اخبار دیگران

از پایتخت تا درباره الی، لیدوماتریپ همراه پروژه های سینمایی برای اجاره‌ی لوکیشن

در سال های اخیر فیلمسازان مطرحی پای خود را از تهران فراتر گذاشته و ریسک فیلم سازی در شهرستان ها را پذیرفتند. در این بین شهرهای شمالی سهم بیشتری داشتند و جای خود را روی پرده نقره‌ای و در دل مخاطبان آن باز کرده اند. اجاره سوئیت در شمال به صورت روزانه علاوه بر مردم عادی، کار را برای تهیه کنندگان هم کمی راحت تر می‌کند و بازیگران هم وقتی خیالشان از بابت محل اقامتشان راحت باشد و از شرایط راضی باشند، بهتر عمل می‌کنند. علیرغم تمام سختی هایی که برای عوامل وجود دارد، درصد دیده شدن و رضایتمندی مخاطبان درمورد این فیلم ها به قدری بوده که دیگر فیلمسازان را هم تشویق به این کار کنند. به طوری که در چند سال اخیر شاهد فیلم ها و سریال هایی بودیم که محوریت داستان اصلی آن ها خارج از تهران شکل می‌گیرد.

علاوه بر این پیدا کردن لوکیشن یکی دیگر از دغدغه های فیلمسازان است. چراکه لوکیشن نقش به سزایی در موفقیت فیلم ها ایفا می‌کند. نکته جالب این است که بعضی از لوکیشن‌ها در فیلم‌های مختلف تکرار شده‌اند و خانه‌ها یا ویلاهای مشترکی را در فیلم‌های مختلف دیده‌ایم.

خاطرات شمال محاله یادم بره

بسیاری از ما منتظریم یک تعطیلات درست و حسابی به تورمان بخورد تا بار سفر ببندیم و راهی شمال شویم. آب و هوای بی نظیر و جنگل های سرسبز و آبیِ خزر بی شک خاطرات به یاد ماندنی‌ای برایمان می‌سازند که تا سال ها و گاها تا همیشه در ذهنمان باقی می مانند. همین است که شمال را به یکی از مقاصد همیشگی برای سفرها تبدیل کرده است. دیگر فرقی نمی کند اهل کدام شهر هستید. اسم شمال که بیاید پیر و جوان و دور و نزدیک معنا ندارد. تعطیلات که پیش رو باشد، کسی نیست که دلش هوای شمال نکند.

قیمت کمد لباس دخترانه چقدر است؟ | بررسی عوامل موثر بر قیمت

با این حال بهتر است قبل از رد کردن پیچ و خم های جاده چالوس و رسیدن به مقصد، اجاره ویلا در چالوس را به شکل آنلاین انجام دهید تا دغدغه ای برای محل اقامتتان نداشته باشید.

پایتخت و درخشش ویلاهای شمال در قاب جادویی تلویزیون

سریال پایتخت یکی از نمونه های موفق فیلمسازی خارج از تهران و در مازندران است.  عوامل فیلم با هوشمندی تمام ویلاهایی را انتخاب کردند که بیشترین تناسب را با فضای سریالشان داشته باشد. جو صمیمی و گرم خانواده‌ی معمولی بی شک می طلبد که روند داستان در ویلایی بزرگ و دنج در فضایی صمیمی پیش رود و ما شاهد تمام اوج و فرودهای شخصیت های داستان باشیم.

درباره الی، ویلایی فرتوت با ماجراهای فراوان

درباره الی یکی دیگر از مهم‌ترین فیلم‌ها و اولین نمونه‌هایی بود که یک جمع دوستانه را راهی سفر به شمال کشور کرد. حضور یک گروه پر جمعیت در یک ویلای ساحلی، داستان‌های متفاوتی را در ادامه پیش می‌آورد. یکی از دلایل موفقیت درباره الی هم انتخاب درست لوکیشن است. لوکیشنی بزرگ با ظاهری فرتوت که پرده از روابط این جمع دوستانه برمی‌دارد. اگر یادتان باشد آشپزخانه یکی از بخش های این ویلا بود که سهم زیادی در روند داستان داشت.

بعد از موفقیت درباره الی و پایتخت، فیلم‌ ها و سریال های زیادی با چنین رویکردی ساخته شدند. فیلم هایی که هرچند موضوعشان مشترک نیست، اما نیم نگاهی به شهرستان ها و به خصوص بخش شمالی کشور دارند. برای مثال امروزه دیگر اجاره ویلا در رامسر به قدری راحت است که دیگر هیچ گروهی دغدغه‌ی لوکیشن و محل اقامت ندارد و بدون نگرانی درمورد اقامتگاه و لوکیشن، برنامه ریزی می کنند.

آشنایی با انواع ژل و فیلر و معرفی برندهای معتبر آن

اقامت ستاره ها در خط سبز شمالی کشور

اقامت در شمال کشور

یکی از دغدغه های هنرمندان در سفرها آسایش و آرامش است. مسئله ساده ای که برای بسیاری افراد پیش پا افتاده است اما هنرمندان به دلیل شهرتی که دارند تا حدودی از آن بی بهره مانده اند. به همین دلیل سفر رفتن اغلب برایشان مشکل است. اما با رواج رزرو آنلاین اقامتگاه این مسئله تا حدودی مرتفع شد. حالا دیگر نیازی نیست به دلیل شهرت مجبور به اقامت در هتل های لوکس و گران قیمت باشند. و یا اگر هوس خوردن ماهی های خوشمزه رشت به سرشان آفتاد دیگر لازم نیست با لباس های مبدل و به صورت ناشناس به بازار بروند. می توانند  بعد از اجاره ویلا و سوئیت در رشت سری به بازار رشت بزنند و ماهی های خوش طعم رشت را نوش جان کنند.

حتما یکی از چالش های فیلمسازان پیدا کردن و انتخاب ویلاست. اگر گروهی بخواهد خارج از تهران فیلم بسازد و برای این کار به لوکیشنی با مشخصاتی خاص نیاز داشته باشد، لیدوماتریپ این امکان را در بهترین و آسان ترین شکل ممکن برایش فراهم آورده است. هنرمندان می توانند با مراجعه به وبسایت لیدوما، بعد از ورود به سایت و انتخاب شهر مورد نظر، به کمک ابزار و فیلترهای جستجوی موجود در سایت، انواع اقامتگاه های موجود در سایت را مشاهده و سپس با توجه به نیاز و سلیقه خود اجاره روزانه خانه را در چند دقیقه انجام دهند.

لیست پر و پیمان لیدوماتریپ، انواع اقامتگاه ها از شمال تا جنوب

لیدوماتریپ طیف گسترده ای از شهر و روستاهای کشور را پوشش داده. دیگر فرقی نمی کند به تهران سفر کنید یا روستایی دور افتاده در سیستان. شما می‌توانید به راحتی در هر شهری که دوست دارید انواع اقامتگاه ها را ببینید و انتخاب و رزرو کنید. به طور مثال امکان اجاره در نوشهر در لیدوماتریپ به همان میزان آسان است که اجاره سوئیت در کیش.

هزینه بوکال فت، هزینه بلفاروپلاستی، هزینه لیفت ابرو

لیدوماتریپ امکان اجاره انواع اقامتگاه از هتل ، ویلا و سوئیت گرفته تا اقامتگاه بوم گردی را در سراسر کشور برای هنرمندان و سایر مسافران فراهم آورده است.

لیدوماتریپ، همراه هنرمندان در سفرها

لیدوماتریپ همراه هنرمندان

علاوه بر لوکیشن، محل اقامت هنرمندان مسئله ای است که نیازمند توجه بیشتر است. معمولا رزرو هتل آسان ترین راهی است که به ذهن هر کسی می رسد. اما برخی هنرمندان علاقه ای به اقامت در هتل ندارند و ترجیحشان این است که در محیطی با امکانات بیشتر روزهای کاری‌شان را بگذرانند. لیدوماتریپ برای این دسته از هنرمندان هم چاره ای اندیشیده و با قرار دادن بیش از 7 هزار نوع اقامتگاه در وبسایت خود، امکان آسودگی خاطر را برای هنرمندان و گردشگران فراهم آورده است. شما می توانید بدون دغدغه و نگرانی به این وبسایت مراجعه کنید و رزرو اولیه اقامتگاه را به صورت رایگان انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا