اخبار دیگران

6 روش تازه برای پوشیدن لباس در فصل بهار/تابستان

درست انتخاب کنید تا از همیشه شیک تر به نظر بیایید این روش ها را مطالعه کنید و از پوشیدن لباس و جذاب بودنتان لذت ببرید.

شروع تابستان به معنی فرا رسیدن فصل پر از اتفاقات تازه است. این که آیا شما در حال تماشای مراسم ازدواج بهترین دوستتان هستید ، در مسابقه ای شرکت کرده اید یا در حال استراحت در شهر هستید ، یک احتمال وجود دارد که شما در حال حاضر در حال فکر کردن به این مسئله هستید که برای بیرون رفتن،  چه می خواهید بپوشید.

وقتی گرمای هوا به اوج خود می رسد ، لباس پوشیدن اشتباهی می تواند خسته کننده و کلافه کننده باشد ، اما لباس پوشیدن اجباری به این معنی است که اغلب چاره ای ندارید چون می خواهید تناسب اندام  خود را حفظ کنید.

برای حل مشکل و ارائه برخی راه حل های صحیح ،  Style یک راهنمای مورد اطمینان است که سبکی برای خرید ایجاد کرده است که شش روش آسان را نشان می دهد تا بتوانید متناسب با زندگی خود برای هر  فصل خرید کنید و اطمینان حاصل کنید که خوش پوش ترین در هر رویدادی هستید.

کت و شلوار خود را انتخاب کنید

بسیاری از برندها و طراحان به خاطر ایجاد انعطاف پذیری در خرید نسبت به  فصل های قبل، کت و شلوارهای خود را به صورت جداگانه ارائه می دهند. ترکیب ژاکت با شلوارهای مختلف یک روش ظریف برای افزودن اعتماد به نفس به ظاهر شخص با حداقل تلاش است . این ایده آل ترین روش برای لباس پوشیدن و تحت تأثیر قرار دادن دیگران است.

برای این که لباس های شما کم رنگ دیده نشوند ، پیراهن های رنگی با را با  شلوارهای مشکی امتحان کنید یا اگر می خواهید از دیگران متمایز شوید ، یک پیراهن شطرنجی را با چند شلوار ساده انتخاب کنید.

سعی کنید با هر لباسی که در کمد لباس خود دارید، پوشش خود را امتحان کنید. این کار را با یک دست کت و شلوار انجام دهید، نه یک کت‌تک. زیرا ست کردن کت تک با لباس های مناسب به احتمال زیاد کمی مشکل می شود.

ست کردن هوشمندانه لباس های مختلف با هم  پیچیده ترین روش برای پوشیدن لباس است. مانند استفاده از کراوات مشکی برای ست کردن با کت و شلوار هایی با رنگ های مختلف. زیرا دانستن اینکه هر لباسی با هر رنگی  چه طور باید ست شود، دشوار است.

اگر دو تکه از لباس شما خیلی رسمی به نظر می رسد، اما نمی خواهید کاملا رسمی به نظر برسید، می توانید شلواری با یک کت یقه دار بدون استفاده از پیراهن را انتخاب کنید.

هنگامی که لباسی با استفاده از پارچه های سنتی دوخته شده با مو یا پشم (یا ترکیبی از این دو) تهیه می شود، یک بلوز کت مانند ، نقش کت و شلوار را می تواند ایفا کند و یک مدل هوشمند اما با طرحی ساده تر ایجاد می کند. به سادگی پیراهنی دکمه دار را بدون نیاز به کراوات بپوشید و راحت و شیک باشید.

پالتوهای  سبک را امتحان کنید

همانطور که همه می دانیم ، تابستان هیچ تضمینی برای آب و هوای خوب نیست. بنابراین اگر قرار است تمام روز بیرون از خانه باشید ، داشتن لباسی  که به  راحتی در دست بگیرید ، هم کاربردی است و هم با هر پوششی  که دارید متناسب است.

یک کت ساده و سبک وزن جایگزین بسیار مناسبی برای کت و شلوار برای مناسبت های فصلی است و بدون هیچ مشکلی می توانید روی تی شرت بپوشید و با انواع شلوارهای کوتاه و بلند ست کنید.

معرفی ژانر سریال کمدی و سریال فانتزی

از کت هایی با سرشانه ضخیم با  جنسی از پنبه استفاده کنید. باید قد لباستان به بالا یا اطراف زانو برخورد کند . با پوشیدن لباس هایی متناسب ظاهر خود را در هر شرایط آب و هوایی حفظ کنید.

یک پیراهن سفید ساده با همه چیز ست می شود و در همه جا قابل استفاده است. اما گاهی اوقات ما فقط لباسی متفاوت می خواهیم تا از دیگران متمایز شویم. از بین بردن سفتی یقه یکی از ساده ترین روش ها برای داشتن لباسی راحت و مطلوب است ، بنابراین سعی کنید پیراهن دکمه  دار آکسفورد خود را با پیراهنی با یقه بزرگ عوض کنید.

با وجود راحتی و آرامش بیش از حد در پیراهن و کراوات ، این لباس مدرن هم برای پوشیدن مناسب به نظر می رسد ، به ویژه هنگامی که در زیر، ژاکت مخصوص ورزش پوشیده باشید یا بخواهید  با شلوار ست کنید.

سخت گیر نباشید

اگرچه خطوط برش دار و لبه های مرتب ممکن است همان چیزی باشد که در هنگام دوخت یک لباس بلافاصله به ذهن می آید ، اما بیشتر مواقع ، مدل های جدید راحت تر هستند.خوشبختانه کاپشن ها و شلوارهای راحت با لباس های ضخیم و بادوام  می توانند ست شوند. لباس هایی را انتخاب کنید که درست اندازه شما باشد.

از رنگ های مختلف در لباس هایتان نترسید

به عنوان یک قاعده کلی، لباس های تک رنگ ظاهری رسمی دارند ، مانند لباس های مخصوص برای نیروی دریایی. تابستان امسال قوانین لباس پوشیدنتان را عوض کنید تا از یکنواختی خارج شوید و  لباس هایی با رنگ های متنوع را برای کمد لباس های خود اضافه کنید.

آشنایی با دسر های پیشنهادی مناسب مجالس مختلف

رنگ های سبز نظامی ، قرمز شرابی، قهوه ای و رنگ شتری خاکی برای کمد لباس های شما مناسب است. از این مهم تر ، همه این رنگ ها کاملاً با لباس های شما که رنگ های خنثی  دارند، ست می شوند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا