اخبار دیگران

شرایط اجاره خودرو با راننده

بیشتر افراد در برخی از شرایط به دنبال اجاره خودرو با راننده  هستند در واقع این با این آپشن بیشتر احساس راحتی می کنند. در سال های اخیر ما شاهد افزایش شرکت های اجاره دهنده خودرو هستیم که هر کدام از این شرکت ها استراتژی های خاص خود را دارند. حال ممکن است یک شرکت به خاطر قیمت پایین خدمات شناخته شده شود و یا اینکه شرکت دیگری ماشین های مختلفی داشته باشد و بدین سان نظر مشتریان را به خود جلب کرده باشد‌. به هر حال این مشتری است که تعیین می کند کدام شرکت به سلیقه ی او نزدیک تر است و آن را انتخاب می کند.

در سطح شهرهای بزرگ همچون تهران تعداد موسسات اجاره دهنده خودرو بسیار زیاد هستند و این تنوع ممکن است تا حدودی متقاضی را دچار سردرگمی کند. اگر شما یکی از عزیزان متقاضی اجاره ماشین هستید بایستی با اهداف و شناخت قبلی سراغ شرکت های اجاره بروید تا بعدا در خصوص شرایط و مدارک به مشکل خاصی برنخورید.

اجاره خودرو بدون راننده در ایران

به طور کلی اجاره خودرو  یک سری شرایط و ضوابط خاص خود را دارد و معمولا شرکت ها قوانین و شرایط جدی تری را برای این آیتم لحاظ می کنند. از آنجا که متقاضی اجاره ماشین بدون راننده هم زیاد است پس شرکت ها نمی توانند این آیتم را حذف کنند. در شرکت های بزرگی همچون شرکت آراد سیر تمام سعی مجموعه بر آن بوده تا شرایط بر اساس نیازهای مشتریان تعیین شود. شما اگر بخواهید از این مجموعه خودرو اجاره کنید چندین شرایط پیش روی شما گذاشته خواهد شد و هر کدام از این شرایط با توانایی های شما مطابقت داشت می توانید انتخاب کنید.

تحصیل در کانادا

در کل رقابت در این بازار به قدری زیاد است که هر شرکت سعی می کند با آسان کردن شرایط متقاضیان بیشتری را جذب کند و خود را در این بازار در صدر قرار دهد. اما در کل شرکت هایی موفق هستند که بتوانند به گفته های خود جامه عمل بپوشانند و فقط برای تبلیغات وعده های توخالی به متقاضیان ندهند.

البته با کمی تحقیق و بررسی می توانید شرکت هایی که در زمینه کاری خود موفق بوده اند را پیدا کنید. سابقه شرکت و رضایت مشتریان می تواند دلیل محکمی بر تایید موفقیت شرکت باشد. زمانی که شما برای انتخاب خودرو به یک مجموعه مراجعه می کنید خیلی مهم است که نحوه برخورد پرسنل با شما چگونه است و چه مدارک و اسنادی را به عنوان ضمانت از شما می خواهند. معمولا تمام تلاش موسسات معتبر و موفق بر این است تا همگام با شرایط مشتری خدمات خود را ارائه دهند و شرایط اقشار جامعه را در سرویس دهی مد نظر قرار دهند.

نحوه اجاره خودرو بدون راننده

تمام افرادی که نیاز به خدمات اجاره ماشین  پیدا می کنند در وهله ی اول به شرایط این خدمات فکر می کنند و در تردید هستند که آیا شرایط لازم برای اجاره ماشین را دارند یا خیر؟

این دغدغه ها در بیشتر موارد افراد را از اقدام به چنین عملی پشیمان می کند اما خوب در پاره ای از مواقع فرد ناچار است تا برای مدت مشخصی از یک خودروی مستقل استفاده کند. اگر چرخی در اینترنت بزنید و سایت های شرکت های اجاره دهنده را نگاه کنید تا حدودی روال کار دستتان می آید و می دانید شرایط کدام شرکت ها با شرایط شما مطابقت دارد. ما در اینجا با بررسی های لازم شرکت آراد سیر را برای ارائه چنین خدماتی معرفی می کنیم. دلیل این انتخاب احترام به شرایط متقاضی و قبول همکاری با افرادی است که توانایی ارائه سند ملکی برای تضمین را ندارند. البته این شرکت برای ارگان ها و سازمان های معتبر شرایط را آسانتر کرده است و خدمات بیرون از شهر تهران، ترانسفر فرودگاهی، ماشین های تشریفاتی و … برای متقاضیان خود در نظر گرفته است.

بخاری سوله ای | بخاری کارگاهی سوله نیکاسان

به طور کلی شرایط اجاره ماشین بدون راننده در شرکت آراد سیر شامل کارت شناسایی معتبر، پرداخت هزینه اجاره بر اساس نوع خودرو و تایم درخواستی، ارائه سند ملکی برای ساکنین تهران و کرج، ودیعه نقدی معادل قیمت خودرو که با چک یا سفته دریافت می شود، برای متقاضیان خارجی کپی پاسپورت و پرداخت مبلغی به عنوان دپوزیت و … می باشد.

اما یک فرد نیازی به تامین تمامی این شرایط ندارد. چک، سفته، سند ملکی، ودیعه نقدی و … جز راه های پیشنهادی برای متقاضی هستند و فرد که هر کدام را که بتواند حاضر کند می تواند به عنوان تضمین قرار دهد.

البته بیشتر خودروها دارای شرایط خاص و ویژه ای هم هستند که هنگام عقد قرارداد کاملا این شرایط برای متقاضی روشن و شفاف می شود.

آیا امکان اجاره خودرو بدون راننده برای همه افراد وجود دارد؟

شاید تصور کنید که کلا اجاره خودرو بدون راننده و با راننده جزء خدمات لوکس به حساب می آید و در توان شما خارج است که بتوانید از چنین خدماتی استفاده کنید. بهتر است این باور را کنار بگذارید و سری به خودروهای متنوع ناوگان آراد سیر بیندازید. تنوع خودروهای میان رده، لوکس و پایین رده در این مجموعه باعث می شود که شما با هر بودجه ای که دارید بتوانید خودروی مد نظر خود را اجاره کنید و تعطیلات یا کار خود را به نحو احسن پیش ببرید.

هزینه اجاره خودرو بدون راننده

برای تعیین تعرفه اجاره خودرو بدون راننده عوامل مختلفی دخیل هستند. شما ممکن است یک خودروی لوکس را تنها برای چند ساعت بخواهید که فقط هزینه همان چند ساعت را پرداخت می کنید. حال اگر همین خودرو را برای چند روز بخواهید هزینه بیشتری پرداخت می کنید. به طور کلی هزینه خودروهای ایرانی و خارجی، مدل خودرو، زمان اجاره و … در هزینه اجاره تاثیر گذار هستند. البته کاری که شرکت های اجاره دهنده خودرو می کنند تا مشتریان بیشتری را جذب مجموعه کنند تخفیفات به مناسب های خاص و تخفیفات برای مدت زمان اجاره زیاد است. این آیتم ها می تواند بر روی رضایت مشتری تاثیر گذار باشد. به طور کلی اجاره ماشین بدون راننده شرایط سخت تری نسبت به اجاره خودرو با راننده دارد ولی هزینه اجاره کمتر خواهد بود چون شما هزینه ی اضافی بابت راننده پرداخت نخواهید کرد.

بهترین شیوه تاثیرگذاری بر مخاطب
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا