اخبار دیگران

برج نوری | خرید برج نوری ( برج روشنایی ) به قیمت تولیدی

برج نوری یکی از محصولات شرکت احداث گستر می باشد. شرکت احداث گستر نیروی پارس یکی از تولید کننده های داخلی ما در ایران است که چندین سال است به صورت حرفه ای در این حوزه مشغول به فعالیت است. با خرید از احداث گستر نیروی پارس، شما کالای خود را با قیمت درب کارخانه خرید کرده اید؛ علاوه بر اینکه برای خرید نیاز به رفت و آمد و خرید حضوری نیست، شما با سایت احداث گستر نیروی پارس می توانید در کمتر از 5 دقیقه خرید مورد نظر خود را ثبت و در مقصد مورد نظر، تحویل بگیرید.

برج نوری یک قطعه از تجهیزات همراه در مکان های بزرگ است که دارای یک یا نور لامپ الکتریکی با شدت بالا و یک دکل است. تقریباً همیشه، چراغ ها به دکل متصل می شوند، که به یک تریلر متصل است و یک ژنراتور برای تغذیه لامپ ها موجود است. به طور معمول لامپ ها لامپ متال هالید هستند و ژنراتور توسط یک موتور دیزلی کار می کند. با این حال، مجموعه های باطری، نیروی خورشیدی خورشیدی و هیدروژنی نیز برای تغذیه لامپ ها در دسترس هستند. برج های نور با روشنایی لامپ های بدون الکترود نیز فروخته می شود.

کیت های مدولار امکان جداسازی مجموعه ژنراتور، تریلر، چراغ ها و دکل را از یکدیگر فراهم می کند. یکی دیگر از تغییرات دکل بادی است. به ویژه هنگامی که از دکل بادی استفاده می شود، چراغ ها ممکن است نزدیک به زمین قرار گیرند و یک بازتابنده به دکل متصل باشد. هنگامی که نور ملایم مورد نیاز است، ممکن است از یک دیفیوزر “بالون” بادی استفاده شود. یک دکل بادی ممکن است به عنوان پخش کننده عمل کند.

سبزی درخت گردوی پرمحصول را با نهالستان همیشه سبز به باغ خود بیاورید

از برج های نور برای ساخت و ساز نیز استفاده می شود. برخی از تامین‌کنندگان آن را برای فعالیت های دیگری که ممکن است نیاز به روشنایی قوی (موقتی در فضای باز باشد) استفاده می کنند؛ مانند استخراج معدن، تولید تصاویر متحرک، تخریب، خدمات اضطراری، پالایش نفت، بخش‌های ورزشی یا کشاورزی.

برج نوری

مکان های دورافتاده و ناهموار تحت شرایط نامساعد جوی و شرایط آب و هوایی سخت، اهمیت استفاده از برج های نوری ده برابر نسبت به دیگر مکان هاست. قابل حمل بودن و کاربرپسند بودن از دیگر مزایای برج نوری است که برای طیف گسترده ای از کاربردها و خدمات مانند ساخت و ساز و تعمیر جاده های ریلی و موتوری، روشنایی فرودگاه ها، استادیوم ها، هتل ها، استراحتگاه ها، املاک، سایت های ساخت و ساز، عملیات جستجو و نجات، نمایشگاه ها و پالایشگاه های حفاری نفت استفاده می شود.

جدای از اینها، برج های نور در کاربردهایی مانند ساخت پایگاه های نظامی، تونل های بزرگراه، پل ها و توربین های بادی نیز بسیار مفید هستند. کارایی برج های نور با پارامترهای خاصی سنجیده می شود که مشتریان قبل از خرید یا اجاره برج نور باید از آن ها آگاه باشند.

مهم تر از همه، لامپ های با شدت بالا باید بتوانند یک منطقه وسیع را بدون ایجاد سایه روشن کنند و مجموعه ژنراتور باید به گونه ای ساخته شود که منبع تغذیه بدون وقفه با ذخیره سوخت کافی را فراهم کند. قطب یونیت باید محکم با وسایل قابل انعطاف ساخته شود و تریلر باید به اندازه کافی قوی، مستحکم و بادوام باشد تا کل واحد را نگه دارد.

شماره تماس های اظطراری در کشورهای مختلف + توضیحات

خرید برج نوری ( برج روشنایی ) به قیمت تولیدی

بخش‌های مختلف صنعتی اغلب درگیر عملیات‌های سخت و چالش برانگیز در شب هستند تا پروژه های خود را در زمان مقرر یا قبل از آن تکمیل کنند. اغلب اوقات، کارگران باید در محیط های بیرونی کم نور و همچنین محیط های داخلی با نور ضعیف کار کنند، که کارشان را خسته‌کننده تر، مشکل‌سازتر می کند. به همین دلیل، استفاده از برج های نوری بر روی سرعت و تمرکز کار کارگران تاثیرگذار است و استفاده از آن با قیمت مناسب کار بسیار به صرفه ای است. برج های نوری قابل حمل در عملیات امداد و نجات نیز هستند.

در گذشته نه چندان دور که نرخ ارز نوسان زیادی نداشت و قیمت ورق فولادی مدت زیادی تقریبا ثابت بود یا در یک بازه قیمتی محدود باقی مانده بود. اما این روزها قیمت برج روشنایی نیز با توجه به نوسانات بازار دائما در حال تغییر است. یکی از مزایای خرید از احداث گستر نیروی پارس، این است که شما بصورت مستقیم از تولید کننده خرید می کنید و می توانید با قیمت مستقیم و نازل خرید کنید و دست واسطه کوتاه شده و نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست.  از دیگر محصولات احداث گستر میتوان به دکل دوربین مداربسته، پایه پرچم و برج روشنایی اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا