اخبار بازیگران

حوادث وحشتناکی که بازیگران را تا دم مرگ برد! + بازیگرانی که در تصادفات جان باختند

در این مطلب بعضی از اخبار حوادث بازیگران را که برای چهره های مشهور سرصحنه تولید فیلم و سریال اتفاق افتاده است مرور می کنیم.اگر علاقمند هستید با ما در بازیگرنیوز همراه باشید.

مهدی فخیم زاده در کدام سریال بود که تصادف کرد؟

مهدی فخیم زاده در سریال مشت آخر به کارگردانی خودش تصادف سختی کرد.

باران کوثری در چه سالی بود که آسیب جدی سر صحنه فیلم برداری دید؟

باران کوثری مهرماه سال 94 سرصحنه فیلم هفت ماهگی تصادف کرد.

آسیب دیدگی امین حیایی در فیلم درخونگاه چه بود؟

در فیلم درخونگاه پای امین حیایی دچار شکستگی شد.

چه اتفاقی برای پولاد کیمیایی در سریال متروپل افتاد؟

در سریال متروپل تاندون دست پولاد کیمیایی پاره شده و سه انگشت دست او نیز به شکلی جدی پاره می شوند.

در سینمای ایران هستند بازیگرانی که هنگام تولید فیلم اسیر اتفاق های ناگوار سر صحنه شده اند. وقتی یک چهره معروف سینمایی سر صحنه فیلم برداری تصادف می کند یا دچار حادثه ای میشود خیلی مورد توجه رسانه ها و فضای مجازی قرار می گیرد.

نگاهی بر اخبار حوادث بازیگران

قطع شدن انگشت مهران مدیری در صحنه ی فیلمبرداری

مهران مدیری سر صحنه فیلم برداری سریال «قلب یخی» دچار حادثه ای هولناک شد. در یکی از سکانس ها که پرزحمت و پرهزینه هم بود مدیری باید یک نفر را که در اثر انفجار، زیر آوار مانده بود نجات می داد. او بعد از انفجار، وارد صحنه شد و زمانی که قصد نجات آن فرد را داشت پایش لغزید و او برای حفظ تعادل به شیشه های شکسته چنگ انداخت و ناگهان انگشت کوچک دست راستش قطع شد. مدیری درگیر و دار فیلم برداری، با وجود قطع انگشت، بازی در سکانس را به پایان رساند. بعد از آن تازه اعضای گروه متوجه ماجرا شدند و مدیری و انگشتش را به بیمارستان رساندند. انگشت مدیری پیوند زده شد اما حس آن برنگشت.

مهران مدیری با لباس آبی

بدترین آسیب‌دیدگی‌های بازیگران سینما سرِ صحنه

تصادف مهدی فخیم زاده

این بازیگر و کارگردان کار کشته تیر ماه 97 هنگام فیلم برداری فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی خودش دچار حادثه و به بیمارستان منتقل شد. فخیم زاده از ناحیه لگن، سر و گردن و زیرچانه دچار تروما شد.

نگاهی به فیلم صبحانه با زرافه ها با حضور ستاره های سینمای ایران

مهدی فخیم زاده در بیمارستان

مهدی فخیم زاده

  بیشتر بخوانید: چرا مهدی فخیم زاده تصادف کرد؟

پاره شدن طناب و آسیب پگاه آهنگرانی

“محمدرضا اصلانی” مستندساز بزرگ سینمای ایران، در سال 86 تصمیم می گیرد تا نخستین فیلم بلند سینمایی خود را جلوی دوربین ببرد.فیلمی متفاوت که در یکی از صحنه های آن، “پگاه آهنگرانی” می بایست در تور ماهیگیری، معلق میان زمین و آسمان قرار می گرفت اما گویا طناب ها پوسیده بودند و عوامل نیز در جریان این پوسیدگی قرار داشته اند اما با این حال باز تصمیم می گیرند تا با همین وضعیت، سکانس را فیلمبرداری کنند.طناب تا ارتفاع نزدیک به 3 متر بالا می رود که با پاره شدن طناب، حادثه ای تلخ رقم می خورد و دو مهره ستون فقرات آهنگرانی می شکند، ربات پشت او پاره شده و تاندون پای چپش نیز قطع می شود.

پگاه آهنگرانی با روسری بنفش

 

آسیب دیدگی الناز شاکردوست در فیلم دو طبقه روی پیلوت

صبح روز سه شنبه، 3 بهمن ماه سال گذشته فیلم برداری فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در تهران ادامه داشت که در یکی از سکانس های فیلم، الناز شاکردوست دچار حادثه و به دنبال آن به بیمارستان منتقل شد. او از ناحیه کمر دچار مشکل شد. ضربه وارد شده به ستون فقرات موجب دررفتگی دیسک کمر به صورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شد که به ناچار او مدت زمان طولانی در استراحت مطلق بود.

عیادت بازیگران از الناز شاکردوست روی تخت بیمارستان

الناز شاکردوست روی تخت بیمارستان

الناز شاکردوست روی تخت بیمارستان

عیادت بازیگران از الناز شاکردوست

  بیشتر بخوانید: فیلم حادثه الناز شاکردوست به همراه عکس های بیمارستان 

شما در حال تماشای اخبار حوادث بازیگران در بازیگرنیوز هستید.

تصادف شدید و مرگبار باران کوثری

او مهرماه سال 94 سرصحنه فیلم هفت ماهگی در یک تصادف خودرو به شدت آسیب دید و فردای آن روز هم تحت عمل جراحی قرار گرفت، با این حال گروه تولید منتظر بهبود او ماند و فیلم را با حضور دوباره کوثری از سر گرفت.

خانه امین حیایی کجاست؟

باران کوثری با صورتی کبود روی تخت بیمارستان

کبودی شدید صورت باران کوثری

  بیشتر بخوانید: ماجرای تصادف باران کوثری در فیلم هفت ماهگی چه بود؟

مصدومیت پای هومن حاجی عبداللهی

بازیگر سریال پایتخت سر صحنه فیلم برداری سریال «دختر گمشده» دچار شکستگی از ناحیه پا شد.

هومن حاجی عبداللهی با عصا سر صحنه فیلم برداری

سقوط ماشین مریلا زارعی به دره

سکانسی در فیلم “خوابم میاد” وجود دارد که طی آن، ترمز دستی ماشین می خوابد و ماشین آرام آرام به سمت دره حرکت می کند.این اتفاق به مانند آنچه در فیلم می بینیم، در پشت صحنه نیز به شکل واقعی رخ داد.

زمانی که “مریلا زارعی” برای انجام تمرین، داخل ماشین بود به ناگهان ماشین شروع به حرکت می کند و درها نیز قفل می شود.تنها شانس زارعی در این اتفاق آن است که شیشه سمت شاگرد تا اندازه ای پائین است که او بتواند خود را از شیشه به بیرون پرت کند که اگر شیشه پائین نبود، مرگ زارعی در این اتفاق، کاملا قطعی بود.

مریلا زارعی و رضا عطاران سر صحنه فیلم برداری

فیلم سقوط ماشین مریلا زارعی به دره

شکستگی بینی نگار فروزنده جلوی دوربین

“قاسم جعفری” در سال 77، سریال “راه سوم” ر ا جلوی دوربین برد.در یکی از صحنه های این سریال، فروزنده باید مسیری را طی می کرد و پس از آن، دری جلوی روی او باز می شد تا او نتواند به راه خود ادامه دهد اما این در به دلیل نبود نیروی متخصص، با کمی تاخیر باز شد که نتیجه این تاخیر، شکستگی بینی فروزنده بود.

نگار فروزنده با تیپ مشکی

شکستگی پای امین حیایی در فیلم درخونگاه

آذر ماه 1396 امین حیایی مشغول بازی در فیلم سینمایی «درخونگاه» بود و در یکی از صحنه های فیلم قرار بود در کارخانه ای در قزوین از سقف وانت به پشت ماشین بپرد که در هنگام پرش پالت چوبی کف وانت شکست و مچ پای امین حیایی پیچ خورد و شکست.

امین حیایی با پای شکسته روی ویلچر

خونریزی داخلی پای مرحوم ماهچهره خلیلی

“ماه چهره خلیلی” در سال 88، مشغول بازی در یک فیلم کوتاه تحت عنوان “پابوس” بود.در یکی از سکانس های این فیلم کوتاه، او باید از تپه ‌ای بالا برود اما در میانه راه متوجه درد شدیدی می شود که اجازه راه رفتن را به او نمی دهد.

بازیگران معروف ایرانی که در آذر ماه به دنیا آمده اند را بشناسید

با مراجعه او به بیمارستان، معلوم می شود که در اثر این بالاروی، بافت عضله پشت پای او پاره شده و دچار خونریزی داخلی شده است. پزشک تجویز می‌کند که ماه‌ چهره، 40 روز فعالیتش را کنار بگذارد و پایش را تکان ندهد تا خونریزی تکرار نشود‌ و به همین دلیل پایش را گچ می‌گیرد.

ماه چهره خلیلی در فیلم مرضیه با روسری بنفش

سانحه ی رانندگی عوامل پایتخت 2

در آخرین روزهای اسفند ماه امسال، زمانی که کار تصویربرداری سریال “پایتخت 2” در قشم به پایان می رسد، گروه تصمیم می گیرد تا برای ادامه کار به تهران بازگردد.

در نتیجه گروهی، به صورت زمینی با کامیون و ون و گروهی دیگر از طریق هوایی به تهران برمی گردند اما گروه اول دچار سانحه رانندگی می شوند به گونه ای که یکی از عوامل این سریال، پای خود را از دست می دهد و فرد دیگری نیز تحت عمل جراحی های متعددی قرار می گیرد و دیگر افراد نیز دچار آسیب دیدگی های سطحی می شوند.

مراسم تقدیر از عوامل و بازیگران مجموعه پایتخت 2

سقوط ایرج نوذری از اسب

ایرج نوذری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند محروم منوچهر نوذری با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «اتفاقی افتاد و لطف خدا شامل حالم شد. در چهارنعل کورس برای صحنه ای محیرالعقول که از اسب پرت کردم خودمو و به علت عدم تعویض شن های کف پیست ، انگشت دست و صورت آسیب دید».

صورت زخمی ایرج نوذری و دست اسیب دیده ی وی طی یک حادثه

پارگی دست پولاد کیمیایی حین فیلمبرداری

مرداد ماه امسال بود که خبر وقوع سانحه ای برای “پولاد کیمیایی”، حین فیلمبرداری “متروپل” خبرساز شد.

طی این اتفاق، کیمیایی با شیشه ای اصابت می کند که در نتیجه این اصابت، تاندون دست او پاره شده و سه انگشت دست او نیز به شکلی جدی پاره می شوند.

پولاد کیمیایی با تیپ زمستانی و کت سفید

تصادف شدید گوهر خیراندیش

در یکی از صحنه های فیلم “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران”، اتومبیلی که حامل افخمی و فخیم زاده در صندلی جلو و خیراندیش در صندلی عقب با یکی از خودروهایی که از فرعی بیرون می آید تصادف می کند و طی آن، خیراندیش از ناحیه سر و پیشانی دچار سانحه شده که به همین دلیل، مجبور به انجام چند عمل جراحی می شود.

بازیگران و چهره های معروف ایرانی متولد خرداد ماه

گوهر خیراندیش روی تخت بیمارستان و کمند امیرسلیمانی

شما در حال تماشای اخبار حوادث بازیگران در بازیگرنیوز هستید.

همچنین گوهر خیراندیش سر صحنه تصویربرداری سریال «دیوار به دیوار»، از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

افتادن فرزین محدث ازروی اسب

فرزین محدث درباره وضعیت جسمانی خود بعد از افتادن از اسب سر صحنه سریال «بانوی سردار»، گفت: در یکی از صحنه های ضبط سریال «بانوی سردار» از روی اسب به زمین افتادم و کمرم دچار آسیب شد.

وی با اشاره به روند درمانی خود بیان کرد: دیسک من تحت فشار قرار گرفت و ۲ مهره ستون فقراتم آسیب دید که دکتر گفت تا یک ماه باید استراحت و در بلند کردن اشیا و رفت و آمد مراعات کنم.

حادثه همیشه رخ می دهد ما هم علی رغم اینکه تمرین کرده بودیم اما این اتفاق رخ داد. با این حال خیلی باید از پرویز شیخ طادی و سایر عوامل این مینی سریال تشکر کنم که خیلی پیگیر بودند و حالم را می پرسند و حتی خود شیخ طادی فکر کرد اگر نمی توانم در این نقش حضور داشته باشم به نحو دیگری در کار باشم. فرزین محدث

 

فرزین محدث سر صحنه ی تئاتر

حادثه سوارکاری برای بیتا سحرخیز

دوشنبه 20 دی بیتا سحرخیز به دلیل سانحه ای در سوارکاری در یکی از بیمارستان های شمال بستری شد.

بیتا سحر خیز روی تخت بیمارستان

آسیب دیدگی پای سارا بهرامی

بازیگر جوان سینما و تلویزیون که این روزها درخشش او بیش از پیش دیده می شود هم از آسیب ها در امان نبوده است.

سارا بهرامی سر صحنه سریال «ساخت ایران۲» که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، دچار سانحه شد و آسیب دید.این بازیگر در زمان تصویربرداری این سریال دچار سانحه شد و از ناحیه پا آسیب دید.

سارا بهرامی با تیپ مشکی آبی

تینا آخوندتبار هم از روی اسب افتاد

تینا آخوند تبار اردیبهشت ماه 93 در سر صحنه فیلم «بی خوابی اسبها» از روی اسب افتاد و از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد.

مروری بر زندگی شخصی و آثار هنری ژیلا شاهی

تینا آخوندتبار با پای شکسته روی تخت

به غیر از آسیب دیدگی بازیگران سر صحنه های فیلم برداری هرگونه تصادف و حادثه در زندگی شخصی آنها مورد توجه هواداران و رسانه ها قرار میگیرد. این اخبار حوادث بازیگران و همچنین بازیگرانی که در بیمارستان بستری شدند را در ادامه بررسی میکنیم:

شکستگی پاشنه ی پای بهاره رهنما حین نمایش

بهاره رهنما بازیگر مشهور کشورمان خبر از شکستی پاشنه ی پای خود داد .بهاره رهما با انتشار تصاویری در کنار همسر و پزشکش از جراحی پاشنه پای خود خبر داد .پاشنه پای بهاره رهنما بازیگر 44 ساله کشورمان شکست و مجبور به جراحی شد!

بهاره رهنما سر صحنه تئاتر در رشت دچار آسیب‌دیدگی شد.این بازیگر با انتشار عکسی روی تخت بیمارستان نوشت:

شکستگی پاشنه پام در صحنه نمایش رشت به همت دست‌های مبارک دکتر یگانه و کادر حرفه‌ای محب مهر و همراهی همسر خوبم به خیر گذشت جراحی شد.

بهاره رهنما روی تخت بیمارستان و همسرش

پای بهاره رهنما در گچ

شکستگی پای پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از آسیب دیدن پایش خبر داد.

پرستو صالحی با پای شکسته در رستوران
پای پرستو صالحی در گچ
شما در حال تماشای اخبار حوادث بازیگران در بازیگرنیوز هستید.

تصادف عجیب هستی مهدوی فر

هستی مهدوی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون اسکرین شاتی از فیلم سانحه رانندگی که برایش رخ داده بود را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «این عکس مال حدود چهار سال پیشه! عکس که نیست ،از روی فیلم اسکرین شات گرفتم. فیلم رو هم پیدا نمیکنم هر چی میگردم.

هیچ وقت اون لحظه رو یادم نمیره. هرچی فکر می‌کنم یادم نمیاد چی شد که همه محاسباتم اشتباه از آب در اومد و ماشین اینجوری پرواز کرد.

هیچ وقت اون صدای چرخهای ماشین که کوبیده شد رو زمین و صدای کله ی خودم که کوبیده شد به سقف رو یادم نمیره. هیچ وقت اون لحظه ای که مجبور شدم وسط بیابون رهاش کنم و پیاده برگردم رو یادم نمیره. هیچ وقت یادم نمیره که چقدر دوسش داشتم! رنجی جان الان یه صاحب خیلی خوب داره که کلی بهش رسیده و شنیدم که دویست میلیون هم حاضر نیست بفروشدش.»

دانلود سریال بی گناه ، سریال جدید مهران احمدی با تیم سریال هم گناه
پرواز کردن ماشین هستی مهدوی فر
I
تیپ زیبای هستی مهدوی فر

تصادف شدید روشنک گرامی

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون  در خرداد ماه 93 تصادف شدیدی کرد.وی در این باره گفت: «متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم».

کبودی شدید صورت روشنک گرامی

روشنک گرامی

تصادف خودروی شبنم فرشادجو با اتوبوس

شبنم فرشادجو بازیگر سریال در حاشیه تصویری از تصادف خود با یک اتوبوس را در اینستاگرامش منتشر کرد.

فرشادجو نوشت:«لطفا از چراغ قرمز عبور نکنید، راننده ی اتوبوس این کار زشت رو انجام داد و …. این هم ماشین بنده. خدارو شکر حال من خوبه.»

ماشین شبنم فرشادجو
شبنم فرشادجو

آسیب دیدگی شدید نعیمه نظام دوست بر اثر تصادف

“نعیمه نظام دوست” درباره سانحه‌ای که برایش رخ داده گفت: برای انجام یک کار شخصی به شمال رفته بودم که متاسفانه دچار سانحه و در بیمارستان چالوس بستری شدم.
در این بیمارستان، کارهای اولیه را برای من انجام دادند و ۵ روز آنجا بودم تا اینکه به تهران منتقل شدم و پیش دکتر خودم رفتم. او هم تشخیص داد که باید پایم جراحی شود.
نظام‌دوست یادآور شد: عمل جراحی ۲ روز پیش انجام شد و تا امروز استراحت کردم. اما همین حالا که با شما صحبت می‌کنم داخل ماشین و در حال رفتن به خانه هستم و باید ۲ ماه در خانه بمانم.
نعیمه نظام دوست روی تخت بیمارستان و شراره رخام
تصادف سحر قریشی

قریشی با انتشار تصویری از خود در استوری اینستاگرام در حالی که دستش بانداژ شده است، خبر از وقوع تصادف داده است!

با عکسی که قریشی منتشر کرده، می توان از او به عنوان شیک و پیک ترین تصادفیِ جهان نام برد!

عکس منتشر شده توسط سحر قریشی پس از تصادف

سحر قریشی با دستی شکسته

شما در حال تماشای اخبار حوادث بازیگران در بازیگرنیوز هستید.

تصادف شدید امیر کربلایی زاده

امیر کربلایی زاده بازیگر تلویزیون و تئاتر، که حالا به عنوان کمدین «خندوانه» و اجرای استنداپ کمدی مشهور شده است، خرداد ماه 97 به دلیل تصادف با ماشین در بیمارستان بستری شد.

کربلایی زاده با انتشار عکس و متنی در صفحه شخصی خود نوشت: پراید بالاخره انتقامش را از من گرفت.

مهناز افشار مدل تبلیغاتی شد

امیر کربلایی زاده روی تخت بیمارستان

آسیب دیدگی دست مرحوم زهره فکور صبور

سلام دوستای خوبم، امیدوارم سالی پر از ارامش و دل خوش داشته باشین، خیلی سوال کردین که چرا پست نمیزارم، واقعا عذر میخوام، تصادف کردم و دستم هم شکست و هم در رفت و هم عصباش پاره شد و تمام مدت درگیر عمل جراحی و درمان بودم وسال نو و تولدم رو تو بیمارستان گذروندم، از پسر خاله عزیزم ممنوووونم که تو این شرایط بحرانی کرونا همیشه کنارم بود و تمام مدت چک اپ میکردکه دردی به دردام اضافه نشه، و از پزشکای خوب کشورم که تو این شرایط مریضاشونو تنها نمیزارم سپاسگزارم، اگر تونستین برام دعا کنید که دستم زودتر بهبود پیدا کنه، از همه عزیزانم که تولد عید رو بهم تبریک گفتن و نتونستم پاسخگو باشم شرمنده م، و براشون بهترین‌ها رو ارزو دارم. زهره فکور صبور/فروردین99

 

تیپ مشکیزهره فکور صبور

سکته ی قلبی پژمان بازغی

چندی پیش خبر فوت پزمان بازغی در فضای مجازی پیچید.

قلب آقای بازیگر برای بیست ثانیه ایستاد ولی این حادثه ختم به خیر شد و وی به زندگی بازگشت. و شایعه فوت ایشان کاملا کذب است .

پژمان بازغی به علت سیگار کشیدن در ماه مبارک رمضان وقتی مشغول فوتبال بازی کردن بوده است سکته قلبی می کند و وقتی او را به بیمارستان می رسانند دکتر ها موفق می شوند او را پس از 20 ثانیه ایست قلبی به زندگی برگردانند . با این توضیح که او اکنون سالم و سلامت در کنار خانواده اش مشغول فعالیت حرفه ایست.

پژمان بازغی روی تخت بیمارستان و همسرش

تومور لوزه سیما مطلبی

سیما مطلبى بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل درد و تورم شدید ناحیه گردن و تومور لوزه در اردیبهشت ماه 96 تحت عمل جراحى قرار گرفت.

سیما مطلبی روی تخت بیمارستان

سیما مطلبی

بهنوش بختیاری تحت عمل جراحی قرار گرفت

بهنوش بختیاری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در بیمارستان ، خبر جراحی شدنش را منتشر نمود.

تصویر زیر را بهنوش بختیاری از روزهای سختی که در بیمارستان سپری می نماید منتشر نموده است، این بازیگر تحت عمل جراحی قرار گرفته است و این روزها در حال استراحت می باشد. بهنوش بختیاری در این رابطه در صفحه شخصی اش در اینستاگرام چنین نوشته است :

شکرخدا که جراحی سخت و روزهای سخت تر من به خیر گذشت.. دوران استراحت رو طی میکنم…جانم رو مدیون اول پروردگارم و بعد دکتر محمدرحمانی عزیز هستم…بوسه به دستهای شجاع و مهربانش میزنم…. و همینطوردکتر کردی عزیزدل و پرسنل و پرستاران به غایت مهربان بیمارستان عرفان نیایش….و همینطور زحمات بی دریغ همسرم…خانواده هامون…و تشکر ازاقوام… دوستان… همکاران و مردم عزیزم که با محبت و عشقشون شرمندم کردن… ببخشید که نتونستم پاسخ تک به تک عشقامو بدم…. هرچه بود از دعای شما بود….. خدا خودتون و عزیزتون رو همیشه سلامت نگه دارد…..خواهش میکنم از استرس و فشار عصبی و کار زیاد دور باشید…. و هرکسی که شما رو ناراحت میکند حذفش کنید….. هرگز در زندگیم تا این حد به مقام بزرگ پزشک پی نبرده بودم…. و همینطور خدای خوبم رو تا این حد به خودم نزدیک ندیده بودم شکرت خدایا. بهنوش بختیاری

 

علت دوری چند ساله گلچهره سجادیه از بازیگری چه بود؟

بهنوش بختیاری با لباس اتاق عمل

بهنوش بختیاری با لباس اتاق عمل روی تخت بیمارستان

 

آسیب دیدگی و عمل فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی درباره آسیب دیدگی دست خود و عمل جراحی که انجام داده است، افزود: برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که جراحت دستم سر صحنه فیلمبرداری سریال «ایل دا» رخ داده است، در صورتی که اینطور نبوده و حادثه بوجود آمده به هیچ وجه ربطی به این سریال ندارد.

وی در همین راستا ادامه داد: تاندون انگشتم بسیار اتفاقی و خارج از محدوده پروژه «ایل دا» آسیب دید، به همین دلیل نیاز به عمل جراحی پیدا کردم، در حال حاضر داخل دستم پین کار گذاشته‌اند که باید چند هفته‌ای با آن کنار بیایم تا بعد از بهبود کامل برداشته شود. خوشبختانه اتفاق نگران کننده‌ای نبود، اما از مردم سپاسگزارم که طی این روزها به من لطف داشته و جویای حال من شدند.

عیادت بازیگران از فاطمه گودرزی در بیمارستان

شما در حال تماشای اخبار حوادث بازیگران در بازیگرنیوز هستید.

عمل سنگ کلیه رز رضوی

رز رضوی بازیگر فیلم سینمایی نیوکاسل با انتشار عکسی از خود در بیمارستان اینستاگرامش را به روز کرد .

او با انتشار عکس زیر نوشت :

سلام عشق های مهربون من

اینکه بعضی فکر میکنن ماها مریض نمیشیم همیشه حالمون خوبه سخت در اشتباهن

اینجا رو دوست دارم چون تنها جاییکه میفهمیم اول و آخرش باید به خدا توکل کنیم

منم سنگ کلیه شدید داشتم عمل کردم تموم شد به زودی هم در خدمتتون هستم

رز رضوی در بیمارستان

عمل جراحی آزاده زارعی

آزاده زارعی با انتشار عکسی روی تخت بیمارستان خبر از بستری شدن و یک عمل جراحی داد.

آزاده زارعی روی تخت بیمارستان

آزاده زارعی و همکارش بعد از عمل جراحی

آسیب دیدگی شدید در ناحیه ی  کمر هدایت هاشمی

هدایت هاشمی بازیگر کشورمان که با ایفای نقش «اوس موسی» در سریال پایتخت هواداران زیادی پیدا کرد، با انتشار تصویر زیر در خرداد ماه 95 در صفحه شخصی اینستاگرامش از آسیب دیدگی کمرش خبر داد.

عکس هایی از حضور نیکی کریمی در جشنواره کن

هدایت هاشمی روی تخت بیمارستان

عمل دیسک کمر امیر نوری

امیر نوری بازیگر طنزپرداز کشورمان که از مدتها پیش درگیر بیماری دیسک کمر بود آذر ماه 96 توسط تیم جراحی پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی پارگی دیسک کمر قرار گرفت.

عیادت بازیگران از امیر نوری در بیمارستان

تصادف محمدرضا هدایتی با ماشین

محمدرضا هدایتی این عکس را در شهریور ماه 93 در صفحه اینستاگرامش قرار داد و نوشت: یکى دو روزه که یه ماشین بهم زده و خونه نشینم کرده انرژى هاتونو برسونید زودتر از جام بلند شم و کار کنم

محمدرضا هدایتی با عصا و پایش در گچ

 عمل جراحی امیر کاظمی

امیر کاظمی با انتشار عکسی در اردیبهشت ماه 97 از خود روی تخت بیمارستان اعلام کرد که در انتظار عمل جراحی است.

امیر کاظمی با انتشار تصویری از خود روی تخت بیمارستان در اینستاگرام نوشت: «پیش به سوى اولین تجربه بیهوشى و عمل جراحى و این داستان‌ها!

خدمت دانشمندان عزیز عرض کنم که روى تابلو نوشته پرستار: خانم حیدرى!خدمت یکسرى از محققین هم عرض کنم که عمل دماغ و زیبایى نیست.»

امیر کاظمی قبل از عمل جراحی با لباس اتاق عمل

شکستگی دست مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر 30 ساله کشورمان بعلت مشکلی که برای دستش پیش آمده بود, مجبور به گچ گرفتن آن شده است.

مریم معصومی در اینستاگرامش نوشت:

آخرين بارى كه دستم شكسته بود ٥ سالم بود

بلاخره گچ گرفتن دست مارو….

قدر سلامتى ام فهميدم

دکتر در حال گچ گرفتن دست مریم معصومی

چهره ی ناراحت مریم معصومی بعد از گچ گرفتگن دستش در بیمارستان

شکستگی انگشت پریناز ایزدیار

انگشت پریناز ایزدیار بر اثر خوردن زمین شکست.
پریناز ایزدیار با انتشار عکسی خبر از شکستن انگشت دستش داد!
ميگن سالى كه نكوست از بهارش پيداست .. اين هم عيد بنده و نتيجه ى شيطنت زياد .. خوردم زمين انگشتم شكست ..

انگشت پریناز ایزدیار در گچ

پریناز ایزدیار با روسری صورتی

شکستگی پای بهناز جعفری

بهناز جعفری، بازیگر جوان دچار حادثه و مصدومیت شد. با این وجود وی با پای گچ گرفته به دفتر کار فیلمش رفت.

علت مرگ تینا عبدی چه بود؟

بهناز جعفری با پای شکسته در دفتر کارش

متاسفانه تصادفات یکی از معمول ترین و تلخ ترین اتفاقات این روزهای جامعه ما است که هر روز افراد زیادی را به کام مرگ میفرستد.حوادث جاده ای این روزها علت فوت شمار زیادی از مردم دنیا است که متاسفانه هر روز به آمار آن اضافه میشود.

شما در حال تماشای اخبار حوادث بازیگران در بازیگرنیوز هستید.

بد نیست در این بین یادی کنیم از بازیگرانی که در تصادفات و حوادث جان باختند:

 فوت منوچهر حامدی

منوچهر حامدی متولد 1318 – فوت 1374 بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما بود. او پس از پایان تصویر برداری فیلم نخل محبت در عباس آباد تنکابن هنگام عبور از عرض جاده بر اثر برخورد با یک خودرو در 56 سالگی درگذشت.

تصادف مرگبار منوچهر حامدی

فوت عباس امیری

عباس امیری متولد 1322 – فوت در سال 1389 : بازیگر سینما و تلویزیون بود که بعد از اتمام کارش در پروژه (صبح بخیر سرکار) تاکسی حامل او به دلیل لغزندگی جاده از آن منحرف و تصادف کرد و سپس بر اثر سکته قلبی در بیمارستان درگذشت.

تصادف مرگبار عباس امیری

تصادف مرگبار پوپک گلدره

پوپک گلدره متولد 1350 – فوت 1385 : او در میانه ساخت سریال نرگس چند روز مرخصی گرفت و به شمال رفت وی سوار بر خودرو پیکان بود که راننده به سمت چپ منحرف و به یک پژو اردی برخورد کرد که در این تصادف خونین 7 نفر کشته شدند و گلدره هم ضربه مغزی شد و به کما رفت – او تا 27 فروردین 1385 در بیمارستان مهر تهران دوام آورد اما سرانجام بعد از 6 ماه تسلیم مرگ شد.

تصادف مرگبار پوپک گلدره

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا