اخبار دیگران

برای دریافت مدرک لیزر موهای زائد چه مراحلی را باید طی کنم؟

اگر به دنبال شغلی هستید که بدون نیاز به مدرک دانشگاهی و تحصیلات بالا، و فقط با گذراندن یک دوره آموزش آرایشگری بتوانید به راحتی به درآمدهای بالا برسید، رشته لیزر موهای زائد انتخاب کاملا مناسبی خواهد بود. کافی است در کلاس های آموزشی این رشته شرکت کرده و برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای اقدام کنید.

گرفتن مدرک فنی و حرفه ای برای پیدا کردن کار در این زمینه یک ضرورت است. بدون داشتن این گواهینامه شما نمی توانید توانایی های خود را ثابت کنید و مشغول به کار شوید. بنابراین، بهتر است قبل از اینکه اقدامی بکنید، تمام مسیر پیش روی خود را مشخص کنید و با آگاهی کامل قدم در این راه بگذارید.

اما آیا می دانید که برای گرفتن این مدرک معتبر چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید؟ اگر در این باره اطلاعات کافی ندارید و نمی دانید که دقیقا چه کاری باید انجام دهید در این مقاله با ما همراه باشید. ما شما را با تمام جزئیات و چگونگی اخذ گواهینامه مهارت لیزر موهای زائد آشنا می کنیم.

مدرک فنی و حرفه ای از کدام سازمان صادر می شود؟

این مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور صادر می شود. سازمان فنی و حرفه ای یکی از سازمان های وابسته به وزارت کار و وزارت رفاه و امور اجتماعی است که در سال ۱۳۵۹با هدف تربیت نیروی کار در رشته های مختلف فنی، هنری، و علمی پایه گذاری شد. هدف از تاسیس این سازمان این بود تا فرصتی را برای افراد جویای کار و افرادی که به دنبال ارتقای مهارت های خود هستند قرار دهد. آرایشگری یکی از حرفه هایی است که علاقمندان می توانند در آموزشگاه های تحت نظارت این سازمان آموزش ببینند و در نهایت گواهینامه مهارت مربوط به آن را دریافت کنند. همچنین، سازمان آموزش فنی و حرفه ای عضو سازمان جهانی کار است. بنابراین، مدارک ارائه شده توسط این سازمان در ۱۸۶ کشور عضو سازمان جهانی کار قابل ارائه و معتبر خواهد بود.

کسب درآمد از سایت Smule اسمول

آموزش لیزر

مراحل دریافت مدرک فنی و حرفه ای لیزر موهای زائد

به طور کلی مراحل اخذ مدرک فنی و حرفه ای در تمام رشته های آرایشگری یکسان است. ابتدا باید رشته مورد نظر و مورد علاقه خود را مشخص کنید، در دوره آموزشی آن شرکت کرده و سپس برای دریافت مدرک اقدام کنید. رشته لیزر موهای زائد نیز از این قضیه مستثنی نیست و باید تمام این مراحل را برای موفقیت در این رشته طی کنید. در ادامه شما را با تمام جزئیات لازم برای این کار آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

۱. یک آموزشگاه آرایشگری معتبر انتخاب کنید

انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای اولین و مهم ترین قدم برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای رشته لیزر است. یک آموزشگاه معتبر از سازمان فنی و حرفه ای مجوز فعالیت دارد، تمام سرفصل های آموزشی آن ها بر اساس استاندارهای تعیین شده از سوی سازمان است، و همچنین از تمام ابزار و تجهیزات کامل و به‌روز برخوردار است. یک موسسه آرایشگری معتبر تمام دوره های آموزشی مهم مانند آموزش کاشت ناخن، آموزش پاکسازی پوست، کوتاهی مو و … را برگزار می کند و هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

۲. در دوره آموزشی لیزر شرکت کنید

لیزر موهای زائد کار بسیار حساسی است. زیرا به طور مستقیم با پوست افراد سر و کار دارد. بنابراین اگر به خوبی آموزش نبینید و در کار خود مهارت لازم را کسب نکنید، ممکن است باعث آسیب های جبران ناپذیر به پوست مشتریان خود شوید. از این رو، شرکت در دوره آموزش لیزر موهای زائد در یک آموزشگاه حرفه ای بسیار ضروری است. شما در این دوره با ساختمان پوست و مو آشنا می شوید، در شناخت انواع پوست و مو مهارت پیدا می کنید، درباره نحوه عملکرد لیزر می آموزید و نحوه کار با آن را به طور کامل آموزش می بینید.

مجله بامیک سایت تخصصی معرفی انواع کتاب و رمان

۳. در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید

پس از اتمام دوره آموزشی خود، لازم است که در آزمون های هماهنگ سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید. این آزمون ها مهارت شما را در دو بخش تئوری و عملی می سنجند. پس از شرکت در آزمون و کسب نمره لازم در هر دو آزمون می توانید مدرک خود را به صورت آنلاین دریافت کنید. صدور مدرک معمولا ۳ تا ۶ ماه پس از آزمون طول می کشد. از دیگر شروط لازم برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای این است که متقاضی بالای ۱۶ سال سن داشته باشد و همچنین دارای مدرک دیپلم دبیرستان باشد.  

آموزش لیزر موهای زائد

آموزشگاه رز سرخ، بهترین انتخاب برای آموزش لیزر

با اخذ گواهینامه مهارت لیزر موهای زائد می توانید به درآمدهای بالا برسید. زیرا این روش رفع موهای زائد در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و بسیاری از خانم ها و حتی آقایان برای خلاص شدن از شر موهای زائد خود از این روش استفاده می کنند. اما برای اینکه بتوانید به مهارت لازم برسید، باید به خوبی آموزش ببینید. آموزش حرفه ای تنها در یک آموزشگاه حرفه ای و معتبر میسر می شود. بنابراین باید در انتخاب آموزشگاه دقت بسیار زیادی به خرج دهید.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ یک انتخاب عالی برای آموزش و کسب مهارت در رشته لیزر موهای زائد و سایر رشته های آرایشگری است. این موسسه بسیاری از رشته های آرایشگری پرطرفدار و مهم را آموزش می دهد و تمام سرفصل های استاندارد را در دستور کار خود قرار می دهد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد رز سرخ شامل موارد زیر است:

  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای و معتبر
  • ارائه آموزش ها بر اساس سرفصل های تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای
  • همکاری با اساتید کارآزموده و حرفه ای
  • برگزاری دوره های آموزشی به صورت تئوری و عملی
  • استفاده از ابزار و تجهیزات با کیفیت و به روز
  • ارائه آموزش ها با جدیدترین و بهترین متدهای آموزشی
  • پشتیبانی بلند مدت از هنرجویان جهت مشاوره و رفع اشکال
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل برای رفاه حال خانم های کارمند و ساکن شهرستان
آموزش ارز دیجیتال - بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال - سیگنال ارز دیجیتال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا