اخبار دیگران

بازیگرهای ایرانی کجای شمال ویلا دارند؟

این روزها اکثر افراد برای خرید ویلا در شمال سر و دست می شکنند. به خصوص افرادی که توانایی مالی بیشتری دارند، سعی می کنند تا گوی سبقت را از دیگران بربایند و در بهترین شهرک و مجتمع های شمال ویلاهای لاکچری را خریداری کنند.

در بین این افراد بازیگرهای ایرانی همیشه به دنبال بهترین مکان برای سرمایه گذاری و همین طور گذران اوقات فراغت خود هستند. از این رو با توجه به اینکه مشاوران خوبی هم در این زمینه دارند، معمولاً بهترین انتخاب را برای خرید ویلا و ملک تجربه می کنند. پس می توان با تبعیت از آنها در بهترین مناطق شمال جایی که بازیگر های ایرانی ویلا می خرند، به دنبال یک ویلای خوب و مدرن بود.

اگر شما هم به دنبال یک ویلا لاکچری در نور و شهرک های لوکس شمال هستید با ما همراه باشید تا ببینیم بازیگرهای ایرانی کجا را برای اقامت و سرمایه گذاری در شمال کشور انتخاب کرده اند.

بازیگرهای ایرانی کدام مناطق را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند؟

همان طور که گفته شد، بازیگران همیشه بهترین مناطق را برای خرید ویلا و سکونت در آن انتخاب می کنند. اگر شما هم دوست دارید همسایه این بازیگران شوید، بهتر است این مناطق را بشناسید.

لواسان، مورد توجه افراد خاص و بازیگران

لواسان یکی از بخش های پرطرفدار است که به دلیل نزدیکی به پایتخت و همین طور آب و هوای دلپذیر به عنوان یکی از مناطق محبوب برای بازیگر های ایرانی شناخته می شود. اکثر بازیگران در لواسان اقدام به خرید ویلا های لوکس و بزرگ کرده اند. این منطقه که در ۱۱ کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده است، جزو مناطق خوش آب و هوای ییلاقی محسوب می شود. آلودگی هوا و ترافیک بالای شهر تهران باعث شده است تا افراد زیادی به خرید ویلا در لواسان گرایش پیدا کرده و در این منطقه خوش آب و هوا با ویلاهای گران قیمت سرمایه گذاری کنند.

اپل آیدی از کجا خریداری کنیم؟

بازیگر های ایرانی کجای شمال را برای اقامت انتخاب کرده اند؟

هر چند لواسان جزو یکی از مناطق پرطرفدار است؛ اما طرفداران مناطق شمال کشور بیشتر است. بیشتر بازیگران به دلیل وجود هوای مطبوع و مناطق جاذبه های گردشگری فراوان در مناطق شمال کشور اقدام به خرید ویلای لاکچری میکنند.  می خواهیم ببینیم کدام قسمت ها در شمال کشور مورد توجه افراد خاص و مشکل پسند مانند بازیگران واقع شده است.

1.     خرید ویلا لاکچری در نور

شهر نور به علت قرار گیری در موقعیت جغرافیای خاص و مجاورت با دریای زیبای خزر، یک مکان عالی برای خرید ویلا در نظر گرفته می شود. این شهر زیبا با جاذبه های گردشگری متنوع برای افراد زیادی جذاب است. این افراد ترجیح می دهند تا یک سرمایه گذاری عالی در شمال کشور داشته باشند و اوقات فراغت خود را در ویلای خود بگذرانند. به همین خاطر خرید ویلا لاکچری در نور توسط بازیگر های معروف به وفور دیده می شود. مجتمع دشت نور و شهرک های خاصی که در شهر نور واقع شده اند، جزو منطقه های محبوب شمال کشور هستند.

2.     مجتمع دشت نور ستاره ای در شمال کشور

احتمالاً نام مجتمع دشت نور را به عنوان یکی از مجتمع های اقامتی و تفریحی بی نظیر در شمال کشور شنیده اید. این مجتمع بزرگ و لاکچری تمامی امکانات رفاهی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، در خود دارد. معماری بی نظیر ویلاها و مجتمع های بزرگ و گران قیمتی که در دشت نور قرار دارند، باعث شده تا فقط افراد خاصی بتوانند در این منطقه اقدام به خرید ویلا کنند. ویلاهای شیک و بسیار زیبا در کنار دریا، چشم اندازی عالی را به ساکنین ارائه می دهد و همین امر سبب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشند.

ارزان ترین تور زمینی ارمنستان در لحظه آخر

باشگاه های سوارکاری، دریاچه زیبای دشت نور، ویلاهای استخردار و بزرگ و … توانسته است نظر بسیاری از بازیگران ایرانی را به خود جلب کند. بازیگران معروفی مانند محمدرضا گلزار جزو افرادی هستند که در مجتمع نور بهترین ویلاهای مدرن و لاکچری را خریداری کرده اند.

در صورتی که می خواهید در یک منطقه به خاص و بی نظیر سرمایه گذاری کنید یکی از بهترین انتخاب های که می توانید داشته باشید، مجتمع دشت نور است.

3.     ویلا شهرکی در رویان

شهرک های متنوعی در شهرهای پر جاذبه شمالی ساخته شده اند. برخی از این شهرک ها از هر نظر می توانند مورد توجه افراد مشکل پسند واقع شوند. شهر رویان که در نزدیکی شهر نور قرار دارد، یکی از شهرهای پرگردشگری است که سالانه افراد زیادی برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهر به این منطقه سفر می کنند.

از طرفی بازیگر های معروف ایرانی نیز در شهرک های لاکچری رویان اقدام به خرید ویلا کرده اند. شهرک هایی که از هر نظر توانستند امکانات رفاهی را برای ساکنین خود فراهم کنند. مجتمع های بزرگ و لاکچری، ویلاهای با معماری خاص و مدرن، امکانات تفریحی و رفاهی متنوع و … در این شهرک ها برای ساکنین مهیا شده است. از طرفی امنیت بالای این شهرک ها نیز باعث شده تا افراد معروف در آن زندگی راحت تری را تجربه کنند. اگر می خواهید بدانید بازیگرهای ایرانی کجای شمال ویلا دارند و در چه مناطقی می توانید بهترین ویلاها را پیدا کنید، توانید شهرک های رویان را هم بررسی کنید و با خرید ویلا شهرکی در رویان تجربه خوبی از سکونت خود در شمال داشته باشید.

معرفی و بررسی فنی بهترین مدل‌های کولر گازی موجود در بازار

مشاوره و طراحی و انتخاب خرید ویلا با اول خونه

برای اینکه بتوانید یکی از بهترین ویلا های شمال کشور را خریداری کنید باید از یک مشاور املاک معتبر کمک بگیرید. مشاور املاک اول خونه نه تنها می تواند بهترین گزینه ها را برای شما در نظر بگیرد، بلکه مشاوره های لازم را در زمینه خرید ویلا در بهترین شهرک ها و خاص ترین مناطق شمالی کشور به شما ارائه می دهد. سایت اول خونه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال راحت از خدمات این سایت بهره ببرید.

تجربه بالای مشاوران این مجموعه نیز مزید بر علت شده است تا افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند از تجارب بالای آنها استفاده کنند و با توجه به سلیقه و نیاز خود، بهترین ویلاهای لاکچری را در شمال کشور داشته باشند. مشاورین املاک اول خانه اطلاعات بالایی در زمینه تمامی شهرک های شمال کشور در اختیار مشتریان قرار می دهند. قصد خرید ویلا لاکچری نور را داشته باشید یا بخواهید در مجتمع دشت نور به دنبال ویلا بگردید یا خرید ویلا شهرکی در رویان را برگزینید، اول خونه به عنوان یک مشاور خوب از مرحله انتخاب ویلا تا خرید آن با شما همراه است تا خریدی امن و قابل اطمینان را تجربه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا