اخبار دیگران

دانلود جدیدترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی و آشنایی با روایت‎‌های مختلف کارگردانان تازه کار و پرتجربه و البته بازی‌‎های متفاوت بازیگران معروف و ناآشنا از جمله موضوعات جذابی است که بخشی از ساعات فراغت انسان را می‌تواند به خوبی پر نماید. اما با توجه به این که فیلم‌‎های ایرانی بخشی از واقعیت‎‌های زندگی را به نمایش می‎‌گذارند، جدای از پر کردن اوقات فراغت می‌توانند راه حل‎‌های مختلفی را در قالب یک فیلم به مردم آموزش داده و از بسیاری اتفاقات پیشرو جلوگیری نمایند. پس دانلود فیلم ایرانی و تماشای آن از لحاظ یادگیری و سرگرمی اهمیت بالایی داشته و نیاز است هر شخص در طول زندگی خود با تماشای آن‌‎ها از تجربه و روایت دیگران استفاده کرده و اتفاقات مختلف زندگی خود را به نحو بهتری مدیریت نماید.

کدام فیلم  سینمایی ایرانی را دانلود کنیم؟

تاریخچه‌‎ی سینمای ایران بسیار طولانی و دارای قدمتی بیش از صد سال است. بنابراین در طی این سال‎‌ها فیلم‌‎های متفاوتی بر روی پرده‎‌ی سینما رفته و برای مخاطبین به نمایش گذاشته شده است. با پیروزی انقلاب اسلامی فیلم‎‌های سینمایی، چه از لحاظ محتوایی و چه از لحاظ ساختاری تغییرات زیادی پیدا کرده و موضوعات جدیدی در آن نهفته است. بنابراین می‌توان گفت که امروزه با طیف بسیار گسترده‎‌ای از فیلم‌‎های سینمایی رو به رو هستیم که گاه انتخاب مناسب‌ترین آن برای مخاطب دشوار بوده و او را با چالش‌‎هایی رو به رو می‌کند. اما چیزی که اهمیت دارد این است که در میان این فیلم‌‎ها مخاطب، ژانر مورد علاقه‌‎ی خود را شناخته و بر اساس آن به دانلود فیلم ایرانی خود اقدام نماید.

جنجالی‌ترین عطرهای بازیگران از لیلا حاتمی تا نوید محمد زاده

ژانرهای مختلف فیلم‎‌های ایرانی

به طور کلی کارگردانان سینمای ایران در تلاشند تا مطابق با سلیقه‌‎ی مخاطب کار کرده و جای ژانرهای مختلف را در سینمای ایران خالی نگذارند. اما علی‌رغم تمام این تلاش‎‌ها کمبود فیلم‌‎های اکشن به شدت احساس شده و آن طور که باید، به این گونه فیلم‎‌ها پرداخته نشده است و برعکس در روایت داستان‌‎های عاشقانه با تنوع بسیار بالایی در فیلم‌‎های ایرانی رو به رو هستیم؛ به گونه‎‌ای که با دانلود فیلم ایرانی در هر ژانری معمولاً رد پایی از یک داستان عاشقانه دیده می‌شود.

علاوه برهمه‌‎ی این‎‌ها در خصوص مسائل اجتماعی و مشکلات جامعه امروز، حقوق زنان و… فیلم‎‌های جذابی ساخته و پرداخته شده و نگاه‎‌های بسیاری از فیلم بازان را به خود جلب نموده است. ژانر کمدی نیز از دیگر ژانرهای مورد علاقه‎‌ی بسیاری از مخاطبین برای دانلود فیلم ایرانی بوده که متأسفانه در طی سال‎‌های اخیر با شاهکارهای جذاب و خنده‌‎داری که ماندگار بوده و انسان از تماشای آن احساس شعف و لذت کند، مواجه نبودیم و اکثر فیلم‌‎ها معمولاً در روایت داستان ضعف داشته و توانایی خلق فیلمی با داستان فوق‌‎العاده همراه با دیالوگ‎‌های حرفه‎‌ای را نداشتند. در حقیقت در بسیاری از مواقع پس از دانلود فیلم ایرانی کمدی متوجه می‌شویم که فیلم‌‎ها از دیالوگ‎‌های خنده‎‌دار و جالبی بهره‎‌مند بوده اما فاقد محتوا و روایت‌گری جالبی هستند که این موضوع برای مخاطبان حرفه‌‎ای چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

فیلم‌های جدید ایرانی در ژانر اجتماعی

همان طور که در بخش قبل نیز عرض نمودیم ژانر اجتماعی از جمله ژانرهایی است که در طی سال‎‌های اخیر به شدت مورد توجه فیلم‌‎سازان قرار گرفته است. این فیلم‌‎ها ابعاد متفاوتی از زندگی افراد مختلف، فقیر تا پولدار با مشاغل مختلف در جای جای ایران را به نمایش می‌‎گذارند. از جمله فیلم‎‌های جدیدی که در این زمینه ساخته شده و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

معرفی انواع روش های پاکسازی پوست

  • دانلود فیلم ایرانی گورکن؛ این فیلم که به کارگردانی کاظم مولایی و تهیه کنندگی سینا سعیدیان در سال 2020 در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای چین توانست نامزد دریافت بهترین فیلم به عنوان استعدادهای جدید آسیایی و البته  بهترین فیلم داستانی برگزیده شود، روایت‌گر داستان زنی به نام سود شریف زادگان است. این زن در حالی که خود را برای ازدواج مجدد آماده می‌کند با اتفاق دشواری در زندگی خود رو به رو می‌شود و این اتفاق دزدیده شدن پسر اوست. در این فیلم  ویشکا آسایش، حسن معجونی، گوهر خیراندیش، ندا دهشیری و حمیدرضا محمدی به نقش آفرینی می‎‌پردازند.
  • فیلم پری سا؛ از دیگر فیلم‎‌های جدید، در ژانر اجتماعی است که مخاطبین این ژانر با دانلود این فیلم ایرانی با هنجارهای اجتماعی و معضلات شبکه‌‎های اجتماعی آشنا می‌شوند. این فیلم محصول 1396 بوده و در زمینه‎‌ی اسید پاشی و عواقبی که بر روح و جسم قربانیان برجای می‌‎گذارد، روایت‌گری می‌کند. با دانلود فیلم ایرانی پری سا شاهد بازی بازیگرانی چون فرخنده فرمانی زاده، حمیدگودرزی، عباس غزالی و ترلان پروانه خواهید بود.
  • فیلم خون شد؛ دانلود فیلم خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی از جمله فیلم‎‌هایی است که برای دانلود فیلم ایرانی در ژانر اجتماعی گزینه‌‎ی مناسبی تلقی می‌شود. در این فیلم سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، مریم عباس زاده، اکبر معززی، سیامک صفری، هومن برق نورد به ایفای نقش می‎‌پردازند. داستان فیلم خون شد روایت‌گر داستان زنی است که همسر دوم شوهر خود بوده و مسئولیت مراقبت و نگهداری از دختر و دیگر فرزندان شوهر خود را بر عهده گرفته است. از سوی دیگر شاهد حضور مرد خانواده هستیم که پس از سال‎‌ها از بند زندان آزاد شده و حالا قصد رو به راه نمودن اوضاع خانوده‌‎ی خود را دارد.
چگونه با وسایل بازیافتی دکوراسیون خانه را زیباتر کنیم؟

فیلم‎‌های جدید ایرانی در ژانر کمدی

با وجود این که حضور فیلم‌‎های شاخص  و برتر در میان فیلم‌‎های کمدی ایرانی بسیار کم رنگ است اما بازهم در میان این محصولات، فیلم‎‌های جالبی دیده می‌شود که با دانلود آ‌ن‎‌ها می‌توان لحظات شادی را برای خود و یا خانواده‎‌ ایجاد نمود.

  • ژن خوک؛ با دانلود فیلم ایرانی ژن خوک ساخته سعید سهیلی زاده با داستان دو زندانی به نام عماد گربه و آقا رضا رو به رو می‌شوید که آقا رضا قرار است در مقابل دریافت مبلغی عماد را از زندان فراری دهد که حین فرار ماجراهای جالب و خنده‌‎داری برای این دو خلافکار به وجود می‌‎آید. سینا مهراد، هادی حجازی فر، جمشید هاشم پور، الناز حبیبی و مهسا ابیز از جمله بازیگران این فیلم هستند.
  • فیلم رحمان 1400؛ یکی دیگر از فیلم‎‌هایی که در ژانر کمدی توانسته نگاه مخاطبین بیشتری را به خود جلب کند، فیلم رحمان 1400 می‌‎باشد. با دانلود فیلم سینمایی ایرانی رحمان 1400، با بازی مهران مدیری، ساره بیات، محمدرضا گلزار، یکتا ناصر و البته سعید آقا خانی و بهرام افشاری رو به رو هستید که هر یک در کنار هم با نقش آفرینی خود توانستند در مجموع فیلم خوبی را از نگاه مخاطب تولید کنند. در این فیلم سعید آقاخانی که نقش رحمان را ایفا می‌کند یک آبدارچی است که پزشک به او اعلام نموده که چندی از عمر او باقی نمانده، به همین دلیل وی برای تغییر اوضاع خانواده‎‌ی خود پس از مرگش، تصمیم گرفته از این ماجرا سودی را حاصل نماید.
  • فیلم دراکولا؛ رضا عطاران با نویسندگی و کارگردانی فیلم دراکولا سعی نموده تا تصویر تازه‎‌ای را در قالب ژانر کمدی به سینمای ایران بیافزاید. درکوالا در حقیقت داستان خون آشامی است که پس از جنگ جهانی دوم به ایران مهاجرت کرده و به جای خون به مصرف مواد اعتیاد پیدا کرده بود. این داستان اگر چه در ظاهر خشن و تا حدودی ترسناک به نظر می‌رسد ولی برخلاف ظاهر خود لحظات جذاب و خنده‌‎د‎‌اری را برای مخاطب به وجود خواهد آورد. در این فیلم ایرانی جدید، رضا عطاران، ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی و لیلا بلوکات به نقش آفرینی می‎‌پردازند.
قیمت طراحی وب سایت با وردپرس

 

دانلود فیلم‌‎های ایرانی از تی وی نما

خوشبختانه در سال‌‎های اخیر با فراگیری اینترنت در جای جای ایران و راه اندازی وبسایت‌های دانلود فیلم ایرانی نیازی به خروج از منزل و یا خرید فیلم از مراکز دیگر نبوده وهر شخص تنها با مراجعه به وبسایت‌‎های مخصوص دانلود فیلم می‌تواند ژانر و محصول مورد علاقه‎‌ی خود را دانلود نماید. در میان این سایت‌‎ها برخی از آن‎‌ها همچون تی وی نما، امکانات بیشتری را به مخاطب هدیه داده و امکان دانلود رایگان فیلم ایرانی را برای فیلم‎‌بازان و دوست داران این صنعت به وجود آورده‌‎اند. از جمله ویژگی‌‎های این سایت‌‎ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تنوع ژانر؛ از آنجایی که سلیقه‎‌ی مخاطبین در انتخاب فیلم با یکدیگر فرق دارد و هر شخص به ژانر مخصوصی علاقه‌‎ نشان می‌دهد پس یک سایت می‌‎بایست تنوع زیادی را در میان محصولات فیلم‌‎های خود قائل شود. وجود تنوع در بین ژانرهای مختلف فیلم‎‌های سایت تی وی نما سبب شده تا افرادی که به ژانرهای مختلف علاقه دارند و نمی‌توانند بر روی یک ژانر تمرکز کنند، به همه‌‎ی فیلم‎‌های مختلف موردعلاقه‎‌ی خود، دسترسی داشته و بتوانند به دانلود فیلم ایرانی دلخواه بپردازند.
  • دسته‌بندی مناسب؛ مهم‎‌ترین مسئله‌ای که در خصوص ویژگی‎‌های سایت تی وی نما مطرح می‌شود، دسته‌بندی ژانرها و فیلم‌‎های ایرانی و خارجی می‎‌باشد؛ چرا که به هم ریختگی سایت مخاطب را گیج کرده و مانع از انتخاب صحیح و سریع وی می‌‎شود. بنابراین با وجود دسته‌بندی‎‌های مشخص دانلود فیلم ایرانی از طریق نوع دسته‌بندی‌‎ها و یا حتی جست و جو در سایت سهولت بخشیده خواهد شد.
  • قرار دادن جدیدترین فیلم‌‎های ایرانی؛ یک سایت علاوه بر این که باید مرتبط و منظم بوده و از تنوع بالایی برخوردار باشد، می‎‌بایست از قرار دادن جدیدترین فیلم و سریال‎‌ها خودداری نکرده و امکان دانلود فیلم ایرانی جدید را ایجاد نمایند. سایت تی وی نما با قرار دادن جدیدترین سریال‌‎های نمایش خانگی و فیلم‎‌های سینمایی جدید سعی در به روزرسانی محصولات خود دارد.
مرکز خرید و فروش ضایعاتچی ها

برای دانلود فیلم‌‎های ایرانی و خارجی در ژانرهای مورعلاقه‌‎ی خود می‌توانید به سایت تی وی نما مراجعه نمایید. در این سایت محصولات به شکل مشخص و با دسته‌بندی درستی قرار داده شده و اطلاعات لازم در خصوص هر فیلم در قسمت مخصوص به همان فیلم آورده شده است. این سایت برای کاهش دردسرهای دانلود و افزایش رضایت مخاطبین خود اقدام به قرار دادن فیلم‌‎های رایگان نموده و هر شخص می‌تواند به دانلود فیلم‌‎های ایرانی رایگان بپردازد. در صورت تمایل به تماشا و یا دانلود فیلم‌‎ ایرانی این سایت می‌توانید از آدرس tvnoma.com استفاده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا