اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای ازدواج نگار عابدی و محمد نادری چه بود ؟

در این بخش بیوگرافی نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی نگار عابدی که بیشتر او را با فیلم شمعدونی به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی نگار عابدی از بازیگران زن معروف و طلاقش از هدایت هاشمی و ماجرای ازدواج با محمد نادری . برای مطالعه بیوگرافی نگار عابدی با ما همراه باشید.

نگار عابدی چند سال دارد ؟

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز و 51 سال سن دارد.

وضعیت تاهل نگار عابدی چگونه است ؟

نگار عابدی مجرد است و همسر سابق او هدایت هاشمی بود.

نگار عابدی فرزند دارد ؟

بله نگار عابدی از همسر سابق خود یک دختر به نام اما دارد.

قد نگار عابدی چند سانتی متر است ؟

قد نگار عابدی 170 سانتیمتر است.

خلاصه بیوگرافی نگار عابدی

نام اصلینگار عابدی
متولد18 بهمن 1349 اهواز
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
مدرک تحصیلیلیسانس تئاتر
سالهای فعالیت1387 تاکنون
قد170 سانتیمتر
همسرهدایت هاشمی(جدا شده)
فرزنداناِما هاشمی

بیوگرافی نگار عابدی

بیوگرافی نگار عابدی

در بیوگرافی نگار عابدی آمده است: او متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است

کودکی نگار عابدی

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد ک تنها یک دختر از همسر سابقش دارد

تحصیلات نگار عابدی و انصراف از دانشگاه

در ادامه بیوگرافی نگار عابدی میخوانیم : در سال 1369 وقتی 20 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی بود با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از محلات از دانشگاه انصراف داد و وارد این کلاس ها شد

او زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان دوره بازیگری گذراند سپس برای ادامه تحصیل رشته تئاتر را انتخاب کرد.

هرچند مادرم دستی در نقاشی و طراحی لباس داشت اما جو خانواده و به دنبال آن فامیل‌مان بیشتر تحصیلاتی بود و اكثر آنها در رشته‌های مهندسی، پزشكی و معلمی فعالیت می‌كردند، به همین خاطر اصلا برای‌شان قابل باور نبود كه من بخواهم وارد عرصه بازیگری شوم.

قد نگار عابدی

در بیوگرافی نگار عابدی آمده است قد او 170 سانتی متر است.

معرفی مینی سریال پربیننده آمریکایی آسوکا

وضعیت تاهل و ازدواج نگار عابدی

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دخترش اِما این زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد.

در بیوگرافی نگار عابدی آمده است در نهایت چند سال پیش این زوج هنری از هم طلاق گرفتند ، آقای هاشمی سال 94 چند سال بعد از طلاق خود با مهشید ناصری ازدواج کرد

هدایت هاشمی و نگار عابدی

طلاق نگار عابدی

نگار عابدی همسر سابق هدایت هاشمی در مصاحبه اش گفته است وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی‌مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود.

بعد از طلاق‌ مان هم دخترم باید به دبستان می‌رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره به او شوکی وارد کنم و با تغییر محل زندگی کنونی‌اش باعث به هم ریختگی روحیه‌اش در ابتدای ورود به مدرسه شوم. ترجیح می‌دادم همه چیز در کمال آرامش رخ دهد از طرفی دخترم اِما از دوران کودکی با پدر و مادرم ارتباط نزدیکی داشت و حضور در کنار آنها برای هر دوی ما آرامبخش است.

خانواده نگار عابدی

رابطه نگار عابدی با دخترش

رابطه من و دخترم از همان ابتدا یک رابطه دوستانه بود بنظرم وقتی بچه‌ ها با پدر و مادرشان رفیق هستند راحت‌ تر مسائل‌ شان را با آنها در میان می‌ گذارند

اِمای من هم از همان دورانی كه كم سن و سال بود تا حالا عادت كرده همه چیز را برایم تعریف كند همین موضوع ما را به‌ شدت به هم نزدیک می‌ كند

رابطه نگار عابدی با دخترش

ارزش مادر شدن نگار عابدی

برخی از بازیگران فکر می کنند با ازدواج و بچه دار شدن شان جایگاه شان در بازیگری به مخاطره می افتد و باعث می شود که نتوانند مانند سابق کار کنند درحالی که در کشورهای صاحب سبک در عرصه بازیگری ما شاهد آن هستیم که چهره های مطرح تشکیل خانواده می دهند و صاحب خانواده پرجمعیتی هم می شوند. فکر می کنم باید جلوی این موج را که به نظر می رسد پشت آن عمدی هم در کار باشد را گرفت و اجازه داد افراد در فضای سالمی به حرفه بازیگری بپردازند. شاید به شکل مقطعی بازیگران بتوانند به واسطه چهره و موقعیتی که ایجاد می کنند پیشرفت کنند اما شک نداشته باشید چون جایگاهی که در آن قرار گرفتند واقعی نیست خیلی زود از آن جایگاه کنار کشیده می شوند و فرد دیگری آن جایگاه را تصاحب می کند به همین خاطر همواره سعی کردم در عرصه بازیگری در فضای سالمی حرکت کنم هرچند اگر این سلامت مانع از آن شود که پله های ترقی را به سرعت طی کنم و زمان برایم کندتر بگذرد، اما معتقدم جایگاهی که در این شرایط به دست می آورم قابل اتکاست و برای به دست آوردن آن به توانایی و استعدادم تکیه کرده ام.

معرفی مسابقه پدرخوانده + جزئیاتی از شیوه بازی پدرخوانده

نگار عابدی با دخترش

ازدواج مجدد نگار عابدی

مدتی پیش شایعه ای مبنی بر ازدواج محمد نادری بازیگر سریال شمعدانی منتشر شد که خانم عابدی در برنامه صبح خلیج فارس تکذیب کرد و گفت ایشان همکار خوبم هستند و این خبر صحت ندارد.

ازدواج نگار عابدی و محمد نادری

علایق و حقایقی درباره نگار عابدی

در ادامه بیوگرافی نگار عابدی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

عشق نگار عابدی به تئاتر

پیش از هر چیز این را بگویم كه اساسا و از ریشه خودم را مدیون تئاتر می‌ دانم و عاشق هنر تئاتر هستم، چون همیشه آن تازگی، زنده، صمیمی و مادر بودن تئاتر به نسبت دیگر هنرها مرا خیلی به‌خودش جذب می‌ كند

سینما را هم بعد از تئاتر خیلی دوست داشتم

عشق نگار عابدی به تئاتر

علاقه نگار عابدی به روانشناسی

دوست دارم آدم‌ ها را بشناسم و آنها را بفهمم خیلی به آدم‌ ها فكر می‌كنم، شخصیت و رفتارشان را تحلیل می‌ كنم روحیه شناختی بالایی دارم  اگر بازیگر نمی‌ شدم روانشناس می‌ شدم .

نگار عابدی در رشته پيلاتس (آمادگی جسمانی روحی) هم فعالیت میکند

 نگار عابدی از BBC تا شکسپیر

وقتی تنها 9 سالم بود تمام نمایشنامه‌ های شكسپیر را خوانده بودم

در آن مقطع ما بواسطه شغل پدرم در شهر اهواز زندگی می‌كردیم و به همین خاطر می‌ توانستیم سایر شبكه‌ های عرب زبان را هم بگیریم

من هم از این فرصت استفاده می‌ كردم و تئاترهای معروفی نظیر رومئو و ژولیت كه از شبكه بی‌ بی‌ سی پخش می‌ شد را تماشا می‌ كردم

نقش هایی که رد کردم

در بیوگرافی نگار عابدی میخوانیم او یکی از بهترین و مطرح‌ترین بازیگران تئاتر سال‌های اخیر بوده است که در کنار آن، با بازی در سریال‌ها و فیلم‌هایی مطرح، برای مخاطبین تلویزیون و سینما هم به چهره‌ای آشنا تبدیل شده است؛ البته عابدی همواره بازیگری تئاتر را ترجیح داده است و در این باره می‌گوید: « به‌قدری بازیگری تئاتر برای من جدی بود که حتی به بازیگری در دنیای تصویر فکر هم نمی‌کردم؛ اگر پیشنهادی هم در این حوزه به من می‌شد رد می‌کردم. یادم هست که برای بازی در نقش «خانوم کوچیک» در سریال «پس از باران» دعوت شدم که آن را رد کردم، این اتفاق درباره فیلم «خیلی دور، خیلی نزدیک هم تکرار شد.»

معرفی فیلم ارفاق بهترین فیلم کوتاه جشنواره فیلم فجر که به تازگی منتشر شده است

 نگار عابدی از شعر تا عبادت

در تنهایی شعر می خوانم عبادت می کنم گاهی وقت ها روزه می گیرم و … اینها کارهایی است که از نظر معنوی خیلی به من کمک و من را به خدا نزدیک می کند

راز و نیاز نگار عابدی

خانه داری منافاتی با شیک پوشی ندارد

این روزها تعریف زنانگی تغییر کرده و بسیاری از دختران امروزی فکر می کنند زنانگی صرفا در داشتن ظاهری آراسته است و اینکه خودشان هیچ کاری در خانه انجام ندهند، هرچند فکر می کنم جنس زنانگی و خانه داری در طول سال ها تغییر کرده و در هر نسلی نسبت به نسل قبل عوض می شود و جدا از آن کار در خانه را وظیفه زن نمی دانم اما فکر می کنم اینکه ما زن بودن را صرفا در ظاهر زیبا ببینیم هم اشتباه است.

از گذشته این تصویر خوشایند در مورد خانم ها وجود داشت که در هر خانه ای حضور دارند به آنجا رنگ می دهند و ظاهری آراسته به آن می بخشند و در آن خانه، بوی خوش عطر غذا می پیچد هرچند شاید زن مدرن نتواند همه این کارها را به تنهایی انجام دهد و نباید انجام کار خانه برایش تبدیل به وظیفه شود اما فکر می کنم اگر زنی خانه اش را آراسته کند و غذای دلخواه اهل خانواده را بپزد اعتمادبه نفسش هم بیشتر می شود و قالب کلیشه ای و مصنوعی را هم می شکند.

نقش های مورد علاقه نگار عابدی

نقش هایی را که شخصیت در موقعیت های تراژیک قرار می گیرند را خیلی دوست دارم ، اینکه شخصیت هایی که بازی می کنم متفاوت باشند برایم مهم است

همه چیز درمورد همسر رضا عطاران

بازیگری نگار عابدی در دوران کرونا

من در دوران کرونا، سه مجموعه تلویزیونی کار کرده‌ام و اکنون که ۱۳ ماه از شیوع ویروس کووید ۱۹ گذشته است، شاید تنها سه ماه بیکار بوده‌ام. به‌هرحال خطرهای زیادی وجود داشته که به یاری خدا مشکلی برای من پیش نیامده است اما متاسفانه همکارهای زیادی با این بیماری درگیر شده‌اند و خیلی‌ها را هم از دست داده‌ایم. حرفه ما هم خیلی در معرض خطر بوده اما با این وجود من ترجیح داده‌ام کار و انجام وظیفه کنم.

شروع فعالیت هنری نگار عابدی

یک آگهی سرنوشتم را تغییر داد

مدت‌ها طول کشید تا نگار عابدی از تئاتر به بازی در دنیای تصویر بیاید. عابدی ماجرای بازیگر شدنش را این‌گونه تعریف می‌کند: علاقه ام به بازیگری همان طور که اشاره کردم از دوران کودکی ام همراهم بود اما تا زمانی که به 20 سالگی رسیدم فرصتی برای ابرازش پیدا نکردم. یادم است سال اول دانشگاه بودم و در رشته زبان انگلیسی درس می خواندم که آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات نظرم را به خودش جلب کرد، حس کردم الان وقت آن فرا رسیده که بازیگری را به شکل جدی تجربه کنم، به همین خاطر در آن کلاس ثبت نام کردم، کار تدریس بازیگری در آن مجموعه بر عهده مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان بود، بعد از مدتی وقتی خانم نصیرپور علاقه و پشتکارم را در عرصه بازیگری دید مرا به همسرش محمد رحمانیان برای بازی در یک نمایش معرفی کرد. بعد از آن اثر به شکل جدی وارد عرصه تئاتر شدم و برایم به قدری این هنر جدی شد که تا مدت ها وسوسه ای برای ورود به کار تصویر نداشتم.

آیا تینا آخوندتبار بعد از عمل جراحی زیباتر شده است؟

نگار عابدی در تئاتر

در بیوگرافی نگار عابدی میخوانیم وی تقریباً دهه اول بازیگری‌اش را دور از تلویزیون و سینما، و در تئاتر گذراند تا اینکه با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت.

نگار عابدی در سال‌های بازیگری خود در تئاتر، در نمایش‌های موفق زیادی به کارگردانی کارگردانان مطرحی مانند محمد رحمانیان و حمید پورآذری بازی کرده است. نمایش‌های «لباسی برای مهمانی»، «آندرانیک»، «فکاهی نامه یک زن»، «مصابه»، «مجلس‌نامه»، «دون‌ کیشوت»، «مافیا» و «بازگشت به خان نخست» ازجمله نمایش‌هایی هستند که نگار عابدی در آن‌ها حضور درخشانی داشته است.
نگار عابدی همچنین بارها مورد توجه جشنواره‌های مختلف قرار گرفته است؛ او برای بازی در نمایش «لباسی برای میهمانی» به کارگردانی محمد رحمانیان، برنده جایزه سوم بازیگری هجدهمین جشنواره تئاتر فجر شد، برای بازی در «آندرانیک» به کارگردانی حمید پورآذری جایزه ویژه کانون ملی منتقدین را در سال 82 دریافت کرد و در پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر دانشجویی، به جایزه دوم بازیگری رسید.

او پس از بازی در دو نقش کوتاه سریالی، در بخش‌های نمایشی سریال «جنگ دوستانه» به کارگردانی محمد رحمانیان ایفای نقش کرد تا اولین کار جدی تلویزیونی‌اش را تجربه کرده باشد.

در بیوگرافی نگار عابدی او درباره ورود به دنیای تصویر و به‌ویژه بازی در سریال‌های تلویزیونی در شروع کار می‌گوید: « همیشه آن تازگی، زنده، صمیمی و مادر بودن تئاتر، به نسبت دیگر هنرها، بیشتر مرا به خود جذب کرده است. به‌عنوان بازیگر به روی صحنه رفتن و نفس به نفس تماشاگران شدن خیلی شورانگیز است. این را با صداقت بگویم که با انگیزه‌های مالی به سمت بازیگری در تلویزیون رفتم؛ اما اتفاقاً زمینه‌ای پیش آمد تا بتوانم خودم نقش‌هایم را انتخاب کنم.»

ماجرای ازدواج فرناز رهنما و 9 سال دوستی او با همسرش

نگار عابدی در سینما

او در سال 1387 در 38 سالگی با فیلم مانا به کارگردانی و نویسندگی علیرضا رزازی فر که درباره ایدز بود به سینما معرفی گردید و در همان ابتدای راه برای بازی در این فیلم برنده جایزه یونیسف در همان سال 87 می‌شود و پس از آن حضور موفقش در دنیای تلویزیون آغاز شد

در سال 88 نوبت به بازی او در فیلم مهم «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی برسد. فیلمی که بسیار مورد توجه مخاطبین، منتقدین و جشنواره‌ها قرار گرفت، به اسکار رفت و بازیگران جدیدش از جمله نگار عابدی_ بیش از پیش به چشم آمدند.
با این‌که درخشش نگار عابدی در «یک حبه قند» می‌توانست مقدمه بازی‌های بیشتر سینمایی این بازیگر توانا باشد، او 4 سال از سینما دور ماند و باز هم روی بازی در تئاتر تمرکز کرد.

نگار عابدی در فیلم یه حبه قند
نگار عابدی در فیلم یه حبه قند

دوری نگار عابدی از دنیای تصویر در سال 92 پایان یافت. او در این سال در سه فیلم سینمایی «گنجشک اشی مشی»، «شب بیرون» و «خانه‌ای در میان ابرها» بازی کرد

نگار عابدی در فیلم سینمایی «گنجشکک اشی مشی»
نگار عابدی در فیلم سینمایی «گنجشکک اشی مشی»

در بیوگرافی نگار عابدی میخوانیم او در سال 93 در فیلم موفق «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی بازی کرد، فیلمی که مورد توجه سی و سومین جشنواره فیلم فجر قرار گرفت. در «دهلیز» او با رضا عطاران که در این فیلم نقشی جدی را تجربه می‌کرد همبازی شد.

در سال 94 نگار عابدی باز هم با رضا عطاران در قالب نقشی جدی همبازی شد و فیلم «آبنبات چوبی» را تجربه کرد و همچنین در فیلم «نیم» به کارگردانی بهمن کامیار بازی کرد.

نگار عابدی در فیلم آبنبات چوبی
نگار عابدی در فیلم آبنبات چوبی

عابدی پس از بازی در فیلم نه چندان مطرح «صدای منو می‌شنوید»، در فیلم «سد معبد» به کارگردانی محسن قرایی بازی کرد که مورد توجه جشنواره‌های داخلی و خارجی  قرار گرفت. نگار عابدی با ایفای نقش در فیلم «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی، بیش از پیش مورد توجه منتقدین قرار گرفت و در سال 96، کاندید جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

مجموعه کامل آهنگ محمدرضا هدایتی به همراه متن
نگار عابدی و حامد بهداد در فیلم سد معبر
نگار عابدی در فیلم سد معبر
نگار عابدی در دارکوب
نگار عابدی در دارکوب

تلویزیون و شهرت نگار عابدی

در بیوگرافی نگار عابدی آمده است : سال 1376 وقتی 27 ساله بود با مجموعه پسری به نام قدرت وارد قاب تلویزیون شد سپس سال 1380 در سریال دوستانه محمد رحمانیان بازی کرد

نگار عابدی بازی در سریال دودکش در سال 1392 و به کارگردان محمدحسین لطیفی در بین مردم شناخته شد. این سریال در ماه رمضان سال 92 به روی آنتن شبکه اول سیما رفت و با استقبال خوبی هم روبرو شد.

او پس از این سریال به چهره‌ای آشنا برای اغلب مخاطبین ایرانی تبدیل شد و پس از آن هم در چند سریال طنز دیگر به ایفای نقش پرداخت. او درباره بازی در سریال‌های طنز می‌گوید: «همیشه به‌عنوان یک بازیگر دلم می‌خواست که در یک نوع و گونه خاص بازی نکنم. دوست دارم تجربه‌های متفاوتی داشته باشم. از کمدی و ملودرام گرفته تا تراژدی.»

سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد؛ مثلاً کارگاهشان پلمپ می شود و یا ماشینشان توسط پلیس توقیف می شودو از جهت دیگر داماد ان ها نصرت مسائل مالی اش به دیوار خرده است و…

نگار عابدی در دودکش
نگار عابدی در دودکش

نگار عابدی در سریال شمعدونی در سال 1393 به کارگردانی سروش صحت به شهرت زیادی رسید.

داستان دو خانواده، مشکلات اجتماعی  و ناهنجاری های اجتماعی بویژه مشکلات شهری و شهروندی را به زبان طنز مورد انتقاد قرار می دهد.

نگار عابدی  در سریال شمعدونی

او در سال 94 در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی بازی کرد تا تجربه کار با کارگردان مطرح دیگری را به کارنامه خود اضافه کند.

ایرانیان برنده و نامزد جایزه اسکار + فیلم های ایرانی نامزد اسکار
نگار عابدی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا»
نگار عابدی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا»

سال 95 پرکارترین سال بازیگری نگار عابدی در سینما و تلویزیون بود. او در این سال در سه سریال «پادری»، «آرام می‌گیریم» و «هست و نیست» بازی کرد.

نگار عابدی در هست و نیست
نگار عابدی در هست و نیست

بازی نگار عابدی در کنار همسر سابق

نگار عابدی در فیلم سینمایی خانه ای کنار ابرها ، یه حبه قند و فیلم داستان عوضی در کنار همسر سابقش هدایت هاشمی به ایفای نقش پرداخت.

فیلم خانه ای در کنار ابرها در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر، نامزد دو سیمرغ بود که در بخش فیلم نامه موفق به دریافت دیپلم افتخار شد. این فیلم همچنین در پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، موفق به کسب فانوس بخش داستانی بلند شد.

هدایت هاشمی ، نگار عابدی و حامد کمیلی در فیلم خانه ای کنار ابرها
نگار عابدی در فیلم خانه ای کنار ابرها

لیست آثار هنری نگار عابدی

در ادامه بیوگرافی نگار عابدی بازیگر فیلم تعبیر وارونه یک رویا باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

تئاترهای نگار عابدی

  • مصاحبه (محمد رحمانیان)، تالار چهارسو، ۱۳۷۸
  • مجلس‌نامه (محمد رحمانیان)، تالار چهارسو، ۱۳۷۸
  • روی زمین (افروز فروزنده)، تالار سایه، ۱۳۸۲
  • آندرانیک (حمید پورآذری)، تئاتر شهر، ۱۳۸۲
  • زنی که زیاد می‌دانست (علیرضا اولیایی)، تئاتر شهر، ۱۳۸۲
  • تیغ کهنه (نادر برهانی‌مرند)، تالار چهارسو، ۱۳۸۳
  • هر چی دلت بخواد (حمید پورآذری)، تالار سنگلج، ۱۳۸۳
  • مهاجران (حمید پورآذری)، تئاتر شهر، ۱۳۸۳
  • رؤیای بسته شده به … (آروند دشت‌آرای)، کارگاه نمایش، ۱۳۸۴
  • دُن کیشوت (علی‌اصغر دشتی)، تالار قشقایی، ۱۳۸۴
  • کبوتری ناگهان (عباس غفاری)، تالار نو، ۱۳۸۴
  • بازگشت به خان نخست (محمد رضایی‌راد)، تالار قشقایی، ۱۳۸۴
  • اسب‌های آسمان خاکستر می‌بارند (علی رازی)، تالار چهارسو
  • بیوه‌های غمگین سالار جنگ (هادی عامل)، تالار نو، ۱۳۸۵
  • یک تنبیه با شکوه (نرمین نظمی)، تالار مولوی، ۱۳۸۶
  • خانه (کیومرث مرادی)، تالار قشقایی، ۱۳۸۸
  • آسمان روزهای برفی (محمد عاقبتی)، تالار مولوی، ۱۳۸۸
  • ملا نصرالدین (علی‌اصغر دشتی)، تالار مولوی، ۱۳۸۸
  • مرثیه‌ای برای یک سبک‌وزن (ایوب آقاخانی)، تالار سایه، ۱۳۸۸
  • آخرین پر سیمرغ (اشتفان وایلند)، تئاتر شهر، ۱۳۸۸ فرایبورگ (آلمان)، تئاتر مارین باد، ۲۰۱۰
  • ورود آقایان ممنوع (کتایون فیض‌مرندی)، تالار قشقایی، ۱۳۹۰
  • «لباسی برای میهمانی» (محمد رحمانیان)، تهران، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
  • «افسون معبد سوخته» (کیومرث مرادی)، تهران، نوزدهمین جشنواره تئاتر فجر
  • «]]چراغ‌ها را خاموش نکنید]]» (هومن برق‌نورد)، مشهد، یازدهمین جشنواره دفاع مقدس
  • «فکاهی نامهٔ یک زن» (لیلی عاج)، تهران، پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی
  • «شهادت‌خوانی قدمشاد مطرب» (محمد رحمانیان)، تهران، بیستمین جشنواره تئاتر فجر
  • «مادر بزرگ یک مقدمه» (حمید پورآذری)، تهران، بیست‌ودومین جشنواره تئاتر فجر
  • «بهمن» (افروز فروزند)، تهران، تئاترشهر – سالن سایه، ۱۳۹۴
  • «مافیا» (افروز فروزند)، تهران، تئاتر باران، جمعه و اسفند ۱۳۹۵
معرفی فیلم نگهبان شب آخرین اثر رضا میرکریمی

تله‌تئاتر نگار عابدی

  • «تیغ کهنه» (نادر برهانی‌مرند)، شبکه ۴ جام جم

آثار سینمایی نگار عابدی

  • دارکوب (۱۳۹۶)
  • سد معبر (۱۳۹۵)
  • نرگس مست (١٣٩۵)
  • صدای منو می‌شنوید؟ (۱۳۹۵)
  • آبنبات چوبی (۱۳۹۴)
  • نیم (۱۳۹۴)
  • خانه‌ای کنار ابرها (۱۳۹۲)
  • شب بیرون (۱۳۹۲)
  • گنجشکک اشی‌مشی (۱۳۹۲)
  • دهلیز (۱۳۹۱)
  • داستان عوضی (۱۳۹۱)
  • یه حبه قند (۱۳٩٠)
  • مانا (۱۳۸۷)
  • شیرین (۱۳۸۷)
  • محمد رسول‌الله (مجید مجیدی)(۱۳۹۴)

آثار تلویزیونی نگار عابدی

  1. ۱۳۷۶ – پسری به نام قدرت
  2. ۱۳۸۰ – دوستانه (محمد رحمانیان)
  3. ۱۳۹۲ – دودکش (محمدحسین لطیفی)
  4. ۱۳۹۳ – شمعدونی (سروش صحت)
  5. ۱۳۹۳ – گاهی به پشت سر نگاه کن (مازیار میری)
  6. ۱۳۹۴ – تعبیر وارونه یک رؤیا (فریدون جیرانی)
  7. ۱۳۹۴ – حالت خاص (افشین اربابی)(بازیگر مهمان)
  8. ۱۳۹۵ – پادری (محمدحسین لطیفی)
  9. ۱۳۹۵ – آرام می‌گیریم (روح‌الله سهرابی)
  10. ۱۳۹۶ – هست و نیست (حسین سهیلی زاده)
  11. ۱۳۹۶ – سر دلبران (محمد حسین لطیفی)
  12. ۱۳۹۷ – گاندو (جواد افشار)
  13. ۱۳۹۸ – سرگذشت (سید جمال سید حاتمی) (اپیزود پروین)
  14. ۱۳۹۹ – صفر بیست و یک (سید جواد رضویان) و (سیامک انصاری)
  15. ۱۳۹۹ – بیگانه ای با من است (فصل اول و دوم) (احمد امینی) (فصل اول)، (آرش معیریان) (فصل دوم)
  16. ۱۳۹۹ – منم دوستت دارم (مجید پرکار)
  17. ۱۴۰۰ – دودکش ۲ (برزو نیک نژاد)
  18. ١۴٠٠ – در کنار پروانه ها (داریوش یاری)
  19. ١۴٠٠ – پلاک ۱۳ (آرش معیریان)
نگار عابدی در فیلم در کنار پروانه ها
نگار عابدی در فیلم در کنار پروانه ها
نگار عابدی در سریال بیگانه ای با من است
نگار عابدی در سریال بیگانه ای با من است
نگار عابدی در صفر بیست و یک
نگار عابدی در صفر بیست و یک

فیلم کوتاه های نگار عابدی

  • «خط مستقیم یک دایره» (امیر موسوی)
  • «هدیه» (سعیده خصوعی)
  • «کاشکی» (امیر موسوی)
  • «زندگی، رنگ بِژ» (پیروز کرمی)

فیلم تلویزیونی نگار عابدی

  1. سایه‌های بلند گناه (۱۳۸۸ شهرام شاه‌حسینی)
  2. نگرانی (کاوه سجادی حسینی) – شبکه ۲
  3. دنیای بهتر (۱۳۹۰)
معرفی فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین فیلم کریستوفر نولان

مجموعه نمایش خانگی نگار عابدی

  1. ریکاوری (۱۳۹۸ بهادر اسدی)
  2. شب‌های مافیا (فصل ۳)

جوایز نگار عابدی

  • جایزه سوم بازیگری برای «لباسی برای میهمانی»، هجدهمین جشنواره تئاتر فجر
  • جایزه کانون ملی منتقدان برای «آندرانیک»، ۱۳۸۲
  • جایزه دوم بازیگری برای «فکاهی نامهٔ یک زن»، پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی
  • برگزیده بازیگری سال، جشن بازیگر برای «دن کیشوت»، «بازگشت به خان نخست»، «کبوتری ناگهان» ؛۱۳۸۵
  • جایزه دوم بازیگری برای «چراغ‌ها را خاموش نکنید»، مشهد، جشنواره یازدهم تئاتر دفاع مقدس، ۱۳۸۳
  • جایزه یونیسف برای فیلم سینمایی «مانا»، ۱۳۸۷
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «دارکوب» ۱۳۹۶

صفحه اینستاگرام نگار عابدی

نگار عابدی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 270 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی نگار عابدی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نگار عابدی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی نگار عابدی ، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام نگار عابدی @negarabedi80 می باشد و292 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام نگار عابدی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا