اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

زندگی خصوصی لیلا برخورداری بازیگر نقش کبری در خواب و بیدار + عکس های دیدنی او

در این بخش بیوگرافی لیلا برخورداری بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی لیلا برخورداری که بیشتر او را با سریال خواب و بیدار به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی لیلا برخورداری از بازیگران زن معروف و محبوب و کم حاشیه و همچنین صفحه اینستاگرامی وی. برای مطالعه بیوگرافی لیلا برخورداری با ما همراه باشید.

لیلا برخورداری متولد چه سالی است؟

لیلا برخورداری زادهٔ 20 اردیبهشت 1357 است.

لیلا برخورداری مجرد است یا متاهل؟

لیلا برخورداری متاهل است و یک فرزند دارد.

قد لیلا برخورداری چقدر است؟

قد لیلا برخورداری 158 سانتی متر است.

لیلا برخورداری چند خواهر و برادر دارد؟

لیلا برخورداری دو خواهر و دو برادر دارد.

بیوگرافی لیلا برخورداری

در سینما و تلویزیون ایران که اساساً ژانر تعریف نمی‌شود و تقریباً بازیگری وجود ندارد که به خاطر بازی در ژانر خاصی شناخته شده باشد، لیلا برخورداری از متفاوت‌ترین بازیگران است. لیلا برخورداری با بازی در سریال‌های اکشن و پلیسی محبوب، به‌عنوان بازیگری توانمند در این گونه سریال‌ها شناخته می‌شود. چهره، بازی و صدای خاص این بازیگر، او را به بازیگری مناسب برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های اکشن تبدیل کرده است.

در بیوگرافی لیلا برخورداری میخوانیم : وی متولد 20 اردیبهشت 1357 در همدان و بزرگ شده در محله مهرآباد ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

بـه ساز دف تسلط کامل دارد بازیگری را از سال 1376 و با تئاتر شروع کرده اسـت. او در مدرسه هم همیشه شاگرد اول بوده اسـت. لیلا برخورداری با بازی در نقش «کبری» دختر عقب افتاده مجموعه «خواب و بیدار»، میان مخاطبان تلویزیون بـه شهرت رسید.

معرفی و دانلود فیلم ۱۲ سال بردگی بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۳

بیوگرافی لیلا برخورداری

قد لیلا برخورداری

در بیوگرافی لیلا برخورداری امده است قد او 158 سانتی متر است.

تحصیلات لیلا برخورداری

در ادامه بیوگرافی لیلا برخورداری میخوانیم:او فارغ التحصیل انجمن سینمای جوان؛ 1376 لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ 1386 دانشجوی فوق‌لیسانس کارگردانی، دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران اسـت.

کودکی لیلا برخورداری

بیوگرافی خانواده لیلا برخورداری

در بیوگرافی لیلا برخورداری درباره خانواده اش آمده است : در شهرستان ملایر استان همدان به دنیا آمد ، فرزند سوم خانواده است و دو خواهر و دو برادر دارد ، پدرش اهل روستای کهکدان شهرستان بروجورد لرستان است

لیلا برخورداری در آغوش پدرش به همراه خواهر و برادرش

خواهر کوچکم خیلی به بازیگری علاقه داشت، اما بعد از دیدن سختی های این کار علاقه اش به طور کلی از بین رفت.

خانواده لیلا برخورداری

ازدواج و وضعیت تاهل لیلا برخورداری

لیلا برخورداری سال هاست ازدواج کرده و یک فرزند بنام نامی دارد.

علایق و حقایقی درباره لیلا برخورداری

در ادامه بیوگرافی لیلا برخورداری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

درآمد لیلا برخورداری بجز بازیگری …

خود مـن از روی علاقه وارد این حرفه شدم چرا کـه در کشور مـا اصلا نمیتوان از طریق بازیگری امرار معاش کرد یا حتی روی پولش حساب کرد چون زمانی پیش می‌آید کـه برای یکسال کار دارید اما دو سال بی کارید اما از این‌کـه میتوانم هر از گاهی خودم را در قالب فرد دیگری ببینم خیلی خوشحالم.

با این‌کـه نمی‌توان بـه بازیگری بعنوان شغل نگاه کرد اما خوشحالم کـه بـه هرحال شغلم همین اسـت و برای موفق بودن تلاش میکنم.

کارهای مورد علاقه لیلا برخورداری

همه ی نقش هایم را دوست دارم و با انها ارتباط برقرار میکنم. در حال حاضر دوست دارم گزیده کار کنم و خودم از قبل با نقشم عجین شوم.

شیلا خداداد کیست؟ بیوگرافی کامل شیلا خداداد و ماجرای ازدواج او با جراح بینی اش

از بین کارهایم در حال حاضر نقش کبری در خواب و بیدار برایم از جایگاه ویژه ای برخوردار اسـت. در سریال بی صدا فریاد کن هم نقشی کـه داشتم کاراکتر خاصی داشت.

فعالیت های لیلا برخورداری از مطالعه تا پیاده روی

اوقات فراغت من به مطالعه ، تماشای فیلم و ورزش می گذرد ، یکی از تفریحات مستمر من پیاده روی است ، پیاده روی و دویدن را خیلی دوست دارم

کوهنوردی و دوچرخه سواری هم انجام می دهم اما بیشترین تاکید من همان پیاده روی است

علاقه لیلا برخورداری به نوشتن

متاسفانه در حال حاضر نسبت بـه گذشته خیلی کم می‌نویسم. در واقع تنبلی میکنم، البته گاهی شعر و داستان کوتاه می‌نویسم

رژیم غذایی لیلا برخورداری

باوجود این‌کـه همیشه حواسم بـه اضافه وزنم هست اما همیشه قانون خاص خودم را در رژیم غذایی دارم و آن قانون این اسـت کـه هر چیزی راکه دوست دارم بخورم اما کم.

از کاراته باز ماندم

وقتی نوجوان بودم بـه همراه خواهرم برای آموزش کاراته بـه باشگاه می رفتم. اتفاقا دراین مسیر هم موفق عمل کردم و توانستم ظرف مدت کوتاهی کمربند قرمز را بگیرم اما مادرم با این ورزش مخالف بود.

چرا کـه حس میکرد کاراته خشن تر ازآن اسـت کـه یک دختر بخواهد بـه آن بپردازد. بهمین خاطر این رشته را نیمه کاره رها کردم در حالی‌کـه خیلی دوست داشتم آن رابه شکل حرفه ای ادامه دهم.

علاقه لیلا برخورداری مدیتیشن و یوگا

در کنار ورزش های مختلفی که انجام می دهم ، علاقه زیادی به مدیتیشن و یوگا دارم و در روز حدود بیست تا سی دقیقه را صرف این کار می کنم

ماجرای آشنایی و ازدواج برزو ارجمند و همسرش

این موضوع باعث می شود که تمرکز بیشتر را در زندگی برای انجام کارهای مختلف به دست بیاورم و بتوانم با آرامش به کارهای مختلفم بپردازم

منقتد خودمم

من تمام کارهای تئاتری ام را ضبط می کنم و در مورد فیلم و سریال ها اگر خودم موفق به اینکار نشوم برادر خوبم زحمت می کشد آنها را ضبط می کند

بازهم اگر نشد آنها را می خرم و چندبار می بینم تا نکان منفی و مثبتم را پیدا کنم ، بنظرم هر کس بهترین منتقد خودش است

شروع فعالیت هنری لیلا برخورداری

از کلاس تا تئاتر

در سال 1376 وقتی 19 ساله بود در انجمن سینمای جوان ، دوره های بازیگری را گذراند و از همین سال با نمایش «گیس گلابتون» بروی صحنه رفت

از دیگر بازی‌های لیلا برخورداری بر روی صحنه نمایش می‌توان به نمایش‌های «اطلس‌های لگدمال شده»، «خداحافظ»، «مردی که لب نداشت»، «مشروطه بانو»، «خرس»، «تانگوی تخم‌مرغ داغ» و «شب بخیر جناب کنت» اشاره کرد.

لیلا برخورداری در تئاتر

لیلا برخورداری جلوی دوربین

لیلا برخورداری که از سال‌ها قبل درزمینهٔ بازیگری و کارگردانی تئاتر فعال بود، در سال 79 بازی در برابر دوربین را هم برای اولین بار تجربه می‌کند و در سریال «همسفر» به کارگردانی قاسم جعفری، به‌عنوان بازیگر میهمان ایفای نقش می‌کند.

در سال بعد لیلا برخورداری در سریال «جوانی» به کارگردانی سعید سلطانی بازی می‌کند، تا هرچند در قالب نقشی کوتاه، در کنار بازیگران با تجربه و مطرحی مانند محمدعلی کشاورز، ثریا قاسمی و جهانگیر الماسی قرار بگیرد و تجربه‌اندوزی کند.

بعد از 13 تجربه تئاتر در سال 1379 بازی در جلوی دوربین را با سریال “دوران سرکشی” به کارگردانی کمال تبریزی کنار لادن مستوفی و بهناز جعفری تجربه کرد

گریه هواداران محمدرضا گلزار برای نداشتنش

شهرت لیلا برخورداری با خواب و بیدار

لیلا برخورداری که تا سال 81 تمام تجربه‌های بازیگری‌اش کوتاه و در نقش‌های فرعی بود، با بازی در نقشی پررنگ در سریال محبوب و پرطرفدار «خواب و بیدار»، خوش درخشید و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و به سرعت محبوب و مشهور شد.

در این سریال که از مطرح‌ترین و پرتماشاگرترین سریال‌های پلیسی تلویزیون بوده است، لیلا برخورداری در نقش یک دختر عقب‌مانده به نام «کبری» بازی می‌کند.

لیلا برخورداری در خواب و بیدار
لیلا برخورداری در خواب و بیدار

او پس از این سریال به توصیه مهدی فخیم‌زاده به تحصیلات آکادمیک کارگردانی و بازیگری می‌پردازد.

لیلا برخورداری درباره همکاری با مهدی فخیم‌زاده و بازی در نقش کبری می‌گوید: «من در کلاس‌های آقای فخیم‌زاده شرکت می‌کردم و با توجه به شناختی که ایشان از من داشتند، نقش کبری در سریال «خواب و بیدار» را به من پیشنهاد کردند، درواقع اولین کار تصویری جدی من همین کار بود. به نظرم کبری یک نقش پر و پیمان و تیپیکال بود. بازی در سریال «خواب و بیدار» سکوی پرتابی برایم شد تا توانایی‌هایم در بازیگری را نشان بدهم.»

ادامه مسیر بازیگری

پس از موفقیت لیلا برخورداری با سریال «خواب و بیدار»، او در سال 83 در سریال «فصل زرد» به کارگردانی محمدرضا زهتابی بازی می‌کند تا نوبت به همکاری دیگری با مهدی فخیم‌زاده برسد. فخیم‌زاده که با سریال «خواب و بیدار» خاطره خوشی از همکاری با لیلا برخورداری داشت، باری دیگر و باز هم در سریالی پلیسی از بازی لیلا برخورداری استفاده کرد؛ این‌بار برخورداری در سریال «حس سوم» مهدی فخیم‌زاده، نقش پررنگ‎‌تری را تجربه کرد.

لیلا برخورداری در سریال حس سوم
لیلا برخورداری در سریال حس سوم

بازی‌های لیلا برخورداری در آثار پلیسی دیگر کارگردانان هم ادامه یافت، او در سال 84 در سریال پلیسی «کلانتر2» به کارگردانی محسن شاه‌محمدی نقش‌آفرینی کرد که بازیگر اصلی‌اش ایرج نوذری بود.

دلیل حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 چیست؟
لیلا برخورداری در کلانتر
لیلا برخورداری در کلانتر

لیلا برخورداری در سال 86 ، بازی در سریال پلیسی دیگری از مهدی فخیم‌زاده را تجربه کرد و با بازی در «بی صدا فریاد کن»، خود را به عنوان یک بازیگر زن سریال‌های پلیسی، در ذهن تماشاگران تثبیت کرد.

لیلا برخورداری در بی صدا فریاد کن
لیلا برخورداری در بی صدا فریاد کن

تجربه کارگردانی لیلا برخورداری

او نمایش «نقشه خوانان» را به‌عنوان پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی کرده است.

او درباره تجربه کارگردانی تئاتر می‌گوید: «به نظر من بازیگری و کارگردانی با هم عجین هستند. بهتر است کسی که بازیگر است کارگردانی هم بداند.من فعالیت‌هایی درزمینهٔ نمایشنامه‌خوانی و کارگردانی انجام داده‌ام. کارگردانی در آینده زندگی من وجود خواهد داشت و پیگیرش هستم.»

کارگردانی نمایش «شب بخیر جناب کنت» را هم لیلا برخورداری انجام داده است.

تجربه ناموفق لیلا برخورداری در سینما

برخورداری هیچ‌گاه در سینما به توفیقی که در تئاتر و تلویزیون یافته است، نرسید.

او درباره عدم موفقیت در سینما گفته است: « شاید هنوز زمان کار کردن من در سینما نرسیده است. من در سینما بسیار بدشانس بوده‌ام. از طرفی بعضی نقش‌ها را هم خودم نپذیرفتم. در سینما گل‌ها نقش‌های کوتاهی به من پیشنهاد می‌شود که به این دلیل که تاثیرگذار نیستند آن‌ها را نمی‌پذیرم. کوتاهی نقش را در صورتی می‌پذیرم که تاثیرگذار باشد.

لیلا برخورداری در سال 87 اولین بازی سینمایی‌اش را تجربه کرد و در فیلم «نظام از راست» به کارگردانی محمدرضا ورزی ایفای نقش کرد و در این فیلم همبازی اکبر عبدی شد؛ اما این فیلم هیچگاه اکران نشد، تا جای خالی بازیگری سینما در کارنامه لیلا برخورداری بیش از پیش حس شود.

در سال 93 باز هم تلاش لیلا برخورداری برای حضور بر پرده سینما به‌جایی نمی‌رسد و فیلم «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده و بازی لیلا برخورداری، در شبکه خانگی توزیع می‌شود.

معرفی سریال دامر - هیولا | روایت قتل های یک قاتل سریالی (بر اساس داستان واقعی)

لیلا برخورداری و 3 سال دوری از بازیگری

لیلا برخورداری پس از آن‌که در سال 89 در سریال «ساختمان 85» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده بازی کرد، به بازیگری کم‌کار تبدیل شد و 3سال در هیچ پروژه‌ای بازی نکرد.

لیلا برخورداری در ساختمان 85
لیلا برخورداری در ساختمان 85

او درباره گزیده‌کاری‌اش که از همان سال شروع شد می‌گوید: « در کل در انتخاب نقش‌هایم خیلی وسواس دارم و سختگیرم، چرا که همیشه کیفیت برایم مهم‌تر از کمیت بوده است. برای انتخاب یک نقش باید در وهله ول قصه خوب باشد تا من بازیگر هم در کار دیده شوم. زمانی که قصه شکست بخورد طبیعتاً همه بازیگران هم شکست می‌خورند.»

بازگشت لیلا برخورداری به تلویزیون

لیلا برخورداری پس از سه سال غیبت در عرصه بازیگری، با سریال «خط» به کارگردانی عباس رنجبر به تلویزیون برمی‌گردد و پس از آن در سریال «سال‌های ابری» ساخته مهدی کرم‌پور، برای اولین بار در نقش یک مادر ایفای نقش می‌کند.

لیلا برخورداری در سالهای ابری
لیلا برخورداری در سالهای ابری

از دیگر بازی‌های تلویزیونی قابل ذکر لیلا برخورداری، ایفای نقش او در سریال تاریخی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی در سال 95 است.

لیلا برخورداری در پشت صحنه سریال سرزمین کهن
لیلا برخورداری در پشت صحنه سریال سرزمین کهن

ایشان در جدیدترین اجرای نقش خود در سریال بازی نقاب ها ایفای نقش کرده است و امید است در این مجموعه نیز خوش بدرخشد و بیش از پیش محبوب تر شود.

لیلا برخورداری در سریال بازی نقاب ها
لیلا برخورداری در سریال بازی نقاب ها

آثار تصویری" class="index-title">

آثار تصویری لیلا برخورداری

در ادامه بیوگرافی لیلا برخورداری مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

فیلم های سینمایی لیلا برخورداری

  • نظام از راست (۱۳۸۷ محمدرضا ورزی)
  • تبسم گرگ ١٣٩١ جواد عليزاده
  • كوتاه مثل زندگي ١٣٩٥ شهره سلطاني

آثار تلویزیونی لیلا برخورداری

سالعنوان مجموعهسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۷بازی نقاب‌هابازیگرسیروس حسن پورشبکه ۲

۴۰ قسمت

۱۳۹۵سرزمین کهنبازیگرکمال تبریزی
۱۳۹۳سالهای ابریبازیگرمهدی کرم‌پورشبکه ۲

۲۱ قسمت

۱۳۹۳خطبازیگرعباس رنجبرشبکه ۳

۱۶ قسمت

۱۳۸۹ساختمان ۸۵بازیگرمهدی فخیم‌زادهشبکه ۲

۲۷ قسمت

۱۳۸۸کلانتر ۳بازیگرمحسن شاه محمدیشبکه ۱

اپیزود مرگ مشترک

۱۳۸۷روزهای زیبابازیگرجواد افشارشبکه تهران

۳۰ قسمت

۱۳۸۶بی صدا فریاد کنبازیگرمهدی فخیم‌زادهشبکه ۲

۱۵ قسمت

۱۳۸۴کلانتر ۲بازیگرمحسن شاه محمدیشبکه ۱

اپیزود مخمصه

۱۳۸۴حس سومبازیگرمهدی فخیم زادهشبکه ۲

۱۰ قسمت

۱۳۸۳فصل زردبازیگرمحمدرضا زهتابیشبکه ۱

۱۳ قسمت

۱۳۸۰خواب و بیداربازیگرمهدی فخیم‌زادهشبکه ۱

۲۰ قسمت

۱۳۸۰دوران سرکشیبازیگرکمال تبریزیشبکه تهران

۲۶ قسمت

۱۳۸۰جوانیبازیگرسعید سلطانیشبکه ۳

۲۶ قسمت

۱۳۷۹همسفربازیگرقاسم جعفریشبکه ۳

۲۶ قسمت

۱۳۷٩ولایت عشقبازیگرمهدی فخیم زادهشبکه ۱

۳۰ قسمت

تئاترهای لیلا برخورداری

  • تانگوی تخم مرغ داغ (۱۳۹۳ هادی مرزبان) تالار وحدت
  • خرس
  • مشروطه بانو
  • نقشه خوانان کارگردانی
  • مردی که لب نداشت
  • خداحافظ
  • اطلسی‌های لگد مال شده تله تئاتر كارگرداني و بازيگري
  • شب به خير جناب كنت ١٣٩٤
  • معاشر ١٣٩٥
  • صبح يك روز لعنتي ١٣٩٦

صفحه اینستاگرام لیلا برخورداری

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی لیلا برخورداری . برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی لیلا برخورداری او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او قریب به 245 هزار فالوور و بیش از 840 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی لیلا برخورداری و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون . لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی لیلا برخورداری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی لیلا برخورداری، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام لیلا برخورداری

آلبوم تصاویر لیلا برخورداری

در این مطلب از بازیگرآنلاین مروری کردیم بر بیوگرافی لیلا برخورداری .در ادامه تصاویری جذاب از او را میبینیم.

مادر لیلا برخورداری
مادر لیلا برخورداری

عکس سیاه و سفید لیلا برخورداری تیپ سرخابی لیلا برخورداری لیلا برخورداری و همکارانش عکس بهاری لیلا برخورداری عکس بی حجاب لیلا برخورداری لیلا برخورداری در جشن حافظ عکس آتلیه ای لیلا برخورداری تیپ مشکی لیلا برخورداری کودکی لیلا برخورداری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا