اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

همه چیز درباره ی خانواده هنری ملیکا شریفی نیا و ازدواج نافرجامش

در این بخش بیوگرافی ملیکا شریفی نیا بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی ملیکا شریفی نیا که بیشتر او را با سریال آشپزباشی به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی ملیکا شریفی نیا از بازیگران زن معروف و همچنین صفحه اینستاگرامی وی و ماجرای طلاق او و فیلم هایش. امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی ملیکا شریفی نیا آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

ملیکا شریفی نیا متولد چه سالی است؟

ملیکا شریفی نیا زادهٔ ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران است.

ملیکا شریفی نیا مجرد است یا متاهل ؟

ملیکا شریفی نیا در حال حاضر مجرد است.

ملیکا شریفی نیا فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

ملیکا شریفی نیا فعالیت خود را از سال 1368 از سه سالگی آغاز کرد.

مدرک تحصیلی ملیکا شریفی نیا چیست؟

ملیکا شریفی نیا فارغ التحصیل رشته گرافیک است.

خلاصه بیوگرافی ملیکا شریفی‌نیا

نام اصلیملیکا شریفی نیا
تولد۲۱ آبان ۱۳۶۵ تهران
والدینآزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا
وضعیت تاهلمجرد
پیشهبازیگر
تحصیلاتفارغ التحصیل رشته گرافیک

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکاکوچک‌ترین عضو خانواده هنرمند و محبوب شریفی‌نیا است.

ملیکا در سینما کمتر دیده‌شده است. نه اینکه در سایه دیگران قرارگرفته شد، بازیگری به‌طورکلی دغدغه‌اش نیست و رؤیاهای خود در بوم و قلم و نقاشی دنبال می‌کند. او از کودکی با ستاره‌های بزرگ سینما و در محیطی کاملاً هنری بزرگ شد. سینما جزئی بدیهی و کاملاً طبیعی در زندگی‌اش بوده و به همین شکل هم وارد این حرفه شد. فوت‌وفن‌های بازیگری را آموخت و کم‌وبیش تاکنون آن را ادامه داده است. اما همچنان نقاشی را حرفه و شغل اصلی خود می‌داند.

رازهایی جالب و خواندنی از محمدرضا غفاری از خودزنی در خواب تا سفیدی موهایش

در بیوگرافی ملیکا شریفی نیا آمده است : او متولد 21 آبان 1365 در تهران ، بازیگر است

کودکی ملیکا شریفی نیا

از همان کودکی علاقه زیادی به نقاشی داشت. پدر، دایی و خاله‌اش نقاشی می‌کردند و کم‌کم ذوق طراحی در او هم شکل گرفت.

از همان وقت‌ها کارش را آغاز کرد و فراگیری این هنر را زیر نظر اساتید مطرحی دنبال کرد. او حالا فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌طورجدی فعالیت می‌کند. می‌گوید: « همیشه دوست داشتم اگر معروفیتی کسب کنم به سبب نقاشی باشد نه بازیگری.»

تحصیلات فشرده

نکته جالب اینجاست که او در دوران کودکی بیشتر از بزرگ‌سالی‌اش بازی می‌کرد و اکثر اوقات سر فیلم‌برداری بود. این مسئله در مدرسه هم مشکلاتی را برایش به وجود می‌آورد. می‌گوید پنجم دبستان یک ماه و اول راهنمایی چهار ماه مدرسه نرفته و درس‌ها را به‌صورت فشرده و با کمک خصوصی دنبال می‌کرده است. دوستان و همکلاسی‌ها همیشه از او در مورد پدر و مادر و زندگی شخصی‌شان سؤال می‌کردند که این‌ها در آن زمان ملیکای خردسال را خیلی آزار می‌داد. او می‌گوید بعدها با این‌گونه مسائل کنار آمده و آن‌ها را به‌عنوان جزئی از زندگی‌اش پذیرفته است.

 به هر ترتیب ملیکا در همین شرایط بزرگ شد و رشد و پرورش یافت. در کنار بازیگری علاقه اصلی‌اش را هم ادامه داد و حالا در هر دو رشته صاحب فن به‌حساب می‌آید.

ملیکا شریفی نیا در دوران مدرسه

بیوگرافی خانواده هنری ملیکا شریفی نیا

محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان سال‌ها پیش از یکدیگر جدا شدند و دختران بازیگر به‌نوعی فرزند طلاق به‌حساب می‌آیند. اما جمع گرم خانوادگی آن‌ها همچنان با برجاست و گهگاه تصاویری از دوره‌هم‌نشینی این جمع چهارنفره در رسانه منتشر می‌شود. ملیکا رابطه بسیار صمیمی با اعضای خانواده بخصوص مادر و خانواده‌اش دارد و بیشتر اوقاتش را با آن‌ها می‌گذارند. او همچنین از مادرش به‌عنوان اسطوره خود در عرصه بازیگری یاد می‌کند.

آیا میدانستید این مرد جوان پسر الهام چرخنده است ؟

در بیوگرافی ملیکا شریفی نیا درباره ی خانواده اش میخوانیم : پدرش محمدرضا شریفی نیا نابغه بازیگری و مشهور به مافیای هنری در سینماست ، مادرش هم خانم آزیتا حاحیان بازیگر و مدرس هنرپیشگی می باشد

خانواده هنری ملیکا شریفی نیا

خواهر بزرگترش مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین1361 تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

ملیکا شریفی نیا و خواهرش

محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا متولد 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

ملیکا شریفی نیا و پدرش

آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد 21 دی 1336، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

ملیکا شریفی نیا و مادرش

محمدرضا شریفی‌نیا و همسر سابقش آزیتا حاجیان طلاق گرفته و از هم جدا شده اند و آزیتا حاجیان با محمد کریمی هراتی از همکلاسی های قدیمی اش ازدواج کرده است.

ازدواج و وضعیت تاهل ملیکا شریفی نیا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی ملیکا شریفی نیا درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ملیکا شریفی نیا خیلی زود ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. او بر خلاف خواهر بزرگ تر خودمهراوه شریفی‌ نیا خیلی زود عاشق شد و زمانی که حدود ۲۱ سال سن داشت در 14 اردیبهشت 1386 با امیر رضا طلاچیان که در صنعت فعالیت دارد ازدواج کرد.

همسر ملیکا شریفی نیا

نکته جالب این بود که کارت دعوت مراسم عروسی این زوج دست ساز بود و بدون دخالت تجهیزات مدرن امروزی و صرفا با تلاش خود خانواده آماده شده بود

کارت عروسی ملیکا در ابعادی کمی کوچکتر از کاغذ A4 و افقی چاپ شده بود که متن آن را از کارت های عروسی قدیمی و شیوه های گفتاری و نوشتاری قدیم گرفتند

ماجرای ازدواج اول سارا خوئینی ها در 16 سالگی با چنگیز وثوقی

پدر عروسی خانم «محمدرضا شریفی نیا» و آقاداماد جناب امیر رضاخان طلاچیان زحمت بسیاری کشیدند تا نتیجه نهایی حاصل شد

جشن عروسی در یک باغ روباز بود ، مردها این ور و زن ها اون ور ! بخش مردها کاملا فضای سنتی همراه با تنبک ، ویولن و چای بود

کارت عروسی ملیکا شریفی نیا

این زندگی اما حالا به طلاق ختم شده است

ملیکا شریفی نیا که مهمان برنامه دورهمی بود، گفت: از بچگی ازدواج را دوست داشتم و این کار را انجام دادم، ولی نتیجه‌ ای که می خواستم حاصل نشد.اگر پیشنهاد خوب دارید آقای مدیری برای ازدواج، به من بگویید که بر می دارم. منتظر ازدواج خوب هستم.

قبلا خبری مبنی بر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شد که این خبر کاملا کذب بود و از سوی او در برنامه خندوانه به طور جدی تکذیب کرد .

ملیکا شریفی نیا و عمو پورنگ

علایق و حقایقی درباره ملیکا شریفی نیا

در ادامه بیوگرافی ملیکا شریفی نیا مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

  • من تا ۱۲ سالگی به خاطر علاقه ای که داشتم، نقش پسرها را بازی کردم. شبیه پسرها هم بودم و موهایم کوتاه بود.
  • عاشق کتاب خواندن هم هستم و حتی سر کلاس های مدرسه هم یواشکی کتاب میخواندم. من در هنرستان کتاب میخوندم و کلاس های هنرستان به صورت دورهمی بود و فرصت خوبی برای کتاب خواندن فراهم شده بود.
  • من عاشق غذاهای نانی هستم. خیلی طرفدار برنج نیستیم. فضای مجازی تا حد زیادی من را اذیت کرده است.
  • فضای مجازی سبب شد که من بعد از ۲۹ سالگی قصد لاغر شدن پیدا کردم. من هر پستی می گذاشتم مردم به من می گفتند خیکی و گوریل و . . . . من همش با این پست ها، ناراحت می شدم و بالاخره قصد کردم که لاغر کنم.
  • کتابی که دوست دارم دنیای صوفی هست. تا حالا کاری که کردم، زیر سایه نام پدر و مادرم بوده است. خیلی دوست دارم که جایی بروم، کسی من را نشناسد.
ازدواج لاله صبوری با مردی 17 سال بزرگتر از خود و ماجرای طلاق و ازدواج مجدد او

کودکی ملیکا شریفی نیا کودکی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا از موسیقی راک تا کتاب

بهترین بخش زندگی ام مطالعه است وقتی سرکار هستم کتاب می خوانم یا در اینترنت مطالبی را مطالعه می کنم ، اگر نتوانم کتاب بخوانم خیلی ناراحت می شوم

موسیقی راک و سنتی مدرن نیز از علایقم می باشد

لاغری 20 کیلویی ملیکا شریفی نیا

اضافه‌وزن مشکلی بود که سال‌ها ملیکا شریفی‌نیا با آن دست‌وپنجه نرم می‌کرد. بارها سعی در گرفتن رژیم‌های مختلف گرفته اما موفق نشده بود. این مسئله ازلحاظ روحی و روانی وی را آزار می‌داد و یکی از دلایل کم‌کاری‌اش در سال‌های اخیر نیز بود.

اما او با انتشاری پستی غافلگیرکننده در سال 1395 خبر غلبه‌اش بر اضافه‌وزن را اعلام کرد. این‌گونه که از صحبت‌هایش برمی‌آید این پیروزی یکی از مهم‌ترین رخدادهای زندگی‌اش بوده و تأثیر به سزایی در ادامه روند زندگی‌اش خواهد گذاشت. او نوشت: «مهم‌ترین پُستِ من!…بیست کیلو از من سی‌ساله نشد!…بالاخره تونستم، بالاخره انجامش دادم، کاری رو که بیست‌ونه سال در حسرتش بودم… بیست و نُه سالگی «پُربار ترین» سالِ من بود و بالاخره سخت‌ترین کارِ من تموم شده، حالا دیگه می تونم از پٓس «هر کاری» بر بیام! حالا فقط باید آروم بشینم برای خودم چای بریزم.»

از خیلی وقت پیش به فکر کم کردن وزن بودم اما نمی‌شد. شنیده بودم بعد از ۳۰سالگی کم کردن وزن کار دشواری است. به همین دلیل تصمیم گرفتم هر طور شده، وزنم را پایین بیاورم و هنگام خاموش کردن شمع 29 سالگی به خودم قول دادم که هر طور شده، وزنم را کم کنم و خدا را شکر توانستم در عرض ۷ماه ۲۰کیلوگرم کم کنم و حالا خیلی خوشحالم چون توانستم خودم را به خودم ثابت کنم.

مروری بر فیلم‌هایی که در پاییز امسال روی پرده نقره ای سینما می‌روند

لاغری 20 کیلویی ملیکا شریفی نیا

اهل تغذیه سالم نیستم

خیلی اهل تغذیه سالم نیستم تا همین چند ساله پیش سالاد و میوه هم کم می خوردم اما مدتی است در باغچه خالم سبزی ، گوجه و خیار پرورش می دهد

همین انگیزه ای شده تا از گیاهان که خودم پرورش می دم استفاده کنم ، چای هم نوشیدنی اول و مورد علاقه من است

ملیکا شریفی نیا نجات غریق ماهر

دوست مادرم مربی شنا بود و مرا از بچگی با خودش به استخر می برد و من این ورزش را به صورت خود جوش یاد گرفتم و تا مربیگری و نجات غریقی هم پیش رفتم

کادو متفاوت دوست دارم

بیشتر ترجیح می دهم دوستانم به کادویی که برام می گیرند فکر کنند ، ممکن است یکی از دوستانم برایم یک شعر بگوید و این کادو برای من صد هزار برابر ارزشمند است

تولد ملیکا شریفی نیا

مطالعه نکنم ناراحت می شوم

اگر نتوانم کتاب بخوانم خیلی ناراحت می شوم چرا که از بچگی با کتاب همراه بودم ، یکی از بایدهای زندگیم است ، کسی که مطالعه نمی کند نمی فهمد یعنی چی

مطالعه به جهان بینی آدم کمک می کند

بدون دسر هرگز

من عاشق دسر هستم ، تیرامیسو ، کرم کارامل و کرم بروله دسرهای محبوب من هستند البته کرم بروله دسر خوشمزه ای است که در پاریس کشف کردم

ترس ملیکا شریفی نیا از سرنگ و آسانسور

من ترس های زیادی دارم که نمی توانم همه آنها را بازگو کنم ! اما از آسانسور و سرنگ خیلی می ترسم و اساسا فضاهای بسته اذیتم می کند

همین ترس از سرنگ بوده که هیچ وقت سراغ عمل های زیبایی و جراحی نرفتم وقتی هم که مریض باشم دست و پای مرا می بندند می برند دکتر ، در این حد از سوزن می ترسم

ماجرای آشنایی پژمان بازغی و همسرش چیست؟

خوشبختی ربطی به پول ندارد

مادرم به من یاد داده که همیشه به پایین دست خودم نگاه کنم تا قدر داشته هایم را بیشتر بدانم

بنظرم خوشبخی ربطی به پول و امکانات ندارد ، آدم باید حالش خوب باشد

از ابتدا علم بازیگری داشتم

اگر در یک خانواده دیگر بزرگ می شدم سمت بازیگری نمی رفتم ، تاثیر خانواده روی من زیاد بود البته از ابتدا علم بازیگری را داشتم ولی الان بازیگری را دوست دارم

شروع فعالیت هنری ملیکا شریفی نیا از 3 سالگی

در بیوگرافی ملیکا شریفی نیا میخوانیم :خوشبختانه یا متأسفانه ملیکا شریفی‌نیا خیلی زود وارد حرفه بازیگری شد و در این راه شهرتی را نیز کسب کرد. تنها سه سال داشت که برای اولین جلوی دوربین قرار گرفت. اما اولین بار سال 1370 در 5 سالگی بود با فیلم “اویناز” به کارگردانی «شهرام اسدی» بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد.

ملیکا شریفی نیا در فیلم اویناز
ملیکا شریفی نیا در فیلم اویناز

ملیکا شریفی نیا در سینما

او در کنار بازیگری علاقه اصلی‌اش را هم ادامه داد و حالا در هر دو رشته صاحب فن به‌حساب می‌آید. در سال 73 اولین همکاری با داریوش مهرجویی را در فیلم «پری» تجربه کرد. این همکاری بعدها در فیلم‌های «میکس»، «مهمان مامان» و «اشباح» نیز ادامه پیدا کرد. شریفی‌نیا برای بازی در «اشباح» برنده دیپلم افتخار بازیگری درسی‌ودومین جشنواره فیلم فجر شد. او بااینکه همچون خواهر و پدر و مادر آن‌چنان پرکار نبوده اما کارنامه به نسبت پرمایه و قابل قبولی در سینما و تلویزیون دارد.

ملیکا شریفی نیا در اشباح
ملیکا شریفی نیا در اشباح

«اشک و لبخند»، «دایره‌زنگی»، «خواب‌زده ها»، «خرگیوش» و … دیگر آثار سینمایی بودند که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

تیپ و استایل جدید پردیس احمدیه همه را شوکه کرد
ملیکا شریفی نیا در دایره زنگی
ملیکا شریفی نیا در دایره زنگی
ملیکا شریفی نیا در خواب زده
ملیکا شریفی نیا در خواب زده

شهرت ملیکا شریفی نیا از تلویزیون

در ادامه بیوگرافی ملیکا شریفی نیا میخوانیم :نقطه اوج شهرت ملیکا شریفی‌نیا سال 1388 بود. او سال 1377 وقتی 12 ساله بود با سریال “افسانه پوپک طلایی” اولین بار وارد قاب تلویزیون شد.سال 1377 را با بازی در مجموعه «داستان‌های نوروز» ساخته مرضیه برومند آغاز کرد. تا اینکه سال 82 با فیلم “مهمان مامان” «داریوش مهرجویی» به چشم آمد . مهمان مامان فیلمی بسیار موفق با نقش آفرینی بازیگرانی همچون امین حیایی، پارسا پیروزفر و نسرین مقانلو می باشد.

ملیکا شریفی نیا در فیلم مهمان مامان
ملیکا شریفی نیا در فیلم مهمان مامان

اما بیشتر شهرت او از سال 88 با سریال “شمس العماره” به کارگردانی «سامان مقدم» شروع و با سریال “آشپزباشی”، “نون و ریحون”، “خروس” و “خانه اجاره ای” ادامه یافت.

اما همچنان خیلی‌ها او را با همان سه‌گانه‌اش در سال 88 به یاد می‌آورند.

ملیکا شریفی نیا در سریال شمس العماره
ملیکا شریفی نیا در سریال شمس العماره
ملیکا شریفی نیا در آشپزباشی
ملیکا شریفی نیا در آشپزباشی

او در مجموعه آشپزباشی با خواهرش ملیکا شریفی نیا برای اولین بار همبازی شده است.در این سریال بازیگران دیگری همچون پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا بازی کرده اند.

ملیکا شریفی نیا در سال ۱۳۹۷ با بازی در سریال پرمخاطب دلدادگان ساخته منوچهر هادی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. حمید گودرزی، رویا میرعلمی و مهرانه مهین ترابی از بازیگران این سریال هستند.

ملیکا شریفی نیا در سریال دلدادگان
ملیکا شریفی نیا در سریال دلدادگان

ملیکا شریفی نیا در یک سریال نمایش خانگی به نام بالشها هم حضور داشته است.

ملیکا شریفی نیا در سریال بالشها
ملیکا شریفی نیا در سریال بالشها

ملیکا شریفی نیا در سریال کتونی زرنگی

کتونی زرنگی نام مجموعهٔ تلویزیونی و سبک کمدی است که قرار بود از ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ از شبکهٔ ۳ سیما شروع به پخش شود اما به دلیل حواشی ایجاد شده درمورد کارگردان سریال، پخش آن فعلاً متوقف شده است.

بیوگرافی بندیکت کامبربچ | بازیگر نقش دکتر استرنج را بیشتر بشناسید

این سریال قرار بود تا از شبکه سوم پخش شود ولی به خاطر دیدگاههای سیاسی کارگردانش علی ملاقلی پور توقیف شد.

هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، برزو ارجمند ، علیرضا جعفری، ملیکا شریفی‌نیا ، علی سلیمانی، محمود جعفری،مصطفی ساسانی، جواد پورزند و شاپور کلهر بازیگران اصلی و رادمهر رزمجوی، عماد شعبانی بازیگران خردسال «کتونی زرنگی» هستند.

ملیکا شریفی نیا در سریال کتونی زرنگی
ملیکا شریفی نیا در سریال کتونی زرنگی

آخرین بازی ملیکا شریفی نیا در سریال نجلا

ملیکا شریفی نیا بازیگر کشورمان دختر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا است که در جدیدترین تجربه هنری اش در سریال نجلا مقابل دوربین رفت و با مادرش همبازی شد.

ملیکا شریفی نیا و آزیتا حاجیان در سریال نجلا با بازیگرانی چون حسام منظور، سوگل طهماسبی، هدایت هاشمی، سارا رسول زاده، سیدمهرداد ضیایی، مصطفی ساسانی، مرتضی شاه کرم، جواد پورزند، محسن پوشانی، علی غابشی، مرتضی شاه کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، ابراهیم گله دارزاده، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا و… همبازی هستند.

ملیکا شریفی نیا در سریال نجلا
ملیکا شریفی نیا در سریال نجلا

لیست آثار هنری ملیکا شریفی نیا

در ادامه بیوگرافی ملیکا شریفی نیا بازیگر فیلم مهمان مامان باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

پویانمایی ملیکا شریفی نیا

  • آخرین داستان

آثار سینمایی ملیکا شریفی نیا

  • ۱۳۹۵ – خرگیوش
  • ۱۳۹۳ – پانسیون دختران – (مریم ابراهیم‌وند)
  • ۱۳۹۲ – اشباح – (داریوش مهرجویی)
  • ۱۳۹۲ – خواب‌زده‌ها – (فریدون جیرانی)
  • ۱۳۸۶ – دایره زنگی – (پریسا بخت‌آور)
  • ۱۳۸۲ – مهمان مامان – (داریوش مهرجویی)
  • ۱۳۷۸ – میکس – (داریوش مهرجویی)
  • ۱۳۷۵ – ابر و آفتاب – (محمود کلاری)
  • ۱۳۷۳ – آرایش مرگ – (افشین شرکت)
  • ۱۳۷۳ – اشک و لبخند – (شاپور قریب)
  • ۱۳۷۳ – پری – (داریوش مهرجویی)
  • ۱۳۷۱ – دایان باخ – (فرهاد پوراعظم)
  • ۱۳۷۰ – دیدار در استانبول – (افشین شرکت)
  • ۱۳۷۰ – اوینار – (شهرام اسدی)
بیوگرافی فردوس کاویانی

مجموعه های تلویزیونی ملیکا شریفی نیا

  • ۱۳۹۹ – نجلا – خیرالله تقیانی پور
  • ۱۳۹۸ – کتونی زرنگی – علی ملاقلی پور
  • ۱۳۹۷ – محله گل و بلبل ۳ – احمد درویشعلی پور
  • ۱۳۹۶ – دلدادگان – منوچهر هادی
  • ۱۳۹۵ – محله گل و بلبل ۲ – احمد درویشعلی پور
  • ۱۳۹۴ – حالت خاص – افشین اربابی
  • ۱۳۹۰- خانهٔ اجاره‌ای – شاهد احمدلو
  • ۱۳۹۲ – خروس – (سعید آقاخانی)
  • ۱۳۸۹ – نون و ریحون – (فرزاد مؤتمن)
  • ۱۳۸۸ – آشپزباشی – (محمدرضا هنرمند)
  • ۱۳۸۸ – شمس‌العماره – (سامان مقدم)
  • ۱۳۷۹ – داستان‌های نوروز – (مرضیه برومند)
  • ۱۳۷۷ – افسانه پوپک طلائی

ملیکا شریفی نیا در شبکه نمایش خانگی

  • ۱۳۹۶ – بالشها -احمد درویشعلی پور

صفحه اینستاگرام ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 640 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ملیکا شریفی نیا و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ملیکا شریفی نیا و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی ملیکا شریفی نیا ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام ملیکا شریفی نیا @melikasharifinia می باشد 1 میلیون و 400 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام ملیکا شریفی نیا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا