم *** عزیز، سفارش شما ثبت گردید” باشد. مشاهده می‌کنید که تنها نام مشتری که با *** نمایش داده شده در هر پیامک تغییر می‌کند. با تنظیم کردن وب پترن برای ارسال این پیامک، وبسایت تنها نام مشتری را برای سامانه‌ی پیامکی ارسال کرده و پنل پیامکی به سرعت (عموما کمتر از 5 ثانیه)، پیامک را برای مخاطب ارسال خواهد کرد.

پشتیبانی

بسیاری از پنل‌های پیامکی‌ای که با جستجو در گوگل به شما نمایش داده می‌شود در حقیقت وبسایت خدماتی اصلی نبوده و نمایندگی کوچکی از یک پنل اصلی است. به همین دلیل نیز تیم آن در حد پنل اصلی نبوده و پاسخوگی به تیکت‌ها با تاخیر انجام می‌شود. فهمیدن اینکه کدام پنل پیامکی پنل اصلی بوده و به سرعت به تیکت‌ها پاسخ می‌دهد، چیزی نیست که با بررسی وبسایت به دست آمده، بلکه باید سابقه‌ی استفاده از خدمات آن‌ها را داشته باشید. اگر می‌خواهید از تجربه‌ی دیگران برای انتخاب پنل پیامکی استفاده کنید و مطمئن شوید که تیم پشتیبانی آن‌ها حرفه‌ای بوده و به سرعت به تیکت شما پاسخ داده می‌شود، حتما برروی لینک قبلی کلیک کرده تا اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

سایت اول فیلم : دنیایی از فیلم و سریال در دستان شما

آموزش استفاده

پنل‌های پیامکی، افزونه‌های متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند که استفاده از هر کدام نیازمند دیدن ویدئوهای آموزشی است. در میان پنل‌های پیامکی، تنها چند مورد از آن‌ها اقدام به آماده کردن ویدئوهای آموزشی نموده‌اند تا اطلاعات لازم را به مشتریان خود ارائه دهند. با یک جستجوی ساده، کانال آپارات این چند سامانه را مشاهده می‌کنید. یکی از سامانه‌های پیشگام در ارائه‌ی ویدئوهای آموزشی در آپارات، سامانه‌ی فراز اس ام اس است.

همخوانی با پلاگین های وردپرس

بسیاری از پلاگین‌ها یا همان افزونه‌های استفاده شده در وردپرس (علاوه بر ووکامرس) نیاز به پنل پیامکی دارند. برای مثال، افزونه بوکلی که برای رزرواسیون اتوماتیک استفاده می‌شود، باید به یک پنل پیامکی متصل شود. علاوه بر آن، افزونه‌های پیگیری وضعیت ارسال (برای بررسی وضعیت ارسال کالا در ووکامرس)، دیجتس (ثبت نام از طریق شماره موبایل) و … نیز همگی به پنل پیامکی نیاز دارند. هنگامیکه که پنل پیامکی خود را انتخاب می‌کنید، حتما مطمئن شوید که قابلیت اتصال به این پلاگین‌های اساسی را داشته باشد.

عدم سواستفاده از قدمت

یکی از نکات عجیبی که در بررسی پنل‌های پیامکی مشاهده شد، نحوه‌ی قیمت گذاری در سامانه sms.ir بود. هنگامیکه با تیم پشتیبانی موضوع را مطرح کردیم و از بالا بودن قیمت پنل‌ها و تعرفه‌ها شکایت کردیم، تیم پشتیبانی بیان کردند که به هر حال سامانه sms.ir جزو قدیمی‌ترین سامانه‌ها بوده و اعتبار بالایی دارد. اما به نظر نمی‌رسد که قدمت و سابقه‌ی فعالیت بیشتر چیزی باشد که باعث گرانتر شدن خدمات شود!

معرفی بهترین پنل پیامکی

با توجه به پارامترهای فوق، تنها دو پنل پیامکی هستند که کیفیت بالایی داشته و قیمت و تعرفه‌ی مناسبی را برای کاربران در نظر گرفته‌اند. پنل‌های کاوه نگار و فراز پیامک یا همان فراز اس ام اس جزو بهترین پنل‌های پیامکی هستند. اما تفاوت اصلی این دو پنل در وبسایت آن‌ها است. پنل کاوه نگار بسیار پیشرفته اما تا حدودی گیج کننده است. این پنل پیامکی قدرتمند تمامی خدمات مورد نیاز را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد، اما شاید کار کردن با پنل، دشوار بوده و زمان زیادی را از شما بگیرد. در زیر، نمایی از پنل کاربری فراز پیامک نمایش داده شده است.

هتل سنتی عتیق اصفهان هتلی دنج و زیبا

بهترین پنل اس ام اس

در نقطه‌ی مقابل، پنل پیامکی فراز اس ام اس بسیار ساده و راحت است و هرگز از کار کردن با آن گیج نخواهید شد. اگر هنوز هم در انتخاب بهترین پنل اس ام اس نیاز به راهنمایی دارید، برروی این لینک کلیک کنید. وبسایت بهترین هست مرجعی برای مقایسه‌ی کالا و خدمات مختلف بوده و اگر قصد دارید که بهترین استفاده را از هر چیزی ببرید، قطعا مقاله‌ای در این وبسایت به یاری شما خواهد آمد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا