اخبار دیگران

بخاری سوله ای | بخاری کارگاهی سوله نیکاسان

بخاری سوله ای | بخاری کارگاهی سوله نیکاسان

برای گرم کردن سوله ها نمی توان از بخاری و وسایل گرمایشی منزل استفاده کرد، زیرا تاثیری بر روی هوای این محیط بزرگ ندارد. به همین علت برای گرمایش سوله ها از بخاری های مخصوص استفاده می شود که بخاری سوله ای نام دارد. سایت نیکاسان دارای تنوع بالایی از بخاری های کارگاهی است و می توان در سایت نیکاسان به راحتی بخاری مورد نظر با امکانات مد نظر را خرید.

روش ها و راه‌ های بسیاری برای گرم کردن سوله ها وجود دارد. انواع بخاری سوله  برای گرمایش سوله ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می توانید با کمک سایت نیکاسان و کارشناسان فنی ما بخاری مناسب برای سوله ی خود را انتخاب کنید. برای انتخاب بخاری سوله ای باید شرایط سوله خود و نیازهای گرمایشی فرآیند صنعتی مورد نظرتان، را مد نظر داشته باشید.

برای گرم کردن سوله‌ ها وساختمان‌ های صنعتی سه روش اصلی وجود دارد. این روش ها شامل استفاده از بخاری سوله با حرارت مستقیم، بخاری برقی و سیستم گرمایش تابشی و بخاری سوله با حرارت غیرمستقیم است. منبع سوخت بخاری های حرارت مستقیم و بخاری‌های حرارت غیر مستقیم مخصوص سوله می تواند گاز یا نفت باشد. با توجه به اینکه هر یک از این بخاری های سوله ای نقاط مثبت و منفی خود را دارند، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید با کارشناسان فنی سایت نیکاسان تماس گرفته و از آنها راهنمایی بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند  تا با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

راهنمای جامع خرید دستگاه استخراج بیت کوین (0 تا 100) رایگان مبتدی و حرفه ای

انواع بخاری سوله ای

همانطور که گفتیم، برای گرم کردن سوله از 3 محصول می توان استفاده کرد که در ادامه به شرح هر یک از آنها می پردازیم.

بخاری سوله با حرارت مستقیم

بخاری سوله با حرارت مستقیم برای گرم کردن ساختمان های بزرگی مانند سوله ها و انباری های بزرگ با سقف بلند کارخانه ها بسیار مناسب است. اما حواستان باشد در صورت استفاده از این نوع بخاری ها در سوله های خود، قطعا نیاز به سیستم تهویه هوای مناسب دارید تا هوا را رد و بدل کند. از مزایای بخاری‌ سوله ای حرارت مستقیم این است که هزینه به کارگیری پایینی دارند. این بخاری ها در مدل ها و طرح های مختلف وجود دارند، شما می توانید از طریق سایت نیکاسان بخاری سوله ای مد نظر برند خود را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید کرده و درب سوله تحویل بگیرید.

بخاری سوله با حرارت غیر مستقیم

بخاری حرارت غیر مستقیم نیز برای گرم کردن فضاهای بزرگ دستگاه های سرمایشی مناسبی هستند. اما یک مسئله ای وجود دارد و آن هم این است که این بخاری ها رطوبت هوای محیط را بالا نمی برند؛ به همین دلیل در صورت استفاده از این نوع بخاری ها نیاز کمتری به سیستم تهویه هوا خواهید داشت. این بخاری ها به صورت یونیت هیتر موجود هستند. بخاری های حرارت غیر مستقیم برای گرم کردن سوله ها و انباری های کوچک تر کاربرد بیشتر و بهتری دارند.

بهتر است برای گرم کردن سوله هایی با مساحت بزرگ از این بخاری ها استفاده نکنید، زیرا قدرت و کاربرد گرمایشی بخاری ها بیشتر برای فضاهای کوچک تر مناسب است. بخاری سوله ای با حرارت غیر مستقیم نیز هزینه نصب تقریبا بالایی دارد.

دستورالعمل تعمیر مبل

بخاری های برقی سوله نیکاسان

بخاری های برقی تنوع زیادی در اندازه و طرح دارند. از بخاری های برقی اغلب در سوله ها و انباری های کوچک تر استفاده می شود. از این بخاری ها حتی می توان برای مکان های پر رفت و آمدی مانند ایستگاه های حمل و نقل اغلب نیز استفاده کرد. هزینه نصب بخاری های برقی بسیار کمتر از بخاری های نوع دیگر است. این بخاری ها برای گرم کردن سوله ها و انباری‌های کوچک بسیار مناسب و کاربردی هستند. شما می توانید انواع بخاری برقی از برندهای مختلف و در ظرفیت های متفاوت را از سایت نیکاسان به راحتی تهیه کنید.

هیتر گرمایش سوله

به منظور توزیع بهتر گرما در تمام محیط سوله می توانید از فن استفاده کنید. بخاری های فن دار به علت داشتن فن دمنده، گرمای تولید شده توسط بخاری را به صورت سریع و مناسب در محیط توزیع می‌کنند. برای جلوگیری از اتلاف گرما نیز لازم است ساختمان سوله خود را به صورت مناسب عایق بندی کنید.

در سایت نیکاسان می توانید به صورت اینترنتی وسایل گرمایشی و سرمایشی برندهای مختلف از جمله بخاری کارگاهی را مشاهده و با هم مقایسه کنید. در صورتی که برای خرید خود نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با کارشناسان فنی نیکاسان تماس خاصل فرمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا