اخبار دیگران

ارزان‌ترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است؟

این کشور آسیای جنوب شرقی نه تنها به دلیل فراوانی غذای ارزان و هتل‌های مقرون به صرفه، بلکه به دلیل تعداد زیادی گردشگر، مدت هاست که یک انتخاب محبوب در بین مسافران بوده است. جالب است بدانید که با کمتر از 2000 دلار می‌توانید ظرف 10 روز به تایلند سفر کنید! در ادامه ارزانترین زمان سفر به تایلند را برای شما معرفی کرده و راهنمای سفر شما خواهیم بود.

بهتر است ابتدا کمی با کشور تایلند و جاذبه‌های آن آشنا شوید:

تایلند به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان، مخفی نیست که مکان‌های واقعاً دیدنی‌ای را در خود جای داده است. سواحل ماسه سفید و درختان نخل اولین تصاویری هستند که برای بسیاری به ذهن خطور می‌کند، اما تایلند شامل جنگل‌های استوایی، کوه های پوشیده از مه و آثار باستانی جذاب است. در اینجا تعدادی از زیباترین مکان ها برای دیدن آورده شده است:

آبشار Thi Lo Su

بلندترین و بزرگترین آبشار تایلند، برج Thi Lo Su است که 300 متر ارتفاع دارد و در طول 500 متر از خط الراس سنگ آهک حکاکی شده طبیعی در رودخانه Mae Klong قرار دارد. Thi Lo Su که در پناهگاه حیات وحش دورافتاده Um Phang استان تاک، یک میراث جهانی یونسکو قرار دارد، قوی‌ترین آبشار از مجموعه‌ای از آبشارهای اطراف است که هر کدام با پای پیاده یا قایق بسته به فصل قابل دسترسی هستند.

Koh Bon

این زمین کوچک بخشی از پارک ملی جزایر سیمیلان در اقیانوس آندامان غربی است که منحصراً با قایق از جزیره اصلی کوه سیمیلان قابل دسترسی است. در حالی که خط ساحلی ناهموار کوه بون و سواحل شن سفید مناظر خارق العاده ای را ارائه می‌دهند، جاذبه اصلی جزیره در زیر سطح آن قرار دارد. آب‌های اطراف آن مملو از حیات دریایی باورنکردنی است، مانند پرتوهای باشکوه مانتا، پرتوهای عقاب و چندین گونه کوسه.

سایت ثبت نام لاتاری 2024 گرین کارت آمریکا

Phu Chi Fa

این کوه مقدس در حدود دو ساعت رانندگی در شمال چیانگ رای در امتداد مرز لائوس قرار دارد. بازدیدکنندگان به دهکده تپه‌ای با پایه و اساس عجیب و غریب می‌رسند، که امکاناتی مانند رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها را ارائه می‌دهد. جایی که یک پیاده‌پیمایی 750 متری شما را به قله کوه می‌رساند. در حالی که چندان چالش برانگیز نیست، امکان سازماندهی حمل و نقل محلی به قله نیز وجود دارد. زیبایی بی‌نظیر کوه با طلوع خورشید نمایان می‌شود، زمانی که منظره‌های آن در دریای مه و مه کم ارتفاعی گسترش می‌یابد که مناظر علفزاری وسیع را با هزاران گل و سایر جانوران محلی، در میان شاخه‌های ماردار حوضه رودخانه مکونگ نمایان می‌کند. این جاذبه در میان تایلندی‌های محلی محبوب است و مرسوم است که کودکان تایلندی با طلوع خورشید آهنگ‌های سنتی را در لباس‌های قبیله تپه‌ای بخوانند.

بهترین زمان سفر به تایلند از نظر آب و هوایی

بهترین و ارزانترین زمان برای سفر به تایلند در فصل خنک و خشک بین نوامبر و اوایل آوریل است که دمای هوا بین 29 تا 34 درجه سانتیگراد متغیر است. با این حال، آب و هوا در سراسر کشور متفاوت است و شما می‌توانید در تمام طول سال از آن بازدید کنید.در جنوب، آب و هوا بین سواحل شرقی و غربی متفاوت است. سواحل غربی در طول ماه‌های زمستان مطلوب تر است، زمانی که غواصی و غواصی در بهترین حالت خود خواهند بود.آب و هوای سواحل شرقی تایلند در اکثر فصول سال خوب است. کمترین میزان بارش در ژانویه و فوریه و بیشترین میزان بارندگی در ماه نوامبر است.

فرصت بی نظیر تحصیل در ترکیه !

ارزانترین زمان سفر به تایلند از لحاظ بودجه

اگر می‌خواهید در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید، فصل پرطرفدار تایلند (تقریباً از نوامبر تا مارس) را در نظر بگیرید، زمانی که گردشگران زیادی از اروپا و آمریکای شمالی به نفع آب‌وهوای گرم‌تر به آسیای جنوب شرقی می‌روند. فقط برای مقداری بارندگی آماده باشید. اگرچه بارانی‌ترین ماه‌ها معمولاً از ژوئن تا آگوست است، اما در طول این ماه‌ها نیز باران‌های شدید بی‌سابقه نیست. در واقع، اگر سواحل بخشی از برنامه سفر شما هستند، توجه داشته باشید که سواحل غربی در دریای آندامان بیشتر بارندگی خود را در ماه مه تا نوامبر دریافت می‌کند، در حالی که سواحل شرقی در امتداد خلیج تایلند از سپتامبر به بعد تا اواخر دسامبر بارانی تر است.

سفر به تایلند با تور تایلند؛ تا به حال تایلند را دیده‌اید؟

ارزان ترین راه برای گردش در تایلند چیست؟

راه‌های متعددی برای رفت و آمد در تایلند وجود دارد که همه آنها با استانداردهای غربی نسبتاً مقرون به صرفه هستند. اتوبوس‌ها به طور قابل توجهی راحت هستند و عموما دارای تهویه هوا و توالت هستند. خدمات منظمی از بانکوک به تعدادی از شهرهای بندری در جنوب وجود دارد که از آنجا می‌توانید با کشتی به مقصدهای محبوب جزیره بروید. قطارها یکی دیگر از گزینه‌های مقرون به صرفه هستند و کالسکه‌ها از واگن‌های ساده با صندلی‌های نیمکتی گرفته تا اتوبوس‌های خواب راحت که برای سفرهای شبانه استفاده می‌شوند (اگر بین بانکوک و چیانگ مای سفر می‌کنید، می‌توانید با استفاده از یک تخت خواب، در یک شب اقامت صرفه‌جویی کنید.

همچنین خطوط هوایی مقرون به صرفه زیادی در تایلند وجود دارد، و می‌توانید پروازهای ارزان‌قیمتی را در سرتاسر کشور دریافت کنید، حتی اگر نسبتاً آخرین لحظه رزرو کنید. اپراتورها عبارتند از JetStar، LionAir، AirAsia، Bangkok Airways. فقط به یاد داشته باشید که هزینه رسیدن به مقصد خود از فرودگاه را در نظر بگیرید، به خصوص اگر از یکی از جزایر بازدید می‌کنید: بیشتر خطوط هوایی به شهرهای سرزمین اصلی پرواز می‌کنند و شما باید یک تاکسی ترتیب دهید (که می‌تواند گران باشد) یا منتظر یک شاتل بسیار ارزان تر باشید تا به نزدیک ترین بندر کشتی خود برسید.

راهنمای تا کردن لباس و مانتو

ویزای تایلند، آیا برای سفر به تایلند نیاز به ویزا داریم؟

پوکت؛ زیباترین شهر تایلند که هر گردشگری آن را می‌بیند!

استان پوکت در جنوب تایلند واقع شده است. این جزیره بزرگترین جزیره تایلند است و در دریای آندامان قرار دارد. نزدیک‌ترین استان به شمال استان فانگ گا و نزدیک‌ترین استان به شرق استان فانگ گا و کرابی است.

پوکت نفوذ چینی زیادی دارد، بنابراین زیارتگاه‌های چینی و رستوران‌های چینی زیادی را در اطراف شهر خواهید دید. هر ساله یک جشنواره گیاهخواری چینی در آنجا برگزار می‌شود. در حالی که جامعه چینی بسیار بزرگ است، بسیاری از قومیت‌های دیگر نیز وجود دارند که تمام سنت‌ها و جشنواره‌های خود را از سراسر جهان به پوکت می‌آورند.

پوکت به عنوان یک جزیره بزرگ، توسط سواحل باشکوه بسیاری مانند راوای، پاتونگ، کارون، کامالا، کاتا یای، کاتا نوی و مای خائو احاطه شده است. گفته می‌شود که دیدگاه Laem Phromthep دارای زیباترین غروب خورشید در تایلند است.

همه چیز فقط سواحل نیست، معماری کلاسیک فوق العاده‌ای مانند رستوران گوم نیز وجود دارد. این و فضای بسیار استقبال و زندگی شبانه معروف پوکت، می‌توانید ببینید که چرا این جزیره یک نقطه داغ برای گردشگران در تایلند است.

بازدید از پوکت آسان است زیرا گزینه های زیادی برای سفر وجود دارد. چنانچه قصد سفر به پوکت را دارید تور پوکت را با آژانس هواپیمایی ستاره ونک تجربه کنید. این آژانس با سالها تجربه در زمینه گردشگری/ توریستی، سفر زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا