اخبار دیگران

سفر خارج از کشور بدون نیاز به اخذ ویزا!

قیمت تور گرجستان، با توجه به مواردی که آژانس مسافرتی در طول سفر ارائه می دهد تعیین می گردد. به طور کلی تور گرجستان، یکی از تورهای مسافرتی ارزان قیمت محسوب می شود. امروزه کشور گرجستان به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار تبدیل شده است. در ادامه این مطلب تمامی نکات مهم را که باید درباره تور گرجستان بدانید برای شما بازگو خواهیم کرد. طبق توافقی که در سال 2016 میلادی بین سران کشورهای ایران و گرجستان صورت گرفته است، شهروندان ایرانی بدون نیاز به ویزا می توانند به کشور گرجستان سفر کنند. حداکثر مدت این اقامت بدون نیاز به اخذ ویزا، 45 روز می باشد. لذا برای سفرهای گردشگری کوتاه مدت نیازی به متحمل شدن دردسر ها و هزینه های اخذ ویزا نخواهید داشت. این موضوع یکی از عواملی است که سبب کاهش قیمت تور گرجستان شده است.

قیمت تور گرجستان

 

بهترین فصل برای کاهش قیمت تور گرجستان

کشور گرجستان در منطقه قفقاز، و در مجاورت دریای سیاه قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی قرارگیری گرجستان سبب شده است که آب و هوای نسبتا سرد و غیر قابل پیش بینی داشته باشد. بهترین زمان برای بازدید از این کشور، فصول بهار و تابستان است. به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب در فصل بهار و نیمه دوم تابستان، گردشگران بسیاری تور گرجستان را برای سفر خود انتخاب می نمایند. این افزایش تقاضا سبب می شود که قیمت تور گرجستان در فصول معتدل و گرم افزایش یابد. در صورتی که در فصول شلوغ قصد سفر به گرجستان را دارید، بهتر است جهت صرفه جویی در هزینه ها، از یک تا دو ماه قبل از سفر، بلیت مورد نیاز خود را خریداری نمایید. اکثر نقاط کشور گرجستان در فصل زمستان، بارش برف را تجربه می کنند. فصل زمستان با هوای سرد و برفی خود ایده آل بسیاری از گردشگران به شمار می رود. پس اگر طرفدار ورزش های زمستانی و طبیعت برفی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم در فصل زمستان به این منطقه سفر کنید. قیمت تور گرجستان به خاطر تمایل پایین مسافران در فصل زمستان کاهش می یابد.

دریافت ویزای اسپانیا چقدر طول می‌کشد؟

پیست اسکی گودائوری گرجستان

پیست های اسکی گرجستان

کشور گرجستان در فصول سرد سال تماما برفی است. با توجه به سرد و کوهستانی بودن این منطقه، پیست های اسکی زیادی در آن وجود دارند. پیست های اسکی گرجستان با توجه به امکانات مختلفی که به ورزشکاران و بازدید کنندگان ارائه می دهند، هزینه های متفاوتی نیز دریافت می نمایند. یکی از بهترین پیست های اسکی که در میان بازدیدکنندگان از گرجستان محبوبیت زیادی دارد، پیست اسکی گودائوری است. پیست اسکی گودائوری از نظر مسافت به شهر تفلیس، پایتخت گرجستان، نزدیک بوده و هتل های مجللی در آن ساخته شده است. پیست گوداری برای افراد مبتدی تا حرفه ای در ورزش های اسکی و اسنوبرد مناسب می باشد. اگر به دنبال پیست اسکی با هزینه پایین تری می گردید، می توانید از پیست باکوریانی دیدن فرمایید. مسافت آن نسبت به گوداری از شهر تفلیس دورتر است اما رستوران ها و هتل های آن به مراتب قیمت پایین تری در بر خواهند داشت.

اختلاف قیمت تور گرجستان

ممکن است متوجه شده باشید که گاهی میان دو تور گرجستان با شرایط یکسان از نظر مدت اقامت، اختلاف قیمت وجود دارد. این اختلاف هزینه بین تورهای به ظاهر مشابه به موارد مختلفی بستگی دارد. تورهای مختلف با ایرلاین ها و هتل های متفاوتی همکاری می کنند. تعداد ستاره های هتل، وعده های غذایی ارائه شده، خدمات رفاهی و شرایط خاص اتاق ها سبب افزایش یا کاهش قیمت تور گرجستان خواهند شد.

سفر به گرجستان

فاصله پرواز تهران تا تفلیس، 891 کیلومتر می باشد که تقریبا 1 ساعت و نیم زمان خواهد برد. اکثر ایرلاین ها مانند ایران ایر، قشم ایر و ماهان، برای سفر به گرجستان پرواز مستقیم دارند. در صورتی که خطوط هواپیمایی داخلی را برای سفر انتخاب نمایید، قیمت تور گرجستان برای شما کاهش می یابد. هزینه سفر با خطوط هوایی خارجی چیزی در حدود 8 برابر گران تر می باشد.

مانتو شلوار اداری برند؛ استایل کاری زنان خوش‌پوش

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا