اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای رها شدن آرزو افشار در حرم شاه عبدالعظیم تا مادر شدنش

در این بخش بیوگرافی آرزو افشار بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی آرزو افشار که بیشتر او را با سریال آوای باران به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی آرزو افشار از بازیگران زن معروف و همچنین صفحه اینستاگرامی وی و ماجرای رها شدن او در حرم شاه عبدالعظیم تا به سرپرستی گرفتن دختری از شیرخوارگاه. امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی آرزو افشار آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

آرزو افشار متولد چه سالی است؟

آرزو افشار زادهٔ ۲۹ مرداد ۱۳۵۷ در تهران است.

آرزو افشار مجرد است یا متاهل ؟

آرزو افشار در حال حاضر مجرد است.

آرزو افشار فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

آرزو افشار فعالیت خود را از سال 1364 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی آرزو افشار چیست؟

آرزو افشار دانش آموخته رشته کارگردانی است.

خلاصه بیوگرافی آرزو افشار

نام اصلیآرزو افشار
تولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۷
زمینه فعالیت سینما، تلویزیون
پیشه بازیگر
وضعیت تاهل مجرد
فرزندیک دخترخوانده به نام پارمیدا

بیوگرافی آرزو افشار

بیوگرافی آرزو افشار

آرزو افشار را اغلب مخاطبان تلویزیون با بازی در نقش آفرین در سریال آوای باران می شناسند. بازیگری که در سریال آوای باران موفق ظاهر شد با حضور در برنامه ماه عسل از زندگی تلخش گفت و خبر از تجربه حس مادری با قبول فرزندی از پرورشگاه داد.آرزو افشار و دخترش پارمیدا + عکس

آرزو افشار و دخترش پارمیدا + عکس

آرزو افشار متولد 29 مرداد 1357 در تهران  بازیگر است

او فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس در رشته کارگردانی از دانشگاه هنر است علاوه بر بازیگری در دانشگاه نیز تدریس میکند، محبوبیت او در سریال اوای باران در نقش همسر شکیب بیشتر شد او حالا مادر است، مادری که هنوز ازدواج نکرده است !

زندگی خصوصی لیلا برخورداری بازیگر نقش کبری در خواب و بیدار + عکس های دیدنی او

آرزو افشار هم کودک بی سرپرست بوده که در مانند دختر خوانده اش در شیرخوارگاه بوده است. او در سن 30 سالگی این راز را فهمیده است. او در روز 30 مرداد سال 1357 در حرم شاه عبدالعظیم رها شده بود و سپس به شیرخوارگاه سپرده می شود و با نام گلنار به خانواده فعلی اش سپرده می شود. او می گوید که قدردارن مادرخوانده ام هستم و در کنار لحظات شاد و خوبی داشته ام.

آرزو افشار و مادرخوانده اش

آرزو افشار از کودکی تا علاقه به پزشکی

در دوره کودکی و نوجوانی بسیار پرتحرک بودم و مادرم مرا برای آموزش بسیاری از فنون مثل خیاطی، گلدوزی، ژیمناستیک، نقاشی و… به کلاس های مختلف فرستاد و از آنجا که حس شاگر اولی در من تقویت شده بود، سعی کردم در تمام کلاس ها جزو بهترین ها باشم، اما دغدغه ام بیشتر ورزش فوتبال بود. آرزو داشتم روزی جراح قلب بشوم و اگر می شد به گذشته برگردم، حتماً پزشکی می خواندم و جراح قلب می شدم.

البته خیلی ها می گویند امروز هم اگر بخواهم، هنوز دیر نشده و می توانم در کنکور پزشکی شرکت کنم و حتی می گویند خیلی عالی است که یک بازیگر جراح قلب داشته باشیم.

تحصیلات آرزو افشار

خانم آرزو افشار دانش آموخته رشته کارگردانی میباشد و دارای مدرک فوق لیسانس می باشد و به عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه تدریس نیز میکند.

آرزو افشار استاد دانشگاه

بیوگرافی خانواده و فرزند خواندگی آرزو افشار

در زندگی با وجود موانع فراوان همیشه پرتلاش ظاهر شده‌اند. خیلی دیر متوجه شدم یك فرزندخوانده هستم و می‌توانم بگویم این تنها وقتی بود كه چندین سال، زمان را برایم متوقف كرد. از كار و ادامه تحصیلم دست كشیدم و خیلی به من سخت گذشت. بالاخره با این مساله كنار آمدم. از همان زمان كودكان بی‌سرپرست و بدسرپرست دغدغه جدی زندگی من شدند.

معرفی فیلم سینمایی بعد از رفتن با هنرنمایی صابر ابر

مادر آرزو افشار

مادر خوانده آرزو افشار

بعد از بازی در سریال آوای باران و شناخته شدنم به عنوان یك بازیگر، در سخت‌ترین شرایط زندگی‌ام، تصمیم گرفتم صادقانه مساله فرزندخوانده بودن خودم را در جامعه عنوان كنم؛ چرا كه بعضی از رازپوشی‌ها و كتمان كردن‌ها آزارم می‌ داد

من همیشه قدردان زحمات مادرخوانده‌ام هستم كه برایم عزیزتر از تمام مادران دنیا بود. ما سال‌های زیادی را در كنار هم خوش بودیم و با همه وجود دوست‌ شان داشتم

کودکی آرزو افشار

وضعیت تاهل و ازدواج آرزو افشار

بیشترین جستجوها در بیوگرافی آرزو افشار درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

آرزو افشار در حال حاضر مجرد است و امکان ازدواج را ندارد.

مادر شدن آرزو افشار

تابستان دو سال گذشته در تئاتر شهر چند نفر از مدیران بهزیستی به تماشای تئاتر آمده بودند. از فرصت استفاده و علاقه خودم را به همكاری با سازمان اعلام كردم. توسط دكتر نصیری به شیرخوارگاه آمنه معرفی شدم و شروع به آموزش تئاتر به كودكان كردم. در تاریخ شش شهریور سال 92 در جشن ماهانه شیرخوارگاه، دختری چند ماهه را دیدم كه شباهت فوق‌العاده‌ای به عكس‌های دوران نوزادی من داشت. حس عجیبی در قلبم متولد شد. با همه وجودم عشق را تجربه كردم

من و پارمیدا ماه‌ها و فصل‌ها را در شیرخوارگاه در كنار هم گذراندیم و هر روز به هم وابسته‌تر می‌شدیم. من به دلیل مشكلاتی كه داشتم، باوجود میل باطنی‌ام موفق به ازدواج نشدم اما خیلی دوست داشتم مادر شوم و البته بعد از دانستن راز زندگی‌ام دوست داشتم فرزندی را پذیرا شوم. با دكتر منتظر شبر، رئیس شعبه خانواده بهزیستی موضوع را مطرح كردم و از طریق ایشان فهمیدم قانونی برای بانوان بالای 35 سال تصویب شده است. من پیگیر این مساله شدم و آنقدر پافشاری كردم كه سعادت داشتن دختر نازنینم، پارمیدا، بعد از 16 ماه تلاش پی‌درپی نصیبم شد

ناگفته های زندگی شخصی رویا تیموریان و مروری بر آثارش

آرزو افشار و دخترش

مشکل قانونی آرزو افشار برای ازدواج

خانوم آرزو افشار بدلیل این قانونی فرزند خواندگی تا تسویب نشدن قانون امکان ازدواج رو نخواهد داشت

با وجود اینكه از قانون زنان مجرد برای سرپرستی طفل استفاده كردم اما هرگز نمی‌خواهم تا پایان عمر این قانون شامل حال من و فرزندم شود. از آنجا كه خودم با همه وجود درد نداشتن پدر را تجربه كرده‌ام، امیدوارم در آینده، اگر مقدر باشد، پدری وارد زندگی دخترم شود كه لیاقت داشتن این فرشته را داشته باشد و اگر هم این اتفاق نیفتد، با تمام وجود هر آنچه در توانم هست را برای خوشبختی دخترم به كار می‌گیرم

آرزوی آرزو افشار برای دخترش

دوست دارم دخترم بازیگر شود. به‌تازگی او یك قسمت از سریال نوروزی شبكه نسیم را همراه خودم بازی كرده است ولی در نهایت آرزویی را كه در كودكی‌هایم برای آینده خود داشتم  برای او دارم و دلم می‌خواهد یك پزشك متخصص شود. در نهایت دوست دارم به هر آنچه آرزو دارد، برسد و همیشه او را حمایت خواهم كرد. سعی می‌كنم او را طوری تربیت كنم كه همواره حامی و مشوق كودكان بی‌سرپرست باشد.

آرزو افشار و دخترش

علایق و حقایقی درباره آرزو افشار

در ادامه بیوگرافی آرزو افشار مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

فوتبال دغدغه ی کودکی آرزو افشار

مادرم مرا به کلاس های خیاطی، گلدوزی، ژیمناستیک، نقاشی و… فرستاد، اما دغدغه ام بیشتر ورزش فوتبال بود.

کودکی آرزو افشار

بازیگران مورد علاقه آرزو افشار

بازیگران مورد علاقه من در سال های نوجوانی زنده یاد خسرو شکیبایی، امین تارخ و فریماه فرجامی بودند و هنوز هم معتقدم فرجامی یکی از بهترین بازیگران زن سینمای کشور بود.

معرفی فیلم سینمایی روشن با هنرنمایی رضا عطاران

معیار انتخاب نقش آرزو افشار

معیار من در انتخاب نقش، قصه خوب با کارگردانی موفق است که اثری موفق را به ثبت می رساند و بیشتر مایلم در کارهای خوب کارگردانان کار بلد ژانرهایی را که تاکنون تجربه نکرده ام، تجربه کنم. خدا را شکر از موقعیت فعلی خودم راضی هستم چون راهم را جهت دار دنبال کرده ام.

شروع فعالیت هنری آرزو افشار

در آن سال ها کمند امیرسلیمانی که در شیفت بعد از ظهر مدرسه ما درس می خواند، در فیلم سینمایی «ترنج» بازی کرده بود که خیلی هم گل کرد و به واسطه توجه ویژه ای که دانش آموزان، مسئولان مدرسه و مردم نسبت به او نشان می دادند، من هم علاقمند شدم تا راه او را دنبال کنم

به همین دلیل بعد از پایان دوره دبیرستان تصمیم گرفتم تحصیلاتم در رشته بازیگری را دنبال کنم که خوشبختانه شرایط ادامه تحصیلم فراهمه شد و ضمن تحصیل در دانشگاه در چند آموزشگاه معتبر هم که زیر نظر اساتید خوب بازیگری اداره می شد با الفبای بازیگری و کارگردانی آشنا شدم.

شروع فعالیت حرفه ای آرزو افشار

آرزو افشار فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده است اولین اثری که او در آن حضور پیدا کرد مجموعه تلویزیونی «آینه» از غلامحسین لطفی بود پس از آن در سریال «آژانس دوستی» حضور پیدا کرد.

او از سال 72 بازیگری و فعالیت در عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما را آغاز كرده است. در سال 1376 در فیلم کمکم کن به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آوای باران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرزو افشار محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید احمد نجفی، ماهایا پطروسیان، رامبد جوان و حبیب دهقان‌نسب را تجربه کرد.

معرفی سریال پسا آخر زمانی سیلو Silo

شهرت آرزو افشار

آرزو افشار در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آرزو افشار در این سال، بازیگری در سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود.

آرزو افشار به دلیل بازی در سریال آوای باران در نقش همسر شکیب با بازی مهران احمدی معروف شد.

او توانست با بازی در سریال آوای باران تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سام درخشانی و مهران احمدی بر تجارب او افزود.

آرزو افشار در سریال آوای باران
آرزو افشار در سریال آوای باران

آرزو افشار علاوه‌بر سریال آوای باران، سال 1391 در فیلم رسوایی نیز بازی کرده است. آرزو افشار این‌بار با مسعود ده‌نمکی یعنی کارگردان فیلم رسوایی و هنرمندانی چون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، اسماعیل خلج و امیر نوری همکاری داشت.

آرزو افشار در آخرین اثر تلویزیونی خود در سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی بازی کرده است.

آرزو افشار در سریال همه چیز آنجاست
آرزو افشار در سریال همه چیز آنجاست

در این سال‌ها آرزو افشار با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محبوبه بیات با 2 مرتبه، مریم کاویانی با 2 مرتبه، مجید مشیری با 2 مرتبه، امیر دژاکام با 2 مرتبه و سام درخشانی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با آرزو افشار داشته‌اند.

آرزو افشار در فیلم سینمایی بدلکار
آرزو افشار در فیلم سینمایی بدلکار

لیست آثار هنری آرزو افشار

در ادامه بیوگرافی آرزو افشار بازیگر فیلم همه چیز آنجاست باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار تلویزیونی آرزو افشار

سالمجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۶۴آئینهغلامحسین لطفیشبکه ۱

۲۶ قسمت

۱۳۷۶آژانس دوستیاحمد رمضان‌زاده

محرم زینال زاده

شبکه ۱

۵۳ قسمت

۱۳۷۷هفت سنگسید عبدالرضا نواب صفویشبکه ۲

۱۷ قسمت

۱۳۷۹یلدای قدرمحمدرضا فریس آبادیشبکه ۳

۵ قسمت

پخش در شب‌های قدر

۱۳۸۱روزهای به‌یادماندنیهمایون شهنواز

تورج منصوری

شبکه ۱
۱۳۹۲آوای بارانحسین سهیلی‌زادهشبکه ۳

۴۰ قسمت

۱۳۹۳همه چیز آنجاستشهرام شاه‌حسینیشبکه ۳

۵۹ قسمت

آرزو افشار در نمایش خانگی

سالمجموعهکارگرداننقش
١٣٩٩ملکه گدایانحسین سهیلی‌زادهتینا

آثار سینمایی آرزو افشار

سالمجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۷۷کمکم کنرسول ملاقلی‌پور
۱۳۸۰هم‌کلاسسعید خورشیدیان
۱۳۸۱دوشیزهمحمد درمنش
۱۳۸۶ماه‌وشمحمد درمنش
١٣٨٧نطفه شومکریم آتشیدر نقش رؤیا
۱۳۸۹آژانس ازدواجمحمد درمنش
١٣٩٠شب گمشدهکریم رجبیفیلم تلویزیونی
١٣٩١دنیای بهتربهروز شعیبیفیلم تلویزیونی
۱۳۹۱رسواییمسعود ده‌نمکیدر نقش زن مستمند
۱۳۹۳شاید یک معجزهکرامت پورشهسواری

صفحه اینستاگرام آرزو افشار

آرزو افشار ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 700 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی آرزو افشار و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی آرزو افشار و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی آرزو افشار ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام آرزو افشار @arezuafshar1 می باشد و قریب به 38 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام آرزو افشار

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا