اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

زندگی شخصی و هنری حدیث میر امینی و همسرش + فیلم ها و تصاویر دیدنی

در این بخش بیوگرافی حدیث میرامینی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی حدیث میرامینی که بیشتر او را با فیلم دلنوازان به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی حدیث میرامینی از بازیگران زن معروف و همچنین صفحه اینستاگرامی وی و ماجرای ازدواج او. برای مطالعه بیوگرافی حدیث میرامینی با ما همراه باشید.

حدیث میرامینی متولد چه سالی است؟

حدیث میرامینی زادهٔ 19 بهمن 1367 در تهران است.

حدیث میرامینی مجرد است یا متاهل؟

حدیث میرامینی متاهل است و همسر او مجتبی رجبی معمار است.

قد حدیث میرامینی چقدر است؟

قد حدیث میرامینی167 سانتی متر است.

حدیث میرامینی چند خواهر و برادر دارد؟

حدیث میرامینی سه برادر بزرگتر از خود دارد.

خلاصه بیوگرافی حدیث میرامینی

نام اصلیحدیث میرامینی
متولد19 بهمن 1367 تهران
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
پیشهبازیگر
مدرک تحصیلیکارشناسی نمایش
سالهای فعالیت1384 تاکنون
قد167 سانتیمتر
همسرمجتبی رجبی
فرزندانبرنا

بیوگرافی حدیث میرامینی

بیوگرافی حدیث میرامینی

در بیوگرافی حدیث میرامینی میخوانیم : او متولد 19 بهمن 1367 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی + زندگینامه

بیوگرافی حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی + زندگینامه

علاقه او به بازیگری از دوران کودکی اتفاق افتاد، هر چند که در همان دوران به پرستاری و نقاشی نیز علاقمند بود. بنابراین با شرکت در کلاس های بازیگری توانست در این راه قدم بردارد.

کودکی حدیث میرامینی

دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش می باشد با تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد سپس وارد سینما شد ، به زبان انگلیسی مسلط است و همسرش نیز بازیگر تئاتر می باشد.

از دوران کودکی، خاطره زیادی به یاد ندارم. اما خانواده همیشه از شیطنت‌های من، یاد می‌کنند، هر چند که وجود ۳ برادر بزرگ‌تر هم دلیلی مبرهن بر این موضوع است. حدیث می‌گوید: در آن دوران برای من، فوتبال بازی کردن از خاله بازی جذابیت بیشتری داشت و دوچرخه‌سواری و اسکیت از علایق من در آن برهه از زمان بود.

قد حدیث میرامینی

در ادامه بیوگرافی حدیث میرامینی آمده است قد او 167 سانتی متر است.

ناگفته های زندگی شخصی مهتاب کرامتی از بازیگری تا یونیسف

تیپ زیبای حدیث میرامینی

بیوگرافی خانواده حدیث میرامینی

در یک خانواده پرحمعیت به دنیا آمده است ، فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود دارد ، پدرش کارمند بازنشسته بانک بوده و مادرش خانه دار می باشد؛ می گوید خانه ما خیلی فضای دوستانه و خوبی حاکم بود.

حدیث میرامینی و برادرش
حدیث میرامینی و برادرش

از بچگی با سه برادر همبازی بوده و به همین دلیل می‌گوید گاهی خصوصیات پسرانه‌اش غلبه می‌کند. مثلاً در همان دوران علاقه زیادی به فوتبال بازی کردن داشته است.

به نظرم، دخترها از یک سنی به بعد با مادرشان رابطه عمیق‌تری پیدا می‌کنند و خوب الان من در این شرایط هستم و رابطه بسیار تنگاتنگی با مادرم دارم. به حرف‌های مشترک ما افزوده شده است و در مورد مسایل مختلف خانه به خصوص دکوراسیون با هم تبادل‌ نظر می‌کنیم. سلیقه‌های ما آن قدر به هم نزدیک شده که اصولا با هم خرید می‌رویم و اگر مادر در کنارم نباشد، توان خرید کردن ندارم.

حدیث میرامینی و مادرش
حدیث میرامینی و مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل حدیث میرامینی

حدیث میرامینی در سال ۱۳۹۵ با مجتبی رجبی معمار ازدواج کرد. همسر وی بازیگر و مدیر فعلی شبکه جام جم بوده و این دو در سریال «شب می گذرد» همبازی بودند. این زوج نخستین بار در مراسم جشنواره فجر کنار هم دیده شدند.

حدیث میرامینی و همسرش

او با انتشار عکسی در مورد همسرش اینگونه نوشت:به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم ….
حدیث میرامینی و همسرش
این دو هنرمند از آن دسته از شخصیت هایی هستند که کمتر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درحاشیه و جنجال در زندگی خصوصی خود هستند
بارداری حدیث میرامینی

فرزند حدیث میرامینی

این زوج بازیگر مشهور، اخیرا صاحب یک فرزند پسر به نام بُرنا شدند، در زیر می توانید عکس اینستاگرامی این خانواده دوست داشتنی را که چند روز بعد از تولد فرزندشان ثبت شده است را ببینید.

همه چیز در باره کرونا پانته آ بهرام

حدیث میرامینی و همسر و پسرش برنا

مجتبی رجبی همسر حدیث میز امینی با انتشار این عکس نوشت ” عشقم دو تا شد، خانواده تر شدیم.”

حدیث میرامینی و خانواده اش

بیوگرافی همسر حدیث میرامینی

مجتبی رجبی معمار متولد 13 تیر ماه 1362 در تهران است.تئاتر خوانده,پدرش مجید رجبی معمار مدیر سابق شبکه تهران و مدیر فعلی شبکه جام جم است,یک خواهر کوچکتر از خودش دارد.او ابتدا در سریال فرزند صبح به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت و از آن به بعد پایش به دنیای بازیگری باز شده است.
مراسم ازدواج حدیث میرامینی

علایق و حقایقی درباره حدیث میرامینی

در ادامه بیوگرافی حدیث میرامینی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

علایق حدیث میرامینی

رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میرامینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد.

حدیث میرامینی فعالیت در عرصه سینما را بیشتر از بازی در تلویزیون می پسندد و علاقه زیادی به حسین سهیلی زاده و مهران مهام دارد زیرا که معتقد است این دو کارگردان در دیده شدنش تاثیر بسزایی داشته اند.

تیپ قرمز حدیث میرامینی

علاقه حدیث میرامینی به رابرت دنیرو و شنا

بازیگر مورد علاقه خارجی او رابرت دنیرو است ، تفریح مورد علاقه اش فیلم دیدن و ورزش کردن است و شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد.

در حال حاضر هم بیشتر درگیر فعالیت های ورزشی هوازی می باشد

حدیث میرامینی عطرباز حرفه ای

رابطه من با عطر و دنیای عطرهای بسیار خوب است.

در 15 سالگی از یک دوست ، عطر هدیه گرفتم و این هدیه برای من احساس بسیار خوشایندی داشت که از آن زمان استفاده از عطر تبدیل به یک عادت برای من شد.

علت کناره گیری مایکل کین از بازیگری چه بود؟

حدیث میرامینی در تبلیغات عطر

عطر مورد علاقه حدیث میرامینی

عطر محبوب من Lanvin Eclat است ، در واقع عطر ثابت من است که همیشه آن را شارژ می کنم ، آشنایی من با این عطر بازهم به شکل هدیه ای از یک دوست عزیز بود.

توجه حدیث میرامینی به سلامتی

تا جایی که بتوانم سعی می کنم به فکر سلامتم باشم.

تلاش می کنم خوردن تنقلات را کم و از محصولات ارگانیک استفاده کنم ، اگر غذایم خیلی چرب باشد معمولا از خوردن آن صرف نظر می کنم.

صدای بد حدیث میرامینی

در دوران مدرسه، همیشه سعی داشتم که در فعالیت‌های فوق برنامه، به خصوص گروه سرود شرکت داشته باشم. این در صورتی بود که فاقد هرگونه صدا و شاید استعداد در این زمینه بودم. به خاطر دارم، زمان تمرین بچه‌های با استعداد نگاه خیلی بدی به من داشتند، چون با اعتماد به نفس هر چه تمام، می‌خواستم با آن صدای وحشتناک تک‌خوان گروه هم باشم. زمان اجرا هم که فرا می‌رسید، صدای خودم در سرم می‌پیچید و جدا دلم برای بچه‌هایی که مجبور بودند صدای من را بشنوند می‌سوخت. بعد از سال‌ها اولین بار است که این موضوع را مطرح می‌کنم.(می‌خندد)

شروع فعالیت هنری حدیث میرامینی

بعد از سریال «دلنوازان» بود که نام حدیث میرامینی بر سر زبان‌ها افتاد. جوان خوش‌آتیه و با استعدادی که مسیر آرامی را برای حرکت در دنیای سینما و تلویزیون برگزیده است. کم و البته گزیده کار می‌کند. هیچ‌گاه درگیر حواشی و شایعات نشده و تمرکزش را به کارش معطوف کرده است.

میرامینی را در نقش دختران دبیرستانی زیاد دیدیم. می‌گوید به دلیل چهره‌اش هنوز هم از این پیشنهادها دریافت می‌کند. معمولاً شوخ است و نمک خاصی در بازی‌اش دیده می‌شود. هرچند که گاها از پس نقش‌های کاملاً جدی و حتی تلخ هم به‌خوبی برآمده است. او توانسته کارنامه موفق و قابل‌قبولی را در سینما و تلویزیون داشته باشد.

نیکی مظفری دُردانه ی مجید مظفری را بیشتر بشناسید

همانطور که گفتیم پرستاری و نقاشی دیگر علایق حدیث در دوران کودکی و نوجوانی بودند، اما درنهایت او بازیگری را برگزید. بازیگری را با حمایت پدرش و حضور در کلاس های حمید سمندریان شروع کردو برای تحصیل در رشته نمایش وارد دانشگاه شد. بازی در مجموعه تلویزیونی “هویت” ساخته علی ودادی در سال 1386 وقتی 17 ساله بود اولین حضور وی در قامت یک بازیگر حرفه‌ای بود.

شروع فعالیت حدیث میرامینی در سینما

در دهه‌ی ۱۳۸۶ در فیلمی به ساخته شهاب ملت خواه به نام شب حورا در سینما هنرنمایی کرد و در کنار بازیگران شهرت یافته و همچنان حدیث فولادوند و فاطمه گودرزی همبازی شد و تجربه فراوانی کسب نمود

در همان سال از سوی کارگردان معروف سینما و تلویزیون آقای مهدی ودادی دعوت به همکاری در پروژه کاری و سریال هویت شد

این مجموعه تلویزیونی از شبکه سوم سیما به روی آنتن تلویزیون را به خوبی مورد استقبال بینندگان و مخاطبین تلویزیون قرار گرفت بازیگرانی که مانند گلاره عباسی و حسن جوهرچی در این اثر هنری حضور داشتند

شهرت حدیث میرامینی در تلویزیون

«گیلعاد» (1387) اولین تجربه حدیث میرامینی در کنار حسین سهیلی زاده بود.

«گل‌های گرمسیری» هم یکی دیگر از سریال‌های پرطرفدار همان سال بود که میرامینی نقش کوتاهی را در آن ایفا کرد.

حدیث میرامینی در فیلم گل های گرمسیری
حدیث میرامینی در فیلم گل های گرمسیری

اما نقطه عطف کارنامه هنری او را می‌توان حضور در سریال «دلنوازان» ساخته حسین سهیلی زاده در سال 1388 دانست. حدیث میرامینی، شاهرخ استخری، سیاوش خیرابی، سمانه پاکدل و حتی سحر قریشی همه از جوانانی بودند که با آن مجموعه به شهرت رسیدند.

سیر تا پیاز زندگی شیرین بینا و علت کم کاری او

سریال دلنوازان ملودرامی عاشقانه بود که از شبکه سه سیما پخش می شد و قصه زندگی چند جوان را روایت می کرد.

حدیث میرامینی در سریال دلنوازان
حدیث میرامینی در سریال دلنوازان

او بعد از آن بازهم در دو مجموعه «سراب» و «نیاز» با سهیلی زاده همکاری کرد.

حدیث میرامینی در سریال سراب
حدیث میرامینی در سریال سراب

حدیث میرامینی در سریال نیاز

از دیگر فعالیت‌های تلویزیونی میرامینی می‌توان به بازی در مجموعه‌هایی چون «یه تیکه زمین»، «همه‌چیز آنجاست»، «ستایش 2» و … اشاره کرد.

حدیث میرامینی در سریال یه تیکه زمین
حدیث میرامینی در سریال یه تیکه زمین
حدیث میرامینی در سریال همه چیز آنجاست
حدیث میرامینی در سریال همه چیز آنجاست
حدیث میرامینی در سریال ستایش2
حدیث میرامینی در سریال ستایش2

«هیئت‌مدیره» به کارگردانی مازیار میری بعد از مدت‌ها بالاخره یکی از معدود مجموعه‌هایی بود که حدیث میرامینی در آن به‌عنوان نقش اول حضور داشت. میرامینی علاوه بر این تاکنون در چندین فیلم و تله‌فیلم تلویزیونی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

حدیث میرامینی در سریال هیئت مدیره
حدیث میرامینی در سریال هیئت مدیره

از دیگر آثاری که در آن حضور داشت و در کارنامه هنری اش به ثبت رسیده است سریال زن بابا به کارگردانی سعید آقاخانی محصول سال ۱۳۸۹ و ساختمان پزشکان کاری از سروش صحت در دهه ۱۳۹۳ و مجموعه دیدنی خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۹۱ را می توان اشاره داشت

حدیث میرامینی در سریال زن بابا
حدیث میرامینی در سریال زن بابا

درخشش حدیث میرامینی در خداحافظ بچه

حدیث میرامینی در سریال خداحافظ بچه نقش مهمی را بازی کرد سریالی که درباره مرتضی (شهرام حقیقت‌دوست) و لیلا (مهراوه شریفی‌نیا) بودند که بچه‌دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند اما به‌خاطر سابقهٔ زندان مرتضی، تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند و این کار را انجام می‌دهند ولی در خانه صاحب بچه یادداشتی می‌گذارند این یادداشت مدرکی می‌شود تا پدر بچه دنبال آن‌ها بگردد در اخر پس از رخدادهای زیاد آن‌ها بچه را به خانواده اش تحویل می‌دهند با توصیهٔ مادر بچه (بهاره رهنما) با موسسه رویان آشنا می‌شود و پس از کشیدن دوره زندان صاحب پنج قلو می‌شوند.

ماجرای توهین سحر قریشی به رفتگر چه بود؟ + فیلم
حدیث میرامینی در سریال خداحافظ بچه
حدیث میرامینی در سریال خداحافظ بچه

حضور موفق اما کوتاه حدیث میرامینی در سینما

کارنامه او در سینما از حجم بسیار کمتری برخوردار است. هرچند خودش علاقه بیشتری به سینما دارد. اما در همین سابقه کوتاه آثار موفق و قابل قبولی دیده می‌شود. او در دومین تجربه سینمایی خود بازیگر رامبد جوان برای فیلم «ورود آقایان ممنوع» شد. کمدی پرفروشی که به اعتقاد برخی جز بهترین کمدی‌های سینمای ایران به‌حساب می‌آید.

حدیث میرامینی در ورود آقایان ممنوع
حدیث میرامینی در ورود آقایان ممنوع

بعد از آن‌هم «من و زیبا» را با فریدون حسن‌پور کار کرد.

حدیث میرامینی در سینمایی منو زیبا
حدیث میرامینی در سینمایی منو زیبا

حدیث میرامینی در سال 1394 در فیلمی پرستاره به نام «آاادت نمی‌کنیم» و در نقشی جذاب و متفاوت ظاهر شد. او در آن فیلم با بازیگران مطرحی چون هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن، ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ همبازی بود.

حدیث میرامینی در فیلم آااادت نمیکنیم
حدیث میرامینی در فیلم آااادت نمیکنیم

حدیث بعد از آن به‌عنوان یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی «زار» باز کرد. سایت سینمایی «spotlight horror awards» که یکی از معتبر‌ترین نشریات مجازی سینمای وحشت می‌باشد، این فیلم را در فهرست بهترین فیلم‌های سینمایی ژانر وحشت جهان در سال ٢٠١٧ قرار داد.

حدیث میرامینی در فیلم زار
حدیث میرامینی در فیلم زار

بازیگر جوان با تئاترهایی چون «با جانی دپ در فتوشاپ» به کارگردانی سیدعلی هاشمی نیز به روی صحنه رفته است.

حدیث میرامینی در تئاتر جانی دپ در فتوشاپ
حدیث میرامینی در تئاتر جانی دپ در فتوشاپ

آثار تصویری حدیث میرامینی

فیلم‌های تلویزیونی حدیث میرامینی

نام فیلمسالکارگرداننقش
قصیدهٔ شب بارانی۱۳۸۷علی سبزواری
گزارش یک اعدامابراهیم شیبانی
مردسیروس الوند
اتوبوسنیما اقلیما
دژ شوقسید مجید پرهیز
چشم خدااحسان صادقی حمزه
قصه داوود و قمری۱۳۹۰آیدا پناهنده
پاپوشمنوچهر هادی
آوازهای مادرانهاصغر هاشمی
نگیناحمد معظمی
داستان ما، قصه تو۱۳۹۱رضا بهشتیسارا
سرانجاماحمد معظمی
شیوا۱۳۹۳اشکان شاپوریشیوا
میان بر۱۳۹۵احمد معظمی
مورچه‌ها۱۳۹۶مسعود محمدی
رئالی‌ها و بارسایی های دو آتیشه سینمای ایران چه کسانی هستند؟

مجموعه های تلویزیونی حدیث میرامینی

نام فیلمسالکارگردانشبکه
هویت۱۳۸۶مهدی ودادیسه
گیلعاد۱۳۸۷حسین سهیلی‌زادهدو
گل‌های گرمسیری۱۳۸۷محمد مهدی عسگرپوریک
شب می‌گذرد۱۳۸۷راما قویدلیک
دلنوازان۱۳۸۸حسین سهیلی‌زادهسه
زن‌بابا۱۳۸۹سعید آقاخانیسه
سراب۱۳۹۰حسین سهیلی‌زادهیک
ساختمان پزشکان (حضور افتخاری در دو قسمت پایانی)۱۳۹۰سروش صحتسه
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (حضور در دو اپیزود)۱۳۹۰تهران
خداحافظ بچه۱۳۹۱منوچهر هادیسه
یه تیکه زمین۱۳۹۱مهدی کریم پوردو
ستایش (سری دوم)۱۳۹۲سعید سلطانیسه
همه چیز آنجاست۱۳۹۳شهرام شاه‌حسینیسه
عشق تعطیل نیست۱۳۹٣بیژن بیرنگنمایش خانگی
نیاز۱۳۹۴حسین سهیلی‌زادهیک
زعفرانی۱۳۹۵حامد محمدیدو
در جستجوی آرامش۱۳۹۶سعید سلطانیتهران
هیئت مدیره۱۳۹٧مازیار میریتهران
سال‌های دور از خانه (مجموعه نمایش خانگی)۱۳۹٨مجید صالحینمایش خانگی (فرنگیس)
پناه آخر١٣٩٨داریوش یارییک

فیلم‌های سینمایی حدیث میرامینی

نام فیلمسالکارگردانتوضیحاتنقش
شب حورا۱۳۸۶شهاب ملت‌خواه
ورود آقایان ممنوع۱۳۹۰رامبد جوانژینا
من و زیبا۱۳۹۰فریدون حسن‌پورسونیا
مورچه‌ها۱۳۹۲مسعود محمدینمایش خانگی
این یک رویاست۱۳۹۲محمود غفاری
آااادت نمی‌کنیم۱۳۹۴ابراهیم ابراهیمیانفرنوش
زار۱۳۹۵نیما فراهیسپیده

تئاترهای حدیث میرامینی

شمارهنام تئاترسالکارگرداندر نقش
۱با جانی دپ در فتوشاپ۱۳۹۱سید علی هاشمی
۲در پروازهای خروجی گم شد۱۳۹۵مهدی مشهورریحانه
۳دور از دسترس اطفال نگهداری شود۱۳۹۶مهدی پاشایی

صفحه اینستاگرام حدیث میرامینی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی حدیث میرامینی. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی حدیث میرامینی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او قریب به 652 هزار فالوور و بیش از 470 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی حدیث میرامینی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی حدیث میرامینی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی حدیث میرامینی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

پوشش های متفاوت فلور نظری در خارج از کشور

صفحه اینستاگرام حدیث میرامینی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا