اخبار دیگران

مناسب ترین هتل های سه ستاره کیش

اگر دوست دارید سفری به جزیره شیک و مدرن کیش داشته باشید و در عین حال در هتلی که قیمت آن مناسب باشد اقامت کنید، به شما پیشنهاد می­کنیم که یکی از هتل­های سه ستاره این جزیره را رزرو کنید. ما در این مقاله دو تا از هتل­های سه ستاره و در عین حال باکیفیت کیش را به شما معرفی می­کنیم و در نهایت به شما می­گوییم که چطور می­توانید این هتل­ها را در سریع­ترین زمان رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل شایلی

یکی از هتل­های خوب و ۳ ستاره جزیره کیش، هتل شایلی کیش می­باشد. این هتل که در شرق جزیره کیش ساخته شده و در بلوار دریا این جزیره قرار گرفته است، از هتل­های نسبتا قدیمی کیش می­باشد. هتل شایلی در اواسط دهه ۸۰ ساخته شد و در سال ۱۳۹۴ برای بهبود خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل فاصله خیلی کمی با مراکز خریدی مانند ونوس و زیتون دارد و می­توانید برای خرید خیلی راحت و سریع خود را از هتل به این مراکز خرید برسانید. هتل ۲ طبقه شایلی مجموعا ۳۹ اتاق دارد. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافرانش سرو می­کند، اما اگر قصد داشتید سری به رستورانی خارج از هتل بزنید، رستوران معروف کوه نور فاصله خیلی کمی تا هتل دارد. از این هتل تا ساحل خلیج فارس نیز حدود یک ربع پیاده­روی نیاز است.

هتل پارسیان

یکی دیگر از هتل­های معروف و ۳ ستاره جزیره کیش، هتل پارسیان کیش است. این هتل که دقیقا کنار مرکز خرید زیتون کیش و در شرق این جزیره ساخته شده، فاصله خیلی کمی تا ساحل دارد و می­توانید با نهایتا ۱۰ دقیقه پیاده­روی خود را از هتل به ساحل برسانید. هتل ۲ طبقه پارسیان، مجموعا ۹۸ اتاق برای میزبانی از مسافرانش دارد. در رستوران این هتل می­توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی و دریایی و فست فودی را میل کنید. از این هتل تا مرکز تجاری کیش نیز فاصله خیلی کمی وجود دارد و می­توانید برای خرید به این مرکز خرید و یا مرکز خرید زیتون بروید. این هتل دقیقا روبروی تالار شهر قرار گرفته است.

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از کارخانه های فرش ایرانیان

رزرو هتل های کیش

رزرو هتل در جزیره کیش اصلا کار سختی نیست و می­توانید از طریق اسنپ تریپ به راحتی این کار را با مناسب­ترین قیمت انجام دهید. کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده و برای رزرو هتلهای کیش در قسمت هتل، نام کیش را جستجو کنید. سپس تاریخ مد نظرتان برای ورود به هتل و همچنین خروج از آن را مشخص کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل­های کیش را به شما نمایش می­دهد. شما می­توانید با ورود به صفحه هر هتل و مطالعه درباره آن و همچنین بررسی موقعیت مکانی آن هتل، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و رزرو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا