اخبار دیگران

10 اصل برای طراحی کاتالوگ و بروشور جذاب

10 ایده برای بهبود طراحی کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما به اشتراک می گذاریم:

در این مقاله ، ما قصد داریم به شما “10 اصل” خود را ارائه دهیم که کاتالوگ و بروشور را موثرتر می کند.

در یک بازار رقابتی، طراحی کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما باید با قدرت کار کند و قبل از آن باید طراحی لوگو با مفهومی طراحی کرده باشید تا ارتباط معناداری برقرار کند  بنابراین مشتریان بالقوه شما می توانند تحت تاثیر قرار گیرند، تشویق شوند، به آنها اطمینان داده شود و تا جایی که با شما تماس بگیرند، به مغازه شما بیایند یا اقدامات دیگری انجام دهند.

اگر درست نباشد ، فرصت ها از دست می روند و فروش از بین می رود.

1- متن کاتالوگ و بروشور را به قسمت های کوچکتر تقسیم بندی کنید

ما اغلب با افرادی صحبت می کنیم که نگران این هستند که بروشور آنها بیش از حد شلوغ است.

اگر مشتریان احتمالی شما با متن زیادی مواجه شوند، این خطر وجود دارد که آنها فکر کنند که خواندن آن سخت به نظر می رسد و آن را کنار می گذارند. شما باید آن را به قطعات تقسیم کنید. پاراگراف ها را با عنوان ها و تصاویر از هم تفکیک کنید.

برای جذابیت بیشتر کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما:

  • از سربرگ های فرعی استفاده کنید
  • از جعبه های برجسته استفاده کنید
  • از لیست استفاده کنید
  • از لیست های شماره گذاری شده استفاده کنید

این موارد همه توسط یک طراح کاتالوگ و بروشور خوب استفاده می شوند، زیرا باعث می شود چشم راحت تر روی متن و تصاویر حرکت کند.

بهترین روش ها برای لایه برداری پوست | لایه برداری صورت در منزل

2- از زیرنویس برای تصاویر استفاده کنید

اگر از تصاویر برای نشان دادن نکته ای در کاتالوگ و بروشور خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که طراح گرافیک شما زیرنویس ها را توضیح دهد که تصاویر در مورد چیست.

چون آنها اغلب اولین چیزی هستند که در یک صفحه می خوانند و می توانند بر تصمیم آنها (یا عدم) برای مشارکت در بخش بازاریابی شما و خواندن بقیه آن تأثیر بگذارند.

3- کاتالوگ و بروشور خود را با مزایا ارائه دهید

وقتی صحبت از فروش می شود، مزایا برای خریداران مهم است. اطمینان حاصل کنید که طراح کاتالوگ و بروشور شما این را درک کرده و اولویتی را که باید داشته باشند به آنها می دهد. مزیت همان چیزی است که مشتری به دنبال آن است.به این فکر کنید که در نتیجه خرید از شما چه چیزی دریافت خواهند کرد.

4- در کاتالوگ و بروشور خود برای مشتری اطمینان ایجاد کنید

به شبکه های اجتماعی نگاه کنید. به قدرت تجربیات و نظرات کاربران به عنوان یک تأثیرگذار عمده در تصمیم گیری های خرید توجه کنید! چشم انداز شما نیاز به اطمینان دارد و هیچ چیز مانند گواهی های معتبر به آنها اطمینان نمی دهد

5- کاتالوگ و بروشور کسب و کار خود را برای یک نفر طراحی کنید

همیشه، به یاد داشته باشید که کاتالوگ و بروشور تجاری شما فقط توسط یک نفر خوانده نمی شود. مطمئناً برای دسترسی به صدها یا هزاران نفر است.

6- از جلد کاتالوگ و بروشور خود به عنوان تبلیغ و ترغیب کننده استفاده کنید

چگونه در خانه برای آزمون آیلتس بخوانیم؟

اولین کاری که مردم باید انجام دهند این است که در وهله اول تصمیم به مطالعه کاتالوگ و بروشور شما بگیرند.این مهم است. بنابراین، روی جل خود را به عنوان یک تبلیغ در نظر بگیرید. از طراح خود بخواهید یک پیام “تبلیغاتی جذاب” بنویسد که به مردم یک دلیل می دهد تا کاتالوگ و بروشور را مطالعه کنند و درباره آنچه شما ارائه می دهید بیشتر بخوانند.

7- اطمینان حاصل کنید که طراح گرافیک شما مخاطبان شما را می شناسد

طراح گرافیک باید تحقیق زیادی انجام دهد تا متوجه شود چگونه یک کاتالوگ و بروشور ایجاد کند که خواندن آن تا حد ممکن برای جنس مخاطب شما جذاب و کارآمد باشد

8- از جملات کوتاه و جذاب استفاده کنید

حتماً متن را با استفاده از جملات کوتاه و سریع بیان کنید. خواندن را برای مردم آسان کنید. و در حالی که به دنبال راه هایی برای استفاده از جملات کوتاه هستید، به دنبال کلمات کوتاه نیز باشید. از زبان ساده استفاده کنید و از کلمات کوتاهی استفاده کنید که مردم به راحتی و سریع آنها را درک کنند.

9- رنگ و ترکیب بندی مناسب با موضوع

از رنگ و ترکیب بندی مناسب با موضوع کسب و کار خود استفاده کنید و همچنین جذابیت را حفظ کنید به سبکی که برای مشتری جذابیت ایجاد کنید.

10- دعوت به عمل واضح داشته باشید

مردم را مجبور نکنید که متوجه شوند چه کار کنند. آنها نمی خواهند.در دستورالعمل های واضح و خواندنی به آنها بگویید چه کار کنند. اگر می خواهید آنها به وب سایت شما نگاه کنند ، این را بگویید. هر کاری که می خواهید مردم انجام دهند ، مطمئن شوید که واضح و آشکار است.و اگر مشاوره رایگان ارائه می دهید ، مطمئن شوید که راه هایی برای ارزش افزوده پیدا کرده اید تا احتمال اینکه آنها اولویت بالاتری را برای شما قائل شده وشما را ناتخاب می کنند.

بررسی هوشمندانه صرافی بینگ ایکس bingx و خرید با ریال در آن

رسانه هنر برتر مجری طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ و طراحی بسته بندی و طراحی کارکتر و ثبت برند شما است جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید و نمونه کارها را در آدرس وب سایت رسانه هنر برتر می توانید ببینید.

09133055156

09124184600

www.saynadesign.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا