اخبار دیگران

برای نوروز رویایی از امروز برنامه ریزی کنید!

خرید یک بلیط تور اسپانیا به عنوان یک سفر نوروزی انتخابی بسیار جذاب و بی‌نظیر خواهد بود! بله…درست متوجه شده‌اید؛ اگر تصمیم دارید برای یک سفر خارجی در ایام تعطیلات عید نوروز ترتیب دهید، می‌بایست از همین حالا به فکر انتخاب بهترین گزینه باشید. تورهای خارجی عموماً برای اکثریت افراد شگفت‌انگیز و خاص است، که تور اسپانیا نیز یکی از همین گزینه‌ها به شمار می‌رود. البته لازم به ذکر است که تور اسپانیا تنها انتخاب خوب پیش روی شما نیست، بلکه اگر یک آژانس مسافرتی خوب را پیدا کنید بهترین گزینه‌ها را برای انتخاب در اختیار شما خواهد گذاشت. پس اگر علاقمند به تجربه‌ی یک سفر جذاب و شیرین هستید، ادامه‌ی این مطلب را با دقت دنبال کنید.

برای نوروز رویایی از امروز برنامه ریزی کنید!
اصل موفقیت در هر کار یا سفری برنامه ریزی درست و به موقع است. به عبارت دیگر داشتن یک سفر خاطره‌انگیز و جذاب در نوروز نیازمند برنامه و موقعیتی است که پیش از سفر می‌بایست مهیا شود. طبیعتاً اولین و مهم‌ترین بخش هر سفر انتخاب مقصد و خرید بلیط تور خارجی از آژانس مسافرتی می‌باشد. پس در مرحله‌ی اول باید به دنبال انتخاب یک مقصد خوب باشید، خصوصاً اگر سفر شما به صورت خانوادگی سپری خواهد شد. صرف نظر از این مطلب لازم است بدانید که تمامی آژانس‌های هوایی و مسافرتی در ایام پایانی سال بسیار شلوغ و پر تردد هستند و به هر علتی ممکن است نتوانید مقصد مورد علاقه‌ی خود را برای سفر انتخاب کنید. به همین جهت عقل سلیم حکم می‌کند زودتر از موعد بلیط سفر خود اعم از تور اسپانیا یا دیگر کشورهای مورد علاقه‌ی خود را خریداری نمائید.
بهترین تورهای خارجی برای تجربه‌ی یک سفر جذاب
به طور قطع اگر برای خرید بلیط یک آژانس مسافرتی عالی را انتخاب کنید، پیشنهاداتی پیش روی شما قرار خواهد داد که از تجربه‌ی آن هرگز پشیمان نشوید. مسلماً علاوه بر تور اسپانیا انتخاب‌های جذاب دیگری هم می‌توانید داشته باشید، اما بدیهی است که اگر با مقاصد هر تور خارجی آشنایی داشته باشید انتخاب مناسب‌تری هم خواهید داشت. برخی از جذاب‌ترین تورهای خارجی به شرح زیر می‌باشند:

1. تور اسپانیا : اسپانیا از آن دست کشورهایی است که جاذبه‌ی گردشگری فوق العاده زیبا و خاص دارد و همواره گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. طبیعتاً گشت و گذار در مناطق جذاب این کشور خاطره‌های زیبایی را خواهد ساخت که از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به مسجد بزرگ کوردوبا، موزه هنری پرادو، موزه گوگنهایم، مجتمع فرهنگی شهر علم و هنر والنسیا و… اشاره کرد. چنانچه یک تور اسپانیا چند روزه خریداری کنید می‌توانید بدون دغدغه مکان اقامت کوتاه مدت خود را هماهنگ کرده و از حضور این کشور خارجی لذت ببرید.
2. تور یونان : از کشورهای مشهوری که به سبب تعداد بالای گردشگران به شهرت رسیده است، می‌توان به یونان اشاره کرد که با جاذبه‌های قدمت دار خود بسیار مورد توجه عموم مسافران قرار می‌گیرد. آکروپولیس، جزیره سانتورینی، جزیره میکونوس، شهر باستانی دلفی، پارک ملی ساماریا از معروف‌ترین مناطق گردشگری یونان به شمار می‌روند. تور یونان به سبب قدمت بالای جاذبه‌های این کشور و آب و هوای خاصی که دارد بسیار بسیار پرفروش می‌باشد و گزینه‌ی خوبی برای مسافرت خانوادگی محسوب می‌شود.

استایل (Style) چیست؟ انواع استایل و ویژگی های باورنکردنی آن ها


3. تور ترکیه : انتخاب تور ترکیه به سبب آب و هوای بسیار عالی، نزدیکی به ایران و… انتخاب اول بسیاری از افراد می‌باشد. جالب است بدانید تنها در شهر استانبول ترکیه 45 جاذبه گردشگری جذاب وجود دارد و طبیعی است که تا با این حد طرفدار داشته باشد. البته خرید از تولیدات این کشور نیز بر روی افزایش فروش تور ترکیه در ایران تاثیرگذار است، به عبارت ساده‌تر بسیاری از افراد تنها با قصد خرید از ترکیه به سراغ خرید تور مسافرتی این کشور خواهند رفت.
4. تور سریلانکا : در کشور سریلانکا عموم جاذبه‌‌ها به آثار به جا مانده از بقایای سازه‌های تاریخی این کشور مربوط می‌شوند، بنابراین خرید تور سریلانکا برای افراد علاقمند به مناطق تاریخی خاص انتخاب کاملا عالی خواهد بود. با خرید تور این کشور به راحتی می‌توانید در زمان مناسب از شهر باستانی سیگیریا، شهر ساحلی هیکادوآ، معبد غار دامبولا، شهر قدیمی گاله و… دیدن کنید.
5. تور مالدیو : تجربه‌ی یک سفر آرامش بخش و دل‌انگیز با انتخاب و خرید تور مالدیو امکان پذیر خواهد شد؛ چراکه این کشور مملو از مناطق و جاذبه‌های گردشگری رویایی و زیبا می‌باشد. جذابیت این کشور تا جایی است که می‌توان آن را شبیه به بهشت توصیف کرد، به طور مثال مسجذ جامع ماله، رستوران سابسیکس، جزیره مافوشی، ساحل درخشان جزیره وادهو، جزیره با آتول، کاخ مولی آگه از جذابیت‌های بالایی برخوردار هستنند. بنابراین اگر به تجدید قوا و افزایش آرامش در خود نیازمند هستید، از همین حالا برای نوروز تور مالدیو را رزو نمائید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا