اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی کامل روزبه حصاری از فعالیت در موسیقی تا شهرت در سینما + ماجرای ازدواج صوری با ریحانه پارسا

در این بخش بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی روزبه حصاری از بازیگران مرد خوب و محبوب کشورمان به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را با عکس و ناگفته ها از شروع تا شهرت و ماجرای ازدواج صوری او با ریحانه پارسا را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی روزبه حصاری آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

روزبه حصاری متولد چه سالی است؟

روزبه حصاری زادهٔ12 بهمن 1366 است.

وضعیت تاهل روزبه حصاری چگونه است؟

روزبه حصاری در حال حاضر مجرد است.

روزبه حصاری اصالتا اهل کجاست؟

روزبه حصاری اصالتا اهل تهران است.

قد روزبه حصاری چقدر است؟

قد روزبه حصاری 186سانتی متر است.

خلاصه بیوگرافی روزبه حصاری

نامروزبه حصاری
متولد12 بهمن 1366 تهران
زمینه فعالیتسینما و تلویزیون
پیشهبازیگر
محل زندگیتهران
تحصیلاتلیسانس مهندسی صنایع
سالهای فعالیت1390 تاکنون
قد186 سانتیمتر

بیوگرافی روزبه حصاری

بیوگرافی روزبه حصاری

در بیوگرافی روزبه حصاری آمده است : وی متولد 12 بهمن 1366 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر ، تلویزیون ، نوازنده و خواننده اهل ایران است.بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر و همسرش + جنجال ازدواج

بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر و همسرش + جنجال ازدواج

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد تا اینکه بعد از کلاس بازیگری وارد سینما و تلویزیون شد.

بیوگرافی روزبه حصاری

قد روزبه حصاری

در بیوگرافی روزبه حصاری آمده است قد او 186 سانتی متر است.

از خانواده تا علاقه به هنر

در ادامه بیوگرافی روزبه حصاری در مورد خانواده اش میخوانیم : در یک خانواده 4 نفره به بدنیا آمده است و تنها یک برادر بزرگ تر از خود به نام میلاد دارد ، علاقه اش به هنر از دوران کودکی با حضور در کلاس سازهای کوبه ای در او شکل گرفت.

معرفی مسابقه پدرخوانده + جزئیاتی از شیوه بازی پدرخوانده

پدر و مادر روزبه حصاری

وضعیت ازدواج و همسر روزبه حصاری

از وضعیت ازدواج و همسر روزبه حصاری اطلاعاتی در دست نیست.

ماجرای ازدواج با ریحانه پارسا

از نکات پرماجرای بیوگرافی روزبه حصاری ماجرای ازدواج او با ریحانه پارسا است.

گفتنی است روزبه حصاری و ریحانه پارسا خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و تنها با یک ساعت اختلاف از ازدواج خود با عکس های خبر دادند ابتدا روزبه حصاری و سپس ریحانه پارسا بدون اشاره به یکدیگر خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و در کامنت ها به یکدیگر تبریک گفتند و این باب شایعه ازدواج این دو را قوت بخشید.

روزبه حصاری که در 13 فروردین 98 در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرده بود اما کمتر از 24 ساعت در پست جدید این خبر را دروغ 13 عنوان کرد!

ازدواج ریحانه پارسا و روزبه حصاری

تحصیلات روزبه حصاری

از تیزهوشان تا صنایع

در ادامه بیوگرافی روزبه حصاری میخوانیم : در نوجوانی و سن 13 سالگی رتبه 15 آزمون آینده سازان را به دست آورد و در سن 14 سالگی وارد مدرسه تیزهوشان شد. سپس در دانشگاه رشته مهندسی صنایع تحصیل کرد.

اما می گوید همواره در تکاپوی مطالعه در زمینه هنری بود و علاقه زیادی هم داشت

فعالیت روزبه حصاری در موسیقی

در بیوگرافی روزبه حصاری آمدهاست : او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروههای زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی تصمیم گرفت در دوره‌های بازیگری شرکت کند تا مقدمات حضور‌ حرفه‌ای او در عرصه بازیگری فراهم شود.

معرفی و نقد و بررسی فیلم جنجالی پسر انسان

خوانندگی روزبه حصاری

روزبه حصاری بازیگر جوان و خوش تیپ و خوش استایل کشورمان با انتشار آهنگی کوتاه و متنی زیبا درباره علت خوانندگی خود این گونه نوشته است:  «از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه‌هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می‌کنم. خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی‌ام «میلاد جوزی» همزمان با لطفِ بی‌دریغ شما به مجموعه «بچه‌مهندس» این برگ سبز را تقدیم‌تان می‌کنم. امیدوارم امانت‌دار خوبی برای گوش‌هایتان باشم…»

خوانندگی روزبه حصاری

علایق و حقایقی درباره روزبه حصاری

در ادامه بیوگرافی روزبه حصاری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

روزبه حصاری مدرس شیمی کنکوری

ارتباط گرفتن با مردم برایم خیلی مهم است ، مردم مخاطبان اصلی من هستند

شاید برایتان جالب باشد بگویم که من برای بچه های کنکوری ، درس شیمی در آموزشگاها تدریس می کنم و هنوزم در کنار بازیگری آنرا ادامه می دهم

سال های پرکاری روزبه حصاری

حصاری در سال 97 دوران پرکاری خود را تجربه کدر او یک فیلم سینمایی و دو سریال بنام های «سلام آقایی مدیر» و «تاریکی شب ، روشنایی روز» ایفای نقش کرد

یادگیری روزبه حصاری در بیکاری

در مدتی که بیکار هستند با تماشای فیلم و تئاتر و همچنین خواندن کتاب خود را به روز نگه می دارم و به نوعی مشغولم یادگیری هستم به همین دلیل از دوران بیکاری به نیکی یاد می کنم ، چراکه با آموزش من همراه بود

مسیر شهرت آسان است

شهرت خیلی مسیر آسان تری از مسیر هنر است ، هنر با درد عجیب بوده و یک واقعیت محض است حتما بقا در هنر می تواند عاملی برای شهرت باشد اما ابدا شهرت عاملی برای هنرمند شدن نیست

نکات خواندنی بیوگرافی فریبا متخصص و همسرش و ماجرای بازیگر شدن او + تصاویر دیدنی

بازیگری را کنار می گذارم

اگر روزی احساس کنم که معیار انتخابم حواشی ام است آن روز بازیگری را کنار می گذارم معقتدم مدیوم های تئاتر ، تلویزیون و سینما تنها ویترین بازیگر هستند و حاشبه برای او بی معنی است

حساسیت روزبه حصاری در انتخاب نقش

همانقدر که در انتخاب تصویر حساس هستم برای بازی در تئاتر هم حساسیت دارم ، تئاتر برای من به معنی آموختن و یادگیری است

تئاتر خشت اولی است که اگر کج بگذاری دیوارت تا ثریا کج می رود

تیم مورد علاقه روزبه حصاری

حصاری یکی از علاقمند به ورزش فوتبال و از طرفدار پرسپولیس می باشد از «علی کریمی» ، «علی دایی» و «علی پروین» بعنوان بازیکنان مورد علاقه اش یاد می کند

روزبه حصاری پرسپولیسی

نسبت روزبه حصاری و الهه حصاری

روزبه حصاری با خانم الهه حصاری از بازیگران شناخته شده ، نسبت خانوادگی ندارد

تیپ عجیب روزبه حصاری!

روزبه حصاری در افتتاحیه فیلم مالاریا با لباس عجیب و غریبی در میان عکاسان حاضر شد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنیم لباس آوانگارد جناب حصاری از یک پتوی سربازی ، شلوار جین خاکی و پوتین ها بشدت کهنه و یک تی شرت تاناکورایی تشکیل شده است ، تا ایشان آوانگاردتر از بقیه هنرمندان و مردم ایران به نظر برسند.

تیپ عجیب روزبه حصاری!

درخشش روزبه حصاری در بچه مهندس

اوج درخشش روزبه حصاری بازی در سریال «بچه مهندس 3» در نقش جواد جوادی به کارگردانی علی غفاری بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت

با این حال عدم توافق مالی او با تهیه کننده باعث شد در فصل چهارم بچه مهندس حضور نداشته باشد

ناگفته های زندگی عاشقانه ی محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری

روزبه حصاری در بچه مهندس

روزبه حصاری و تدریس موسیقی

همیشه سعی کرده ام حرفه بازیگری که عاشقانه دوستش دارم ، وسیله امرار معاشم نباشد و سعی کردم برای تجربه حرفه ای دیگری تلاش کنم

در کنار تدریس درس عربی و شیمی ، گاهی تدریس موسیقی هم کرده ام

فرو رفتن روزبه حصاری در نقش

این بازیگران جوان به دلیل چهره و فرم صورت بیشتر در نقش های مثبت بازی کرده و پیشنهادهای این چنینی را در بازی دریافت می کند.
اما چند نقش منفی نیز ایفا کرده که به گفته خودش به شدت در نقشی که بازی می کنم فرو می روم و در روحیه ام تاثیر می گذارد.

دو نقش منفی تاکنون که بازی کردم ، در حین ایفای نقش ، مجبور شدم به روانشناس مراجعه کنم. وی در سریال یادآوری در نقش علی برای نزدیک شدن به نقش و شخصیت کاراکتر سریال ،هر روز با تفکر یک آدم اعدامی از خواب بیدار میشد تا بتواند نقش را برای مخاطب باور پذیرترکند.

تجربه روزبه حصاری در خوابیدن در سردخانه

این بازیگر که در نقش علی ، فرد اعدامی در سریال یادآوری بازی کرده تجربه خوابیدن شبی در سردخانه واقعی دارد و به گفته خودش وحشتش را به جان خریدم.

من هم از مرگ و فضای ناشناخته و مرموز مرگ، قبر، سردخانه می ترسم ، اما این وحشت را به جان خریدم .
هنر سینما همینه و حس های مختلف را تجربه می کنی.حتی امکان دارد مجبور شوید در سردخانه کنار جنازه ها هم بخوابید.

آغاز فعالیت هنری روزبه حصاری

وی در سال 1390 در دوره های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری اش را در تئاتر ، با نمایش پیتزا جهان آغاز کرد. از آثار این هنرمند می توان به بازی در نمایش های برداشت آزاد و بالاخره این زندگی مال کیه؟ اشاره کرد.

معرفی فیلم تار از نامزدهای جوایز اسکار 2023 در بخش بهترین فیلم

او همچنین کارگردانی نمایشی را با نام بن بست ، نوشته ی ریچارد پارسونز ، را بر عهده داشته است. همچنین بازی در تئاتر تقدیربازان به کارگردانی سیما تیرانداز از دیگر فعالیت های هنری وی بشمار می آید.

کلاس های بازیگری

بعد از تجربه اولیه تئاتر به آموزشگاه کارنامه رفت و دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و جزو پویاترین و پر استعدادترین فارغ التحصیل آن دوره آموزشگاه شد.

تلویزیون از 26 سالگی

در سال 90 – 91 با نمایش «پیتزا جهان» ، «برداشت آزاد» و «مرگ در میزند» صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و همین افتخارات نگاه تهیه کنندگان را به او جلب کرد

در سال 1392 او نقش کوچکی به عنوان نگهبان بیمارستان در فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی داشت که این فیلم در همان سال به عنوان نماینده ایران به اسکار معرفی شد.

شهرت روزبه حصاری در یادآوری و بچه مهندس

همچنین در همان سال 1392 روزبه حصاری اولین تجربه تلویزیونی‌اش را با بازی در سریال «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل به دست آورد. در یکی از سکانس‌های این سریال شخصیت علی اعلایی که حصاری نقشش را بازی می‌کند از مرگ برمی‌گردد. او در مورد این سکانس گفته است که برای ایفای درست آن، یک شب را در سردخانه گذرانده است.

حصاری از میان تعداد زیادی متقاضی ، برای ایفای نقش علی اعلایی در مجموعه ی یادآوری در سال 1392 به کارگردانی حجت الله قاسم زاده اصل ، انتخاب شد و پا به عرصه تصویر گذاشت.

روزبه حصاری در یادآوری

ممنوع الکاری روزبه حصاری

متاسفانه بعد از پخش سریال یادآوری و به دلیل یکی از سکانس‌های آن، حصاری به مدت 4 سال در تلویزیون ممنوع‌الکار شد. تا اینکه در سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» محصول سال 1395 حضور یافت. با اینکه این مجموعه با سانسورهای زیاد مواجه شد و بعد از یک سال به روی آنتن رفت، اما مخاطبان از آن استقبال کردند و این بازیگر بیشتر شناخته شد.

فیلم های برتر استیون اسپیلبرگ؛ فیلم‌ساز پولساز هالیوود

روزبه حصاری در نقش جواد جوادی بچه مهندس

در سال 1399 روزبه حصاری در سریال بچه مهندس 3 به کارگردانی علی غفاری بازی کرد. این سریال درباره پسر یتیمی به نام جواد جوادی است که در فصل اول آن شاهد کودکی و در فصل دوم شاهد نوجوانی این شخصیت بودیم. در فصل سوم روزبه حصاری نقش بزرگسالی این شخصیت را بازی کرد و حسابی مورد توجه و استقبال عموم مردم قرار گرفت. روزبه حصاری و مهشید جوادی در این سریال روبروی یکدیگر بازی می‌کردند. البته در فصل آخر آن حصاری حضور نداشت.

روزبه حصاری در بچه مهندس

وی برای بازی در سریال بچه مهندس، در نظرسنجی های مختلف، ازجمله نظرسنجی مردمی مجله همشهری جوان به عنوان بهترین بازیگر سریال‌های تلویزیونی در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.

روزبه حاصری در ماهور

حصاری هم‌چنین در فیلم سینمایی «امروز» و «ماهور» بازی کرده و در سن ۲۹ سالگی به واسطهٔ بازی در این فیلم (ماهور) مدتی در اوکراین زندگی کرد و پس از پایان پروژه به کشور بازگشت.

روزبه حصاری در ماهور

روزبه حصاری در افرا

در حال حاضر روزبه حصاری در سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی حضور دارد که پخش آن از 5 شهریور 1400 آغاز شده است. این سریال برای شبکه یک ساخته شده و حصاری در آن با پژمان بازغی و مینا وحید هم‌بازی است.

روزبه حصاری در افرا

در این سال‌ها روزبه حصاری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیرحسین مدرس با ۲ مرتبه، بهرام ابراهیمی با ۲ مرتبه، فرخ نعمتی با ۲ مرتبه، فرهاد قائمیان با ۲ مرتبه و سید مهرداد ضیایی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با روزبه حصاری داشته‌اند.

بیوگرافی کامل سارا شاهی

سبک کاری روزبه حصاری در تئاتر

روزبه حصاری تاکنون در تئاترهای بالاخره این زندگی مال کیه، برداشت آزاد، مرگ در می‌زند، پیتزا جهان، اون دختره که با روسری قرمز تو کوچه قدم میزنه خودش نیست، تقدیر بازان،هام،اهالی هوا، مرثیه‌ای برای یک دختر،جمالزاده،سرحدات لیر، جلاد ویولون زن، نیمه تاریک ماهو … ایفای نقش کرده‌است.

من در تئاتر سعی می کنم فرزند زمانه خود باشم برایم مهم است در چه کاری روی صحنه می روم و کدام دغدغه مردمم را روایت می کنم

اگر کار تئاتر با دغدغه مردم گره نخورد بیشتر به خوشی رقصی روی صحنه تبدیل می شود تا خلقی هنرمندانه که دردی را بازگو کند

گریم روزبه حصاری در تئاتر

کارگردانی روزبه حصاری

روزبه حصاری کار کارگردانی در تئاتر را هم تجربه کرده و یکی از کار های او  به نام «بن‌بست»، نوشته‌ی ریچارد پارسونز بوده است.

فیلم‌شناسی روزبه حصاری

در ادامه بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر سابق بچه مهندس باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

مجموعه های تلویزیونی روزبه حصاری

سال تولیدنام سریالدر نقشکارگردانشبکه تلویزیونی
۱۳۹۲یادآوریعلی اعلاییحجت قاسم‌زاده اصلشبکه پنج
۱۳۹٧تاریکی شب، روشنایی روزبهنام طریقتحجت قاسم‌زاده اصلشبکه دو
۱۳۹٨سلام آقای مدیرامیرعلی صدراعلیرضا تواناشبکه دو
۱۳۹٩بچه‌مهندس ۳جواد جوادیعلی غفاریشبکه دو
۱۴۰۰افرامسعود فروزشبهرنگ توفیقیشبکه یک

فیلم های سینمایی روزبه حصاری

سال تولیدنام فیلمدر نقشکارگردان
۱۳۹۲امروزنگهبان بیمارستانرضا میرکریمی
۱۳۹۶ماهورسهرابمجید نیامراد
۱۳۹۵پارمیدامحمدآرش سنجابی
بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی + داستان بازیگری و حواشی

فیلم های نمایش خانگی روزبه حصاری

سالنام سریالنقشکارگردان
۱۳۹۸دومینوشاهرخ محمدیانمحمد صادق لواسانی
۱۴۰۰آهوی من مارالياشارمهرداد غفار زاده

تئاترهای روزبه حصاری

  • بالاخره این زندگی مال کیه – اشکان خیل‌نژاد (۱۳۸۹)
  • پیتزا جهان- فرید فرمانبرداری (۱۳۹۰)
  • برداشت آزاد- ساناز زمانی (۱۳۹۳)
  • تقدیر بازان- سیما تیرانداز (۱۳۹۴)
  • میگی منو ببخشه؟ – شادی شاه علی(۱۳۹۵)
  • هام – عباس عبدالله زاده(۱۳۹۵)
  • اهالی هوا – دیانا فتحی(۱۳۹۶)
  • مرثیه برای یک دختر- مازیار شهزاد (۱۳۹۷)
  • سرحدات لیر – مهتاب شکریان(۱۳۹۷)
  • نیمه تاریک ماه – داوود بنی اردلان (۱۳۹۸)
  • مرگ در میزند – روزبه حصاری

صفحه اینستاگرام روزبه حصاری

روزبه حصاری ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به600 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی روزبه حصاری و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی روزبه حصاری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی روزبه حصاری ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام روزبه حصاری @roozbehhesari می باشد و275 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام روزبه حصاری

آلبوم تصاویر روزبه حصاری

در این مطلب از بازیگرآنلاین به معرفی بیوگرافی روزبه حصاری پرداختیم. در ادامه تصاویری از این بازیگر محبوب را میبینیم.

استایل زمستانی روزبه حصاری روزبه حصاری و برادرش سلفی روزبه حصاری در آیینه سر کچل شده ی روزبه حصاری روزبه حصاری در کودکی برادرزاده روزبه حصاریروزبه حصاری و برادر و برادرزاده ی شیرینش

شباهت روزبه حصاری و علی ضیا

کلام آخر

روزبه حصاری یکی از بازیگران نه چندان جدید در سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است که با بازی در سریال بچه مهندس 3 به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته است. همانطور که در این مقاله خواندید او در سال 1389 و با نمایش بالاخره این زندگی مال کیه وارد عرصه بازیگری شد و بعد از آن با شرکت در کلاس‌های بازیگری آموزشگاه کارنامه، جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد.

مروری بر 40 سال فعالیت اکبر عبدی بازیگر هزار چهره در سینمای ایران

در این مقاله با بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر بچه مهندس همراه شما بودیم. آیا شما از طرفداران این هنرمند 33 ساله ایرانی هستید؟ به نظر شما بهترین هنرنمایی او در کدام یک از فیلم‌ها و سریال‌هایی که بازی کرده بوده است؟ آیا شما از بازی حصاری در فصل سوم سریال بچه مهندس راضی بودید؟ در ادامه می‌توانید نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. تعداد پست هات منو کشته آقای حصاری هتل درست کردی برای خودت با این بیوگرافی و پست و فالوور ۵ ستاره ات مبارک باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا