اخبار دیگران

کار در ارتفاع در پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب به همراه نکات کاربردی

پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و رعایت نکات ایمنی که هرکسی باید بدانند به خصوص مدیران و سازنده های ساختمان و برج سازها. باید بدایند که برای چه نوع ساختمانی  پیج رولپلاک سنگنما انجام میدهید، بدانید که برای تمامی ساختمان ها با هر نوعی که هستند و نمای آن با سنگ کار شده است نیاز است.

برای استحکام سازی نمای ساختمان به خصوص ساختمان های بالای  4 الی 5  طبقه به دلیل نشست ساختمان و استفاده از متریال های نامناسب و نامرغوبی که استفاده شده است سنگ نمای آن به قولی شل شده و میتوان خطر آفرین باشد.

شاید از خودتان بپرسید که آیا واقعا عدم چک کردن سنگ نمای ساختمان خطر آفرین است؟  در مرحله اول میگوییم بله دقیقا حال بی اید با یک مثال برایتان شرح دهم

“یکی از مهمترین نکات ایمنی در جهت مستحکم کردن سنگ نمای ساختمان ها توجه به پیچ رولپلاک کردن آن ها میباشد دقیق پیچ رولپلاک یعنی استفاده از ابزارالاتی که بتواند سنگ را به صورت مستحکم جفت ساختمان کند،شما با این کار لذت استفاده از امنیت برای همیشه را میبرید، چرا که امنیت جانی و مالی مردم در خطر است پس  قطعا به غیر از کمک به خودمان به بقیه هم کمک کرده ایم پس پیچ رولپلاک نما با طناب   را جدی گرفته و حتما از مشاوران با تجربه مثل راپل  وان استفاده کنید”

امنیت در انواع نما ها

جالب است بدانید که بسیاری از  ساختمان ها از نماهای یونانی و باستانی و یا با طرح های بسیار زیبا و با ظرافت استفاده میکنند که هم قیمت بالای برای اجرای آن طرح ها استفاده شده است هم نماشویی و یا نگهداری از آن ها دشوار تر  است که اگر برای مستحکم سازی پیچ رولپلاک سنگ نما طرح های خاص و با ظرافت بالا باید دقت بسیار بالای در مرحل اجرای کار داشته باشید چرا که کوچکترین کار باعث از بین رفتن آن طرح و یا آسیب دیدن طرح میشود.

مجموعه تهران پرینت را بهتر بشناسید

این را هیچگاه فراموش نکنید که از نظره انسانی درست نیست که به علت یک خطای انسانی کوچک جان و مال مردم را مورد خطر قرار دهید. پیچ رولپلاک سنگ نما یا پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب دقیقا چیزی است که مورد  نیاز شما است  و تمامی پیچ های گالوانیزه آن نیز با بهترین برندهای و استحکام بالای آن استفاده میشود.

حتی اگر که فکر میکنید ساختمان شما از سنگ نمای خوبی برخوردار است حتما آن را توسط راپل کاران و یا متخصصن حتما تست کنید. فراموش نکنید که امنیت همیشه نسبی است.

برای هر سنگ نمایی از رولپلاک خواصی استفاده میشود، مثلا برای سنگ نما های که زیر ساخت آن از بتن استفاده شده است از رولپلاک مخصوص بتن استفاده میشود. که در کل بهتر است از پیچ های فولادی استفاده شود که جنس و کیفیت کار مرغوب تری دارد.

رعایت نکات ایمنی در سنگ نمای  ساختمان

پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب به همراه نکات ایمنی

یکی از سوالاتی که پرسیده میشود این است که به چه علت سنگ نمای ساختمان شل میشود؟! و راههای مستحکم سازی آن چه چیزی است؟

خب یکی از عوامل خیلی ساده اما بسیاز تاثیر گذار تغیرات جغرافیا  و جو زمین در فصول مختلف است، عواملی چون باران، باد، طوفان و بادهای تند است دیگر عوامل هماننده  نامرغوب بودن سنگ نما و یا دوغاب آن میتواند باعث عدم اتصال آن به بدنه ساختمانی شود.

خب حالا سوال اینجا است، که چه کاری را انجام دهیم که در این شرایط و با هر نوع آب و هوایی سنگ نمای ساختمانی را برای همیشه و بدون دغدغه به صورت اصولی و حرفه ای ایجاد کنیم.؟؟

راهنمایی سفارش و خرید هولوگرام های امنیتی و ضدجعل

خب حال در ادامه  3 روش محکم کردن سنگ نمای ساختمان را بیان میکنیم:

  1. استفاده از پیچ و روپلاک: مرغوب، و متناسب با کاری است که میخواهید انجام دهید یادتان باشد که به ضخامت سنگ نیز حتما توجه کنید.
  2. چسباندن سنگ به نما: یکی از با صرفه ترین  اموری است که در مستحکم سازی سنگ نما با استفاده از چسب های بسیار قوی انجام میشود، که هرچند چیزی جای پیچ رولپلاک سنگنما را نمیگیرید چرا که بهترین راه برای محکم سازی سنگ ها هستند.
  3. محکم سازی با استفاده از  سیم های گالوانیزه: این یکی از روش های است که اگر استفاده کنید در طولانی مدت نیز پوسیده نمیشود، که توسط شیارها درکنارهم قرار گرفته است.

آیا  پیچ رولپلاک نما ماندگاری بالای دارد؟

صادقانه جواب بدهم این است که کاملا بستگی به شما دارد که با چه پیچ رولپلاک کار یا همان راپل کاری، کار کنید  چرا که ماندگاری رولپلاک برروی سنگ نما باید صد در صد  تا انتهای عمر ساختمان باقی بماند اما متاسفانه گروه و یا افرادی از اجناس نامرغوب استفاده کرده که باعث هزینه های بیشتر و عدم تضمین به شما میشود.

یک خبر خوب در عنوان پایین چندین راهکار برای شما خواننده محترم گرد هم آورده ایم که:

 چگونه کلاهبرداران را به راحتی  تشخیص دهیم؟ ?

تشخیص کلاهبرداران

چندین عامل موثر است که اگر بدانیم حداقل در اینترنت و یا حتی در صحبت های حضوری با راپل کاران و کسانی که کار در ارتفاع را انجام میدهند بتوانید دروغ های آنها را تشخیص داده و به راحتی یک فرد یا گروه حرفه ای را نسبت به فرد و یا گروه نا بلد جدا کنید. در ادامه به 6 عال بسیار مهم آن میپردازیم.

قرص لاغری گلوریا چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

که برای مشاهده بیشتر و کسب اطلاع دقیق تر در زمینه کار در ارتفاع  وارد لینک زیر شوید:

  1. نداشتن نمونه کار دقیق و اصولی: فرد یا گروهی که تازه کار هستند و خود را به عنوان حرفه ای جا میزنند همیشه سعی در جعل عکس های دیگران و نمونه کاران دیگران دارند پس حتما در کنار  درخواست نمونه کار برای  مشاهده حتما توضیحات اضافی به همراه جزیئات دقیق آن را درخواست کنید.
  2. عدم فعالیت متمرکز در فضای مجازی: خب این روزها همه ی کسب و کارها از اینترنت برای تبلیغات خود استفاده میکنند، که اگر شرکت، گروه و یا حتی فردی یک وب سایت رسمی داشته باشد بازهم به اعتباره آن می افزاید پس این نکته را توجه کنید، و اگر که در فضای اینستاگرام فعالیت دارد حتما یک سری به نمونه کارها و جواب دهی کامنت ها کنید و یا خوده شما یک سوال تخصصی بپرسید و ببینید تا بعد از چند ساعت جواب شما را خواهد داد.
  3. واریزی قبل از کارشناسی: یکی از دلزده ترین کارهای که بعضی ها انجام میدهند از مشتری قبل از کارشناسی کردن کار و مشاهده دقیق ساختمان و سنگ نما درخواست هزینه میکنند، خب سیگنال اول این است که این گروه یا افراد فقط اول به دنبال پول هستند، شاید فاکتور دوم آنها کیفیت باشد اما بازهم مراقب باشید.
  4. مکالمه ی تلفنی: در مکالمه ی تلفنی خود از سعی کنید از جملات تخصصی استفاده کنید کسانی که این کاره نیستند کلی گویی میکنند و همیشه قست خرید زمان برای خودشان دارند  که سعی کنند فقط سرگرمی و حرافی ایجاد کنند.
  5. مکالمه ی حضوری: افراد، و یاگروهی که به صورت ملاقات به شما مراجعه میکنند حتما باید به صورت دقیق از مراحل اجرای کار یک پیش زمینه ای برای شما داشته باشند و سعی کنند که آنها را به شما نیز انتقال دهند برای مثال به شما بگویند که چه میزان کار طول میکشد، چه وسایل های مورد نیاز است، و هزینه پروژه به صورت کلی چه میزان است، یادتان باشد که در مکالمه حضوری افراد دروغ گو با صورت خود زیاد بازی کرده و دست خویش را برو صورت خود میکشند،  پس پیشنهاد میکنم کتاب زبان بدن را حتما مطالعه کنید چرا که میتواند همیشه کنار شما باشد و خوده شما را از لحاظ توسعه فردی
خرید محصولات آلتون و محصولات داتیس از نمایندگی

آماده تر میکنند

  1. خراب کردن برند ها و همکاران خود: نه تنها تازه کاران بلکه خیلی از شرکت و یا گروه های که اسم آنها را میبینید شاید زمانی این کار را انجام میدادند و الان دیگه خیر، مطلب مهمی که اینجا باید بدانید این است که هرکسی برند دیگری را خراب کرد تا برند و کار خود را به خوبی به نمایش بگذارند اگر با همچینن چیزی مواجه شدین حتما سعی کنید که اول برخورد جدی داشته باشید و سپس از لیست راپل کاران خود حذفشان کنید.

 

تفاوت پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و  با داربست:

برای خدماتی مثل گرفتن درز انقطاع، پیچ رولپلاک سنگ نما، شست و شویی نما و… د رگذشته از داربست استفاده میشد که در آن  با استفاده از میل ها و آهن ها  داربست را به یکدیگرمیبستند، و آن متخصص مجبور میشد که از داربست بالا رفته و امور مستحکم سازی سنگ نمارا انجام دهد اما این کار کاملا غیر حرفه ای است چرا که  میتوان به مشکلات زیر اشاره کرد:

  1. مشکل برای عبور همسایگان و مردم
  2. اشغال فضای زیاد
  3. حجم مالی سنگین برای خرید داربست
  4. هزینه کردن زمان در جهت بست داربست به جای استفاده از طناب
  5. خطر آفرینی بسیار زیاد چرا که به راحتی و مثلا با تغییر سرعت باد یک فردی که بالای داربست در حال فعالیت است امکان دارد بیفتد و خطرات جانی بسیاری ببینید که متاسفانه در کشور خودمان قبل نیز از این مشکلات بسیار بود. شاید دوستانی بگویند بیمه، اما فراموش نکنید که سلامتیتان در خطر است.
تغییر ناگهانی قمیت پارچه غواصی در بازار ایران

نظافت شیشه نما

بسیار میتواند بر روی ظاهر نمای ساختمان شما موثر واقع باشد، نظافت شیشه نما یک امر ضروری برای هر ساختمانی است که این کار یکی از مهمترین کار های

در بالا به صورت کامل از مراحل اجرایی تا پیدا کردن یک متخصص راپل کاری در انواع امور و اشاره به همه نوع خدمات صحبت شد حال یکی از خدماتی که خیلی مهم بوده  و توجه زیادی به آن نمیشود را برای شما شرح میدهیم:

گرفتن و پوشش درز انقطاع

برای گرفتن فاصله بین دو ساختمان که به آن درز انقطاع میگویند که میتوانید از سیمان و یا یونولیت یا حتی ورق گالوانیزه استفاده کنید  اگر شما برای درز انقطاع خود  میخواهید جلو کبوتر هارا بگیرید میتوانید توری و فنس نیس بکشید.

جالب است بدانید که فقط درز انقطاع نیست بلکه درز انبساط؛ درز کنترل، و درز اجرایی نیز وجود دارد.

از درز انقطاع به منظور پوشاندن فاصله بین دو ساختمان استفاده میشود  که در مجاورت یکدیگر قرار دارند، که در کاهش تنش و مخصوصا در زلزله بسیار موثر و مفید میتواند باشد.

مزایای انجام  درز انقطاع

  • جلوگیری از ورود پرنده ها و کبوتران
  • جلو گیری از ورود کنه و حیوانات موزی دیگر

الزام انجام درز انقطاع

ساختمان های با تعداد طبقات بالا و بهتر است بگوییم با ارتفاع بیش از 12 متر باید درز انقطاع را انجام دهند چرا که این یک قانون به نام قانون مقررات ملی است که آیین نامه  آن لازم والذکر کرده است.

پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب  و درز انقطاع و تمامی موارد گفته شده از مهمترین کارهای  راپل کاری است، راپلکاری یا همان کار در ارتفاع یکی از مهمترین عواملی است که در تمامی ساختمان ها حتی نظیر آسمان خراش ها نیز استفاده میشود.

چرا ایرانیان تماشای سریال را نسبت به فیلم ترجیح می دهند؟

 

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد رعایت ایمنی و نکات مهمی در حوزه مستحکم سازی ساختمان و پیچ رولپلاک نما با طناب و همین طور کار در ارتفاع صحبت شد، حتی به این نیز اشاره کردیم که چگونه بتوانیم یک تیم درست و اصولی را نیز تشخصی داده و با آن ارتباط بگیریم، و  درمورد قیمتی که راپلکاران و متخصصین این حوزه میدهند نیز صحبت کردیم، تمامی این نکات به روز و در پاییز 1400 نوشته شده است که میتوانید برای داشتن یک ساختمانی بهتر در نظر داشته باشید. پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب   و کار در ارتفاع را همیشه جدی بگیرید و سعی کنید از متخصصین این حوزه قبل از اجرای یک عملیات همیشه مشاوره بگیرید. ممنون میشم اگر این مطلب برای شما نیز مفید بود ماننده بقیه دوستان برای ما نظره خود را کامنت کنید.

همچنین برای اطلاعات بیشتردر زمینه پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و یا کار در ارتفاع میتوانید وارد وب سایت راپل وان(https://rappelone.ir) شوید.

جشنواره ویژه راپل وان به مدت 6 ماه ادامه دارد و برای پاییز 1400 تخفیفات جذابی در خدمات خود ارائه میدهد.

شماره تماس: 09120445241

ایمیل: info@rappelone.ir

آدرس:ایران – تهران خیابان ولیعصر

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. نسبت به بقیه رقبا راپل وان خدمات بیشتری میدن جالب بود تبلیغشون رو اینجا دیدم. ۶ سال پیش از خدمتتون استفاده کردم میتونم بگم دمتون گرم و ایول دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا