اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

احسان کرمی و ماجرای 41 بار تغییر شغل او

در این بخش بیوگرافی احسان کرمی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی احسان کرمی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم همگناه به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را با عکس های شخصی و همسرش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی احسان کرمی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

احسان کرمی متولد چه سالی است؟

احسان کرمی متولد 20 تیر ماه 1359 است.

احسان کرمی متاهل است یا مجرد؟

احسان کرمی متاهل است و 19 سالگی ازدواج کرده است.

احسان کرمی از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرد؟

احسان کرمی فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد.

احسان کرمی صاحب فرزند شده است؟

بله احسان کرمی یک پسر به نام نیکمهر دارد.

خلاصه بیوگرافی احسان کرمی

نام اصلیاحسان کرمی
تاریخ تولد20 تیر ماه 1359
محل تولدتهران
تحصیلاتکاردانی تشریفات
حرفهمجری و صداپیشه
سال های فعالیت1385 تا کنون
فرزنداننیکمهر

بیوگرافی احسان کرمی

بیوگرافی احسان کرمی

در بیوگرافی احسان کرمی آمده است : او متولد 20 تیر 1359 در تهران، مجری است

کودکی احسان کرمی

فوق دیپلم رشته هتلداری و تشریفات می باشد، از تور لیدری شروع کرد سپس بازیگری و خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا صداپیشه و مجری درجه 1 هم می باشد

قد احسان کرمی

در ادامه بیوگرافی احسان کرمی آمده است قد او 175 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده احسان کرمی

در محله قیطریه تهران به دنیا آمده است.

در بیوگرافی احسان کرمی درباره ی خانواده اش میخوانیم : پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است، دو برادر بنام های آرین و کامیار دارد که هر دو از او کوچکترند، دوره جنگ به مدرسه رفت و از دیوانه های علاقمند به فوتبال است

کرونا دوباره الهام پاوه نژاد را درگیر کرد

احسان کرمی و مادرش

احسان کرمی و برادرانش

ازدواج و وضعیت تاهل احسان کرمی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی احسان کرمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید در حال حاضر همسر ایشان کیست.

احسان کرمی در سال 1378 وقتی 19 ساله بود با همسرش آشنا و ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد یک فرزند پسر بنام نیکمهر متولد سال 1393 می باشد

همسر و فرزند احسان کرمی

ماجرای آشنایی احسان کرمی و همسرش

من در این سال ها حدودا 40 شغل عوض کردم که یکی از آنها تور لیدری بود، در یک از سفرهای یک روز به اصفهان با همسرم آشنا شدم ، البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم چون من از 19 سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر داریم و همه چیز خوب و نرمال است. همسرم همیشه می گفت که هیچ وقت دلم نمی خواهد با شخص معروفی ازدواج کنم، اما من همیشه به او می گفتم که روزی مشهور خواهم شد. ما در شرایط زیر صفر ازدواج کردیم و پای زندگی مان ایستادیم و آن را جمع و جور کردیم و خدا را شکر شرایط مان بد نیست و پشیمان نیستم.

از ازدواج پشیمان نیستم

اگر ازدواج نمی کردم دیگر نمی توانستم ازدواج کنم. ما از 19 سالگی با یکدیگر آشنا شدیم و به خوبی یکدیگر را می شناختیم و به نظرم دلیلی برای ازدواج نکردن نداشتیم. قبل از 19 سالگی به درس و شیطنت های نوجوانانه می گذرد و چیزی نیست که شما نگران آن باشید؛ مثلا همسر من چه گذشته ای داشته است. به قول انگلیسی ها «اگر آینده را می خواهید گذشته را کنار بگذارید.» ولی من این گونه نیستم و به نظرم اینها به یکدیگر متصل هستند.
احسان کرمی و همسرش

علایق و حقایقی درباره احسان کرمی

قاری قرآن

در بیوگرافی احسان کرمی جالب است بدانید او در دوران ابتدایی تلاوت قرآن را با تشویق مرحوم پدربزرگم آغاز کردم و همواره در مسابقات استانی و منطقه ای شرکت می کردم و مقام هایی هم بدست آوردم

رضا کریمی عزادار پدر و مادرش شد

شغل اصلی احسان کرمی

مردم کاری را اصلی می دانند که در آن بیشتر دیده می شویم؛ بنابراین بیشتر من را مجری می دانند و اگر با چنین تعریفی پیش برویم من هم مجری گری را انتخاب می کنم؛ ولی از نظر خودم کار اصلی من کاری است که حالم با آن خوش است؛ بنابراین ممکن است یک روز خواننده باشم یا یک روز بازیگر تئاتر باشم یا یک روز مجری باشم.

عاشق خوردنم

من عاشق غذا خوردن هستم و یکی از تفریحات مورد علاقه من غذا خوردن است

البته نه رستوران رفتن، بلکه نشستن توی خانه و خوردن غذاهای خانگی همراه با ته دیگ آنچنانی و ماست چکیده و اینجور چیزها …

اصولا این‌ جوری خیلی خوشحالم و خوش می‌ گذرانم

41 شغل متفاوت احسان کرمی

او درخصوص 41 شغلی که در عمر خود عوض کرده توضیح داد: «آن چه که می‌خواستم را پیدا نمی‌کردم، من چون رشته‌ام تشریفات و هتل‌داری بود مدتی این رشته را تدریس کردم. ظرفشویی در هتل کردم، مغازه داشتم، مشاور املاک، راهنمای تور، مدیر رستوران، آشپز و … همه را تجربه کردم و زمانی که به رادیو آمدم آرام آرام این کارها را کنار گذاشتم.»

جوانی احسان کرمی

اولین کار هنری من موسیقی است

یکی مرحوم دایی ام «بیژن ترقی» که وقتی او در خانواده ای حضور دارد، یعنی شما به شکلی با موسیقی، ترانه، آواز، پرویز یاحقی، آقای شجریان، سالار عقیلی و … سروکار دارید. دوم به واسطه صدای خوب پدربزرگم و پدرم. بخشی از صدای من اکتسابی از سوی دایی ام و بخشی دیگر ارثی از سوی پدرم است. نکته دیگر توصیه های آقای شجریان به من این بود که گفتند:اگر می خواهید به صورت حرفه ای موسیقی آواز ایرانی یا کلاسیک ایرانی را دنبال کنید کافی است کارهای من را گوش کنید و سعی کنید مانند آن اجرا کنید؛ همچنین دوره کوتاهی سلفژ بگذرانید و تمرین و تمرین و تمرین کنید. منظور از تمرین حقیقتا تمرین است و اینکه ساز دست بگیرید و با آن تمرین کنید.
موسیقی احسان کرمی

علاقه احسان کرمی به شجریان

من همه نوع موسیقی به جز موسیقی رپ را دوست دارم و گوش می کنم

ماجرای حرف های بحث برانگیز امیرحسین رستمی روی آنتن زنده چه بود؟

باید بگویم که دیوانه آقای شجریان هستم و به نظرم ایشان انسان باعظمتی هستند و یکی از افتخاراتم این است که هموطن محمدرضا شجریان هستم

خوشحالم در زمانه و هوایی نفس می کشم که ایشان نفس کشیده اند، موسیقی سنتی به شدت برایم اهمیت دارد

من دو بار سعادت داشتم که استاد شجریان را ملاقات کنم؛ یک بار در مراسم درگذشت دایی ام و دیگری بعد از زلزله بم بود. من خدمت ایشان رفتم و از علاقه ام به موسیقی گفتم و ایشان هم روش هایی را به من معرفی کردند؛ البته در کتاب «راز مانا»ی خود به این روش ها اشاره کرده اند که به نظرم بهترین توصیه هاست؛ چون هر کدام از سی دی های آقای شجریان در یک گوشه آوازی خوانده شده اند و وقتی شما آنها را گوش می کنید گوش تان عادت می کند و سعی می کنید آنها را تقلید کنید.

احسان کرمی از پرسپولیس تا بایرن مونیخ

به شدت اهل فوتبال و طرفدار پرسپولیس هستم

تا حالا نشده که کسی بتواند در کری خوانی من را شکست بدهد. فقط یک نقطه ضعف دارم و آن هم در مورد بایرن مونیخ تیم خارجی مورد علاقه ام است که مربوط به فنیال سال 1999 می شود

در ضمن احسان کرمی با نیما کرمی که او نیز مجری می باشد نسبتی ندارد

احسان کرمی پرسپولیسی

فعالیت مدلینگ احسان کرمی

با برند لامبورگینی بتازگی همکاری میکنم هم اکنون هم ساعتش دستم است.

فعالیت مدلینگ احسان کرمی

به ثروتمند شدن فکر نمیکنم

هیچ گاه به اینکه ثروتمند شوم فکر نکرده ام و اصلاً دوست هم ندارم؛ مثلا مازراتی یا پینت هاوس داشته باشم. بیشتر دوست دارم راحت زندگی کنم.

ماجرای کرونای سخت سپند امیرسلیمانی و از بین رفتن معده ی او

ایران می‌مانم

من به اینجا خیلی وابسته هستم. وابستگی شدیدی به پدر و مادرم دارم. حدود 2 سال پیش شرایط سختی داشتم و به فکر رفتن  افتادم؛ ولی شرایط رفتن نداشتم؛ وقتی شرایط فراهم شد به آمریکا رفتم؛ ولی سریع برگشتم اصلا نمی‌توانستم آنجا را تحمل کنم. به هر حال هر کسی که این پروسه را طی می‌کند باید سالی یک الی دو بار خارج از کشور برود و بازگردد.  شاید پسرم در آینده بخواهد برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود؛ بنابراین می‌خواهم این شرایط را فراهم کنم؛ ولی اینکه بخواهم به خارج از ایران بروم و زندگی کنم، نه . البته مفهوم آن این نیست که فکر کنم ایران کشور ایده‌آلی است. چون ما ضعف‌های بسیاری به ویژه در حوزه فرهنگی داریم؛ ولی این باور که خارج از ایران همه چیز عالی است نه این‌گونه نیست.

از ایرانی بودنم خجالت نمی کشم

من ایرانی هستم. یک ایرانی یک ایرانی است. من از ایرانی بودن خود بسیار خوشحال هستم. نباید از ایرانی بودن خود ناراحت باشیم؛ بلکه باید از کاری که می کنیم و نام ایران را زیر سؤال می بریم خجالت بکشیم. گاهی در کشورهای خارجی از رفتارهایی متوجه ایرانی بودن برخی افراد می شوید که بسیار خنده دار است. ترکیه از نظر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی 150 هزار برابر بدتر از ایران است و به لحاظ فرهنگِ رفتاری نیز بسیار عقب مانده و بی سواد هستند.
ما طور دیگری تئاتر می بینیم، نوع دیگری کنسرت می رویم که بسیار بد است ما باید خود را اصلاح کنیم. من اصلا به واژه فرهنگ سازی اعتقاد ندارم و معتقدم فرهنگ ساخته نمی شود بلکه به دنیا می آید و وجود دارد. هر پدیده ای که در دنیا به وجود می آید فرهنگش نیز ایجاد می شود؛ مثلا گفته می شود برای درست رانندگی کردن باید فرهنگ سازی کرد. مگر می شود شما ندانید درست رانندگی کردن چیست؟ معنای لغوی فرهنگ، حرکت به سمت روشنایی است. همه از قوانین رانندگی آگاهی دارند یا در قدیم همه می دانستند که نباید تلفن عمومی را اشغال کنند؛ اما باز هم می گفتند که باید فرهنگ سازی کنیم.

خوب و بد شهرت از نظر احسان کرمی

شهرت را دوست دارم. ولی بعضی جاها دوست ندارم؛ من از مترو و اتوبوس استفاده می کنم؛ مثلا دیروز در مترو پسری جلو آمد و گفت؛ شما همان مجریه هستید؟ من هم گفتم؛ بله. او گفت؛ من ده هزار تومان بردم. او با دوستش سر من شرط بسته بود یا برخی جلو می آیند و ماچ می کنند اما من با این مشکل دارم. در ایام نوروز برای خرید به بازار رفته بودیم که همه جلو می آمدند و ماچ می کردند گاهی هم برعکس است؛ مثلا یک نفر از شما خوشش نمی آید جلوی شما می پیچد و فحش می دهد ولی صبر آدم نیز حدی دارد؛ ولی در کل لذتی که در شهرت وجود دارد بسیار بیشتر از این ایرادهای کوچک است.

چیزهایی که حال احسان کرمی را بد میکنند

در بیوگرافی احسان کرمی میخوانیم : دروغ و دیدن هرچیز غم انگیزی من را آزرده می‌کند، مانند محدودیت‌هایی که برای کودکان ایجاد می‌شود.

روی پای خودم ایستاده

خانواده متوسطی داشتم و هیچگاه کلاس نرفتم. ساز را گوشی یاد گرفتم ولی اصلا روی ساز زدن ادعایی ندارم. برای آواز هم سه الی چهار جلسه سلفژ نزد آقای کیومرث شمس آموزش دیدم.

معرفی فیلم ترسناک رنفیلد 2023

در مورد تئاتر نیز باید بگویم که در رادیو مجری و گوینده بودم و دو دوره جایزه جشنواره بین المللی رادیو را دریافت کرده بودم که نزد آقای میکائیل شهرستانی دوره بدن و بیان تئاتر را گذراندم.

اصلا یک جا بند نمی شوم

اگر قرار بود فقط بازیگری می کردم خیلی اذیت می شدم و برایم مثل یک کار اداری می شد. امسال به شدت وسوسه شدم به آمریکا بروم و چند ماه در آنجا بمانم و با آقای بیضایی کار کنم. افشین هاشمی به من گفت که اجرایی در سانفرانسیسکو داریم که می توانیم شما را به آقای بیضایی معرفی کنیم؛ به این معنا که پتانسیل کار با ایشان وجود دارد. شاید یک روزی از اینکه این کار را نکردم پشیمان شوم؛ ولی برای این کار باید ماه ها وقت می گذاشتم و از خانواده و کار و درآمدم می گذشتم.

شروع فعالیت هنری احسان کرمی از از رادیو

در بیوگرافی احسان کرمی آمده است : در سال 1386 وقتی 27 ساله بود در یک دیدار اتفاقی در جمع دوستانه با صادق عبداللهی (نویسنده) آشنا و از طریق وی برای تست به رادیو تهران معرفی شد

به این ترتیب فعالیت خود را بعد از قبولی از تست استاد پریچهر بهروان شروع کرد

احسان کرمی کارش را از همان سال از رادیو تهران شروع کرده و در بخش های اجرا، بازیگری و نویسندگی در برنامه های چهاردیواری ممنوع، مکث 95، جام ارگ، صبح تهران، تهران در شب، موج مجهول، چراغ سبز و… فعالیت داشته است. او همچنین در رادیو ایران بازیگر برنامه جمعه ایرانی، مجری بازیگر برنامه پرواز 12437 از رادیو صدای آشنا و در رادیو پیام نویسنده و مجری بخش نیمروزی پنجشنبه هاست.

دانلود رایگان سریال آفتاب پرست؛ سریال کمدی جدید نمایش خانگی

احسان کرمی در رادیو

بازیگری احسان کرمی

ورود احسان کرمی به بازیگری تئاتر

شاید حدود یک سال از ورود من به رادیو می گذشت یعنی سال 1387که میثم عبدی که در رادیو سردبیر من بود به شدت من را برای بازی در تئاتر تشویق کرد. من هم به شدت به تئاتر علاقه داشتم؛ بنابراین برای بازی در «کمدی استشمامات» موافقت کردم. پس از تغییر شرایط و تغییر دولت یعنی حدود یک سال و نیم پیش دوباره در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفتیم و با استقبال بسیار خوب مردم روبه رو شدیم. این تئاتر امسال در سالن قشقایی روی صحنه می رود که من به دلیل مشغله کاری همکاری ندارم.

در بیوگرافی احسان کرمی میخوانیم : این علاقه برای ادامه فعالیت در او شکل گرفت تا دوره های بدن و بیان را نزد میکائیل شهرستانی طی کند

احسان کرمی در تئاتر

تئاترهای احسان کرمی

  • مری پاپینز (تالار وحدت)، ۱۳۹۸
  • مأنوس (تئاتر شهر)، ۱۳۹۶

تور نمایش کمدی (بگو مگو)

علیرضا خمسه کارگردان نمایش «بگو مگو» به ایسنا اعلام کرد که متن این تئاتر برداشتی آزاد از نمایشنامه اوژن یونسکو است و این نمایش کمدی با بازی علیرضاخمسه و احسان کرمی تور جهانی خود را از تاریخ دوم دسامبر (یازده آذر) با اجرا در اوکلاهومای ایالات محتده آغاز کرد. این نمایش در شهرهای سن خوزه، واشینگتن، سن دیگو، شیگاگو، نیویورک و چند شهر دیگر آمریکا به روی صحنه رفت.

نمایش «بگو مگو» در ادامه در کانادا و چند کشور اروپایی به اجرای خود ادامه داد و در پایان با اجرا در تهران و چند شهر دیگر کشورمان به اجرای خود خاتمه داد.

بیوگرافی مهدی هاشمی

طراحی گریم این نمایش را جلال الدین معیریان و طراحی موسیقی آن به عهده جهانسوز فولادی است.

تور نمایش کمدی (بگو مگو)

احسان کرمی در تلویزیون

در بیوگرافی احسان کرمی  آمده است : اواخر سال 1387 در 29 سالگی به دعوت منصور ضابطیان و محمد صوفی به تلویزیون رفت و مجری برنامه نقره شد سپس در انجمن سینمای جوان دوره فیلمسازی را گذراند

بعد از برنامه نقره، برای شبکه چهار برنامه طلوع را کار کرد سپس با برنامه زنده رود مرکز اصفهان و برنامه خوشا شیراز چهره اش به شهرت رسید

بازیگری احسان کرمی

وی که دوره‌های بدن و بیان را نزد میکائیل شهرستانی گذرانده‌است، هرساله تعداد زیادی تئاتر را روی صحنه می‌برد و علاوه برآن در بیوگرافی احسان کرمی آثار تصویری متعددی نیز در تصویر ارائهشده است:

  • دربست (به کارگردانی علی خامه‌پرست‌فرد)
  • ۳۶۰ درجه (به کارگردانی سام قریبیان)
  • عالیجناب (به کارگردانی سام قریبیان)
  • اژدهای سرخ ۱ (به کارگردانی احمد راستگو)
  • هیئت مدیره (به کارگردانی مازیار میری)
  • هم گناه (به کارگردانی مصطفی کیایی)
  • شبهای مافیا (به کارگردانی سعید ابوطالب)
احسان کرمی در همگناه
احسان کرمی در همگناه
احسان کرمی در شب های مافیا
احسان کرمی در شب های مافیا

صداپیشگی احسان کرمی

در بیوگرافی احسان کرمی جالب است بدانید او تبهر کافی در تقلید صدا و صداپیشگی دارد

او در سال 93 با عروسک ببخشید عزیزم در مجموعه کلاه قرمزی حضور داشت که این شخصیت با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شد.

یکی از آرزوهای من دیدن ایرج طهماسب از نزدیک بوده است. بار اول که ایشان را دیدم گریه کردم. او بسیار دقیق، پیگیر و مواظب همه چیز است. چنین چیزی در محمد رحمانیان نیز وجود دارد. آنها از همه آرتیست ها باخبر هستند و آنها را گوشه ذهن خود دارند و به موقع از آنها استفاده می کنند. عاشق شخصیت عزیزم ببخشید هستم و خیلی دلم برایش تنگ شده است؛ چون امسال نتوانستیم اجرا کنیم. می دانم که ماجرا فقط بودجه و طلبی که برنامه کلاه قرمزی از سال گذشته داشت بود.
اگر قرار بود اسپانسر بگیرد آقای طهماسب باید در بخش هایی از برنامه می گفت که مثلاً بچه ها امروز از فلان ماکارونی درست کرده ام.

صداپیشگی احسان کرمی

به تازگی احسان کرمی به عنوان راوی مجموعه عروسکی شکرستان انتخاب شده‌است؛ کاری که پیش از این توسط مرتضی احمدی در مجموعه انیمیشنی آن انجام می‌شد.

با خانواده ی مهناز افشار بیشتر آشنا شوید

خوانندگی و کنسرت احسان کرمی

او که تاکنون چند قطعه موسیقی را منتشر کرده‌است، در تابستان ۹۵ کنسرتی را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کرد. این کنسرت گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و رهبری امیر شهابی، در اسفند سال ۱۳۹۷ هجری‌شمسی بار دیگر در سالن میلاد محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با خوانندگی احسان کرمی برای ترانه‌های به زبان فارسی و خوانندگی پرهام علیزاده برای قطعات به زبان انگلیسی تکرار شد.

  • دنیای ناکوک
  • شب‌های بارونی
  • رنگ غزل
  • شعر ناب
  • آهو
خوانندگی و کنسرت احسان کرمی
خوانندگی و کنسرت احسان کرمی

مجری گری احسان کرمی

کرمی تاکنون مجری بسیاری از مراسم و برنامه‌های تلویزیونی بوده‌است که برخی از آن‌ها در زیر آمده‌است:

  • برنامه نقره به کارگردانی منصور ضابطیان (شبکه یک)
  • برنامه وقت خواب (برنامه اینترنتی-سایت آپارات)
  • برنامه طلوع (شبکه چهار)
  • برنامه زنده‌رود (مرکز اصفهان)
  • برنامه خوشا شیراز(مرکز فارس)
  • برنامه امضا(شبکه سه)
  • برنامه رادیو هفت (شبکه آموزش)
  • چارگوش (برنامه اینترنتی)
  • ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ شبکه دو (و اینک فردا)
  • افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۴
  • افتتاحیه شبکه تهران اچ دی
  • خندوانه (مجری برنامه خنداننده شو)

مجری گری احسان کرمی

ممنوع التصویری احسان کرمی

همچنین او در تاریخ ۱۸ بهمن سال ۱۳۹۷، به دلایلی نامعلوم ممنوع التصویر شد! این برای بار پنجم یا ششم است که تکرار می‌شود و هنوز علت این اتفاق مشخص نیست!

صفحه اینستاگرام احسان کرمی

احسان کرمی ،از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 1,182 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش در واقع مروری است بر بیوگرافی احسان کرمی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی احسان کرمی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی احسان کرمی به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام احسان کرمی @ehsaankaramy می باشد که 972 هزار دنبال کننده دارد.

آیا میدانستید آزاده صمدی یک گیلانی اصیل است؟

صفحه اینستاگرام احسان کرمی

قانون دنبال کردن احسان کرمی در اینستاگرام

یکی از نمایشگاه های بی فرهنگی بخشی از مردم فضای مجازی است که من و همه ما با آن درگیر هستیم. مشکل بزرگی که با اینستاگرام دارم افرادی هستند که عکس خود را نمی گذارند؛ در صفحه خودم به آن اشاره کردم و نوشته ام که اگر عکسی ندارید من را فالو نکنید. شما نمی دانید که روزی چند دایرکت برای من می آید و روزی چند بار زیر هر عکسی که می گذارم سؤال می شود که چرا نباید اگر عکسی نداریم شما را فالو کنیم؟ ما حتی فکر نمی کنیم که اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس و نشر زیبایی و جذابیت به وجود آمده است نه برای سرک کشیدن در زندگی دیگران. به نظرم ما باید قاعده یک جامعه را رعایت کنیم؛ حال چه حقیقی یا چه مجازی. چون این فضا مجازی است بعضی این حق را به خود می دهند که فحش بدهند، هر چه می خواهند بگویند و بنویسند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا