اخبار بازیگراناخبار دیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

همه چیز درباره زندگی شخصی سپیده خداوردی و ماجرای طلاقش + عکس های دیدنی

در این بخش بیوگرافی سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سپیده خداوردی که بیشتر او را با سریال آوای باران به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی سپیده خداوردی از بازیگران زن معروف و محبوب و ماجرای ازدواج و طلاقش و همچنین صفحه اینستاگرامی وی و تصاویری جذاب از او و پسرش. برای مطالعه بیوگرافی سپیده خداوردی با ما همراه باشید.

سپیده خداوردی چند سال دارد ؟

سپیده خداوردی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ ‏است و ۴۰ سال سن دارد.

همسر سپیده خداوردی چه کسی است ؟

همسر سپیده خداوردی امین نظری است که گویا از هم طلاق گرفته اند.

سپیده خداوردی فرزند دارد ؟

بله سپیده خداوردی صاحب پسری به نام سانیار است.

قد سپیده خداوردی چند سانتی متر است ؟

قد سپیده خداوردی 174 سانتیمتر است.

خلاصه بیوگرافی سپیده خداوردی

نام اصلیسپیده خداوردی
متولد6 اردیبهشت 1360 در اراک
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
پیشهبازیگر
مدرک تحصیلیکارشناسی مهندسی معدن
سالهای فعالیت1382 تاکنون
قد174 سانتیمتر
همسرامین نظری
فرزندانسانیار

بیوگرافی سپیده خداوردی

بیوگرافی سپیده خداوردی

در بیوگرافی سپیده خداوردی آمده است : وی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون متولد 6 اردیبهشت ماه 1360 در اراک بوده و تحصیلکرده هنرستان موسیقی میباشد

از کلاس پنجم به عرصه موسیقی وارد شدم بعد هم در دانشگاه در رشته هنرهای دراماتیک درس خواندم و بعد هر دو را به همراه هم پیش بردم.

کودکی سپیده خداوردی و پدرش

بیوگرافی خانواده سپیده خداوردی

در بیوگرافی سپیده خداوردی درباره ی خانواده اش میخوانیم :پدرش مدیر یک شرکت هواپیمایی و مادرش خانه دار است وی یک برادر به اسم علی خداوردی دارد که 3 سال از خودش کوچکتر است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است .

چرا متین ستوده به لر بودنش افتخار میکند؟

سپیده خداوردی و پدر و مادر و برادرش

وضعیت تاهل و ازدواج

از نکات پرجستجو بیوگرافی سپیده خداوردی وضعیت تاهل و ازدواج اوست . سپیده خداوردی متاهل است و در خرداد 1391 با امین نظری ازدواج کرده است.

سپیده خداوردی و همسرش

نحوه آشنایی با همسر

این دو در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شدند ، خانوم خداوردی می گوید :

وقتی با همسرم در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شدم ، حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای این که نظرات و احساسات مان را به یکدیگر نزدیک تر کنیم ، احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم ، به همین خار وقتی موضوع ازدواج به میان آمد حس کردم او می تواند شریک خوبی برای من باشد ، به همین خاطر زندگی مشترکمان را با هم آغاز کردیم

بیوگرافی امین نظری

امین نظری همسر سپیده خداوردی دانش آموخته رشته فیلمسازی در فرانسه است و هشت سال در این کشور زندگی کرده است، او در زمینه موسیقی نیز فعالیت میکند و از نوازندگان گیتار الکتریک می باشد ، او این رشته را نیز تدرس میکند.

جدایی سپیده خداوردی از همسرش

از نکات خواندنی بیوگرافی سپیده خداوردی ماجرای طلاق او از همسرش است. ظاهرا سپیده خداوردی از همسرش طلاق گرفته و جدا شده چون در پیج اینستاگرامش تصاویر همسرش را حذف کرده ولی این موضوع به صورت رسمی توسط هیچکدام تایید نشده است.

فرزند سپیده خداوردی

ثمره ی این زندگی پسری به نام سانیار است.

بارداری سپیده خداوردی

این بازیگر با اشاره به دوران بارداریش بیان می دارد:پیش از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش میکردم اما با شروع بارداری، شرایط جسمانی ام امکان ورزش کردن را به من نمیداد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت و باعث می شد نتوانم ورزش کنم

«اسکار» با اجرای مهران مدیری از 18 دی ماه مهمان خانه ها می شود

سپیده خداوردی که در مدرسه موسیقی درس خوانده و نوازنده ارکستر ملی است در جایی از گفتگویش به این اشاره میکند که حتی در ماههای آخر بارداری هم به تدریس موسیقی می پرداخته. وی می گوید:با وجود اینکه در ماه نهم بارداری به سر می برم اما کارهای مربوط به تدریس موسیقی ام را انجام می دهم و از آن غافل نشدم.

این بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید:من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد.

و حالا چند ماه است که فرزند وی به دنیا آمده و خودش در کنار همسرش مشغول بچه داری هستند.

سپیده خداوردی و پسرش

علایق و حقایقی درباره سپیده خداوردی

در ادامه بیوگرافی سپیده خداوردی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او. با ما همراه باشید.

نظم در زندگی

نمی دانم این روحیه را از کار در موسیقی به دست آوردم ، یا در من ذاتی است.

اما در زندگی من ، نظم همیشه حرف اول را می زند ، به همین خاطر از دوران کودکی همیشه صبح زود از خواب بیدار می شدم و ورزش می کردم و سپس به سایر کارهایم می پرداختم؛ در قول و قرارهایم هم ، همیشه دقیق هستم و سر ساعت حاضر می شوم.

آینده پسرم

دوست دارم پسرم وقتی بزرگ می شود نسبت به موسیقی بی علاقه نباشد ، در این حوزه کار کند ، هرچند که دوست دارم فعالیتش در این عرصه بیشتر از حرفه ای بودن ، دلی باشد.

عکس های ازدواج متین ستوده و علی زندی

ورزش

دست روی دلم نگذارید که خون است ، ورزش کمترین زمانش برای من پیاده روی و هر روز یا سه روز در هفته استخر رفتن بود

از زمانی که کوچولومون به دنیا آمده من به دلایل مختلف نتوانستم ورزش بکنم.

ورزش کردن سپیده خداوردی

از حیوانات می ترسم

کلا از حیوانات می ترسم و حیوانات را دوست ندارم ولی بنظرم خیلی آرامم مثل گاو و اگر هم کسی اذیتم کند و پا روی دمم بگذارد خیلی جنگی مثل خروس می شوم

مهربان هستم

من کلا آدم مهربانی هستم و همه را دوست دارم و نگاهم نسبت به همه چیز مثبت است و بسیار به نظم اهمیت می دهم، این نظم را هم از پدرم به ارث بردم

تدریس موسیقی

خانم بازیگر در کنار فعالیت بازیگری ، مادری و نوازندگی ؛ مدرس ساز پیانو ، تنبک ، تار ، تئوری موسیقی ف سلفژ ، وزن خوانی و … می باشد

تدریس موسیقی سپیده خداوردی

انتشار کتاب شعر سپیده خداوردی

کتاب مجموعه اشعار سپیده خداوردی به نام قاصدک سپید توسط انتشارات «نگاه» منتشر و در ۱۸ مهر ۱۳۹۷ در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت رونمایی شد. قاصدک سپید شامل ۸۹ شعر در قالب وزن آزاد، حاصل تجربیات و احساسات زندگی سپیده خداوردی از نوجوانی تا امروز است که در اختیار علاقه‌مندان شعر قرار گرفت. سپیده خداوردی در مجموعه اشعارش همذات‌پنداری با یک قاصدک سپید داشته‌است.

ایشان تجربه انتشار چند آلبوم موسیقی با شعر ، دکلمه و آهنگسازی خود نیز دارد

زود رنج هستم

آدم کینه ای نیستم و خیلی زود هم یادم می رود و هیچ وقت هم در صدد جبران بر نمی آیم ، در زندگی شخصی هم همینطور هستم و اصولا خیلی کوتاه می آیم

سیر تا پیاز زندگی حسن معجونی و 25 سال فعالیت او در عرصه هنر

با این حال بسیار زود رنج هستم که شاید این ویژگی برگرفته از حرفه ام باشد

عمل زیبایی

به عمل جراحي خيلي اعتقاد ندارم و بيشتر به داشته‌هاي طبيعي يک انسان معتقدم.

سپیده خداوردی درخصوص اينکه بازيگران معمولا بعد از سريال دومي‌شان چهره‌اشان به طور کلي تغيير مي‌کنند، تصريح کرد: در جايگاهي نيستم که در اين باره قضاوت کنم، چون که در دل کسي نيستم ولي فکر مي‌کنم صورت طبيعي زيبايي خود را دارد؛ مگر اينکه شرايط خاصي باشد که زندگي براي افراد سخت شده باشد که افراد به طرف جراحي‌هاي زيبايي بروند.

معتقدم اگر بازيگر قدر جايگاهش را بداند و احساس رضايت کند و براي کار و حرفه‌اش زحمت کشيده باشد، احساس ضعف و نياز نمي‌کند. مگر حتما بايد چهره عروسکي باشد؟

فعالیت سپیده خداوردی در موسیقی

موسیقی از 8 سالگی

موسیقی را اولین بار از سال 1368 وقتی 8 ساله بود شروع بیادگیری موسیقی کرد تا اینکه از سال 1374 وقتی 14 ساله بود نواختن تار و کنترباس را ادامه داد

خیلی زود در 15 سالگی با ارکستر فرهنگسرای بهمن بروی صحنه رفت سپس در ارکستر صدا و سیما نواخت و از سال 1378 به ارسکتر ملی پیوست

همکاری سپیده خداوردی با استاد شجریان

ساز اصلی وی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند

ساز شهبانگ که ساز ابداعی استاد شجریان و نماینده ساز کنترباس با برخی تغییرات است را می‌نوازم. نمی‌توانم نبودن استاد شجریان را تصور کنم، چراکه پنج سال با ایشان مدام در تور بودیم. استاد شجریان نگاه به زندگی، ادبیات، گوش دادن به موسیقی و بسیاری دیگر از درس‌های بزرگ را به من آموخت تا دنیایی بزرگ، زیبا، دوست داشتنی و سرشار از همدلی را بشناسم.

همکاری سپیده خداوردی با استاد شجریان

سوابق موسیقی سیپده

  • فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی تهران
  • ساز تخصصی او تار و کنترباس است اما دف، پیانو و تنبک هم می‌نوازد.
  • نوازندگی در ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی و لوریس چکناواریان
  • برنده جایزه مین اون فستیوال جاده ابریشم ژاپن، به سرپرستی مجید اخشابی گروه مهرآوا
  • نوازنده گروه شهناز به همراهی محمدرضا شجریان در تورهای کنسرت گوناگون در دبی، اروپا، آمریکا و…
  • مدرس سازهای موسیقی و تئوری موسیقی مانند پیانو، تار، تنبک، سلفژ و وزن خوانی در آموزشگاه‌های موسیقی
  • عضویت در ارکستر البرز به رهبری لوریس چکناواریان و مجید انتظامی
  • عضویت در ارکستر ملل به خوانندگی سالار عقیلی
  • عضویت در گروه‌های موسیقی بانوان (چکاوک آزاد و تزرو)
  • همکاری با ارکستر رودکی و گروه باربد به خوانندگی عبدالحسین مختاباد.
  • انتشار مجموعه شعرخوانی «سپیدار»، با شعر هوشنگ ابتهاج و آهنگسازی مجید درخشانی ۱۳۹۷
کد تخفیف فیلیمو و 4 مزیت دیگر بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

سوابق موسیقی سیپده

دنیای بازیگری سپیده خداوردی

از تئاتر تا بازیگری

کنار نوازندگی از سال 1379 وقتی 19 ساله بود وارد تئاتر دانشجویی شروع شد و همان سال برای بازی در سریال شب های سبز ارومیه جلوی دوربین رفت

با فیلم کوتاه هستی ادامه داد تا اینکه بصورت حرفه ای سال 1382 در 22 سالگی با فیلم بچه های خیابان همایون اسعدیان در شبکه ملی روی آنتن رفت

وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند:“ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

سپیده خداوردی در قهوه اسپرسو

او با بازی خوبش در سریال گلرخ طرفداران زیادی پیدا کرد. داستان دختری به نام گلرخ است که دوست دارد با مرتضی ازدواج کند ولی پدر و مادر او به ازدواج رضایت نمی دهند، گلرخ با پافشاری بسیار بالاخره آن دو را راضی می کند. مرتضی به پیشنهاد گلرخ ادامه تحصیل میدهد.

سپیده خداوردی در سریال از یاد رفته

شهرت

او در ابتدا در عرصه هنری در فعالیت موسیقی به موفقیت رسید ولی شهرت او به دلیل بازیگری بود و اوج شهرتش در سریال آوای باران در سال 92 در نقش مرضیه بود.

سپیده خداوردی در آوای باران

داستان این فیلم درباره مردی به نام طاهاست که همسرش را از دست داده و یک دختر به نام باران دارد. طاها از مرضیه(سپیده خداوردی) خواستگاری میکند ولی در جریان داستان طاها راهی زندان میشود و پس از بیست سال دوباره باز میگردد و عشقش به مرضیه وارد جریان تازه ای میشود.

وی در سال 1399 در سریال خانه امن نقش (نرگس) را بازی کرده است. وی همچنین در سریال بیگانه ای با من است نیز نقش (شراره همسر سابق جاوید) را بازی کرده است.

معرفی سریال ترکی پربیننده دختر پشت پنجره

سپیده خداوردی در خانه امن

بازی نکردن در ژانر کمدی

خداوردی گفت: در این سال‌های فعالیت کاری ام شاید شخصیت طنز موقعیت را بازی کرده ام مثل «غافل» و «سهمی برای دوست»، اما در شخصیت طنز بازی نداشته ام. پیشنهاد اجرا و کار کودک به من شد، اما دوست نداشتم به این ژانر وارد شوم چون در آن کارها شاخصه ای را نمی‌دیدم که مرا جذب کند، چراکه من ژانر خاص خودم را دارم.

بازی متفاوت در کلبه ی عمو پورنگ

وی درباره ایفای نقش در «کلبه عموپورنگ»، اضافه کرد: “سانیار” کارهای دراماتیکم را می‌دید، اما دوست نداشت و من دوست داشتم ثمره نبودن‌هایم را ببیند؛ وقتی این کار به من پیشنهاد شد، دوست داشتم در شخصیتی که به من داده می‌شود همه خود سانسوری‌ها را کنار بگذارم و همه آن کودک درونی باشم که خودم دوست دارم، وقتی دیدم شخصیتم در کلبه عموپورنگ به همین صورت خواهد بود آن را پذیرفتم و حالا شخصیتم و همه حرکت‌ها و نقل قول‌هایش را دوست دارم.

این بازیگر افزود: اولین چیزی که در “کلبه عموپورنگ” برایم مهم است این است که پسرم آن را با همه بازپخش‌هایش می بیند و از فضای مجازی دور شده و تلویزیون را دوست دارد، از طرفی خودم می‌توانم تمام ابعاد پنهان وجودم را در فضایی جدید ابراز کنم.

خداوردی تصریح کرد: خودم را آماده کرده بودم برای اینکه هرگونه واکنشی را از سمت مردم ببینم چون آن‌ها همیشه مرا در یک ژانر خاص دیده بودند و حالا در شرایطی جدید مرا می‌دیدند. منتظر قضاوت‌ها و قیاس‌ها بودم ولی بعد از اولین سکانس کلبه عموپورنگ همه انعکاس‌هایی که به سمت من می‌آمد واکنش‌هایی با انرژی مثبت بود و باعث شد از خوشحالی نفس در سینه من حبس شود.

عکس های لو رفته لاله اسکندری در خارج از کشور با پوششی متفاوت

سپیده خداوردی در کلبه عمو پورنگ

فیلم‌شناسی

سپیده خداوردی در سینما

  • پیمان (مجید فهیم‌خواه) – ۱۳۹۰
  • یکی از میان همه (ابراهیم شیبانی) – ۱۳۸۷
  • ایستگاه بهشت (نادر مقدس) – ۱۳۸۵

سپیده خداوردی در تلویزیون

مجموعه‌های تلویزیونی

سالنام مجموعهکارگردانپخش
۱۴۰۰
کلبه عمو پورنگ
احمد درویشعلی‌پور
شبکه ۲
صبح آخرین روز
حسین تبریزی
شبکه ۲
۱۳۹٩
بیگانه ای با من است
احمد امینی
شبکه ۲
خانه امن
احمد معظمی
شبکه ۱
شاهرگ
سید جلال دهقانی اشکذری
شبکه ۲
۱۳۹۸
ترور خاموش
احمد معظمی
شبکه ۱
بوی باران
محمود معظمی
شبکه ۱
۱۳۹۶
محکومین
حسین قناعت
شبکه ۱
۱۳۹۵
در قصه‌ها زندگی می‌کنند
داوود بیدل
شبکه ۲
۱۳۹۴
شب‌های سبز
منصور باغبانی
۱۳۹۲
آوای باران
حسین سهیلی‌زاده
شبکه ۳
عصر پاییزی
اصغر نعیمی
شبکه ۱
پروانه
جلیل سامان
شبکه ۳
۱۳۹۱
به خاطر مونا
مرتضی کوشایی
شبکه ۳
سهمی برای دوست
مسعود اطیابی
شبکه ۲
۱۳۹۰
از یاد رفته
فریدون حسن‌پور
شبکه ۱
۱۳۸۸
گیلعاد
حسین سهیلی‌زاده
شبکه ۲
[۱۴]

۱۳۸۲
بچه‌های خیابان
همایون اسعدیان
شبکه پنج

تله فیلم

  • راز فانوس (محمد حسن‌زاده) – ۱۳۹۱
  • بومرنگ (اسماعیل فلاح‌پور) – ۱۳۹۰
  • جایی بالاتر از ابرها (موسی پایین‌محله) – ۱۳۸۹
  • غافل (منوچهر هادی) – ۱۳۸۸
  • یک‌گوشه پاک و پر نور (علی موذنی) – ۱۳۸۷
  • کابوس (رضا بهشتی) – ۱۳۸۷
  • قهوه اسپرسو (رضا بهشتی) – ۱۳۸۵
  • مستند حوض ایرانی (پریسا عشقی) – ۱۳۸۳
  • فیلم کوتاه هستی
  • فیلم کوتاه روزی روزگاری

تئاترهای سپیده خداوردی

  • تئاتر آنتیگونه
  • پاریس شهر خوبی برای فراموشی نیست
  • هیچ‌کس مثل تو مال این‌جا نیست
  • با جانی دپ در فتوشاپ

صفحه اینستاگرام سپیده خداوردی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی سپیده خداوردی . برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی سپیده خداوردی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او قریب به 680هزار فالوور و بیش از 1501 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سپیده خداوردی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سپیده خداوردی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سپیده خداوردی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

سن رویا نونهالی چقدر است؟

صفحه اینستاگرام سپیده خداوردی

آلبوم تصاویر سپیده خداوردی

در این مطلب از بازیگرآنلاین مروری کردیم بر بیوگرافی سپیده خداوردی. در ادامه تصاویری جذاب از او را میبینیم. با ما همراه باشید.

تیپ سپیده خداوردی خارج از کشور کودکی سپیده خداوردی و پدرش جشن تولد پسر سپیده خداوردی به هماه خانواده اش سپیده خداوردی در گروه موسیقی عکس آتلیه ای سپیده خداوردی تولد خاص پسر سپیده خداوردی عکس آتلیه ای سپیده خداوردی سپیده خداوردی و پسرش در کنسرت سینا درخشنده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا