اخبار دیگران

بروکر آلپاری بهترین کارگزاری برای ورود به بازار فارکس

از سال 1998 میلادی که تاسیس شد، تا کنون توانسته اعتماد بیش از 2 میلیون تریدر از سرتاسر جهان را جلب کند. شش حساب معاملاتی مجزا ارائه کرده که هیچ محدودیت واریز اولیه برای حسابش در نظر نگرفته است. بر خلاف اکثر بروکرهایی که این روزها نامشان را زیاد در تبلیغیات می‌شنوید، بروکر آلپاری رگولاتوری معتبر داشته و حتی برای حفظ سرمایه‌ی کاربران خود، بالاترین سطح امنیت در نگهداری از اطلاعات را دنبال می‌کند. آلپاری تحت رگولاتوری FSC فعالیت کرده و سرورهای خود را به صورت جدا از هم و اصطلاحا تحت عنوان سرورهای سرد نگهداری می‌کند.

آیا بروکر آلپاری معتبر است؟

مگر می‌توان بیش از دو دهه در یک بازار فعالیت کرد و معتبر نبود؟! آیا امکان دارد که 2 میلیون نفر مشتری شما باشند و معتبر نباشید؟ قطعا اعتبارش بیشتر از بسیاری از بروکرهای دیگر است. پس داستان ورشکستگی این کارگزاری چیست؟! دقیقا همانطور که گفتیم، این ماجرا یک داستان است. سال‌ها قبل و هنگامیکه روسیه سعی کرد با وضع قوانین دست و پا گیر، عرصه را بر آلپاری تنگ کند، مقامات این کارگزار تصمیم گرفتند که شعبه‌ی خود در این کشور را بسته و به کشور دیگری منتقل شوند.

همین نقل و انتقال باعث شد که رقبا داستان‌هایی را در خصوص بسته شدن دفتر اصلی و ورشکستگی آلپاری مطرح کنند. این در حالی است که هنوز هم که هنوز است، بیشترین تعداد دانلود پلتفرم معاملاتی فارکس، برای مشتریان آلپاری ثبت شده است.

دارایی هایی که بروکر آلپاری در اختیار شما قرار می دهد

آلپاری سبد متنوعی از دارایی ها را به صورت قرارداد CFD در اختیار شما قرار می‌دهد. جفت ارزهای متنوع ماژور و مینور، سهام شرکت های بزرگ بین المللی، شاخص های بورس، فلزات گران بها، انرژی و نهایتا رمزارزها در سبد معاملاتی این کاگزاری ارائه شده‌اند. از آنجاییکه دارایی های قابل معامله در حساب های متفاوت، فرق دارند، بنابراین برای دیدن لیست کاملی از دارایی های قابل معامله در هر حساب بروکر آلپاری اینجا را کلیک کنید.

سیر تا پیاز انواع روغن صنعتی و هرآنچه در مورد روغن صنعتی باید بدانید!!

پلتفرم های معاملاتی Alpari

این کارگزاری باز هم از سایر بروکرها پیشی گرفته است. علاوه بر پلتفرم معاملاتی رایج متاتریدر 4، این کارگزاری متاتریدر 5 را نیز در اختیار تریدرهای بازار فارکس قرار داده است. به دلیل قدرت بالای سرورهای این کارگزاری، تمامی معاملات در کسری از ثانیه انجام شده و کمتر پیش آمده که کاربران این بروکر، از پایین بودن سرعت انجام معاملات گلایه ای داشته باشند. بنابراین هم سبد متنوعی از دارایی ها در اختیار شماست و هم معامله کردن این سبد معاملاتی در کسری از ثانیه انجام میشود.

حساب های معاملاتی فارکس

به نقل از وبسایت تجارت فارکس: “انواع حساب‌های معاملاتی بروکر آلپاری برای استفاده معامله گران آماده شده است. آلپاری 5 نوع حساب داشته که حساب نانو (سنت) بدون حداقل مقدار شارژ حساب موجود بوده ولی برای حساب‌های استاندارد، محدودیت حداقلی 100 دلاری و یا 100 یورویی وجود دارد. حساب (ECN) نیز دارای حداقل مقدار شارژ 300 دلار یا یورویی است. حساب منحصر به فرد (Pro ECN) نیز که دارای شرایط فوق العاده برای معامله بوده و به نوعی با حساب (ECN) بروکر لایت فارکس برابری می‌کند، دارای حداقل مقدار شارژ 500 دلاری یا یورویی است”. بنابراین، همه چیز به نوعی طراحی شده که پاسخگوی نیاز تمامی تریدرها با هر استراتژی‌ای باشد.

آموزش فارکس در آلپاری

بروکر آلپاری سالها وقت داشته تا در کنار خدمت رسانی برای مشتریانش، دوره های جامع آموزش بازار فارکس را ارائه دهد. این کارگزاری، دوره های آموزشی سرمایه گذاری و ورد به بازارهای مالی را کاملا رایگان و در سطح کیفیت قابل قبولی برای شما ارائه کرده است. اما مشکل اینجاست که این دوره‌ها، سمینارها و وبینارها به زبان انگلیسی هستند و کمتر کاربر پارسی زبانی قادر به فهمیدن کامل محتوای آموزشی این دوره هاست. بنابراین، اگر واقعا به دنبال آموزش بازار فارکس هستید میتوانید به جای آلپاری، برروی این لینک کلیک کرده و محتوای تخصصی و حرفه ای را در زبان فارسی یاد بگیرید.

اقامت دبی، مهاجرت به اسپانیا،مهاجرت به فرانسه

پشتیبانی بروکر آلپاری

یکی از مشکلاتی که بیشتر تریدرها و خصوصا تریدرهای ایرانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عدم پاسخگویی پشتیبان بروکرهاست. از آنجاییکه بروکرها عموما به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، ارتباط گرفتن با آنها و در میان گذاشتن مشکل و گرفتن راهنمایی بسیار سخت خواهد بود. اما آلپاری باز هم توانسته که یک گام از باقی رقبا جلوتر باش و قدم مهمی در جلب رضایت کاربران ایرانی بردارد.

فارکس و آلپاری

با استفاده از خدمات بروکر آلپاری می‌توانید بازار فارکس را با طعم جدیدی تجربه کنید. شرکت خدمات مالی آلپاری یا همان بروکر آلپاری یکی از شرکت های کارگزاری مستقل و پیشرو در بازار فارکس بوده که خدمات معامله آنلاین را بر روی ارزهای بین المللی و برخی از کالاها و همچنین قراردادهای آتی (Futures) ارائه می‌نماید. این کارگزار، زیر مجموعه خانواده آلپاری بوده که در سطح بین‌المللی به دلیل سابقه، راه‌حل‌های تکنولوژیک و نوآورانه، شناخته شده بوده و مورد اعتماد است. خانواده بروکر آلپاری توانسته اعتماد بیش از 2 میلیون نفر را در 150 کشور جهان و با حجم معامله ماهانه بیش از 950 میلیارد دلار (آمار مربوط به ماه ژانویه 2019) جلب نماید.

جدیدترین عضو خانواده آلپاری، به نام بروکر آلپاری در سال 2010 میلادی در یکی از مهمترین مراکز فارکس دنیا، لیماسول قبرس، به ثبت رسید. این بروکر دارای مدرک تنظیم مقررات (رگولاسیون یا Regulation) از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) بوده و مطابق با قانون قبرس، بروکر آلپری یکی از اعضای صندوق جبران خسارت سرمایه گذار (ICF) برای مشتریان شرکت‌های سرمایه گذاری قبرسی (CIFs) است. (به نظر میرسد این رگوله منقضی شده و بروکر آلپاری مجدد آنرا تمدید نکرده است چرا که خود بروکر آلپاری به اندازه ای اعتبار جذب کرده که میتواند به دیگران رگوله یا تاییدیه بدهد). بروکر آلپاری بهترین پلتفرم های معاملاتی، کامل ترین ابزارهای معاملاتی و همچنین سریعترین دسترسی مستقیم به نقدینگی بانکی را فراهم کرده که مشابه آن در هیچ بروکری مشاهده نمی‌شود. علاوه بر این موارد، این بروکر ویژگی‌هایی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تشخیص کفش چرم اصل و تقلبی

ارزیابی نهایی بروکر آلپاری

آلپاری اینترنشنال یا آلپاری تریدر فرقی نمی‌کند، بروکر آلپاری برای اینکه دامین‌های مختلف آن فیلتر می‌شود، به مرور دامین‌های جدیدی را اضافه کرده تا کاربران بدون نیاز به فیلترشکن، دسترسی سریعتری به سایت اصلی بروکر آلپاری داشته و برای استفاده از خدمات بروکر آلپاری فارکس مشکلی نداشته باشند. شما در بروکر آلپاری می‌توانید بسته به خواسته خودتان، سکوی معاملاتی که با آن راحت هستید را انتخاب کنید. می‌توانید از متاتریدر 4 آلپاری استفاده کرده و یا از متاتریدر 5 آن استفاده کنید و حتی شاید بخواهید از نسخه تحت وب بروکر آلپاری استفاده کرده و یا از نسخه های مختلف موبایلی بروکر آلپاری فارکس. هیچ تفاوتی نمیکند تمامی این خدمات را بروکر آلپاری در اختیار شما قرار داده است پس نگران نباشید.

همچنین شاید شما بخواهید تعداد زیادی حساب دمو (حسابهای تست) داشته باشید که بازهم مشکلی نیست. می‌توانید به سادگی به حساب‌های دموی متعدد دسترسی داشته  و نگران صفر شدن موجودی آن نباشید. سایت بروکر آلپاری و پنل کاربری آن، از قویترین و در عین حال ساده‌ترین سایت‌ها است. در واقع یک سایت و یک مجموعه کامل شامل تمامی آنچه شما نیاز دارید، از آموزش فارکس تا ابزار فارکس و … هر آنچه نیاز دارید را در این پنل می‌توانید داشته باشید. در خصوص جزئیات بروکر آلپاری فارکس نیز شفافیت کامل وجود دارد، بعنوان مثال در خصوص شرکت بروکر آلپاری یا سیاست‌های مالی آن‌ها، کاملا شفاف سازی توسط خود بروکر صورت گرفته است.

از آنجا که بروکر آلپاری یک بروکر جهانی بوده، وب سایت آن نیز به زبان‌های مختلفی ترجمه شد است: عربی، انگلیسی، فارسی، هندی، چینی، ویتنامی، پرتغالی، روسی، اندونزیایی باهاسا و مالزی باهاسا در دسترس است. البته وقتی یک بروکر بصورت بین المللی فعالیت می‌کند همین انتظار نیز می‌رود. پشتیبانی فنی مشتری 24 ساعته و 7 روز در هفته فعال بوده و در acse می‌توانید از طریق ایمیل، چت زنده، تلفن، اسکایپ و همچنین وایبر با تیم پشتیبانی مشتری آلپاری تماس بگیرید. شما همچنین می‌توانید با ربات تلگرام چت کنید. هرچند برای پشتیبانی مشتری، ساعات تماس محدودتر بوده و از ساعت 6-19: 00 GMT، دوشنبه تا جمعه پاسخگو هستند. برای مطالعه ی بیشتر و آموزش نحوه افتتاح حساب در این کارگزاری معتبر، به وبسایت تجارت فارکس Tejaratfx.com مراجعه کنید.

قیمت پروفیل + قیمت کارخانه قوطی آهن در شهرآهن
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا