اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای ازدواج و عشق ستودنی سحر ولدبیگی و نیما فلاح

در این بخش بیوگرافی سحر ولدبیگی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سحر ولدبیگی که بیشتر او را با فیلم های مهران مدیری میشناسیم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی سحر ولدبیگی از بازیگران زن معروف و همچنین صفحه اینستاگرامی وی و ماجرای ازدواج او با نیما فلاح. برای مطالعه بیوگرافی سحر ولدبیگی با ما همراه باشید.

سحر ولدبیگی متولد چه سالی است؟

سحر ولدبیگی زادهٔ1 تیر 1356 در تهران است.

سحر ولدبیگی مجرد است یا متاهل؟

سحر ولدبیگی متاهل است و همسر او نیما فلاح است.

قد سحر ولدبیگی چقدر است؟

قد سحر ولدبیگی 157 سانتی متر است.

معروف ترین فیلم های سحر ولدبیگی چیست؟

معروف ترین فیلم های سحر ولدبیگی فیلم های «پاورچین»، «نقطه‌چین»، «چارخونه» و …است.

خلاصه بیوگرافی سحر ولدبیگی

نام اصلیسحر ولدبیگیان
متولد1 تیر 1356 تهران
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
پیشهبازیگر و تهیه تیتراژ
مدرک تحصیلیدیپلم اداری بازرگانی
سالهای فعالیت1375 تاکنون
قد157 سانتیمتر
والدینمسعود ولدبیگی و زهرا
همسرنیما فلاح

بیوگرافی سحر ولدبیگی

بیوگرافی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی را در مجموعه‌های طنزی چون «پاورچین»، «نقطه‌چین»، «چارخونه» و … به یاد می‌آوریم. دختر شوخ و پرانرژی‌ای که سرشار است از هیجان، انگیز و البته شیطنت. شیطنت نه از نوع منفی که در مورد بازیگران زمینه‌ساز جنجال و حواشی رسانه‌ای باشد. اتفاقاً ولدبیگی با تمام شور و تحرکش جز بازیگران بسیار بی‌حاشیه سینما و تلویزیون به‌حساب می‌آید. هر چه هست مربوط می‌شود به جلوی دوربین و زندگی شخصی و این‌جور چیزها. همسرش نیما فلاح هم دست‌کمی از او ندارد و همه او را هم به پرجنب‌وجوش و جوشی و شوخ‌طبعی می‌شناسند.

در بیوگرافی سحر ولد بیگی آمده است : سحر ولدبیگی متولد 1 تیر 1356 در تهران، بازیگر است. این بازیگر در گذشته فعالیت پررنگی در تلویزیون داشته اما در سال های اخیر اندکی فعالیتش نسبت به قبل کمتر است.

کودکی سحر ولدبیگی

فارغ التحصیل دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس می باشد.

معرفی سریال جدید ترکی ملکه

قد سحر ولدبیگی

در بیوگرافی سحر ولدبیگی آمده است قد او 157 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده سحر ولدبیگی و اصالت

در بیوگرافی سحر ولدبیگی درباره ی خانواده اش میخوانیم : نام اصلی اش سحر ولدبیگیان است واو پدرش را در 21 اردیبهشت 1400 و مادرش را در سال 1393 از دست داده است و برادرش هم سهراب ولدبیگی عکاس و چهره پرداز است.

خانواده سحر ولدبیگی

پدر سحر ولدبیگی

در بیوگرافی سحر ولدبیگی درباره ی پدرش آمده است : پدر سحر ولدبیگی، مسعود ولدبیگی از چهره‌پردازان قدیمی سینمای ایران است و تجربه بازی در فیلم‌هایی چون «دمرل»، «بدلکاران» و «بانوی کوچک» را هم در کارنامه خود دارد. او عامل اصلی ورود دخترش به هنر بود. ازجمله آثار به‌یادماندنی و شاخصی که پدر سحر چهره‌پردازی‌شان بوده می‌توان به «زن بدلی»، «دوئل»، «قرمز»، «از کرخه تا راین»، «توبه نصوح»، «کمال‌الملک» و … اشاره کرد. ضمناً سحر از طرف پدری اصالتی کرمانشاهی دارد.

پدر سحر ولدبیگی

وضعیت تاهل و ازدواج سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی در 1 خرداد 1382 با نیما فلاح همکار بازیگر خود ازدواج کرد، با گذشت نزدیک به 16 سال زندگی موفق این دو هنرمند هنوز این زوج فرزندی ندارند

سحر ولدبیگی و همسرش

نیما فلاح همسر سحر ولدبیگی

نیما فلاح متولد 1351 تهران دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه دوباره با مهران مدیری در برنامه جنگ 77 فعالیت بازیگری اش را ادامه داد.
بعضی نام ها و واژه ها هستند که به دنبال خودشان نام و واژه ای را به دنبال می آورند و به نوع همیشه در کنار هم معنا و وزن مناسب را پیدا می کنند. اگر به این دست عناوین ترکیبی از منظر اشخاص نگاه کنیم بعضی اسامی هم همیشه در کنار هم معنای دقیق تر و کامل تری دارند. «سحر ولدبیگی و نیما فلاح» یکی از همین ترکیب های خاص هستند که همیشه به زبان آوردن نام یکی از آنها مترادف با به ذهن آوردن نام آن دیگری است.
زوجی که همین تیرماه زندگی مشترک شان وارد سال چهاردهم خود می شود. بی حاشیه بودن و شادابی بارزترین وجه زندگی آنهاست. دو عاملی که به زندگی آنها در این سال ها قوام لازم را داده و باعث شده آن باور همیشگی «زندگی زوج های هنری دوام ندارد»، شکست سختی بخورد.

شاید کمی تعجب کنید اگر بدانید نیما فلاح در این 10 سالی که چندان کار بازیگری نمی کرده بیکار نبوده و کارهایی مثل ساخت تبلیغات بازرگانی و تیتراژ را انجام می داده و دنبال موقعیت مناسب برای حضور دوباره در حرفه اصلی اش یعنی بازیگری بوده است.

فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند به کارگردانی پوران درخشنده کلید خورد!

تیزر های تبلیغاتی تک ماکارون، سن ایچ، ایران خودرو، اشی مشی و پارسوپال از جمله کارهای تبلیغاتی نیما فلاح و همسرش می باشد که در حال حاضر دیگر در این حوزه فعال نیستند.

سحر ولدبیگی و همسرش

ماجرای آشنایی سحر ولدبیگی و همسرش تا عروسی

سحر ولدبیگی و نیما فلاح دو بازیگر سینما و تلویزیون، 14 سالی است که زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند
این موضوع به زمانی بازمی گردد که ما در مجموعه رستوران خانوادگی با هم کار می کردیم. به مرور زمان نوع نگاه ما به یکدیگر تغییر کرد و بیشتر همدیگر را زیر نظر گرفتیم. در آن کار نقش مقابل هم بودیم که در سریال همه خانواده تلاش می کردند تا با هم ازدواج کنیم ولی ما نمی پذیرفتیم.
جالب اینجاست که بعد از آن سریال این اتفاق به صورت واقعی افتاد و در 1/4/82 یعنی درست در روز تولدم با هم ازدواج کردیم. البته من و نیما اصراری نداشتیم که حتما جشن عروسی برگزار کنیم شاید در دوران بازیگری این اتفاق به صورت نمایشی بارها برای ما افتاده بود و این موضوع دیگر برای ما جذابیتی نداشت.
به نظرم در مراسم عروسی به تنها کسی که خوش نمی گذرد خود عروس و داماد است. برای همین خانواده ما نیز با این خواسته ما کنار آمدند و با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.

سحر ولدبیگی و همسرش

نقطه مشترک زندگی

صداقت بزرگترین نقطه مشترک زندگی ماست

هر دوی ما با یکدیگر صادق هستیم، به هم دروغ نمی گوییم و چیزی از هم پنهان نداریم، بجز صداقت از هم درک متقابل داریم و همدیگر را بخوی می فهمیم

سیر تا پیاز زندگی شخصی لاله مرزبان بازیگر آنام

وتوصیف عاشقانه آنها از یکدیگر:

سحر:همسرم گنج زندگی من است.
نیما:همسرم سحر را هیچ وقت با کلام نتوانستم توصیف کنم.

تفریحات مشترک زن و شوهری

هر دو مای یک ویژگی خاص داریم که در هر موقعیتی باشیم صحبت کردن بزرگترین سرگرمی ماست و در کنارش کارهای دیگری هم انجام می دهیم

مثلا، به گل و گیاهایمان می رسید، گیم کامپیوتری بازی می کنیم، آشپزی مشترک انجام می دهیم، سریال و فیلم هم میبینم و گهگاهی سفر هم می کنیم

بهترین دوست سحر ولدبیگی

من تنها یک دوست صمیمی در زندگی دارم که همه حرف های دلم را با او درمیان می گذارم و آن دوست ، نیماست. شریک زندگی آدم گاهی ممکن است وقتی حرف های تو را می شنود ، فقط کمی در مورد تو قضاوت کند ، ولی نیما اصلا این گونه نیست و همه حرف هایم را با او در میان می گذارم و به راحتی می تواند حرف های مرا تفکیک کند و متوجه می شود که الان این حرف من با او به عنوان یک دوست است تا شوهر.

ماجرا‌های سرتراشیدن نیما در دورهمی

مهران مدیری، نیما فلاح و همسرش سحر ولدبیگی را به برنامه دورهمی دعوت کرد و وقتی فلاح نتوانست پاسخ سؤالش مبنی بر بدترین بازیگر ایران را بدهد، وی را کچل کرد تا پس از سروش صحت دومین قربانی سؤالات مدیری شود. این اقدام مهران مدیری در برنامه دورهمی واکنش‌های تندی از سوی مردم در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت و برخی از افراد این کار را هنجارشکنی دانستد.

بعد از ایجاد حواشی پیرامون این برنامه، سحر ولدبیگی با انتشار عکسی سلفی همراه با نیما فلاح، مهران مدیری و مهراب قاسم‌خانی، هدف این برنامه را آوردن خنده بر لب مخاطبان دانست. او نوشت: «دوستان عزیز، ما یک خانواده‌ایم و هدف این خانواده شاد کردن دل شما و آوردن خنده بر روی لب‌های شماست. ما حالمون خیلی خوبه خدا رو شکر، شما هم حال خودتون رو خوب نگه‌دارید و از مشاجرات بی‌دلیل دوری کنید. برنامه دورهمی رو ببینید و فقط ازش لذت ببرید و بخندید و الکی تفسیر عجیب‌وغریب ازش نسازیم برای خودمون.»

ناگفته هایی درمورد فرزندان امین حیایی

ماجرا‌های سرتراشیدن نیما فلاح در دورهمی

شروع فعالیت هنری سحر ولدبیگی

گویا خانم بازیگر علاقه آن‌چنانی به درس و مدرسه نداشته است.در بیوگرافی سحر ولدبیگی آمده است :  او بعد از اخذ مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس، ترک تحصیل کرد و اهدافش را در عرصه هنر و هنرپیشگی دنبال کرد. علاقه‌اش به این رشته یحتمل از پدر به ارث رسیده بود. سحر ولدبیگی پس از گذراندن یک دوره بازیگری با مجموعه «سلام زندگی» در سال 1375 قدم به دنیای بازیگری گذاشت.

سحر ولدبیگی در مجموعه سلام زندگی
سحر ولدبیگی در مجموعه سلام زندگی

سینما و شهرت سحر ولدبیگی

خانم ولدبیگی در سال 1379 با فیلم ازدواج غیابی وارد سینما شد.

سحر ولدبیگی در فیلم ازدواج غیابی
سحر ولدبیگی در فیلم ازدواج غیابی

در بیوگرافی سحر ولدبیگی میخوانیم : شروع شهرت اش با سریال دختران در سال 1380 بود، یک سال بعد در سال 81 با سریال پشت کنکوری ها و بعد سریال پاورچین سال 82 به کارگردانی مهران مدیری به اوج شهرت رسید

سحر ولدبیگی در سریال دختران
سحر ولدبیگی در سریال دختران
سحر ولدبیگی در پاورچین
سحر ولدبیگی در پاورچین

پاورچین کاری از مهران مدیری است که در آن بازیگرانی همچون مهران مدیری، سید جواد رضویان، سحر زکریا و شقایق دهقان بازی کرده اند. سریال طنز نقطه چین یکی از کارهای دیگر مهران مدیری است که سحر ولد بیگی در آن نیز حضور داشته است.

سحر ولدبیگی در سریال نقطه چین
سحر ولدبیگی در سریال نقطه چین

بعد از آن تقریباً هرساله سحر ولدبیگی را در یک مجموعه طنز دیده‌ایم. «رانت‌خوار کوچک»، «زندگی به‌شرط خنده»، «دارا و ندار»، «مسیر انحرافی»، «آب پریا»، «باغ سرهنگ»، «قرعه» و … .با توجه به بیوگرافی سحر ولدبیگی او همواره یکی از پایه‌ثابت‌های سریال‌های مهران مدیری هم بوده است. همکاری‌اش با مدیری بعد از «نقطه‌چین» و «پاورچین» با آثاری چون «در حاشیه»، «شوخی کردم»، «عطسه» و «دورهمی» ادامه داشت. ولدبیگی بازیگر نقش شمسی در آیتم‌های نمایشی برنامه پربیننده «دورهمی» در فصل چهارم بود که البته پس از مدت کوتاهی از آن جدا شد.

ازدواج پرحاشیه نفیسه روشن و پخش کردن فیلم عروسی اش
سحر ولدبیگی در رانت خوار کوچک
سحر ولدبیگی در رانت خوار کوچک
سحر ولدبیگی در زندگی به شرط خنده
سحر ولدبیگی در زندگی به شرط خنده
سحر ولدبیگی در دارا و ندار
سحر ولدبیگی در دارا و ندار
سحر ولدبیگی در مسیر انحرافی
سحر ولدبیگی در مسیر انحرافی
سحر ولدبیگی در آب پریا
سحر ولدبیگی در آب پریا
سحر ولدبیگی در باغ سرهنگ
سحر ولدبیگی در باغ سرهنگ
سحر ولدبیگی در قرعه
سحر ولدبیگی در قرعه

«ازدواج غیابی » در سال 1379 اولین تجربه حضور سحر ولدبیگی در سینما بود.در بیوگرافی سحر ولدبیگی از دیگر فعالیت‌های او در این عرصه می‌توان با بازی در فیلم‌های «اگه میتونی منو بگیر»، «شهر موش‌ها 2»، «مجرد 40 ساله» و … اشاره کرد.

سحر ولدبیگی در مجرد 40 ساله
سحر ولدبیگی در مجرد 40 ساله

تجربه اجرای سحر ولدبیگی

این زوج هنری مدتی نیز بعنوان مجری برنامه دستپخت های خودمانی کار کردند که طی آن چهره های مشهور در زمینه آشپزی با یکدیگر رقابت می کردند

سحر ولدبیگی در برنامه دستپخت های خودمانی
سحر ولدبیگی در برنامه دستپخت های خودمانی

گفتگوی خواندنی با سحر ولدبیگی و نیما فلاح

در ادامه بیوگرافی سحر ولدبیگی با او به گفتگو نشسته ایم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید

چطور به این نتیجه رسیدید که زوج مناسبی برای یکدیگر هستید؟
 سحر ولد بیگی: درواقع سر سریال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدیم. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی بردیم و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟ اولین کار مشترک مان بعد از نامزدی، سریال «دختران » بود.

نیما فلاح: دوران نامزدی بسیار مهم است. شما را آماده می کند تا به طرف مقابل خود نزدیک تر شوید، خلق و خوی همدیگر را بشناسید تا بعد از ازدواج وقتی قرار است در کنار هم زیر یک سقف پا بگذارید، با شناخت کامل تر و دقیق تری آماده پذیرش مسئولیت های جدید باشید.

سحر ولدبیگی: من هم با نیما موافق هستم. دوران نامزدی زمانی است که نه تنها خودتان بلکه خانواده های هر دو طرف هم بیشتر با هم آشنا می شوند، هم عروس و داماد از خانواده طرف مقابل شناخت بهتری پیدا می کنند و این معاشرت ها و نشست های دورهمی باعث می شود، ذره ذره همدیگر را بشناسید. درواقع در همان دورهمی ها و معاشرت های کنار خانواده به طرز تفکر و نوع نگرش هم پی می برید و متوجه می شوید. این آدم مناسب شما هست یا خیر؟ البته این را هم بگویم که همه چیز در مورد شناخت همدیگر به دوران نامزدی ختم نمی شود و شما بعد از رفتن زیر یک سقف و تشکیل زندگی مشترک هم با اتفاقات و شرایطی رو به رو می شوید که باعث شناخت بیشتر و بهتر می شود. اما آن شناخت اولیه به شما این امکان را می دهد که تحلیل های بهتر و درست تری از همسرتان در زمان های مختلف داشته باشید. مثلا اگر شما بدانید چه چیزهایی باعث دلخوری همسرتان می شود وقتی در طول ازدواج اتفاقی افتاد که همسرتان دلخور شد، ویژگی های او را می دانید و این به شما کمک می کند تا رنجش و دلخوری بیشتر نشود.

///همه چیز در مورد نقش فریبرز عرب نیا در مختارنامه

شما عصبانی هم می شوید؟
سحر ولدبیگی: البته خیلی خیلی خیلی کم پیش می آید که نیما عصبانی شود!

نیما فلاح: راستش گاهی آدم سعی می کند مسائل را درون خودش بریزد و عنوان نکند و به خودش می گوید چه لزومی دارد این را به همسرم بگویم!؟ اما واقعیت امر این است که وقتی شما ماجرا را با همسرتان در میان می گذارید، دونفری به آن فکر می کنید و به جای درون خودتان ریختن، از همفکری همسرتان برای پیداکردن راه حل استفاده می کنید.

سحر ولدبیگی: من معتقدم باید به همسرتان به چشم یک دوست نگاه کنید و در کنار همسر بودن، بهترین دوست هم نیز باشید. گاهی شاید همسرتان شما را قضاوت کند اما شما به دوستی نیاز دارید که بدون قضاوت، پای حرف های شما بنشیند. در این حالت شما مطمئن هستید که او گوشی شنواست که در آن لحظه یا حتی بعدها نمی خواهد شما را سرزنش کند.

نیما فلاح: من قبلا همه چیز را در خودم نگه می داشتم و برای خودم تحلیل می کردم، اما به مرور از سحر، حاضرجوابی را یاد گرفتم. اوایل می گفتم این که سحر در همان لحظه چیزی را که به ذهنش می رسید را عنوان می کند، می تواند باعث ایجاد مشکل شود اما بعد دیدم این حس همان لحظه است که عنوان می شود. اگرچه حالا هم آدم حاضرجوابی نیستم اما چیزی را در خودم نگه نمی دارم

معمولا سر چه مسائلی با یکدیگر جروبحث می کنید؟
سحر ولدبیگی: راستش ما جروبحث نمی کنیم. فقط ممکن است در مواردی از هم دلخور شویم!

مهریه باور نکردنی این خانم بازیگر لو رفت

نیما فلاح: جروبحث که نه، اما بحث می کنیم، آن هم با این توضیح که صدای مان از یک تن خاص بالاتر نمی رود!

سحر ولدبیگی: نیما همیشه می گوید، فاصله من و تو یک وجب است، صدایت را به اندازه همین یک وجب بالا ببر…! یادم هست سال ها پیش زمانی که ازدواج نکرده بودم و نیما را نمی شناختم، با دیدن سریال «خانه سبز» و مرحوم شکیبایی در آن کار، همیشه این بخش از دیالوگ ها برایم جالب بود که ایشان می گفت «در خانه ما قهر وجود ندارد». من و نیما هم، همیشه در هر موردی که لازم باشد حرف می زنیم و اگر چیزی دلخور و اذیت مان کرده، به آرامی درباره آن بحث می کنیم، ممکن است به نتیجه برسد و ممکن است نظرات مان آنقدر متفاوت باشد که در آن روز به نتیجه نرسیم که در این حالت می گذاریم دو روز بگذرد و بعد از این که ماجرا را برای خودمان تحلیل کردیم، می بینیم که نظرمان عوض شده و طرف مقابل مان درست می گفته است.

نیما فلاح: من هم به همین نتیجه رسیده ام. البته نه این که بعد از آن مدت احساس کنم الزاما آنچه را ابتدا گفته بودم، اشتباه است، بلکه متوجه می شوم در آن لحظه طرف مقابلم را با سلایق و نظراتش نادیده می گرفتم. ضمن این که عموم بحث های ما، یا مسائلی که باعث بشود به خاطرشان بحث کنیم، یا درباره شخصی ثالث است یا درباره کارمان. به ندرت پیش می آید درباره چیزی از خودمان بحث کنیم.

ماجرای ازدواج مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور و مهریه ی عجیب او!

سحر ولدبیگی: آنقدر همدیگر را شناخته ایم که به راحتی متوجه می شویم چه چیزی باعث ناراحتی طرف مقابل مان شده است. آن شکل بحث ها برای ۵ سال اول زندگی مان بود و به مرور آن را به جایی رساندیم که دیگر چیزی از «خودمان» باعث ناراحتی مان نمی شود. مثلا وقتی من متوجه شدم که چه چیزها و کارهایی باعث ناراحتی نیما می شود، تمام آنها را از لیست رفتاری خودم حذف کردم، چون قرار نیست که او را اذیت کنم.

آیا سرگرمی مشترکی دارید که در اوقات فراغت به آن بپردازید؟
سحر ولدبیگی: سریال می بینیم، سفر می رویم، عاشق پیک نیک هستیم، به گل و گیاه های مان می رسیم، گیم بازی می کنیم، آشپزی مشترک انجام می دهیم و اصلا همه کارهای مان از آنجا که با هم مشترک است، شکل سرگرمی به خودش می گیرد. مثلا وقتی با هم به فروشگاه شهروند می رویم، فقط به عنوان وظیفه خرید خانه به آن نگاه نمی کنیم، از همان جلوی درب، دو تا آبمیوه می گیریم و شروع به خوردن می کنیم و راه می افتیم، جلوی هر بخشی می ایستیم، نگاه می کنیم و بررسی می کنیم که به آن نیاز داریم یا نه؟ یعنی آن ساعت از زندگی مان را هم ضمن خرید، تفریح می کنیم.

فوتبال و سیاست
سحر ولدبیگی:تنها موضوع هایی که اصولاً در خانه ما صحبتی از آنها نیست ، دومقوله سیاست و فوتبال است.

جدول آثار تصویری سحر ولدبیگی

در ادامه بیوگرافی سحر ولدبیگی بازیگر فیلم آب پریا باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

بیوگرافی مهدی میامی "غلومی سریال ستایش" و همسر جوانش آهو کاظمی

آثار تلویزیونی سحر ولدبیگی

سالمجموعه تلویزیونیکارگردانتوضیحات
۱۳۹۸کتونی زرنگیعلی ملاقلی پورشبکه ۳ – توقیف شده
۱۳۹٨زندگی شگفت‌انگیز استمجتبی چراغعلیشبکه ۲ – ۷ قسمت
۱۳۹۷آرماندواحسان عبدی پورشبکه ۱ – ۱۷ قسمت
۱۳۹۶دورهمیمهران مدیریشبکه نسیم سیما
۱۳۹۵قرعهبرزو نیک‌نژادشبکه ۳ – ۱۴ قسمت – پخش در نوروز ۹۵
۱۳۹۲باغ سرهنگفلورا سامشبکه پنج – ۳۰ قسمت
۱۳۹۱آب‌پریامرضیه برومندشبکه ۲ – ۱۷ قسمت – پخش در نوروز ۹۲
۱۳۹۰مسیر انحرافیبهرنگ توفیقیشبکه ۳ – ۱۳ قسمت – پخش بهار ۹۱
۱۳۸۹گمشده – (اپیزود دوم)راما قویدلشبکه اول – زمان پخش مهر ۸۹
۱۳۸۸دارا و ندارمسعود ده‌نمکیشبکه پنج – پخش در نوروز ۸۹
۱۳۸۷ماه عسلشاهد احمدلوشبکه ۲ – ۱۵ قسمت – پخش در نوروز ۸۸
۱۳۸۷غیرمحرمانهمسعود رسامشبکه پنج – ۱۴ قسمت
۱۳۸۷بلندگوهای افسانه‌ایمحمد رحمانیانشبکه ۲ – پخش ناتمام
۱۳۸۶چارخونهسروش صحتشبکه ۳ – ۱۰۶ قسمت
۱۳۸۴زندگی به شرط خندهمهدی مظلومیشبکه پنج – ۹۰ قسمت
۱۳۸۴من و پوتی – (سری دوم)بهرنگ توفیقیشبکه ۲ – ۵۲ قسمت – گروه کودک و نوجوان
۱۳۸۳من و پوتی – (سری اول)امیر فیضیشبکه ۲ – ۵۱ قسمت – گروه کودک و نوجوان
۱۳۸۲رانت‌خوار کوچکحسین سهیلی‌زادهشبکه پنج – ۲۶ قسمت – پخش در ماه رمضان
۱۳۸۲نقطه چینمهران مدیریشبکه ۳ – ۱۳۵ قسمت
۱۳۸۲بدون شرحمهدی مظلومیشبکه ۳ بازیگر مهمان
۱۳۸۱پاورچینمهران مدیریشبکه پنج – ۱۳۰ قسمت
۱۳۸۱پسرخاله‌هارضا فیاضی
۱۳۸۱پشت کنکوری‌هاپریسا بخت‌آورشبکه پنج – ۳۰ قسمت – پخش در ماه رمضان
۱۳۸۰ستاره باراننوید محمودی
۱۳۸۰خانه آرزوهاحسین سهیلی زادهشبکه ۲
۱۳۷۹دختراناصغر توسلیشبکه پنج – ۳۸ قسمت
۱۳۷۸قصه‌های شهرک سینماییبهزاد محمدیشبکه ۳ – ۱۳ قسمت
۱۳۷۷ب مثل بهارمسعود شاه محمدیشبکه ۲ – پخش در ایام نوروز
۱۳۹۴محله گل و بلبلمحمد درویشعلی پورشبکه 2 و بازیگر مهمان
بهترین فیلم های ترسناک جهان که دلهره و ترس را به جان‌تان می‌اندازند

آثار سینمایی سحر ولدبیگی

  • مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۳)
  • شهر موشها ۲ (۱۳۹۳)
  • یک فراری از بگبو (۱۳۹۰)
  • شیرین (فیلم) (۱۳۸۸)
  • خاله سوسکه (۱۳۸۸)
  • اگه می‌تونی منو بگیر (۱۳۸۵)
  • قلقلک (۱۳۸۴)
  • ازدواج غیابی (۱۳۷۹)

سحر ولدبیگی در نمایش خانگی

  • دامادی به نام صفر (۱۳۸۹)
  • رالی ایرانی (۱۳۹۱)
  • شوخی کردم مهران مدیری (۱۳۹۲)
  • سیگنال موجود است مهدی مظلومی (۱۳۹۴)
  • عطسه مهران مدیری (۱۳۹۴)

تله فیلم های سحر ولدبیگی

  • من پلیس نیستم (۱۳۹۰)
  • چشماتو ببند (۱۳۸۹)
  • کادوی در به در (۱۳۸۸)
  • فرشته نزدیک است (۱۳۸۸)
  • سکه‌های شانس (۱۳۸۸)
  • قاتلین پیرمرد (۱۳۸۷)

سایر آثار سحر ولدبیگی

  • هدف اصلی (سینمایی)
  • ازدواج محرمانه
  • اگه می تونی منو بگیر (۱۳۸۶)
  • ازدواج غیابی(احمدرضا عابدزاده) (۱۳۷۹)

صفحه اینستاگرام سحر ولدبیگی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی سحر ولدبیگی. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی سحر ولدبیگی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او قریب به 495 هزار فالوور و بیش از 745 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سحر ولدبیگی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سحر ولدبیگی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سحر ولدبیگی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سحر ولدبیگی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا