اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای کرونای سخت سپند امیرسلیمانی و از بین رفتن معده ی او

در این بخش بیوگرافی سپند امیرسلیمانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سپند امیرسلیمانی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم اخراجی ها به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و خانواده ی هنرمندش و ازدواج ناموفق او .امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی سپند امیرسلیمانی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

سپند امیرسلیمانی چند سال دارد ؟

سپند امیرسلیمانی متولد 28 آذر 1356 در تهران است و 44 سال سن دارد.

وضعیت تاهل سپند امیرسلیمانی چگونه است ؟

سپند امیرسلیمانی در حال حاضر مجرد است و از همسرش طلاق گرفته است.

سپند امیرسلیمانی فرزند دارد؟

خیر سپند امیرسلیمانی فرزندی ندارد.

قد سپند امیرسلیمانی چند سانتی متر است ؟

قد سپند امیرسلیمانی 175 سانتیمتر است.

خلاصه بیوگرافی سپند امیرسلیمانی

نام اصلیسپند امیرسلیمانی
متولد28 آذر 1356 تهران
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
پیشهبازیگر و مجری
مدرک تحصیلیلیسانس رشته بازیگری
سالهای فعالیت1361 تاکنون
والدینسعید امیرسلیمانی
خواهرکمند امیرسلیمانی
قد175 سانتیمتر
همسرمارال آراسته(جدا شده)

بیوگرافی سپند امیرسلیمانی

بیوگرافی سپند امیرسلیمانی

در بیوگرافی سپند امیرسلیمانی آمده است : او متولد 28 آذر 1356 در تهران ، بازیگر مجری و نوازنده است

کودکی سپند امیرسلیمانی و خواهرش

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری که از 4 سالگی وارد عرصه بازیگری شد سپس سمت نوازندگی و موسیقی رفت و در برنامه خندوانه هم اجرا را تجربه کرد

جوانی سپند امیرسلیمانی

قد سپند امیرسلیمانی

در بیوگرافی سپند امیرسلیمانی آمده است قد او 175 سانتی متر است.

سپند امیرسلیمانی از 4 سالگی تا کنکور

در بیوگرافی سپند امیرسلیمانی میخوانیم : با حمایت پدرش از 4 سالگی وارد تئاتر شد و تا 10 سالگی نمایشنامه خوانی و بازی می کرد. پسر خانواده امیرسلیمانی در مقطعی سعی کرد راهش را از بزرگ‌ترها جدا کند. اما تصادفاً و شاید هم به‌نوعی ناخواسته تقدیر او را به سمت پیشه پدر و خواهر کشاند.

معرفی سریال فوبار fubar 2023 | آخرین مأموریت آرنولد شوارتزنگر پیش از بازنشستگی

کودکی سپند امیرسلیمانی

از آنجایی که به موسیقی علاقه داشت، پس از پایان سال سوم راهنمایی در هنرستان صدا و سیما ثبت نام کرد، ولی به دلیل حذف این رشته در آن سال، مجبور شد در رشته برق ادامه تحصیل دهد. او بعدا به سمت موسیقی رفت و بصورت جدی تنبک و دف می نواخت.

پس از آن پیش مسعود شعاری به فراگیری سه تار پرداخت، اما چون آهنگ‌های پاپ می‌خواند و سازهای سنتی به این نوع موسیقی نمی‌خورد، سراغ یادگرفتن گیتار رفت. زمانی هم موسیقی درس می‌داده‌است.

محمد نوری که صدای او را پسندیده بود، پذیرفته بود که به رایگان خواندن را به او آموزش دهد. پس از آن نیز تصمیم داشت پیش همخانه دوره دانشگاهش سالار عقیلی خوانندگی بیاموزد که هر دو فرصت را به دلیل مشغله بازیگری از دست داد.

بعد از گرفتن دیپلم هنرستان، کنکور هنر داد تا موسیقی بخواند.در ادامه بیوگرافی سپند امیرسلیمانی می‌گوید: «در دانشگاه رشته موسیقی را انتخاب کردم، اما نمی‌دانم چرا جواب کنکورم، قبولی در گرایش بازیگری بود!» به‌این‌ترتیب سپند امیرسلیمانی وارد دانشکده بازیگری شد.

بیوگرافی خانواده سپند امیرسلیمانی

در بیوگرافی سپند امیرسلیمانی درباره ی خانواده اش آمده است : او در خانواده ای کاملا هنری بزرگ شده است. خانواده ای که بیش از این که به پسرشان چگونه بازی کردن در نقش های مختلف را بیاموزند، زندگی کردن و اهمیت خانواده را یاد داده اند.

خانواده سپند امیرسلیمانی

در دوران کودکی خانواده آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای در نزدیکی میدان توحید زندگی می‌کردند.

وی در برنامه فرمول یک گفت : من پدر و مادر پولدار نداشتم و بزرگترین خانه ما ۸۰ متر بود. پدر و مادر من کارمند بودند و خانه ای که در ولنجک داشتیم خانه ای بود که از طرف اداره مادرم به ما داده شده بود.

بازیگران و ستارگان زن موفق متولد دهه 50 چه کسانی هستند؟

در ادامه بیوگرافی سپند امیرسلیمانی درباره ی خانواده اش آمده است : او فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام کمند دارد ، پدرش سعید امیر سلیمانی (بازیگر) و مادرش خانم خانه دار می باشد و ضمنا از نوادگان شاهان قاجار است.

خانواده سپند امیرسلیمانی

وضعیت تاهل و ازدواج سپند امیرسلیمانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سپند امیرسلیمانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سپند امیرسلیمانی سال 1385 در یک جمع دوستان بواسطه دوستان قدیمی اش با مارال آراسته آشنا شد و بعد از 2 سال آشنایی در سال 87 با یکدیگر ازدواج کردند

همسر سپند امیرسلیمانی

نحوه ی آشنایی سپند امیرسلیمانی با همسرش

در یک جمع خانوادگی در 4 آبان 1385 با هم آشنا شدیم. آن هم زمانی که قرار نبود من و مارال در آن جمع حضور داشته باشیم. در آن زمان تازه سریال «نرگس» که از تلویزیون پخش می شد، به پایان رسیده بود و من سر فیلمبرداری «اخراجی های 1» بودم. در آن جمع یکدیگر را دیدیم و به هم معرفی شدیم. این موضوع را در میان خانواده هایمان نیز مطرح کردیم. هدف اصلی ما ازدواج بود، اما عجله نکردیم. شاید چون بازیگرم فکر می کردم باید آمادگی پذیرش نقش تازه را داشته باشم. در نهایت 20 شهریور 89 با هم ازدواج کردیم
بر خلاف تصور بسیاری از مردم اتفاقاً مراسم خواستگاری ما بسیار ساده برگزار شد و فقط تاریخ عروسی را در این روز مشخص کردیم. جالب اینجاست که در مورد مهریه در آن روز صحبتی نشد و در روز عقد از من سوال شد که مهریه چقدر است؟ با مارال صحبت کردم و او گفت:7 سکه خوب است و من هم پذیرفتم.
سپند امیرسلیمانی و همسرش

بیوگرافی همسر سپند امیر سلیمانی

مارال آراسته همسر سپند امیر سلیمانی مهندس پلیمر است ودستی هم در عالم هنر دارد او نقاش قابلی است و پیانو را به خوبی می نوازد

روحیات سپند امیرسلیمانی و همسرم

روحیات ما خیلی به هم شبیه است ، مواقعی که کنار هم هستیم خیلی کم پیش می آید حوصله مان سر برود یا حرفی برای گفتن نداشته باشیم

ماجرای ازدواج رضا رویگری با دختری 43 سال کوچکتر از خود!

همیشه از کنار هم بودن لذت می بردیم و با شوخی ها و بگو بخندها بهترین لحظه ها را با هم داریم، هم من و هم مارال اهل فیلم دیدن هستیم و هر دو سریع با محیط اطرافمان ارتباط برقرار می کنیم

سپند امیرسلیمانی و همسرش

خبر طلاق و جدایی سپند امیرسلیمانی

سپند امیر سلیمانی در 25 مهر 1397 در برنامه فرمول یک علی ضیا گفت 4 ساله از همسرش مارال آراسته جدا شده و تنها زندگی می کند ، یعنی در سال 94 بعد از 7 سال زندگی مشترک جدا شده است.

علت جدایی سپند امیرسلیمانی از همسرش

اعتقاد دارم همه باید ازدواج کنند. اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و زندگی شان جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است یا کسی بد است.ما با عشق شروع کردیم و به خاطر اختلاف سلیقه های شدید ، تصمیم گرفتیم به سالهایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم چون آدم ها اصلا حق ندارند که به هم بی احترامی کنند.

علایق و حقایقی درباره سپیند امیرسلیمانی

در ادامه بیوگرافی سپند امیرسلیمانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بیماری میگرن سپند امیرسلیمانی

آقای بازیگر همچنین سال‌هاست که با بیماری میگرن دست‌وپنجه نرم می‌کند. سردردهای طولانی و بلندمدت گاهی برایش دردسرساز شده و کارش به بستری شدن در بیمارستان می‌کشد. چندی پیش‌گویی این بیماری به یکی از حادترین مقاطع خود رسید و مدتی گریبان گیرش بود. او با انتشار عکسش در بر روی تخت بیمارستان در اینستاگرام خود نوشت: «دنیای این روزای من… این روزا دوست عزیزم میگرن‌خان بیشتر از همیشه کنارمه و روز و شبامون رو کنار هم‌دست در دست هم می‌گذرونیم. بدون حتی ذره‌ای علاقه!»

«بامداد خمار» سریال جدید شبکه نمایش خانگی شد

رستوران سپند امیرسلیمانی

او در کنار بازیگری رستوران دارد و بعنوان شغل دوم آنرا اداره می کند

او معتقد است بازیگری امنیت مالی ندارد،و به همین خاطر در کنار حرفه اصلیش مدتی در فودکورت،فروشگاه جام جم ساندویچ فروشی کوچکی را به نام ۳پند اداره می‌کرد.

رستوران سپند امیرسلیمانی

سیگاری

آقای بازیگر از هنرمندان سیگاری است  او در برنامه اکسیر فرزاد حسنی در تلویزیون با درآوردن پاکت سیگار جلوی بینندگان شبکه از عزم  جدی خود برای ترک سیگار سخن گفت.سپند امیرسلیمانی حدود ۲۰ سال روزی ۶۰ نخ سیگار میکشید اما حدود یک سال است که دیگر سیگار نمی کشد.

چاقی سپند امیرسلیمانی

وی در برنامه حالا خورشید گفت که ۱۴ کیلو نسبت به قبل چاق شده است.البته بعد از کرونای سختی که مبتلا شد در عرض یک ماه 12 کیلو لاغر شد.

چاقی سپند امیرسلیمانی

خوانندگی سپند امیرسلیمانی

سپند بصورت حرفه ای وارد عرصه خوانندگی نیز شده است او قطعه بنام پاییز رو منتشر داده و می گوید برنامه جدی برای ادامه فعالیت در این رشته را دارد

سپند امیرسلیمانی از علاقه به نوشابه تا سلطانی

عاشق نوشابه ام با این که تلویزیون نشان می دهد که نوشابه حالت اسیدی دارد اما باز هم می خورم ، کباب سلطانی و باقلا پلو با گوشت هم غذای مورد علاقه ام است.

سپند امیرسلیمانی از اساتید موسیقی او تا رشته برق

استاد دف من آقای احمدی خاک طینت بود ، تنها کسی بود که بیژن کامکار او را تایید می کرد ، سپس به هنرستان صدا و سیما نرسیده به تجریش رفتم

همان سالی که برای نام نویسی رفتم گفتند امسال دیگر کلاس های موسیقی تشکیل نمی شود ، من هم تصمیم گرفتم رشته برق بخوانم

همه چیز در مورد حدیث میرامینی و همسرش

شاعری سپند امیرسلیمانی

سپند امیر سلیمانی علاقه زیادی به شعر و موسیقی داشته و ۶ ساز می‌نوازد. او شعر‌های زیادی گفته، اما تا به حال به فکر انتشار آن‌ها نیفتاده چرا که خود را شاعر نمی‌داند و شعرهایش تنها حکم دلنوشته برایش دارند.

علاقه سپند امیرسلیمانی به کار کمدی

برای من فیلمنامه در درجه اول اهمیت قرار دارد هرچند که در مدت اخیر بیشتر مرا بعنوان بازیگر کارهای طنز می شناسند اما خودم دوست دارم مخاطبانم من را بعنوان یک بازیگر خوب بشناسند

تجربه کار سپند امیرسلیمانی با مدیری

مهران مدیری کارگردان کار بلدی است و به خوبی می تواند از پس ساخت سریال های مختلف برآید به همین خاطر بسیاری از بازیگران دوست دارند با او همکاری کندد

خوشحالم در طول این سال ها شرایطی فراهم شده است که در کارهای ایشان حضور داشتم

سپند امیرسلیمانی و مهران مدیری

مرا به خاطر خودم انتخاب می‌کنند

سپند امیرسلیمانی در مورد انتخاب شدنش برای بازی در فیلم ها و سریال‌ها می‌گوید: مرا نه به خاطر بازی‌ام انتخاب می‌کنند نه پدرم نه بفروش بودنم … امروز تهیه‌کننده‌ای به من زنگ زد و گفت به من گفته‌اند با سپند کار کن چون با این به مشکل برنمی‌خوری.

فعالیت سپند امیرسلیمانی در موسیقی

همان‌طور که گفتیم عشق اول سپند حرفه‌ای جز بازیگری بود. او از نوجوانی موسیقی را به‌صورت جدی  با نوازندگی سازهای دف و تنبک آغاز کرد. فعالیتش در این عرصه را بعد از ورود به سینما و تلویزیون نیز همچنان ادامه داد. حتی مدتی برای دنبال کرد آن بازیگری را کنار گذاشت.

او در سال ۱۳۹۳ ترانه «دل بده» را که از ضربی خوانی‌های قدیم است برای مراسم چهلم مرتضی احمدی اجرا کرد. پس از آن نیز قطعه «شب پاییز» را در سبک اسلو راک تولید و اجرا کرد که در مهر ماه سال ۱۳۹۴ منتشر شد.

ماجرای استعفای جنجالی اتابک نادری از مدیریت مجموعه تئاتر شهر

ترانه «دل بده» سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی مجری ادابازی

سپند امیر سلیمانی پس از ممنوع التصویری احسان کرمی جایگزین او در برنامه خندوانه و مسابقه ادابازی شد که اتفاقا اجرای بسیار خوبی هم داشت.

سپند امیرسلیمانی در خندوانه

کرونای سخت سپند امیرسلیمانی و عمل جراحی معده

بسیاری شاید ندانند کجا به کرونا مبتلا شده اند اما من می دانم؛ به هنگام ضبط «کلبه عموپورنگ»، بازیگر نقش مقابلم (امیر سهیلی) کرونا داشت و خودش نمی دانست. ما رو به روی هم ایستاده بودیم و او فردای آن روز افتاد و من سه روز بعد؛ همه می دانستند که من چگونه به کرونا مبتلا شدم.

چند روز بعد از ابتلاء به کرونا، یک شب من معده درد شدید گرفتم و با شلوار ورزشی و دمپایی رفتم دکتر که ببینم چه اتفاقی افتاده است. ۲۸ روز بعد ۱۲ کیلو لاغرتر برگشتم به خانه. حتی یک جاهایی، دکترها به کمند (خواهرم) گفته بودند که امیدی نیست و این نمی ماند. چون معده من سوراخ شده بود و جراحی کردم، عفونت کرد. دوباره حراجی کردم دوباره عفونت کرد.

الان هم هنوز هم معده ام نیاز به جراحی دارد؛ چراکه کولستومی کرده ام و دو سه هفته دیگر هم یک حراجی دارم که معده ام را به حالت قبل برگردانند. بعد از عمل دوره نقاهت را می گذرانم و برای یک هفته تا ۱۰ روز باید بیمارستان بخوابم.

کرونای سخت سپند امیرسلیمانی و عمل جراحی معده

سپند امیرسلیمانی بازیگر بی حاشیه

کم حاشیه هستم برای اینکه من در زندگی ام حوصله حاشیه را ندارم! کلا در همه ابعاد زندگی ام حال حاشیه ندارم، تنبل تر از این حرفها هستم که راه بیفتم یک سری چیزها را جمع و جور کنم و اینکه دلیلی هم برای حاشیه داشتن نمی بینم. من شغلی دارم و بر مبنای آن شغل دارم کار و زندگی می کنم.
من به همه آدم هایی که با من همکار هستند احترام می گذارم و تا جایی که آنها احترام من را حفظ کنند

نیکی مظفری دُردانه ی مجید مظفری را بیشتر بشناسید

شروع فعالیت هنری سپند امیرسلیمانی

بازیگری را از سنین کم و در آثار پدرش آغاز کرد و از جمله در نقش کوتاهی در فیلم چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) ظاهر شد.

او در این فیلم اولین تجربه سینمایی خود را در کنار پدرش و همچنین جمشید مشایخی کسب کرد. این فیلم توسط آقای حسین فردرو کارگردانی شد

ماجرای ورود سپند امیرسلیمانی به سینما

سال 1370 وقتی 14 ساله بود نقش کوتاهی با پدرش در سریال دندون طلا ایفا کرد.

سپند امیر سلیمانی در فیلم دندون طلا

در سال 1380 ابوالحسن داوودی بازی او را بر صحنه تئاتر دید و از وی برای ایفای نقش در فیلم نان، عشق و موتور هزار دعوت کرد.به این شکل بصورت جدی در سال 1380 با فیلم نان عشق موتور 1000 پایش به سینما باز شد

با ابوالحسن داوودی کارگردان فیلم سال ها قبل در تله تئاتری همکاری کرده بودیم که روزی از من خواست تا برای بازی در فیلم جدیدش تست بدهم.

متنی داد و گفت بخون ، چند خطی که فیلمنامه را خواندم گفت بس است ، با خودم گفتم که حتما در تست رد شده ام ، اما دو روز بعد برای بستن قرار داد با من تماس گرفتند.

سپند امیرسلیمانی در نان عشق موتور 1000
سپند امیرسلیمانی در نان عشق موتور 1000

نیمه کمدین

سپند کارش در سینما را با یک اثر کمدی آغاز کرد و بعد از آن‌هم می‌توان گفت مطلقاً در همین راه ماند. تمام آثاری که در کارنامه سینمایی او ثبت شده فیلم‌های کمدی‌اند که در میان آن‌ها چند کار محبوب به‌یادماندنی هم دیده می‌شود. سپند امیرسلیمانی هرچند یک بازیگر تماماً کمدی یا به لفظ دیگر یک کمدین نیست، اما طنز تماتیکی در لحن و بازی‌اش به چشم می‌خورد.

همه چیز درباره ی نیکلاس کیج بازیگر فیلم رنفیلد 2023

سپند امیرسلیمانی در سال ۱۳۸۵ موفق شد با درخشش در فیلم سینمایی اخراجی ها به محبوبیت فراوانی دست پیدا کند. او در نقش دکتر در فیلم سینمایی اخراجی ها بازی کرد فیلمی که در سال ۱۳۸۶ اکران شد و آقای مسعود ده‌نمکی کارگردانی آن را بر عهده داشت

در این فیلم بازیگران بسیار زیادی همچون امین حیایی، کامبیز دیرباز ، محمدرضا شریفی نیا، ارژنگ امیرفضلی، نیوشا ضیغمی ،شهره لرستانی بازی می‌کردند و فروش زیادی در سینما توانست ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان فروش گیشه داشته باشد

سپند امیر سلیمانی و ارژنگ امیرفضلی در اخراجی های 1
سپند امیر سلیمان در اخراجی های 1

سپند امیرسلیمانی در فیلم‌های اخراجی های ۲ و ۳ ، مردان مریخی و زنان ونوسی ، چک ، خوب بد جلف و هزارپا نیز بازی کرده است

سپند امیر سلیمانی در اخراجی های 2
سپند امیر سلیمانی در اخراجی های 2
سپند امیر سلیمانی در زنان ونوسی مردان مریخی
سپند امیر سلیمانی در زنان ونوسی مردان مریخی

فیلم هزارپا سومین همکاری من با ابوالحسن داودی است، اولین کار، تله تئاتر « اقدام به قتل » بود در سال شصت و پنج، بعد فیلم سینمایی « نان، عشق، موتور هزار » بود و بعد هزارپا.

سپند امیر سلیمانی در هزار پا
سپند امیر سلیمانی در هزار پا

خیلی کار سختی بود به خاطر اینکه کار در اواخر دهه شصت است و اینکه فیلمنامه طولانی داشت.

سپند امیرسلیمانی در تلویزیون

 او را در تلویزیونی می‌توان کمی جدی‌ و حتی پررنگ‌تر ببینیم. در سال 1377 او تجربه کوتاهی را با سریال «بگذار آفتاب براید» ، به‌عنوان بازیگر مهمان بدست آورد.این شاید تنها سریالی بود که پدر و خواهرش هم در آن بازی می‌کردند و خانواده امیرسلیمانی را دور هم جمع کرده بود.

او بعد از آن‌ نقش‌آفرینی کوتاهی در مجموعه طنز «پاورچین» مهران مدیری داشت و بعد از آن هم «شب‌های برره». سپند امیرسلیمانی گویا یکی از بازیگران موردعلاقه مهران مدیری است. او و مدیری بعد از آن در مجموعه‌های «مرد دو هزارچهره» و «در حاشیه» نیز با یکدیگر همکاری داشتند.

ماجرای نامزدی بیتا سحرخیز در انتخابات چه بود؟
سپند امیر سلیمانی و کیهان ملکی در مرد دوهزار چهره
سپند امیر سلیمانی در مرد دوهزار چهره
سپند امیر سلیمانی و مهران مدیری در در حاشیه
سپند امیر سلیمانی در در حاشیه

اما اولین حضور جدی امیرسلیمانی در تلویزیون را می‌توان با «من یک مستأجر هستم» در سال 1383 دانست. او در این سریال همبازی بازیگرانی از جمله امیر جعفری، بهاره رهنما، ریما رامین فر و سعید آقاخانی بود.

سپند امیرسلیمانی و نگار فروزنده در من یک مستاجرم
سپند امیرسلیمانی در من یک مستاجرم

بعد از آن‌هم «نرگس»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «خوش‌نشین‌ها» و … سپند را هرچند کمتر در نقش‌های اصلی و کلیدی دیده‌ایم، اما معمولاً خوش انرژی و روان ظاهر شده و می‌تواند نظر مخاطبان را تا حدودی به خود جلب کند. چه در کمدی‌ها، چه در درام‌های جدی و اجتماعی و چه در آثار تاریخی همچون «کلاه پهلوی»، «معمای شاه» و «تبریز در مه».

سپند امیرسلیمانی در آسمان همیشه ابری نیست
سپند امیرسلیمانی در آسمان همیشه ابری نیست
سپند امیر سلیمانی و رامبد شکرابی در معمای شاه
سپند امیر سلیمانی در معمای شاه

لیست آثار هنری سپند امیرسلیمانی

در ادامه بیوگرافی سپند امیرسلیمانی بازیگر هزارپا باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم‌های سینمایی سپند امیرسلیمانی

  • پیاده (فیلم کوتاه) (۱۳۹۷)
  • هزارپا(۱۳۹۶)
  • خوب، بد، جلف (۱۳۹۴)
  • چک (۱۳۹۰)
  • مردان مریخی و زنان ونوسی (۱۳۸۹)
  • اخراجی‌ها ۳ (مسعود ده نمکی۱۳۸۹)
  • اخراجی‌ها ۲ (مسعود ده نمکی۱۷)
  • مظفرنامه (۱۳۸۶)
  • اخراجی‌ها (مسعود ده نمکی۱۳۸۵)
  • نان، عشق و موتور هزار (۱۳۸۰)
  • دندان طلا (۱۳۷۰)
  • چون ابر در بهاران (۱۳۶۹)

مجموعه‌های تلویزیونی سپند امیرسلیمانی

  • من یک مستاجرم
  • پدرخوانده
  • شبهای برره (مهران مدیری)
  • مرد دوهزارچهره (مهران مدیری)
  • خوش‌نشین‌ها سعید آقاخانی
  • مسیر انحرافی بهرنگ توفیقی
  • شبی از شبها
  • نرگس
  • پاورچین (مهران مدیری)
  • بگذار آفتاب برآید
  • آسمان همیشه ابری نیست (۱۳۸۹، سعید عالم‌زاده)
  • کلاه پهلوی
  • تبریز در مه
  • خروس(سعید آقاخانی)
  • معمای شاه(محمدرضا ورزی ۱۳۹۴)
  • در حاشیه(مهران مدیری ۱۳۹۴)
  • همسایه‌ها (مهران غفوریان ۱۳۹۵)
  • شوخی کردم(مهران مدیری)
  • زوج یا فرد(علیرضا نجف زاده ۱۳۹٨)
  • کامیون (۱۳۹۹)
  • با خانمان(برزو نیک نژاد ۱۳۹۹)
  • کلبه عمو پورنگ (احمد درویشعلی پور، ۱۴۰۰–۱۳۹۹)
  • بوتیمار (علیرضا نجف زاده، ١۴٠٠)
  • سلمان فارسی (داوود میرباقری ، درحال ساخت)
معرفی فیلم میرو نماینده سیستان و بلوچستان در جشنواره 42 فجر
سپند امیر سلیمانی در سریال مسیر انحرافی
سپند امیر سلیمانی در سریال مسیر انحرافی
سپند امیر سلیمانی در همسایه ها
سپند امیر سلیمانی در همسایه ها

فیلم‌های تلویزیونی سپند امیرسلیمانی

  • ماه از روی سکو
  • خاندان سیبیلیان
  • به رنگ آسمان
  • پروانه در آتش
  • اعتراف
  • کلاه گیس
  • این یک تصادف نیست
  • پنگوئن (کارگردان)

سپند امیرسلیمانی در شبکه نمایش خانگی

  • قهوه تلخ
  • شوخی کردم
  • عطسه
  • مردم معمولی
  • شب‌های مافیا

برنامه های تلویزیونی سپند امیرسلیمانی

  • عید پیما ویژه برنامه عید ۹۸ شبکه نسیم
  • حضور در خندوانه (ویژه نوروز ۹۸) به عنوان داور مسابقات

تئاترهای سپند امیرسلیمانی

  • نمایش فراموش نامه (بازیگر)
  • ریش فیدل غبغب مرکل

صفحه اینستاگرام سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 730 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سپند امیرسلیمانی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سپند امیرسلیمانی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سپند امیرسلیمانی، به اینستاگرامش مراجعه  کنید. آدرس اینستاگرام سپند امیرسلیمانی @sepandamirsoleymani می باشد و 602 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام سپند امیرسلیمانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا