اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن

در مورد همسر الهام حمیدی چه میدانید؟

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی در جشن حافظ در تیرماه ۹۸ با همسرش حضور داشت و با اتفاق در این رخداد مهم سینمایی و هنری شرکت کردند.علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی بازیگر ، در کار بیزینس و تجارت است که بعد از مدتی که ازدواج این زوج جوان می گذرد الهام حمیدی بازیگر خوب و بدون حاشیه کشورمان از همسرش رونمایی کرد و عکسی دونفره برای اولین بار بطور واضح از این زوج منتشر شد.

همسر الهام حمیدی با لباس مشکی

همسر الهام حمیدی

پیش از این عکس های لورفته در رستوران و در هنگام خرید از این بازیگر و همسرش در رسانه ها منتشر شده بود ، اما این بار در مراسم نوزدهمین جشن حافظ در تیرماه ۹۸ عکسی از وی و از همسرش علیرضا صادقی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

الهام حمیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد که از چند سال پیش وارد عرصه بازیگری شده فیلم و سریال زیادی را بازی کرده است.

گفته میشود که وی برای اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوام چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد

از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

همسر الهام حمیدی با کت کرم

  بیشتر بخوانید: تمام نکات خواندنی زندگینامه و بیوگرافی الهام حمیدی و همسرش و عکس های جذاب او

همسر اول الهام حمیدی

وی در ۱۳ بهمن ۹۷ خبر ازدواجش را با عکسی از حلقه دست منتشر کرد  و ازدواجش را رسانه ای کرد.

معرفی سریال محرمی علقمه سرخ + تیزر و تصاویر سریال

او با این متن خبر ازدواج خود منتشر کرده است :

ای در دل من، میل و تمنا، همه تو !

وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو !

هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

حلقه ازدواج همسر الهام حمیدی

عکس های همسر سایق الهام حمیدی

بعد از خبر ازدواجش هویت و نام همسرش مشخص نبود که در نهایت همه این موارد کشف شد که نام همسرش علیرضا صادقی است ،اما اطلاعات شخصی زیادی از او موجود نیست.

گفته میشود که وی در کار بیزینس و تجارت است و یکی از تجار سرشناس تهرانی است که هیچ گونه فعالیتی در زمینه سینما و هنر و بازیگری ندارد.

همسر الهام حمیدی در کیش

نحوه آشنایی و ازدواج

تاکنون مصاحبه ای از الهام حمیدی و همسرش پخش نشده و ایشان گویا علاقه ای به فاش کردن مطالب زندگی خصوصی خود ندارد.

گفتنی است که “الهام حمیدی ۱۱ دی ۹۹ مهمان دورهمی مهران مدیری” در شبکه نسیم بود و این اولین بار است که او بعد از ازدواج در رسانه ملی برای گفتگو حضور پیدا میکند.

علیرضا صادقی و الهام حمیدی بازیگر سرشناس و مطرح ایرانی در روز ۱۲ خرداد ماه ۹۹ صاحب یک پسر به نام الوین شدند.
“همسر الهام حمیدی” از “تجار سرشناس تهرانی” است که تاکنون فعالیت هنری و سینمایی نداشته و صرفا در شغل تجارت و بیزینس کار میکند.

گفتنی است که این خانم بازیگر قبلا یک ازدواج ناموفق داشته است که حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی عاشقانه و پایداری داشته باشد.

همسر الهام حمیدی در جشن حافظ

همسر الهام حمیدی و پسرش

صفحه اینستاگرام او نیز خصوصی بوده و دسترسی یه پیج شخصی او امکان پذیر نیست.

ماجرای تصادف باران کوثری چه بود؟

حال خانم حمیدی با همسرش در این مراسم شرکت کرده و برای اهدای جوایز نیز به روی سن رفت و با مدل لباس و میکاپ جالبی نیز در این مراسم حضور داشت.

همسر الهام حمیدی با کت طوسی

همسر الهام حمیدی و فرزندش

الهام حمیدی لباسی در مراسم جشن حافظ بر تن کرده بود که در فضای مجازی جنجالی شده و گفته می شود که الگوبرداری از یک هنرپیشه و خواننده غربی بوده است و لباس با ظاهر و مدل تقریبا شبیه به آن تهیه شده است.

همسر الهام حمیدی با کت طوسی

همسر الهام حمیدی فرزندش

پیج شخصی همسر الهام حمیدی در اینستاگرام فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

همسر الهام حمیدی با کت کرم

همسر الهام حمیدی کیست

خانم الهام حمیدی میگیود

من متولد تهرانم و هدفم این بود که فقط من را هم ببینند. دیدند و گفتند برای نقش دختر «خیلی زود، خیلی نزدیک» خیلی شیک هستم! درواقع ایشان یک دختر خیلی روستایی می خواست و من هم چون نمی دانستم داستان چیست تیپ زده و رفته بودم. در دفتر باز بود و گروه گروه دخترها می آمدند برای تست.

خلاصه گذشت و چند وقت بعد، یکی دو هفته بعد شاید مدیر تولید پروژه زنگ زد و گفت که آقای میرکریمی خواسته من بروم دفتر با هم حرف بزنیم. خیلی خوشحال شدم و خدا را شکر کردم. وقتی رفتم، گفتند باید تست بزنیم روی صورت ببینیم گریم جواب می دهد برای بومی و رسوتایی بودن یا نه.

همسر الهام حمیدی با کت و شلوار

بعد آقای میرکریمی به من گفت «ببینم می توانی کاری بکنی نقش پروانه از ذهن مردم پاک شود؟» می گفت «فیلم من دو تا نقش بیشتر ندارد و نمی خواهم وقتی مردم می روند سینما، یاد شخصیت پروانه بیفتند. اگر می توانی این قول را به من بدهی، قرارداد ببندیم؟ گویش را هم باید هر روز کار کنی.»

ماجرای همکاری هومن سیدی با بابک زنجانی چه بود؟

همسر الهام حمیدی با کت طوسی

همسر الهام حمیدی فرزند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا