اخبار دیگران

کتاب هدیه بگیر در بانک کتاب بیستک

به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز کتاب هدیه بگیر
برای کنکوری‌های پر تلاش و مصمم چه خبری می‌تواند جذاب‌تر تخفیفات ویژه کتاب‌های کمک درسی باشد؟ بانک کتاب بیستک در آستانه 13 آبان روز دانش آموز طرح ویژه‌ای را برای تمامی داوطلبان در نظر گرفته که می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای تهیه کتاب‌های کار کنکور و آموزش باشد. اگر فهرست بلند بالایی از کتاب کنکورهای نخریده دارید که باید در اولین فرصت تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم این طرح ویژه را به طور دقیق مطالعه کنید و از این فرصت، بیشترین بهره را ببرید.

جشنواره تخفیف بانک کتاب بیستک

داوطلبان کنکور 1401 در میانه راه تورنومنت کنکور قرار دارند و از اینجا به بعد، رقابت رفته رفته سخت‌تر و جدی‌تر می‌شود. پاییز و زمستان برای کنکوری‌ها فصل تلاش سخت و مطالعه فراوان است؛ چرا که بسیاری از داوطلبان هدفمند و سخت‌کوش، بهار را به مرور و تست زنی می‌پردازند و می‌خواهند که تا پیش از عید، یک دور کامل منابع کنکور را مطالعه کرده باشند.

به همین دلیل است که بانک کتاب بیستک هم برای آغاز این فصل مهم، طرح جشنواره تخفیف و اهدا کتاب  خود را با فهرستی بلند بالا از انواع کتاب کمک درسی و کتاب کنکور آغاز کرده که داوطلبان بتوانند مهمات خود را برای این نبرد نفس‌گیر تکمیل کنند. در این جشنواره هر روز کد تخفیف برای خرید کتاب کمک درسی قرار می‌گیرد و فرصتی فوق العاده است تا هر کتابی که موفق به خرید آن نشده اید را در همین روزها از بانک کتاب بیستک تهیه کنید. این طرح فوق العاده بر روی بهترین کتاب‌ها از بهترین انتشارات گذاشته شده و معمولاً کتاب‌های قرار گرفته در این فهرست کتاب‌هایی هستند که از بیشترین استقبال در بین داوطلبان برخوردار بوده اند.

انواع بیماری های پوستی که با لیزر درمان می شود

نکته مهم این جشنواره آن است که هر روز کد تخفیف جدیدی در بیستک کتاب قرار می‌گیرد بنابراین بهتر است که هر روز کتاب‌های همان روز را چک کنید و کتاب‌های مورد نظر خود را در میان کتاب‌های روزهای مختلف جستجو کنید.

نکته طلایی در این است که کتاب‌های این بخش با هزینه پستی رایگان از طرف بیستک برای شما ارسال می‌شوند و بنابراین بهترین فرصت برای خرید کتاب کنکور دقیقاً همین روزها است.

البته هنوز هم این تمام ماجرا نیست! بانک کتاب بیستک در بخش جشنواره 13 آبان هدیه‌هایی را نیز برای شما در نظر گرفته است! با مراجعه به این بخش از سایت شما متوجه می‌شوید که برخی کتاب‌ها با 99% تخفیف برای فروش قرار داده شده است! شما اشتباه ندیدید. دقیقا 99% تخفیف هدیه‌ای است برای شما که هر روز بر روی برخی از کتاب‌های سال گذشته لحاظ می‌شود و شما می‌توانید حتی از این کتاب‌ها نیز خریداری نمایید.

مزایای خرید آنلاین از بانک کتاب بیستک

خرید آنلاین کتاب بخصوص برای داوطلبان هدفمند نیاز به دلیل و برهان ندارد؛ چرا که آن‌ها به خوبی ارزش وقت را در این رقابت نفس‌گیر درک می‌کنند. اما موضوع فقط همین نیست. مزایای مهمی در خرید آنلاین کتاب کمک درسی و کتاب کنکور وجود دارد که شاید برخی از آن‌ها را ندانیم. بنابراین مرور این مزایا خالی از لطف نیست:

ذخیره زمان و انرژی:
ذخیره این دو عامل برای تحقق برنامه روزانه کنکوری‌ها از نان شب واجب‌تر است. با خرید آنلاین شما در زمان و انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد و بخشی از زمان روزانه خود را در ترافیک شهر هدر نخواهید داد.

روش های اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران

استفاده از جشنواره‌ها:
سایت‌های اینترنتی حرفه‌ای مانند بیستک به مناسبت‌های مختل جشنواره‌های متعدد برگزار می‌کنند و به سادگی از طریق سایت خود اطلاع رسانی می‌نمایند. عادت به خرید اینترنتی کتاب شما را از چنین طرح‌هایی با خبر می‌کند. مانند همین جشنواره 13 آبان بانک کتاب بیستک.

دسترسی آسان‌تر به تنوع بیشتر:
یکی از مسائلی که در کتاب فروشی‌ها دیده می‌شود و در سایت‌های اینترنتی نیست، موضوع سردرگمی‌بین قفسه‌های کتاب است. در سایت‌های اینترنتی خرید کتاب، دسته بندی هایی وجود دارد و این دسته بندی کتاب‌ها باعث می‌شود که دچار سردرگمی نشوید و به شکلی ساده‌تر به تنوع بالاتری از کتاب‌ها دسترسی داشته باشید.

بدون محدودیت جغرافیایی:
از هر جای ایران که باشید می‌توانید به متنوع‌ترین بانک کتاب کمک درسی و کتاب کنکور دسترسی داشته باشید و از درون خانه خود خرید خود را انجام دهید.

اطلاعات جامع درباره محصولات:
درباره هر کتاب اطلاعاتی در سایت قرار داده می‌شود که به شما کمک می‌کند دریابید که این همان کتاب مورد نظر شما هست یا خیر.

ایمنی بهداشت در پاندمی کرونا:
شاید مهم‌ترین دلیل این روزهای خرید اینترنتی کتاب از سایت بیستک دور ماندن از آلودگی‌های شهری و البته ویروس فراگیر کرونا است. در شرایطی که محدودیت‌های ترددی هم حریف این بیماری نیست، خرید آنلاین کتاب راهکاری ایمن برای دسترسی به منابع کنکور بدون در معرض خطر بودن است.

معمولا یکی از بزرگ‌ترین لذت‌ها و تفریحات برای کتاب‌خوان‌ها خرید حضوری کتاب از مراکز کتاب فروشی است. با این حال حتی کتاب‌خوان‌ترین افراد هم برای اولین تجربه خرید از بانک کتاب‌های اینترنتی، دچار شک و تردید شده و گاها منصرف می شوند. اگرچه قدم زدن میان قفسه‌های کتاب و خواندن قسمت‌هایی از هرکدام کاری لذت‌بخش و جذابی است، اما خرید از بانک کتاب‌ها آنقدر ویژگی‌ها و مزایای قابل توجه دارد که می‌توان چشم بر این لذت‌ها بست و لذت خرید از بانک کتاب را نیز تجربه نمود. در این بین بانک کتاب بیستک که از سری بانک‌های آنلاین اینترنتی با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و از اولین فروشنده‌های تلفنی کتاب “همراه با ارسال رایگان” به سراسر کشور به شمار می‌آید، کار خود را از سال 1381 با اطلاع رسانی و معرفی مجموعه خود  به مدارس  و آموزشگاه‌های سراسر کشور آغاز کرد و امروز صاحب این افتخار است که کنکوری‌های سال‌های گذشته که بعضا مدرسان امروز مدارس و دانشگاه‌ها هستند، این مجموعه را  به دانش آموزان و فرزندانشان معرفی می‌کنند. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با بیستک کتاب، بانک کتاب آنلاین به معرفی فعالیت‌ها و مزیت‌ها و ویژگی‌های بعضا منحصر به فرد آن می‌پردازیم.

3روش لورفته باورنکردنی افزایش فالوور اینستاگرام

بانک کتاب بیستک با مدیریت اصغر محلاتی

02166410000

02166412500

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا