اخبار دیگران

وارد کننده رسمی موبایل در ایران

اولین شرکتی در زمینه واردات گوشی تلفن همراه به ایران اقدام کرد شرکت نوکیا بود، که بعد از اقدام شرکت نوکیا شرکت هایی از قبیل زیمنس، اریکسون و آلکاتل، به ارسال گوشی های  خود به ایران اقدام کردند. نخستین  تماس تلفنی با موبایل های تازه تولید شده در سال ۱۹۷۳ میلادی مصادف با ۱۴ فروردین ۱۳۵۲ شمسی توسط یکی از مدیران شرکت موتورولا به نام مارتین کوپر از خیابانی در نیویورک به رئیس شرکت رقیب صورت گرفت. شرکت موتورولا برای نخستین بار به تولید گوشی دایناتک اقدام کرد، که لقب این گوشی همراه، تلفن جاری بود. از مشخصات گوشی دایناتک می‌توان به ارتفاع ۲۰ سانتیمتری که دارای ۳۰ مدار الکترونیکی بود، اشاره کرد. همچنین قدرت و دوام باتری در این گوشی به شدت پایین بوده و با ۹ ساعت عملیات شارژ شدن تنها نیم ساعت قابلیت استفاده کردن داشت. گسترش شبکه موبایل بعد از اولین تماس تلفنی با گذشت ۹ سال صورت گرفت. گوشی دایناتک  در سال ۱۹۸۳ میلادی وارد بازار آمریکا شد. همچنین ورود  تلفن همراه در سال ۱۹۸۹ به سریال های تلویزیونی سبب معرفی و شناخته شدن هر چه بیشتر دایناتک  به نسل جوان شد. اولین گوشی تلفن همراه به نام نوکیا ۱۰۱۱ در سال ۱۹۹۱ روانه بازار شد، که این  گوشی، این قابلیت را داشت که ۹۹  شماره را ذخیره کند.

ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد خرید عمده گوشی از وارد کننده گوشی موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی، نوکیا – به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

ورود موبایل در ایران

تلفن همراه با بیست سال تاخیر در ۱۳۷۲ به ایران وارد شد و تنها قابلیت این  گوشی تا سال  ۱۹۹۱ میلادی مصادف با ۱۳۷۳ شمسی مکالمه صوتی بود. پس از گذشت یک سال،  نخستین پیامک ارسال شد. لازم  به ذکر است،  اولین پیامک در ایران در سال ۱۳۸۱ ارسال شد‌. در ابتدا ثبت نام برای استفاده از سرویس پیامک کوتاه الزامی بود و و افراد برای ارسال پیامک باید به دفتر های مخابرات مراجعه می‌کردند. گوشی های اولیه از نظر ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر داشتند آنها در ابعاد بزرگ و وزن سنگین در بازار عرضه شدند. با این شرایط و به علت کمیاب بودن در ابتدا تولیدات، تلفن های همراه قیمت بالایی داشتند. در سال ۱۹۹۳ نخستین گوشی هوشمند به نام سیمون از نمایندگی lBM در بازار عرضه شد. در سال ۱۹۹۴ تتریس عنوان اولین بازی موبایل، وارد گوشی های تلفن همراه شد. تولید کنندگان این گوشی هوشمند در سال ۱۹۹۶ تصمیم گرفتند، برد رادیو نیز در داخل گوشی قرار دهند، بنابراین قابلیت استفاده از رادیو هم به تلفن همراه اضافه شد و امکانات گوشی تلفن همراه روز به روز گسترش یافت.

ساخت پکیج تصفیه فاضلاب

قابلیت هایی که به تدریج به تلفن همراه اضافه شد

فیلیپ کان به این نتیجه رسید که  امکاناتی باید برای عکسبرداری و به اشتراک گذاشتن عکس به گوشی اضافه شود. البته شرکت اپل و الیمپوس در پی عملی شدن این ایده  بودند، اما اولین  گوشی که به دوربین مجهز شد در سال ۱۹۷۷ در ۱۱ ژانویه توسط شرکت شارپ ژاپن و آقای کان به تولید رسید. در سال ۱۹۹۷ شرکت استارفیش توسط فیلیپ کان در زمینه نرم افزار های گوشی موبایل  بنیان نهاده شد. با استفاده از یک گوشی موبایل نخستین خرید عمده گوشی از وارد کننده – شرکت وارد کننده گوشی موبایل از دستگاه خودپرداز انجام شد. در سال ۱۹۹۸ گوشی نوکیا ۵۱۱۰ به این قابلیت مجهز شد که بتوان سه ساعت متوالی به وسیله آن صحبت کرد. بعد از یکسال گوشی هوشمند l۹۱۱۰ که مجهز به مرور گر بود، به علاقمندان معرفی شد. گوشی ۳۳۱۰ نوکیا در سال ۲۰۰۲ عنوان پرفروش‌ترین گوشی را به خود اختصاص داد، که تا امروز ۲۶ میلیون از این گوشی در کل دنیا عرضه شده است. در سال ۲۰۰۲ خرید عمده گوشی از وارد کننده – شرکت وارد کننده گوشی موبایل با تولید انبوه که به دوربین مجهز شده بود به نام نوکیا ۷۶۵۰ روانه بازار شد و در  همین سال به این گوشی ها  قابلیت پخش موسیقی و موزیک اضافه شد.

از مزایا و اثرات مثبتی که با وارد شدن  گوشی به ایران ایجاد شد می‌توان به  موارد زیر اشاره کرد:

  1. سهولت در ارتباط برقرار کردن با افراد
  2. ارائه اطلاعات درست و بروز شده
  3. یک همراه و کمکی خوب در موقعیت های اضطراری
  4. ایجاد سرگرمی
  5. ایجاد کسب و کار و درآمد
  6. قابلیت استفاده از خدماتی مانند عکاسی و پخش موسیقی
ترفند های جذاب ویندوز برای کاربران ایرانی

اشاره ای به بازار گوشی در ایران

اگرچه استفاده از تلفن و سیم کارت در ایران با تاخیر زیادی صورت گرفت و همچنین استفاده از گوشی تلفن همراه در ایران محدودیت های زیادی داشت، اما امروزه به طور همزمان با رشد میلیونی برندهای گوشی، تلفن های هوشمند با بهترین و بالاترین امکانات وارد ایران می‌شود، به طوری که انواع برند و مدل   گوشی ها در بازارهای ایران وجود دارد و خرید و فروش میشود.

چندین وارد کننده گوشی به ایران وجود دارد

تعداد شرکت های وارد کننده گوشی مقدار زیادی را به خود اختصاص داده، اما شما باید در نظر داشته باشید  که شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه خدمات مناسب و کارآمد دارای پشتیبانی قوی نیز باشد، که شما با خیالی آسوده و بدون به وجود آمدن هیچ مشکل و نگرانی از محصول مورد نظر خود بهره ببرید. از جمله این از شرکت های وارد کننده گوشی که خدمات خوبی را به شما عزیزان ارائه می کند، شرکت همراه تجارت یکتا است، که شما می توانید بهترین محصولات را با بهترین  خدمات از این  شرکت خریداری نمایید.

با توجه به مطالب فوق دریافتیم شرکت اپل خرید عمده گوشی از وارد کننده – شرکت وارد کننده گوشی موبایل، اولین شرکتی بود که تلفن های همراه خود را به ایران وارد کرد. گوشی های تلفن همراه با گذشت زمان پیشرفته تر شدند و همزمان با رشد میلیونی برند های گوشی، تلفن های هوشمند متنوعی بدون محدویت و داشتن بهترین امکانات وارد ایران شده و در بازار ایران خرید و فروش میشوند.

آیا هیرفیلر روی ریزش مو تاثیر دارد؟

با توجه به توضیحات فوق، شرکت همراه تجارت یکتا با ارائه بهترین خدمات و بهترین پشتیبانی، بهترین انتخاب برای شما عزیز است.

با تشکر و قدر دانی از همراهی شما

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا