اخبار دیگران

دستگاه کره گیری صنعتی، نیمه صنعتی و فروشگاهی بکردانه

گروه تولیدی بکردانه، تولیدکننده انواع دستگاه کره گیری در اندازه های فروشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی است که با بیش از ده سال سابقه در زمینه تولید انواع دستگاه های کره گیر و روغن گیر، معتبرترین شرکت تولیدکننده این دستگاه ها به حساب می آید. برای خرید بهترین دستگاه کره گیری به وب سایت بکردانه مراجعه کنید یا با شماره های  مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

همانطور که می دانید دستگاه های کره گیر به سه نوع صنعتی، نیمه صنعتی و فروشگاهی تقسیم می شوند. هرکدام از این دستگاه ها ویژگی های خاص خود را دارند و در مواقع خاصی به کار می آیند. با ما در این مطلب همراه باشید تا انواع دستگاه های کره گیر را معرفی و شما را در انتخاب بهترین نوع دستگاه کره گیر راهنمایی کنیم.

انواع دستگاه های کره گیر

تولیدکنندگان دستگاه های کره گیر بنا به ویژگی های هر دستگاه و ظرفیت هرکدام آن ها را در یکی از دسته های زیر قرار می دهند:

  • صنعتی
  • نیمه صنعتی
  • کارگاهی

دستگاه کره گیری صنعتی:

دستگاه هایی با ظرفیت بسیار بالا و مختص تولیدکنندگانی هستند که می خواهند کره های گیاهی را به صورت عمده و در حجم بسیار بالا تولید کنند. این دستگاه ها برای کارخانه ها و کارگاه های تولید کره های گیاهی مناسب است. بدیهی است که اگر شما تولیدکننده ای بزرگ نیستید و قصد تولید انبوه کره گیاهی را ندارید، این دستگاه برای شما مناسب نیست. شما باید بنا به ظرفیت کارگاهی که در اختیار دارید یا هدفتان از تولید کره گیاهی یکی از دو نوع دیگر دستگاه های کره گیر را تهیه کنید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

نکاتی  در مورد خرید انواع سخت‌ افزار و ملزومات لازم برای بهبود کارایی سیستم های کامپیوتری

دستگاه کره گیر نیمه صنعتی:

این دستگاه برای آن دسته از تولیدکنندگان مناسب است که کسب و کاری در زمینه تولید کره گیاهی دارند اما توان تولیدی شان در حد کارخانجات یا تولیدکنندگان بسیار بزرگ نیست. هایپرمارکت ها یا فروشگاه های عرضه محصولات ارگانیک که هم به تولید روزانه این محصول در مقادیر نسبتا بالا نیاز دارند و هم حجم تولیدی دستگاه های تمام صنعتی برایشان زیاد است، باید از دستگاه کره گیر نیمه صنعتی استفاده کنند. این دستگاه ها توان تولید 30 کیلوگرم کره در یک ساعت را دارند که کاملا برای این منظور مناسب و ایده آل است.

دستگاه کره گیر فروشگاهی:

کره گیرهای فروشگاهی یا خانگی همان طور که از نامشان پیداست بیشتر برای مصرف خانگی یا حجم های بسیار پایین کاربرد دارند. این کره گیرها عموما بین 5 تا 20 کیلوگرم کره را تولید می کنند و بیش از این مقدار از توان و ظرفیتشان خارج است. بنابراین اگر به دنبال خرید دستگاهی برای کره گیری در خانه هستید یا کسب و کارتان آن قدر کوچک است که دستگاه های نیمه صنعتی هم برای تان زیاد هستند، کار را با یک دستگاه کره گیر فروشگاهی شروع کنید و در صورت پیشرفت کسب و کارتان، دستگاه را هم ارتقا دهید. اما این را به یاد داشته باشید که تحت هیچ شرایطی کاری بیش از ظرفیت دستگاه از آن نکشید تا دستگاه سالم بماند و برای مدت زمان زیادی برای شما کار کند.

خرید کره گیری صنعتی، نیمه صنعتی و فروشگاهی

شاید شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که می خواهند کسب و کار کره گیری از دانه های روغنی را آغاز کنند اما نمی دانند کدام یک از این دستگاه ها برایشان مناسب تر است. پیشنهاد ما به شما استفاده از مشورت و راهنمایی متخصصانی است که سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند. گروه تولیدی بکردانه بهترین تولیدکننده و عرضه کننده انواع دستگاه های کره گیر درایران است. مشاوران گروه بکردانه به شما کمک می کنند تا درست ترین تصمیم را بگیرید و بهترین دستگاهی را که برای آغاز کسب و کار شما مناسب باشد، سفارش دهید.

معرفی دوره حسابداری در کرج

برای دریافت مشاوره رایگان یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دستگاه های کره گیر صنعتی، نیمه صنعتی و فروشگاهی به وب سایت بکردانه مراجعه کنید یا با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. گروه تولید محتوای بکردانه نیز با تولید روزانه مطالبی بسیار ارزشمند در رابطه با انواع دستگاه های روغن گیری و کره گیری، منبعی قابل استناد را در قالب بلاگ بکردانه برای شما ایجاد کرده اند. شما می توانید با مطالعه مطالب موجود در بلاگ بکردانه به به‌روزترین اطلاعات این حوزه و دانش های مورد نیاز آن دسترسی داشته باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا