اخبار دیگران

قیمت رولبرینگ | لیست قیمت انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

فروشگاه دیجی برینگ که عرضه کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ به سرتاسر ایران است، یکی از معتبرترین مراجع استعلام قیمت رولبرینگ در کشور نیز به حساب می آید. دیجی برینگ ضمن همکاری با کارشناسان خبره حوزه بلبرینگ و رولبرینگ همواره لیستی به روز از قیمت رولبرینگ های برندهای مختلف را در وب سایت خود دارد. این لیست به شما کمک می کند تا همیشه در جریان قیمت ها باشید. این آگاهی به نوبه خود باعث می شود تا در زمان خرید با اطلاع کامل از قیمت رولبرینگ، از پیش آمدن زیان های احتمالی جلوگیری کنید. برای اطلاع از قیمت به روز انواع رولبرینگ از برندهای مختلف به وبسایت دیجی برینگ مراجعه فرمایید.

رولبرینگ‌ها همتای بلبرینگ هستند، با این تفاوت که برای جداسازی حلقه داخلی و خارجی به جای توپ از غلتک استفاده می‌شود. طراحی و ساختار رولبرینگ‌ها و بلبرینگ‌ها کاملاً مشابه یکدیگر است اما کاربرد و عملکرد آنها تفاوت‌هایی با هم دارد. هدف اصلی رولبرینگ‌ها ارائه عملکرد بالا با کاهش اصطکاک دورانی در حین حمل بار محوری و شعاعی زیاد است. با توجه به این موضوع که رولبرینگ از تنوع فراوانی در فرم و عملکرد برخوردار است و هر کدام از آنها توسط کارخانه‌های مختلف تولید می‌شوند، قیمت این قطعات کاربردی بسیار متنوع است.

ساختار کلی رولبرینگ

همانطور که در بالا ذکر شد، طراحی و ساختار رولبرینگ شبیه به بلبرینگ است زیرا هر دو از دو حلقه استفاده می‌کنند، حلقه داخلی و حلقه بیرونی. با این حال در بلبرینگ در محیط جداسازی مورد استفاده برای جدا کردن حلقه داخلی از حلقه بیرونی ساچمه وجود دارد و در رولبرینگ از غلتک‌های استوانه‌ای برای جدا کردن هر دو حلقه استفاده می‌شود.

اقامت دبی، مهاجرت به اسپانیا،مهاجرت به فرانسه

از آنجایی که انواع مختلف رولبرینگ عملکرد، سرعت، ظرفیت بارگذاری و دوام مختلفی را ارائه می‌دهند، در طیف گسترده‌ای از دستگاه ها و در چندین صنعت مختلف استفاده می‌شوند. برخی از کاربردهای رولربرینگ‌ها عبارتند از: سیستم های حمل و نقل هوایی، موتورها، صنعت کشاورزی، تجهیزات و ماشین آلات سنگین، پنل های خورشیدی، تجهیزات پزشکی، صنعت خودرو سازی، نیروگاه ها و بسیاری موارد دیگر.

انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

فروشگاه دیجی برینگ مرکزی بزرگ و بی نظیر برای تهیه انواع رولبرینگ است. اجازه بدهید نگاهی به انواع رولبرینگ موجود در دیجی برینگ بیندازیم:

  • رولبرینگ سوزنی

رولبرینگ ‌سوزنی که با عنوان رولبرینگ استوانه‌ای نیز شناخته می‌شود  بار شعاعی بسیار بالایی را تحمل می‌کند. این نوع رولبرینگ به طور معمول با سطح مقطع‌ نازک در جاهایی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد که فضای شعاعی و وزن کم اهمیت پیدا می‌کند. از رولبرینگ‌‌های سوزنی موجود در دیجی برینگ می‌توان به رولبرینگ‌های سوزنی یک ردیفه و دو ردیفه اشاره کرد.

  • رولبرینگ‌ کف گرد

رولبرینگ‌ کف گرد به دلیل برخورداری از غلتک‌های بشکه‌ای نامتقارن که دور محور بیرینگ قرار داده شده‌اند، تحمل بار محوری و بار شعاعی زیادی را تحمل می‌کنند. به طور معمول این نوع رولبرینگ از قفسه فولادی یا برنجی نگه‌دارنده غلتک ساخته می‌شود. لازم به ذکر است که تحمل بار رولبرینگ کف گرد در جهت محوری است. رولبرینگ کف گرد یکی از پرفروش‌ترین محصولات دیجی برینگ است که در ساخت ماشین‌ آلات صنعتی و جرثقیل‌ها کاربرد فراوانی دارد.

  • رولبرینگ مخروطی

رولبرینگ مخروطی دارای یک رینگ داخلی دو لبه‌ای یا رینگ خارجی بدون لبه و تعدادی غلتک به شکل مخروطی است. رولبرینگ مخروطی موجود در دیجی برینگ به طور معمول در ساخت ماشین آلات صنعتی بکار برده می‌شود. این نوع رولبرینگ به صورت تک ردیفه، دو ردیفه، چهار ردیفه و کف گرد مخروطی تولید شده و در بازار موجود است.

  • و …
خرید بهترین محصولات زناشویی و کاندوم بدون رودرواسی

لیست قیت انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

شرکت دانا صنعت آپادانا با نام تجاری دیجی برینگ با بیش از دو دهه سابقه در بازار بلبرینگ ایران به منظور تسهیل فرایند خرید انواع رولبرینگ و اطلاع از قیمت بلبرینگ توانسته است محصولات خود را در قالب یک فروشگاه اینترنتی معتبر در دسترس مصرف کننده قرار دهد. از ویژگی فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ می‌توان به درگاه پرداخت امن اشاره کرد. رولبرینگ‌های موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ شامل رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ بشکه‌ای، رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ استوانه‌ای، رولبرینگ کراس، انواع رولبرینگ صنعتی و همچنین انواع رولبرینگ معدنی می‌شود. با توجه به نوسان قیمت رولبرینگ‌ و تنوع این محصول باید برای دریافت قیمت به سایت دیجی برینگ مراجعه فرمایید و قیمت‌ها را استعلام کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا