اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران قدیمی

نکات خواندنی بیوگرافی فریبا متخصص و همسرش و ماجرای بازیگر شدن او + تصاویر دیدنی

در این بخش بیوگرافی فریبا متخصص بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی فریبا متخصص که بیشتر او را با سریال شهرزاد به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی فریبا متخصص از بازیگران زن معروف و محبوب و همسرش و عکس پسرش تا تلخ ترین خاطره ی او در زندگی اش.برای مطالعه بیوگرافی فریبا متخصص با ما همراه باشید.

فریبا متخصص چند سال دارد ؟

فریبا متخصص متولد 1 مرداد 1340 دربروجرد ‏است و 60 سال سن دارد.

فریبا متخصص مجرد است یا متاهل؟

فریبا متخصص متاهل است و همسر او محسن پوربهرامی است.

فریبا متخصص فرزند دارد ؟

بله فریبا متخصص صاحب پسری به نام پوریا است.

قد فریبا متخصص چند سانتی متر است ؟

قد فریبا متخصص 160 سانتیمتر است.

خلاصه بیوگرافی فریبا متخصص

نام اصلیفریبا متخصص
متولد1 مرداد 1340 بروجرد
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
پیشهبازیگر و گوینده
مدرک تحصیلیلیسانس جامعه شناسی
سالهای فعالیت1360 تاکنون
قد160 سانتیمتر
همسرمحسن پوربهرامی
فرزندانپوریا پوربهرامی

بیوگرافی فریبا متخصص

بیوگرافی فریبا متخصص

در بیوگرافی فریبا متخصص آمده است : او متولد 1 مرداد 1340 در بروجرد لرستان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فریبا متخصص از جمله بازیگران چشم سبز سینمای ایران بود که هیچ گاه به سمت ستاره بودن نرفت و از تیتر یک بودن و در کانون خبرها قرار گرفتن دوری کرد. شاید به همین دلیل بود که با هوشمندی توانست انواع و اقسام نقش ها را بازی کند و برخلاف خیلی از هم نسلانش که این روزها خانه نشین هستند، همچنان در قاب نقره ای، قاب کوچک و پرده نمایش پر کار و اثرگذار است.

بازیگر متین و محجوبی که سوای توانایی هایش در بازیگری یک انسان به مفهوم واقعی است و همواره سعی می کند با وقار و البته توأم با احترام متقابل با مخاطبانش برخورد داشته باشد.

تحصیلات فریبا متخصص

در بیوگرافی فریبا متخصص میخوانیم : وی در سال 1370 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد و همچنین فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته سینما از کشور قبرس بوده و مدتی مشغول به تحصیل در کشور آلمان بوده است . وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش های رادیویی و دوبلور فعالیت می کند.

خانه لاکچری مهران مدیری کجاست؟

قد فریبا متخصص

در ادامه بیوگرافی فریبا متخصص میخوانیم قد او 160 سانتی متر است.

تیپ زیبای فریبا متخصص

بیوگرافی خانواده فریبا متخصص

در بیوگرافی فریبا متخصص درباره خانواده اش آمده است : پدر اهل بروجرد لرستان و مادرش تهرانی است که مدتی بعد ازدواج ساکن شهر آبادان شدند که خانم متخصص آنجا به همراه پنج خواهر و برادرش بزرگ شد.وی یک برادرش را به تازگی به دلیل سکته قلبی از دست داده است.

فریبا متخصص از آبادان تا تهران

در سال 1355 وقتی 15 ساله بود بعد از بازنشستگی پدر به همراه خانواده راهی تهران شدند تا اینکه دو سال بعد انقلاب اسلامی به وقوع پیوست

وضعیت تاهل و ازدواج فریبا متخصص

بیشترین جستجوها در بیوگرافی فریبا متخصص درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست. سال ها از مهران مدیری و علی عمران بعنوان همسر ایشان نام می بردند که صحت ندارد ، خانم متخصص با یک فرد غیرهنری بنام محسن پوربهرامی ازدواج کرده است.همسرش مهندس متالوژی بوده و مدیر موسسه شیمیایی پوریان است.

فریبا متخصص بعد از ازدواج با همسرش قرار بود دیگر به سراغ بازیگری نرود اما دست سرنوشت و یک تماس تلفنی مجددا او را به هنر بازیگری کشاند.

لباس عروس فریبا متخصص

یکی از مشوقان من در کارهایم همسرم است و به واقع نظراتش در کارم تأثیرگذار است. باور بفرمایید خانواده ام در تمام این سال ها در موفقیت هایم سهیم بوده و مرا تحمل کرده اند. همسرم محسن پور بهرامی با وجود تمام سختی هایی که این حرفه دارد ، 30 سال است که در این راه همپایم جلو آمده و همواره پشتیبان و حامی ام بوده است.

قول فریبا متخصص به همسرش در زمان ازدواج

همسر فریبا متخصص در زمانیکه تصمیم به ازدواج با هم گرفتند، کاملا مخالف فعالیت هنری وی بود و قرار شده بود بعد از ازدواج فریبا متخصص تبدیل به یک خانم کاملا خانه دار بشود. اما جالب آنکه این قول فریبا متخصص به همسرش ۸ ماه بیشتر دوام نیاورد. یک روز که در منزل پدری همسرش محسن پوربهرامی بودند، آقای رضا فیاضی برای حضور در یک کار عروسکی با وی تماس گرفته و او را دعوت به همکاری کرد. کار پیشنهاد شده به فریبا متخصص کاری کاملا عروسکی بود که چهره و حضور او مقابل دوربین را نیاز نداشت. همین کار نقطه عطف زندگی هنری فریبا متخصص پس از ازدواجش شد و باعث شد همسر او تغییر نظر داده و تبدیل به یکی از بهترین همراهان او در کار هنری بشود. به گفته فریبا متخصص همسرش بهترین مشاور او حتی برای پذیرش ایفای نقش ها است و معتقد است به دلیل خارج بودن از عرصه هنر و نگاه از بیرون، میتواند مسائل را بسیار بهتر دیده و آنالیز نماید.

بازیگران و ستارگان زن موفق متولد دهه 50 چه کسانی هستند؟

فرزند فریبا متخصص

در بیوگرافی فریبا متخصص آمده است : ثمره این زندگی یک فرزند پسر بنام پوریا متولد 1370 می باشد که حالا در فرانسه درس می خواند و یک تجربه بازیگری در سریال در چشم باد سال 1382 دارد.

فرزند فریبا متخصص

تاثیر کار هنر بر زندگی فریبا متخصص و روابطش با پسرش پوریا

فریبا متخصص با اشاره به شرایط کار بازیگری و دور بودن مقطعی بازیگران از خانواده خود گفت : «بعد از حدود ۲۷ سال فعالیت در عرصه هنر، گاهی از خودم دلخور میشوم که چرا تا این حد وقف این کار شدم و حتی در برخی از لحظات از پسرم پوریا دور بودم و او را کمتر دیدم. حتی در مقاطعی بیشتر کارهای پوریا با همسرم محسن بود اما شاید اگر این مقدار غرق در کار نمیشدم مطابق علاقه ام بیش از یک بچه می داشتم.

فریبا متخصص و پسرش

علایق و حقایقی درباره فریبا متخصص

در ادامه بیوگرافی فریبا متخصص مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

زیبایی در سادگی است

در بیوگرافی فریبا متخصص میخوانیم : معتقدم زیبایی در سادگی است و حتی اگر بخواهم یک لباس انتخاب کنم تلاش می‌ کنم لباسی باشد که در عین شیک بودن، ساده باشد

من از زرق و برق بیزارم و اگر زندگی مرا از نزدیک ببینید هیچ چیزی ندارم که ارزش مالی خیلی ویژه‌ ای داشته باشد

سادگی فریبا متخصص

هیچ‌ وقت نگفته‌ ام چرا …

آدم پرتوقعی نیستم برای همین راحت زندگی می‌ کنم هیچ‌ وقت خودم را با کسی مقایسه نکرده‌‌ ام، هیچ‌ وقت نگفته‌ ام چرا فلانی آنجاست چرا من اینجا هستم و …

فقط در زندگی حسرت کسانی را می‌ خورم که خیلی کتاب می‌ خوانند و گرنه با هر امکاناتی زندگی کرده‌ ام و با آن ساخته‌‌ ام

معرفی سریال فوبار fubar 2023 | آخرین مأموریت آرنولد شوارتزنگر پیش از بازنشستگی

علاقه فریبا متخصص به کتاب

فوت ناگهانی برادر فریبا متخصص

در بیوگرافی فریبا متخصص، تلخ ترین خاطره به شبی برمیگردد که برادر جوانش را ناگهانی و در اثر سکته قلبی از دست داد.
تلخی ماجرا وقتی دوچندان شد که او علی رغم این که تمام اعضای خانواده اش در حال عزاداری بودند، طبق قراری که با گروهش در رادیو داشت، سر ضبط رفت.
متخصص می گوید:از شدت گریه، چشم هایم باد کرده بود. یک عینک آفتابی به چشمم زدم و صبح رفتم سر کارآنجا می دیدم که همکارها با تعجب به من نگاه می کنند و به همدیگر می گویند این چرا عینکش را در نمی آورد؟
تلخ ترین و شیرین ترین واقعه زندگی فریبا متخصص! یک نمایش رادیویی به کارگردانی آقای زنجانپور بود. یک گروه بزرگ 20 نفره بودیم و من نقش زنی را داشتم که صاحب کافه بود و باید مدام می خندید و اداهایی در می آورد که من در حالت عادی هم برایم سخت بود این نقش را ایفا کنم. با تمام این سختی ها اجرا تمام می شود.
بعد از پایان نمایش متخصص دیگر نمی تواند گریه خود را نگه دارد و اشکش سرازیر می شود. اعضای گروه به شدت ناراحت می شوند و از او می پرسند چرا ماجرا را به آنها نگفته، اما او هنوز هم نمی داند کار درستی انجام داده یا نه:بعد از این همه سال هنوز نمی دانم باید پیش خانواده ام می ماندم یا باید وظیفه شغلی ام را انجام می دادم؟

شیرین ترین خاطره زندگی فریبا متخصص

در بیوگرافی فریبا متخصص یکی از بازی هایش به خاطر همزمانی با دوره خاصی از زندگی اش به شیرین ترین حادثه زندگی اش بدل شده:وقتی پسرم را باردار بودم، یک پیشنهاد کار دریافت کردم. می ترسیدم خطرناک باشد. با دکترم مشورت کردم و گفت اگر روحیه ات را شاد می کند حتما این کار را بکن. برای بچه که خطری ندارد و خوب هم هست. این بهترین اتفاقی بود که در کارم افتاد.

خجالت کشیدن فریبا متخصص از گرفتن تندیس جشنواره فجر

از این که تندیس بهترین بازیگر زن در جشنواره سی و چهارم به من داده شد خجالت کشیدم و دوست داشتم این جایزه نصیب جوان ترها شود

معرفی امیلیا کلارک و رازهایی جالب درباره ی زندگی او

من برای جایزه نیامده بودم و در سنی نیستم که بگویم دریافت جایزه برای آینده کاری‌ام خوب است به قول معروف زیادش رفته است و کمش مانده است

خجالت کشیدن فریبا متخصص از گرفتن تندیس جشنواره فجر

برای کارم ارزش قائلم

برای کارم ارزش قائلم و هیچ چیز مهم‌ تر از کارم نیست و برای ظواهر و مسائل حاشیه‌ ای به این عرصه پا نگذاشته‌ ام به همین دلیل برای به ثمر رساندن زحمت‌ هایی که کشیده‌ ام لاک‌ پشتی جلو می‌ روم

نقش های مورد علاقه فریبا متخصص

بیشتر دوست دارم نقش ‌هایی را بازی کنم که برایم جای کار داشته باشد اندازه نقش برایم اهمیت ندارد، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که بتوانم روی نقش کار کنم

ممکن است به اندازه چند دقیقه کوتاه در یک نمایش باشم اما همان نقش چند دقیقه ‌ای آنقدر پیچیده است که برای من جذابیت دارد

فریبا متخصص در سینما یا تلویزیون

سینما مخاطبان خاص خود را دارد ولی تلویزیون عامه پسندتر است و برقراری ارتباط با مردمی که از هر قشری هستند در تلویزیون راحتتر است؛ بیشتر ترجیح میدهم در تلویزیون فعالیت کنم. این را هم بگویم که گرایش خاصی به رادیو دارم.

مجری گری فریبا متخصص

بدون شک این بازیگری و اجرا مقوله ای جدا از هم هستند ولی به خاطر علاقهای که به مجریگری داشتم و اینکه احساس کردم میتوانم در این زمینه هم موفق باشم به مجریگری پرداختم.
مجری گری فریبا متخصص

کارگردان و بازیگران مورد علاقه فریبا متخصص

اسم برایم مهم نیست بلکه کار خوب را دوست دارم حالا هر کسی که آن را انجام دهد.

ماندگارترین نقش یا سکانس فریبا متخصص

در هر نقشی تلاش میکنم که به بهترین نحو کار خود را انجام دهم. کاری برایم دلچسب و ماندگار است که مردم آن را بپسندند.

نقش هنر در زندگی فریبا متخصص

هنر همیشه و در هر برهه ای از زندگی، چشمانداز من را به دنیا وسیعتر کرده و باعث شده دنیا را روشنتر ببینم. اینکه کجای عالم سینما هستم باید بگویم که سینما اقیانوسی است که من حتی ذرهای از آن هم نیستم. ولی امیدوارم سینمای ما یک سینمای معنا گرا باشد که خوشبختانه در بعضی از این کارها این مهم دیده میشود. از آنجا که بازیگری حرفه من است خب باید حرفه ای با آن برخورد کنم و مسائل مالی را هم در نظر بگیرم ولی کمتر پیش میآید که به خاطر پول خوب نقشی را بپذیرم که علاقهای به آن ندارم.
متن خوب، نقش خوب، کارگردان و اخلاق حرفه ای ملاک انتخاب نقش هایم می باشد.

شما در حال مطالعه بیوگرافی فریبا متخصص در بازیگرآنلاین هستید. با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

سن رویا نونهالی چقدر است؟

شروع فعالیت هنری فریبا متخصص

ادای معلم ها را در می آوردم

زمان مدرسه زنگ تفریح که می شد در کلاس رو می بستم و ادای معلما رو در می آوردم

یبار چندتا از بچه ها گفتند که متخصص ادای معلم ها را در میاره که معلم دینیمون گفت پاشو ادا منو هم در بیار که پاشدم اینکارو کردم که یه 20 بهم داد

فریبا متخصص از باغ فردوس تا تئاتر

فریبا کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد.

در نوجوانی باغ فردوس رفتم که آنجا یکسری کلاس و آزمون گذراندم سپس به اداره تئاتر رفتم تا اینکه سال 1359 از 19 سالگی با اکبر زنجانپور نمایش مروارید را کار کردیم

فریبا متخصص در جلوی دوربین

در سال 1363 زمانی که 23 ساله بود با فیلم شب مکافات به کارگردانی فرامرز باصری جلوی دوربین رفت سپس همین سال با سریال طالب وارد قاب تلویزیون شد سریالی که توسط آقای عبدالرضا اکبری در شبکه اول سیما پخش شد

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شهرزاد 1، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فریبا متخصص محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرویز پرستویی، محمد ابهری، مهری ودادیان و سامی تحصنی را تجربه کرد.

این مجموعه تلویزیونی به قدری خوب دیده شد که از این خانم هنرمند در سال ۱۳۶۳ برای حضور در دو فیلم سینمایی نیز دعوت به عمل آمد

فیلم شب مکافات ساخت فرامرز باصری از جمله کارهای سینمایی رو در آن دوران بود

در سال 1368 با فیلم شنگول و منگول وارد سینما شد.

فریبا متخصص و افسانه بایگان در فیلم شنگول و منگول
فریبا متخصص در فیلم شنگول و منگول

شهرت فریبا متخصص با همسفر

سریال همسفر در سال ۱۳۷۹ باعث شد که بازی او به خوبی دیده شود

سریال همسفر یکی از محبوب‌ترین کارهای تلویزیونی بود که توسط آقای قاسم جعفری ساخته شد و بازیگران بسیار معروفی در آن حضور داشتند.

معرفی سریال کره ای کیمیای روح 2022 (Alchemy of Souls)

آثار ماندگار فریبا متخصص

فریبا متخصص در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم فریبا متخصص در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد 1 به کارگردانی حسن فتحی و فیلم عشقولانس به کارگردانی سید محسن ماهینی محسوب می‌شود.

فریبا متخصص در سریال شهرزاد

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فریبا متخصص بازی در سریال شهرزاد 1 بوده است. فریبا متخصص سال 1394 در 54 سالگی در سریال شهرزاد 1 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسن فتحی همکاری داشته است. فریبا متخصص توانست با بازی در سریال شهرزاد 1 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی نصیریان، ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی و مصطفی زمانی بر تجارب او افزود.

فریبا متخصص و ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد
فریبا متخصص در سریال شهرزاد

فریبا متخصص در سریال در چشم باد

فریبا متخصص علاوه‌بر سریال شهرزاد 1، سال 1387 در 47 سالگی در سریال در چشم باد نیز بازی کرده است. فریبا متخصص این‌بار با مسعود جعفری‌جوزانی یعنی کارگردان سریال در چشم باد و هنرمندانی چون پارسا پیروزفر، شیرین صفری، ارسلان قاسمی و مصطفی زمانی همکاری داشت.

فریبا متخصص در سریال در چشم باد
فریبا متخصص در سریال در چشم باد

فریبا متخصص در سریال زمانه

یکی از نقش‌های به اصطلاح بد و لج درآر در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی نقش «سرور» با بازی فریبا متخصص است. همسر و مادری که نیش زبان و تندی‌هایش با اطرافیان خیلی زود تاثیر خودش را بر داستان زمانه گذاشت. انگار وقتی همه چیز قرار است آرام شود «سرور» باید وارد قضیه شود و یک چالش جدید به وجود بیاورد.

شاید کمتر کسی این شخصیت سریال حسن فتحی را دوست داشته باشد و به نظر متخصص توانسته به اندازه‌ای خوب بازی کند که ‌این اتفاق برای «سرور» افتاده است.

فریبا متخصص در سریال زمانه
فریبا متخصص در سریال زمانه

فریبا متخصص در سریال ملکاوان

فریبا متخصص بازیگر نقش پریدخت ماندگار و مادر شوهر مهسا که با زیبایی خاصی در این سریال بازی کرده است. او در این سریال نقش یک پیرزن پولدار را بازی کرده است و داستان سریال در مورد شخصی است که همسرش در خارج از کشور خودکشی کرده و این ماجرا و یافتن علت خودکشی پای نهاد های امنیتی را به میان می کشد.

آیا میدانستید محسن تنابنده چپ دست است؟
فریبا متخصص در سریال ملکاوان
فریبا متخصص در سریال ملکاوان

در این سال‌ها فریبا متخصص با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران عبدالرضا اکبری با 5 مرتبه، فاطمه طاهری با 4 مرتبه، بیوک میرزایی با 4 مرتبه، مصطفی زمانی با 4 مرتبه و پریناز ایزدیار با 4 مرتبه بیشترین همکاری را با فریبا متخصص داشته‌اند.

فریبا متخصص از 28 سالگی در رادیو

از سال 68 هم وارد رادیو شده و در بخش اداره کل نمایش صدا استخدام شدم.

وی بازیگر حرفه ای رادیو است و علاوه بر دریافت جوایز متعدد بازیگری در زمینه های گوناگون، تاکنون بیش از 9 جایزه داخلی و بین المللی را نیز به خاطر فعالیت های رادیویی اش دریافت کرده است

فریبا متخصص در رادیو

از هم دوره ای های رادیو فریبا متخصص میتوان : مهین نثری ،صفا آقاجانی ،شهین نجف زاده ،رضا عمرانی ، مجید عمرانی و … را نام برد.

فریبا متخصص در رادیو

عشق فریبا متخصص به تئاتر

من عاشق تئاتر هستم و در گذشته و در بین سال های 60 تا 75 فعالیتم در تئاتر خیلی چشمگیر بود ولی الان به دلیل مشغله کاری ، کمتر تئاتر کار ميکنم

ولی باید بگویم رشد کیفی که سینما در سالهای اخیر داشته تئاتر نداشته است

لازم به ذکر است او در حال حاضر یکی از اساتید تئاتر ایران می باشد

گیم بی حجاب فریبا متخصص

مصاحبه کوتاه و خواندنی با فریبا متخصص

جزو بازیگرانی هستید که به زندگی خانوادگی خویش به اندازه زندگی حرفه ای بها داده اید و فرزند پسری هم دارید که تجربه بازیگری هم داشته است. از فرزندتان بگویید و اینکه او نیز می خواهد بازیگری را ادامه دهد؟
فریبا متخصص: «پوریا» پسرم بی علاقه به بازیگری نیست و در زمینه بازیگری فعالیت داشته است و چند تجربه خوب مثل بازی در سریال «در چشم باد» داشته است و در چند کار به کارگردانی کمال تبریزی بازی هم داشته است ولی این خودش است که باید تصمیم بگیرد که می خواهد بازیگری را ادامه دهد یا نه. از نظر من استعداد این کار را دارد.

بیوگرافی جیسون استاتهام بازیگر و رزمی کار 55 ساله هالیوود

از رادیویی های قدیمی و با سابقه هستید و کلی بازی رادیویی درخشان دارید. آیا همچنان رادیو برای تان جذاب است؟
فریبا متخصص: بدون شک رادیو برایم خیلی عزیز است و کلی خاطره خوب از رادیو در این سه دهه دارم. بازی در تئاتر را در دهه هفتاد با نمایش «مرواریدم» به کارگردانی اکبر زنجانپور آغاز کردم و پس از آن فعالیت های رادیویی خود را به صورت مستمر ادامه دادم. من اعتقاد دارم هر کدام از این مدیوم ها ویژگی و سختی های مخصوص به خود را دارند.

در رادیو بازیگر برای انتقال حس بازیش به شنونده، تنها ابزاری که در اختیار دارد صدایش است و نمی تواند از ابزار بدن، دکور و آکسسوار که در سینما، تلویزیون و تئاتر از آن بهره می برد استفاده کند و این امر باعث می شود بازیگر با اتکا به توانایی صدا، قابلیت حسی و تجاریش کار کند. بنابراین بازی در نمایش های رادیویی این امتیاز را برای بازیگر دارد که می تواند هر روز با یک دنیای جدید روبرو شود، دنیایی که پر از شخصیت های متفاوت است.

آیا ایفای نقش شخصیت هایی که از سن و سال شما بزرگتر هستند برای تان چالش برانگیز است؟
فریبا متخصص: من هم چندان جوان نیستم که بگوییم از این سن و سال ها فاصله دارم (با خنده). موقع قبول و ایفای نقش به سن و سال فکر نمی کنم و تلاش می کنم خودم را به صورت ملموس به شخصیت نزدیک کنم و نقش را لمس و باور کنم و آن وقت بازیش می کنم.

در سریال «شهرزاد» هم مثل گذشته با حسن فتحی تجربه خوبی داشتید و سریال خیلی زود به سریالی پرمخاطب بدل شد.
فریبا متخصص: سریال «شهرزاد» از جمله کارهای موفق تولیدات شبکه نمایش خانگی است و مخاطبان زیادی هم داشت. «مرضیه» در سریال «شهرزاد» نمونه یک زن ایرانی مهربان و اهل خانواده است. نقشی شیرین و دوست داشتنی بود. من سال ها تجربه با فتحی در سریال هایی مثل «زمانه»، «همسایه ها»، «ملکه های فرانسه» و «جان گابریل بورکمن» داشته ام.

اغلب بازیگران هم نسل شما یا کم کار شده اند و یا نقش های کلیشه ای و کوتاه بازی می کنند اما شما همچنان در سطح اول بازیگری فعالیت می کنید؛ رمز و راز این ماندگاری چیست؟
فریبا متخصص:  به نظرم بازیگر باید شجاعت داشته باشد که از ایفای هیچ نقشی نترسد. خیلی از بازیگران برای اینکه حالت چهره شان در حین بازی جلوی دوربین دفرمه نباشد از گریه کردن واقعی ابا دارند در حالی که یک بازیگر باید عین موم بتواند در قالب هر نقشی در بیاید و من هم نقشی که جای کار داشته باشد و دارای شناسنامه باشد، بدون در نظر گرفتن اینکه نقش یک آدم روستایی با قیافه معمولی و یا نقش یک زن شیک و روشنفکر خوش لباس است را بازی می کنم.

گلزار چه عمل های زیبایی انجام داده است؟

فیلم‌شناسی فریبا متخصص

در ادامه بیوگرافی فریبا متخصص مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

فیلم های سینمایی فریبا متخصص

نام فیلمسالکارگرداننقش
شب مکافات۱۳۶۳فرامرز باصری
شنگول و منگول۱۳۶۳
خواب زمستانی۱۳۶۸
ماه پیشونی۱۳۷۴علی اکبر کوهکی،
جواد ارشاد
روزی که خواستگار آمد۱۳۷۴فریال بهزاد
سیب سرخ حوا۱۳۷۷سعید اسدی
مکس۱۳۸۳سامان مقدمخواهر نکونام
عروسی مامان۱۳۸۵
از ما بهتران۱۳۸۷
آشیانه‌ای برای زندگی۱۳۸۷
ایران برگر۱۳۹۳مسعود جعفری جوزانیننه حیات
پشت دیوار سکوت۱۳۹۵مسعود جعفری جوزانیخانم فاطمی
عشقولانس۱۳۹۵محسن ماهینیشراره
آبا جان۱۳۹۵هاتف علیمردانینازخند
زیر سقف دودی۱۳۹۵پوران درخشندهمادر کیانا
برای مرجان۱۳۹۹حمید زرگرنژاد

مجموعه‌های تلویزیونی فریبا متخصص

نام مجموعهسالکارگردانشبکه پخشنقش
طالب۱۳۶۳عبدالرضا اکبرییک
اندر لطائف روزگار۱۳۶۴منصور کوشان
گالش‌های مادربزرگ۱۳۶۷بهمن زرین‌پوریک
وزیرمختار۱۳۷۰سعید نیکپوریک
قابیل[۲]۱۳۷۰حمید تمجیدی
مزد ترس۱۳۷۱حمید تمجیدیدو
بیا تا گل برافشانیم۱۳۷۱خسرو ملکان
نوروز ۷۲۱۳۷۲داریوش کاردانیک
همسایه‌ها۱۳۷۲حسن فتحییک
باغ گیلاس۱۳۷۲مجید بهشتییک
ملکه‌های فرانسه (تله‌تئاتر)۱۳۷۲حسن فتحیدو
نیمه پنهان ماه۱۳۷۳مجید جعفرییکعاطفه
آوای فاخته۱۳۷۳بهمن زرین‌پوریک
علاءالدین۱۳۷۳حسین فردرویک
جای خالی دریا۱۳۷۴هوشنگ توکلی
ببخشید۱۳۷۵رضا کرم رضایی
خسیس دهکده روگافورد (تله‌تئاتر)۱۳۷۵کورش نریمانیدو
در پی فاخته۱۳۷۶مسعود آب پرور
دلهای شاد۱۳۷۶حمید قدکچیاندو
جان گابریل بورکمن (تله‌تئاتر)۱۳۷۶حسن فتحیدو
قطار ارواح (تله‌تئاتر)۱۳۷۶رضا کرم‌رضاییدو
تولدی دیگر۱۳۷۷داریوش فرهنگپنجفروغ بدیعی
چشم‌به‌راه۱۳۷۷اصغر فرهادیپنج
همه، پسران من (تله‌تئاتر)۱۳۷۷محمد رحمانیانچهار
زمان شوریدگی۱۳۷۸محمدعلی نجفییک
تلفن مشترک۱۳۷۸خسرو ملکانیک
خواستگاری پرماجرا۱۳۷۹محمد بناییدو
همسفر۱۳۷۹قاسم جعفریسه
شب آفتابی۱۳۸۰قاسم جعفریسه
در چشم باد۱۳۸۲مسعود جعفری جوزانییککبری خانم
بوی غریب پاییز۱۳۸۳مجتبی یاسینیدو
پایان نمایش۱۳۸۴بهمن زرین‌پوریک
به دنیا بگویید بایستد۱۳۸۵محمدرضا آهنجپنجمادر شهریار
سلام۱۳۸۵محمدرضا فرزینپنج
سایه تنهایی۱۳۸۶بیژن شکرریزیک
به کجا چنین شتابان۱۳۸۸ابوالقاسم طالبیپنجنسرین
ملکوت۱۳۸۹محمدرضا آهنجدو
زمانه۱۳۹۱حسن فتحیسهسرور
عملیات ۱۲۵

(سری سوم)

۱۳۹۱مسعود آب پرورپنج
ستاره حیات۱۳۹۲جواد ارشادسه
کیفر۱۳۹۳حسین تبریزیدوفرخنده
قرعه۱۳۹۵برزو نیک‌نژادسههمسر نصرت
رهایم نکن۱۳۹۷محمد مهدی عسگرپورسهآذر
ملکاوان۱۳۹۸احمد معظمیآی فیلم
شرم١٣٩٩احمد کاوریسهمنصوره
روزهای آبی١۴٠٠محمدرضا حاجی غلامیپنجخاله گلاب
فرشتگان بی بال١۴٠٠امیرحسین عنایتیپنجفاطمه
افرا۱۴۰۰بهرنگ توفیقییکاعظم

فریبا متخصص در شبکه خانگی

نام مجموعهسالکارگرداننقش
شهرزاد ١١٣٩۴حسن فتحیمرضیه
شهرزاد ٢١٣٩۶حسن فتحیمرضیه
شهرزاد ٣١٣٩۶حسن فتحیمرضیه

جوایز فریبا متخصص

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن تئاتر ایران در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر
  • بهترین بازیگر زن سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر (۱۳۹۵)

صفحه اینستاگرام فریبا متخصص

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی فریبا متخصص . برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی فریبا متخصص او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او که به تازگی به اینستاگرام پیوسته قریب به13 هزار فالوور و2پست در اینستاگرام دارد. برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی فریبا متخصص و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی فریبا متخصص، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام فریبا متخصص

آلبوم تصاویر فریبا متخصص

حجاب فریبا متخصص در تلویزیون فریبا متخصص در دورهمی فریبا متخصص و رویا نونهالی فریبا متخصص و سانیا سالاری تولد فریبا متخصص در پشت صحنه سریال شهرزاد

فریبا متخصص ، بیژن امکانیان و علی دهکردی در سریال سایه تنهایی
فریبا متخصص در سریال سایه تنهایی
فریبا متخصص در سریال باغ گیلاس
فریبا متخصص در سریال باغ گیلاس
فریبا متخصص در فیلم روزی که خواستگار آمد
فریبا متخصص در فیلم روزی که خواستگار آمد
فریبا متخصص و امین تارخ در سریال رهایم نکن
فریبا متخصص سریال رهایم نکن
فریبا متخصص و حمید گودرزی در فیلم ایران برگر
فریبا متخصص در فیلم ایران برگر
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا