اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه چه بود؟

در این بخش بیوگرافی ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی ستاره اسکندری که بیشتر او را با سریال مرگ تدریجی یک رویا به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی ستاره اسکندری از بازیگران زن معروف و خانواده ی هنری اش و ماجرای کشف حجابش در ترکیه. برای مطالعه بیوگرافی ستاره اسکندری با ما همراه باشید.

ستاره اسکندری چند سال دارد ؟

ستاره اسکندری متولد 25 خرداد 1352 ‏است و 48 سال سن دارد.

وضعیت تاهل ستاره اسکندری چگونه است ؟

ستاره اسکندری متاهل است ولی عکسی از همسر او منتشر نشده است.

ستاره اسکندری فرزند دارد؟

خیر ستاره اسکندری در حال حاضر صاحب فرزندی نیست

قد ستاره اسکندری چند سانتی متر است ؟

قد ستاره اسکندری 156 سانتیمتر است.

خلاصه بیوگرافی ستاره اسکندری

نام اصلیستاره اسکندری
تولد25 خرداد 1352
محل تولدتربت حیدریه خراسان
پیشهبازیگر
سالهای فعالیتاز سال 1373 تاکنون
وضعیت تاهلمتاهل

بیوگرافی ستاره اسکندری

بیوگرافی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری را با مجموعه‌های «نرگس» و «مرگ تدریجی یک رؤیا» به یاد می‌آوریم.در بیوگرافی ستاره اسکندری آمده است : او متولد 25 خرداد 1352 در تربت حیدریه خراسان و دختر بزرگ خانواده اسکندری است که دست روی هرکدام از اعضایش بگذاریم از عالم هنر بیگانه نیست. جالب اینجاست ستاره در میان خواهران اولین فردی بود که پایش به عرصه نمایش باز شد.

کودکی ستاره اسکندری و خواهر برادرهایش
کودکی ستاره اسکندری و خواهر برادرهایش

قد ستاره اسکندی

در بیوگرافی ستاره اسکندری آمده است قد او 156 سانتی متر است.

تحصیلات ستاره اسکندری

در بیوگرافی ستاره اسکندری میخوانیم : تحصیلات ستاره اسکندری فوق لیسانسه مترجمی زبان انگلیسی است اما موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی نشده است و در میانه راه از تحصیل انصراف داده است. وی یکی از بهترین دانش آموزان هنرستان دخترانه سوره تهران بوده و توانسته است در سن 18 سالگی موفق به اخذ مدرک دیپلم نمایش و بازیگری از هنرستان دخترانه سوره تهران شود. وی پس از ورود به دانشگاه چند سالی در رشته مترجمی زبان انگلیسی درس خوانده است اما سرانجام از ادامه تحصیل منصرف شده است.

علت توقیف فیلم قاتل و وحشی چیست؟
شهاب حسینی، ستاره اسکندری و مهدی سلطانی، ۲۶ سال پیش
شهاب حسینی، ستاره اسکندری و مهدی سلطانی، ۲۶ سال پیش

بیوگرافی خانواده ستاره اسکندری

در بیوگرافی ستاره اسکندری درباره ی خانواده اش آمده است : ستاره اسکندری بعنوان فرزند دوم از پدری اهل کاشمر و مادری اهل تربیت حیدریه به دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خود دارد

کودکی ستاره اسکندری و خواهر برادرهایش
کودکی ستاره اسکندری و خواهر برادرهایش

در 4 سالگی از تربت حیدریه به تهران آمدم اما تمام خاطرات کودکی ام برای آن خطه است و هرگز خانه مادر بزرگم و شرایطی که در آن بزرگ شدم را از یاد نمی برم

البته این حرفم به این معنی نیست که بخواهم در همان ریشه ها خودم را متوقف کنم

خواهرانش سارا (گریمور) و لاله (بازیگر) می باشد ، روزبه برادر کوچکش در تورنتو کانادا زندگی می کند و سیامک تحصیلکرده دانشکده هنرهای زیبا می باشد

ستاره اسکندری و خواهرانش

در بیوگرافی ستاره اسکندری جالب است بدانید وی همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

پدرش ( عبدالواحد اسکندری ) ستاره اسکندری در سال 95 از دنیا رفت.

رابطه بسیار خوبی با لاله و به صورت کلی اعضای خانواده‌ام دارم و معمولا همواره در کنار هم هستیم ولی دوست ندارم به صرف اینکه خواهر بزرگتر هستم، دیدگاه‌ها و نگاه خود را به خواهرم و یا حتی دیگران تحمیل کنم. هر انسانی جهان‌بینی خودش را دارد که آن را با کسب تجربیات مختلف در زندگی و کارش به دست آورده. من و لاله مثل دو دوست صمیمی در کنار هم هستیم، صحبت و درددل کردن یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کارهایی است که بین ما رخ می‌دهد ولی با این حال هرکدام دنیا و نگاه خودمان را داریم.

ستاره اسکندری و خواهرش لاله

ازدواج و وضعیت تاهل ستاره اسکندری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی ستاره اسکندری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

تصاویر جالب از استایل بازیگران زن در حاشیه جشن حافظ

ستاره اسکندری حول‌وحوش سال 94 بود که در خفای کامل خبری ازدواج کرد. صحت این موضوع بعد از مدتی توسط خواهرش لاله تائید شد. اما همچنان عکس یا اطلاع دقیقی از مشخصات همسر وی به دست نیامده است.

علایق و حقایقی درباره ستاره اسکندری

در ادامه بیوگرافی ستاره اسکندری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شغل دوم ستاره اسکندری و بیزینس او

ستاره اسکندری نیز به جز شغل بازیگری، کارهای اقتصادی هم می‌کند. وی یک مغازه طراحی لباس در یکی از پاساژهای معروف تهران دارد و تا حالا چندین بار شوی لباس برگزار کرده است. وی با دختر یکی از سرمایه‌دارهای تهران شریک شده است و معتقد است که در طراحی لباس به فرهنگ سنتی ایران توجه می‌کند. این گروه تار اول نام دارد و در مرکز خرید میلاد نور فعالیت می‌کند.
ستاره اسکندری و مزون لباسش

علاقه ستاره اسکندری به سفر

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی؛ این یکی از ضرب المثل های قدیمی ایرانی است که سال ها پیش نیاکان ما آن را طرح کرده اند و طی قرون مختلف نیز همچنان این تعبیر پابرجاست ،واقعیت است که هیچ چیز به اندازه سفر به تکامل نگاه و بینش شخصی یک آدم کمک نمی کند

دیدن فرهنگ و آداب و رسوم آدام های مختلف در سراسر جهان دستاوردهای مهمی را برای بازیگر رقم بزند. برخی از مواقع با سامیه لک سفر می روم

ترس ستاره اسکندری از مرگ

احساس می‌ كنم كه دیگر چیزی برای ترس وجود ندارد ، البته اگر بخواهم راستش را بگویم تنها ترسی كه دارم ، ترس از جان است البته‌ منظورم نفس مرگ است

هنوز با مرگ آنچنان كنار نیامده‌ ام و خیلی هم دوست ندارم به آن فكر كنم

ماجرای تهدید یوسف مرادیان به ترور چه بود؟

کتاب خوانی ستاره اسکندری

کتاب جزو لاینفک زندگی من است و به عنوان یک عنصر همیشگی در زندگی ام حضور داشته و دارد.

وی گفته است وقتی می‌خواهم بخوابم حتماً باید یک کتاب داستان یا رمان را بخوانم، در غیر این صورت خواب به چشمانم نمی آید و گاه ممکن است خواندن رمان های شبانه ام تا دم صبح ادامه دار شود. من آنقدر غرق کتاب خواندن میشوم که خوابیدن را یادم میرود.

نسل پرماجرا هستم، تا سوخته

هیچ وقت از آن آدم هایی نبودم که معتقدند نسل ما نسل سوخته است چون همه نسل ها این اعتقاد را دارند و فکر می کنم همه نسل ها در نوع خودشان سوخته اند

با توجه به شرایط موجود؛ همه نسل ها یک چیزهایی را از دست دادند و یک چیزهایی را به دست آوردند ولی معتقدم من جزو نسل پرماجرا هستم، تا سوخته …

شیطنت های کودکی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری را در نقش‌های شرور و پرجنب‌وجوش زیادی دیده‌ایم. اما شیطنت‌های او تنها مربوط به کاراکترها و جلوی دوربین نمی‌شود. او از همان کودکی شیطنت‌های زیادی داشت و به قول مادرشان تمام دردسرهای خانه با او شروع می‌شد.

کودکی ستاره اسکندری

از دوم دبستان خط نستعلیق را فرا گرفتم و می توانستم به چند مدل متفاوت بنویسم ، از همان سال ها بود که از قول مادر و پدر بچه ها رضایتنامه برای مدرسه می نوشتم

لاله‌ هم اعتراف کرده در کودکی کم از خواهر بزرگ‌ترش کتک نخورده است.

همه این‌ها هم برمی‌گشت به علاقه‌اش به پسر بودن. ستاره اسکندری می‌گوید: «راستش من بااینکه دختر هستم خیلی مشکل داشتم و تا مدت‌ها دوست داشتم پسر باشم. به همین دلیل همه این ‌سال‌ها در کوچه و خیابان فوتبال بازی می‌کردم و کارهای پسرانه انجام می‌دادم… همین‌قدر که حس می‌کردم پسرها احساس رهایی و آزادی بیشتری دارند برایم جذابیت داشت… ولی الآن در شرایطی هستم که نه‌تنها میلی به مرد بودن ندارم بلکه از زن بودنم خوشحالم. چون درعین‌حالی که تمام خصوصیات و ویژگی‌های زنانه را دارم استقلال مردانه را هم حس می‌کنم. اما در دوران کودکی شاید نوعی بیش فعالی داشتم…»

هوتن شکیبا صداپیشه بچه در مهمونی را بیشتر بشناسید

اعتماد ستاره اسکندری به نام‌ها

به نوعی وجود نام‌هایی مانند آقای محمدی به عنوان تهیه‌كننده كه متخصص و با تجربه در كارشان هستند باعث اعتماد من می‌شود. من آمده از تئاتر و بعد هم بچه تلویزیون هستم كه در آن سال‌ها كار حرفه‌ای انجام داده‌ام. واقعیت این است كه اگر شناخت و شهرتی در مورد من هست همه آن را مدیون تلویزیون هستم؛ به همین خاطر هم این حساسیت‌ها را دارم و دلم نمی‌خواهد كه اتفاق ناخوشایندی بیفتد و ریزش تماشاچی داشته باشم چون برایم خیلی مهم است. حتی وقتی از تلویزیون فاصله می‌گیرم به شدت دلتنگ آن می‌شوم. من اتفاقا جزو بازیگرانی هستم كه به شدت مدیوم تلویزیون را دوست دارم. از سویی مردم را دوست دارم و هیچ رسانه‌ای به اندازه تلویزیون تو را با مردم صمیمی نمی‌كند.

بالاتر از سیاهی نیست

حس می‌كنم این روزها جسارت بیشتری پیدا كرده‌ام. البته وقتی در زندگی مسائل مختلفی را تجربه می‌كنی مثل مرگ عزیزانت، نگاهت به همه چیز عوض می‌شود. من بعد از فوت عموی بسیار عزیزم، عبدالحسین اسكندری كه واقعا به هم خیلی نزدیك بودیم و به نوعی حكم یك برادر بزرگتر را برای ما داشت، این حس را پیدا كردم. وقتی كه ایشان را از دست دادم، احساس كردم حدی از تلخی را تجربه كردم كه دیگر بالاتر از آن چیزی وجود ندارد. بنابراین دو عكس‌العمل نشان می‌دهی؛ یا درگیر آن فضا می‌شوی و زندگی‌ات را سیاه می‌كنی و یا اینكه به این نتیجه می‌رسی كه بالاتر از سیاهی رنگی نیست.

حواشی ستاره اسکندری

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، مهرماه سال ۱۳۹۷ ستاره اسکندری به همراه امیرحسین صدیق از بازیگران سرشناس ایرانی پس از آزادی پوریا نوری، عکاس بازداشتی واقعه گلستان هفتم به دیدن او رفتند که این دیدار موجب انتقادات تند رسانه‌هایی چون روزنامه کیهان،روزنامه جوان و خبرگزاری فارس از این دو بازیگر سینما و تلویزیون شد.

علت پیری و سفیدی موهای پانته آ پناهی ها چیست؟

کشف حجاب ستاره اسکندری

خرداد 98 بود که انتشار ویدیویی از حضور بدون حجاب ستاره اسکندری در یکی از فروشگاه های ترکیه و درگیری او با فرد ضبط کننده ویدیو به شدت حاشیه ساز شد

با اینکه خبرهایی از ممنوع التصویری وی به گوش می رسید اما علی مطهری نماینده مجلس گفت حجاب اسکندری به کسی ربطی ندارد

پس از انتشار این فیلم گفتگوی منتشر شده ستاره اسکندری در سال ۹۳ در مورد حجاب در فضای مجازی دست به دست می‌شود. ستاره اسکندری در این گفتگو درباره حجاب می‌گوید: “من در جامعه خودم پوششی دارم که آن را دوست دارم و حتی مانع کارم هم نمی شود اما به لحاظ حقوق اجتماعی بحث بسیار مفصلی است و یک کار کارشناسی می طلبد. من شاید اگر در جامعه ای غیر از اینجا می بودم و زندگی می کردم هرگز در این عرصه پا نمی گذاشتم اما الان شرایط برای کسی که مانند من فکر می کند، مهیاست تا بتواند در عرصه بازیگری قدم بگذارد.”
عده ای از کاربران با انتشار این بخش از گفتگوی ستاره اسکندری به تناقض رفتار سلبریتی ها در داخل و خارج از ایران اشاره می‌کنند. مثلا کاربری به نام احمد نوشته: “ستاره در ایران و ستاره در ترکیه؛ این کجا و آن کجا”، سلبریتی ها منتظرن باد کجا بوزرد، همان جا می‌روند. امان از دورویی و نفاق و ناراستی”

برخی دیگر نیز به پایان کار ستاره اسکندری در تلویزیون اشاره می‌کنند. “کاربری نوشته با این روند دیگر بازیگری در تلویزیون نمانده است. همه دارند کشف حجاب می‌کنند”

و خیلی ها هم می گویند که حجاب هر فردی در خارج از کشور موضوعی کاملا خصوصی است و به خودش مربوط است و کار خانمی که فیلم گرفته کاملا اشتباه است.

علت کم کاری افشین سنگ چاپ چیست؟+ شکایت او از تازه وارد های سینما

شروع فعالیت هنری ستاره اسکندری

علاقه ستاره اسکندری به بازیگری

در بیوگرافی ستاره اسکندری آمده است : خواهران اسکندری به‌واسطه حضور عمویشان در تلویزیون علاقه زیادی به فضای نمایشی پیدا کرده بودند. در همان دوران هم علاوه بر اجرای نمایش‌های کودک در یکی دو کار تلویزیون با عمویشان همراه شدند. پدربزرگشان هم بازیگر نقش شمر در تعزیه‌ها بود

ستاره درباره ورودش به عرصه بازیگری چنین می‌گوید: «به خاطر حضور عمو حسین در تلویزیون، زیاد با این فضا غریبه نبودیم و همراه با لاله در فیلم‌های کوتاهی که عمو حسین پیشنهاد می‌دادند حضور داشتیم. فکر می‌کنم سال اول راهنمایی بودم که برای اولین بار جلوی دوربین یک فیلم کوتاه به کارگردانی آقای حمید تمجیدی قرار گرفتم و با مرحوم جمشید اسماعیل خانی و خانم کابلی همکاری داشتیم. اما بعد از این فیلم کوتاه، نوار حضورم در بازیگری قطع شد. تا این‌که وقتی ۱۸-۱۹ ساله بودم همراه با برادرم (سیامک) که در دانشکده هنرهای زیبا تحصیل می‌کرد به این دانشکده رفتم و آنجا بود که با دپارتمان تئاتر آشنا شدم و به نوعی دوباره به تئاتر بازگشتم.»

ستاره اسکندری دانشجوی رشتهٔ مترجمی زبان انگلیسی بود، اما به خاطر کار در تئاتر، بعد از دو سال از ادامه تحصیل انصراف داد و از سال ۱۳۷۲، همراه با دانشجویان دانشکدهٔ هنرهای زیبا، آن را آغاز کرد. در ادامه، نزدیک به شش سال در کنار دانشجویان به ایفای نقش در جشنواره‌های دانشجویی و پایان‌نامه‌ها پرداخت. نخستین بار در سال ۱۳۷۴ در جشنوارهٔ دانشجویی برای تئاتر افسانه و پس از آن در سال ۱۳۷۶ در جشنوارهٔ تئاتر فجر برای نمایش آخرین قهرمانان زمین نامزد جایزه شد.

ماجرای عشق شهرام قائدی به دختر دایی اش و قهر پدرش از او

او هنوز هم خودش را یک تئاتری می‌داند و در این سال‌ها ذره‌ای از آن فاصله نگرفته است. از دیگر فعالیت‌های او در این عرصه می‌توان به بازی در نمایش‌هایی چون «رومئو ژولیت» به کارگردانی علی رفیعی ،«دندون طلا» داوود میرباقری، «شب هزار و یکم» به کارگردانی بهرام بیضایی و«هم هوایی» افسانه ماهیان اشاره کرد.

عکس زیبای ستاره اسکندری در صحنه تئاتر

ستاره اسکندری حرفه ای از سینما تا تلویزیون

اسکندری از سال ۱۳۷۸ با نمایش دندون طلا، به کارگردانی داوود میرباقری، به تئاتر حرفه‌ای پیوست و کار خود را در گروه تئاتر «دی» به سرپرستی دکتر علی رفیعی و همزمان با آن، بازیگری در تلویزیون و سینما آغاز کرد.

آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم حریف دل (عبدالرضا گنجی) در سال ۱۳۷۵ بود. ستاره اسکندری، افزون بر کارگردانیِ دو تله‌تئاتر، در چندین تئاتر دیگر، از جمله نمایش خانهٔ برناردا آلبا به کارگردانی دکتر علی رفیعی به‌عنوان تهیه‌کننده حضور داشته‌است.

در همان سال با مجموعه «خانه شماره ۱۳» به تلویزیون آمد. بعد از آن بازیگر مجموعه «با من بمان» شد و در فیلم‌هایی سینمایی نظیر «تارزن و تارزان» و «مسافر ری» به ایفای نقش پرداخت.

ستاره اسکندری در مجموعه «خانه شماره ۱۳»
ستاره اسکندری در مجموعه «خانه شماره ۱۳»
ستاره اسکندری در مجموعه تارزن تارزان
ستاره اسکندری در مجموعه تارزن تارزان
ستاره اسکندری در سریال مسافر ری
ستاره اسکندری در سریال مسافر ری

شهرت ستاره اسکندری با نرگس

عمده شهرت و محبوبیتش در سال 85 با بازی در سریال «نرگس» به دست آمد. پس از مرگ ناگهانی و تأسف‌بار پوپک گلدره(بازیگر نقش نرگس) او برای بازی در نقش نرگس انتخاب شد و خوش درخشید.

ستاره اسکندری در سریال نرگس
ستاره اسکندری در سریال نرگس

خانم گلدره در جریان بازی این سریال که همزمان پخش می شد بخاطر سانحه رانندگی به کما رفت و سپس فوت کرد به همین خاطر ستاره اسکندری ادامه بازی در نقش وی را برعهده گرفت و بسیار مشهور شد

دستمزد 10 برابری ستاره اسکندری بعد از شهرت

بعد از بازی در سریال «نرگس» در فاصله کمتر از 7 سال دستمزد وی تغییر کرد و به 10 برابر قبل رسید که می گوید این اتفاق را مدیون تلویزیون هستم

بیوگرافی علی نصیریان مرد هزار نقش سینما؛ از کودکی تا به امروز

ستاره اسکندری در سال‌های اولیه کارش تعصب زیادی روی مدیوم تئاتر داشت، اما به‌مرور زمان سینما و تلویزیون هم به آن اضافه شد. «مرگ تدریجی یک رؤیا» دیگر سریالی بود که ستاره اسکندری در آن نقشی کلیدی و جذاب را ایفا می‌کرد. می‌گوید هنوز همه او را به همان دو سریال می‌شناسند. او بعد از آن در سریال‌های پربیننده چون «فاکتور هشت»، «شوق پرواز»، «تا صبح» و … به ایفای نقش پرداخت.

ستاره اسکندری در سریال مرگ تدریجی یک رویا
ستاره اسکندری در سریال مرگ تدریجی یک رویا
ستاره اسکندری در سریال فاکتور هشت
ستاره اسکندری در سریال فاکتور هشت
ستاره اسکندری در سریال شوق پرواز
ستاره اسکندری در سریال شوق پرواز

ازجمله مهم‌ترین فعالیت‌های سینمایی خانم بازیگر نیز می‌توان به بازی در فیلم‌های «قصه پریا»، «آقا یوسف»، «نیمه‌شب اتفاق افتاد» و … اشاره کرد.

ستاره اسکندری در فیلم نیمه‌شب اتفاق افتاد
ستاره اسکندری در فیلم نیمه‌شب اتفاق افتاد

اسکندری در سال ۱۳۹۶ «خانهٔ فرهنگ و هنر مانا» را تأسیس کرد. همچنین، در اسفند ۱۳۹۷ همراه با سیاوش ستاری «خانه‌موزهٔ خیمه‌شب‌بازی ایران» را راه‌اندازی کرد. او اولین ماشین خیمه‌شب‌بازی را با هدف ایجاد شادی و رؤیا برای کودکان بلوچ در منطقهٔ آزاد چابهار به حرکت درآورد.

جدول آثار هنری ستاره اسکندری

فیلم‌های سینمایی ستاره اسکندری

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۷۵حریف دلرضا گنجی
۱۳۷۹مسافر ریداوود میرباقری
۱۳۸۰تارزن و تارزانعلی عبدالعلی‌زاده
۱۳۸۳مواجههسعید ابراهیمی‌فر
۱۳۸۴شبانهکیوان علی‌محمدی و امید بنکدار
۱۳۸۷شبانه‌روزکیوان علی‌محمدی و امید بنکدار
۱۳۸۹ملاقاتعباس رافعی
۱۳۸۹قصهٔ پریافریدون جیرانی
۱۳۸۹قبرستان غیرانتفاعیمحسن دامادی
۱۳۸۹چسب زخم (اپیزود ملاقات)هادی مقدم‌دوست
۱۳۸۹ایستگاه آخر (اپیزود ملاقات)شاپور قریب
۱۳۸۹آقا یوسفعلی رفیعی
۱۳۹۰شیر تو شیرابراهیم فروزش
۱۳۹۱هیس! دخترها فریاد نمی‌زنندپوران درخشنده
۱۳۹۲ناخواستهبرزو نیک‌نژاد
۱۳۹۲فردامهدی پاکدل و ایمان افشاریان
۱۳۹۳نزدیکترمصطفی احمدی
۱۳۹۴نیمه‌شب اتفاق افتادتینا پاکروان
۱۳۹۵مَلی و راه‌های نرفته‌اشتهمینه میلانی
۱۳۹۵خانهٔ کاغذیمهدی صباغ‌زاده
۱۳۹۵دریاچهٔ ماهیمریم دوستی
۱۳۹۶سرو زیر آبمحمدعلی باشه آهنگر
۱۳۹۷کمیکالاشکان مستی
۱۳۹۷سودابهمحمدعلی سجادی
۱۳۹۸قاتل و وحشیحمید نعمت‌الله
۱۳۹۸چپ راستحامد محمدی
چرا مهناز افشار ممنوع التصویر شد ؟
ستاره اسکندری در فیلم مواجهه
ستاره اسکندری در فیلم مواجهه
ستاره اسکندری و بهنوش بختیاری در نمایی از قبرستان غیرانتفاعی
ستاره اسکندری و بهنوش بختیاری در نمایی از قبرستان غیرانتفاعی
ستاره اسکندری و سیروس گرجستانی در سریال هفت سین
ستاره اسکندری و سیروس گرجستانی در سریال هفت سین
ستاره اسکندری و مهدی فخیم زاده در سریال خانگی دندون طلا
ستاره اسکندری و مهدی فخیم زاده در سریال خانگی دندون طلا
ستاره اسکندری و مهدی هاشمی در سریال زعفرانی
ستاره اسکندری و مهدی هاشمی در سریال زعفرانی

مجموعه‌های تلویزیونی ستاره اسکندری

  • ۱۳۷۴ ـ ماه مهربان (بهروز بقایی)
  • ۱۳۷۵ ـ لیلا (مسعود فروتن)
  • ۱۳۷۵ ـ زندگی تازه (مسعود فروتن)
  • ۱۳۷۵ ـ ماجراهای خانهٔ شماره ۱۳ (اسماعیل میهن‌دوست)
  • ۱۳۷۷ ـ ماجراهای خانهٔ قدیمی (اسماعیل میهن‌دوست)
  • ۱۳۷۸ ـ ایستگاه (منوچهر عسگری‌نسب)
  • ۱۳۷۸ ـ زن گرفتن خیلی سخته (پویان طایفه)
  • ۱۳۷۸ ـ داستان یک شهر (اصغر فرهادی) ـ (بازیگر مهمان)
  • ۱۳۷۸ ـ ماجراهای تقی جان (حسن پورشیرازی) (مرضیه محبوب)
  • ۱۳۷۹ ـ وکیل محله (اسماعیل میهن‌دوست)
  • ۱۳۷۹ ـ با من بمان(حمید لبخنده)
  • ۱۳۸۱ ـ حامی (بهمن زرین‌پور)
  • ۱۳۸۱ ـ روزهای به‌یادماندنی (همایون شهنواز) (تورج منصوری)
  • ۱۳۸۲ ـ بیگانه‌ای در میان ما (احمد امینی)
  • ۱۳۸۳ ـ عشق گمشده (حسین سهیلی‌زاده)
  • ۱۳۸۴ ـ بوی گل‌های وحشی (حسینعلی لیالستانی)
  • ۱۳۸۵ ـ نرگس (سیروس مقدم)
  • ۱۳۸۵ ـ تا صبح (مجید جوانمرد، محمدعلی باشه آهنگر)
  • ۱۳۸۶ ـ مرگ تدریجی یک رؤیا (فریدون جیرانی)
  • ۱۳۸۸ ـ فاکتور هشت (رضا کریمی)
  • ۱۳۹۰ ـ شوق پرواز (یدالله صمدی)
  • ۱۳۹۱ ـ حیرانی (کیوان علی‌محمدی، امید بنکدار)
  • ۱۳۹۱ ـ هفت‌سین (یدالله صمدی)
  • ۱۳۹۲ ـ همهٔ بچه‌های ما (تاجبخش فنائیان)
  • ۱۳۹۴ ـ زعفرانی (حامد محمدی)
  • ۱۳۹۶ ـ گمشدگان (رضا کریمی)
  • ۱۳۹۸ ـ ترور خاموش (احمد معظمی)
  • ۱۳۹۸ ـ گیله‌وا (اردلان عاشوری)

ستاره اسکندری در شبکهٔ نمایش خانگی

سال پخشنام سریالکارگردان
١۴٠٠خسوفمازیار میری
۱۴۰۰میدان سرخابراهیم ابراهیمیان
۱۳۹۷رقص روی شیشهمهدی گلستانه
۱۳۹۴دندون طلاداوود میرباقری
ستاره اسکندری در میدان سرخ
ستاره اسکندری در میدان سرخ

تئاترهای ستاره اسکندری

  • ۱۳۷۸ ـ دندون طلا (داوود میرباقری)
  • ۱۳۷۸ ـ دیوار (محسن علیخانی)
  • ۱۳۷۹ ـ رومئو ژولیت (علی رفیعی)
  • ۱۳۸۰ ـ سعادت لرزان مردمان تیره‌روز (محسن علیخانی)
  • ۱۳۸۰ ـ شازده احتجاب (علی رفیعی)
  • ۱۳۸۱ ـ در مصر برف نمی‌بارد (علی رفیعی)
  • ۱۳۸۲ ـ شب هزارویکم (بهرام بیضایی)
  • ۱۳۸۲ ـ قهوهٔ تلخ (شبنم طلوعی)
  • ۱۳۸۵ ـ عَشَقه (محمد رحمانیان)
  • ۱۳۸۷ ـ شکار روباه (علی رفیعی)
  • ۱۳۹۳ ـ هم‌هوایی (افسانه ماهیان)
  • ۱۳۹۶ ـ نفر دوم (مهین صدری)
سریال هالک دخت (She-Hulk)، جدیدترین محصول مارول در راه است

کارگردانی تله‌تئاتر

  • ۱۳۹۳ ـ جوان نازنین
  • ۱۳۹۶ ـ زندگی آقای دونیچ

تهیه‌کننده تئاتر

  • ۱۳۹۲ ـ سی و سه درصد نیل سایمون
  • ۱۳۹۵ ـ بریدگی‌ها
  • ۱۳۹۶ ـ عروسی خون
  • ۱۳۹۷ ـ خانه برناردا آلبا

کارگردانی سینما

  • خورشید آن ماه (۱۳۹۹)

جوایز و افتخارات ستاره اسکندری

  • جایزهٔ بهترین بازیگر زن از نوزدهمین جشنوارهٔ تئاتر فجر برای بازی در نمایش سعادت لرزان مردمان تیره‌روز (۱۳۷۹)
  • جایزهٔ بهترین بازیگر زن انجمن منتقدان (۱۳۷۹)
  • جایزهٔ بهترین بازیگر زن تلویزیون برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی نرگس (۱۳۸۵)
  • جایزهٔ بهترین بازیگر زن از سی و چهارمین جشنوارهٔ تئاتر فجر برای بازی در نمایش هم‌هوایی (۱۳۹۳)
  • جایزهٔ بهترین بازیگر زن درام از شانزدهمین جشن حافظ برای بازی در مجموعهٔ دندون طلا (۱۳۹۴)
  • جایزهٔ بهترین بازیگر زن درام از چهارمین جشنوارهٔ یاس برای بازی در مجموعهٔ دندون طلا (۱۳۹۴)
  • جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ ردلاین کانادا برای فیلم نیمه‌بلند کمیکال (۱۳۹۸)

صفحه اینستاگرام ستاره سکندری

ستاره اسکندری ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 640 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ستاره اسکندری و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ستاره اسکندری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی ستاره اسکندری ، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام ستاره اسکندری @setareheskandari می باشد 461 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام ستاره سکندری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا