اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن
موضوعات داغ

ماجرای جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی از زبان خودش

شقایق دهقان در گفت‌وگو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات، از آشنایی‌ و جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی می‌گوید.

جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

ماجرای طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی (زوج هنری سینما و تلویزیون) که البته تاکنون به صورت رسمی هم تایید نشده این روزها دوباره در شبکه های اجتماعی دهان به دهان می شود. شقایق دهقان که این روزها همراه با دوست صمیمی خود ملودی آرام نیا در کاشان به سر می برد با انتشار یک استوری عاشقانه گمانه زنی ها در مورد ازدواج مجدد خود را تقویت کرده است.

او در این استوری نوشته است:

به صحرا شدم

عشق باریده بود و 

زمین تر شده بود

چنانکه پای به برف فرو شود 

به عشق فرو شدم

(شعر از بایزید بسطامی)

شقایق دهقان در کنار حوض - جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

  بیشتر بخوانید: ناگفته های زندگی و بیوگرافی بهرام رادان و ماجرای حمایت او از همجنسگرایان

دلیل جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان و محراب قاسمخانی ۱۷ سال پیش با هم ازدواج کردند و فرزندی به نام نویان دارند. مهراب قاسم خانی، همسر سابق مریم گلرو بود. از او، فرزندی به نام نیروانا دارد. تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسم خانی به شقایق دهقان، حرف و حدیث هایی در پی داشت. مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان ، تصویری مشترک از هم را از بهار سال پیش تا کنون به اشتراک نگذاشته اند که شایعات درباره جدایی این زوج هنری را تشدید کرده است.

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷، گیسن، آلمان است. او بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

بازیگران ایرانی طرفدار پرسپولیس را بشناسید + عکس و فیلم

فعالیت او در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی و پسرشان - جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان کارهای هنری را در سن 17 سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان 1374). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد:زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال 1381 پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد.

اختلاف سنی جواد عزتی و مه لقا باقری چقدر است؟

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال های 1381 و 1382 از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می باشد. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی و دخترشان - جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

علت طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

سابقه آشنایی شقایق دهقان با محراب قاسم خانی، به سریال طنز پاورچین که از سریال پربیننده تلویزیون در دهه هشتاد بود بر میگردد. محراب قاسم خانی، از نویسندگان سریال بود و طراحی صحنه را نیز بر عهده داشت. موضوعی که سبب آشنایی و ازدواج این دو شد.

البته شقایق دهقان و محراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان هم در سال ۱۳۹۷، نقش آفرینی کردند که به نظر می رسد با شایعه جدایی آن ها، این آخرین همکاری آن ها در یک فعالیت هنری باشد.

محراب قاسم خانی، همسر خانم شقایق دهقان، متولد سال ۱۳۵۰ در تهران است. شقایق، اسفند ماهی است و محراب، متولد آذر ماه است. ۷ سال با هم تفاوت سن دارند. محراب قاسم خانی، پیش از ازدواج با شقایق دهقان، همسر مریم گلرو بود. دختری به نام نیروانا از همسر سابقش دارد.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی با پیراهن جین - جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

محراب قاسم خانی، فوق لیسانس نقاشی داشته و به عنوان نویسنده مطرح مجموعه پر طرفدار شب های برره وباغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری، فعالیت داشت. محراب قاسم خانی، برادر پیمان قاسم خانی است.

محراب قاسم خانی، به عنوان بازیگر هم در برخی از مجموعه ها حضور داشت که از آن جمله می توان به جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت، «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی اشاره کرد.

عکس هایی از تیپ بهنوش بختیاری در خارج از کشور

برادر مهراب قاسم خانی (پیمان) سال ۱۳۷۰ یعنی ۱۳ سال پیش از ازدواج محراب قاسم خانی و شقایق دهقان، با بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر، ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۴ از او جدا شد.

پیمان قاسم خانی که دی ماه سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد، نویسنده سریال ها و مجموعه های تلویزیونی بسیاری از جمله پاورچین، شب های برره، ورود آقایان ممنوع و مارمولک است. او را برجسته ترین نویسنده ژانر کمیک در ۲۰ سال اخیر سینما و تلویزیون ایران می دانند.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی با پیراهن چهارخونه - جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

پیمان قاسم خانی، هم سابقه نویسندگی دارد و هم کارگردانی. او با بسیاری از هنرپیشه ها و کارگردانان، همکاری کرده است. خلاصه، خانواده قاسم خانی، خانواده هنرمندی است که البته سابقه طلاق هم در زندگی آن ها دیده می شود.

مهراب قاسم خانی با بیش از ۵۰۰ پستی که در اینستاگرامش گذاشته است حدود ۲ میلیون دنبال کننده دارد. یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام سلبریتی ها را در اختیار داشته و هنوز تیک آبی ندارد.

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی با لباس کارتینگ - جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

صفحه ای سرگرم کننده دارد و از هر دری، سخن گفته است. به هر حال، در کنار نویسندگی و کارگردانی و هنرپیشگی و طراح صحنه، عاشق نقاشی است و جای تعجب ندارد که در اینستاگردی های صفحه محراب، شاهد تصاویری از تابلوهای نقاشی وی باشیم. اولین شوی زنده آنلاین به میزبانی مجید صالحی، اخیرا با حضور مهراب قاسم خانی و امیر مهدی ژوله در ۳ خرداد ۹۹ برگزار شد.

مهراب قاسم خانی، معمولا فیلم های مورد علاقه اش را مثل منتقد بی رحم و تا حدی بی ادب سینمای ایران (مسعود خان فراستی)، به اشتراک می گذارد. اگر دنبال کتاب های خوب هستید، معمولا لیستی از آن ها را هر از گاهی مهراب قاسم خانی معرفی می کند. مروری بر زندگی او و فرزندان و گربه هایش، بخش جالب اینستانوردی روی صفحه مهراب قاسم خانی است.

نکاتی جالب درباره گری اولدمن بازیگر معروف هالیوود و مروری بر فیلم هایش

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی و دخترشان - جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا