اخبار دیگران

کمپ ترک اعتیاد نگین

کمپ ترک اعتیاد نگین یک مرکز با  مجوز رسمی از بهزیستی و وزارت بهداشت درمان و ترک اعتیاد افراد معتاد است. در سال های اخیر با توجه به افزایش آمار اعتیاد کشور، کمپ های ترک اعتیاد نیز در کشور راه اندازی شده تا به افراد درگیر اعتیاد در این راستا کمک کنند. اما اینکه این کمپ ها  تا چه اندازه بتوانند به درمان اصولی و بدون بازگشت اعتیاد افراد کمک کنند، به امکانات و خدمات این کمپ ها بستگی دارد.

کمپ ترک اعتیاد نگین برای درمان مصرف انواع مخدر به شما یا عزیزانتان کمک می کند تا آن را با بهترین امکانات و به روزترین روش ها و متدها کنار بگذارید و به زندگی قبل از اعتیاد بازگردید. ما بر این باوریم که اعتیاد هم مانند نوعی بیماری همچون سرماخوردگی است و می توان آن را درمان کرد. فقط کافی است که شما هم به همین باور برسید و عزم خود را برای این کار راسخ کنید. در ادامه بیشتر راجع به کلینیک ترک اعتیاد نگین توضیح می دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید؛ پس با ما همراه باشید.

در کمپ ترک اعتیاد نگین چه می گذرد؟

افراد بیماری که برای ترک اعتیاد به کلینیک مراجعه می کنند، در وهله اول توسط پزشکان کمپ نگین، مورد معاینه قرار می گیرند. سپس با توجه به اطلاعات بدست آمده و با کمک روانشناسان و مشاورین روش درمانی او مشخص می شود. با توجه به وضعیت فرد بیمار ممکن است، پزشک دستور بستری داده و فرد به مدت 3 تا 4 هفته تحت درمان قرار گیرد. طول دوره درمان به دوز مصرفی، مدت اعتیاد فرد، وضعیت جسمانی و … بستگی دارد.

چگونه شرف الشمس ثبت نام کنیم و آن را تهیه کنیم

در مدت درمان جسمی و روانی در کمپ به فرد کمک می کنند تا سموم ناشی از مواد مخدر از بدنش خارج شود؛ به این مرحله از درمان سم زدایی می گویند. فرد بیمار کم کم به زندگی بدون مصرف مواد عادت می کند. در کنار دوره های درمانی و سم زدایی در کمپ ترک اعتیاد نگین درمان های روانشناسی و مشاوره فرد مهارت های زندگی برای او انجام شده تا فرد در آینده بتواند بدون مشکل در کنار خانواده و اجتماع باشد.

بیمار باید روند درمان خود را در محیطی آرام و بدون تنش طی کند. همچنین در طول این دوران تغذیه سالم برای تقویت جسم آسیب دیده بسیار مهم است. در زمان ترک به دلیل بروز عوارض و علائم مختلف نظارت مداوم پزشک متخصص برای ارزیابی سلامت جسمی و درمان آسیب های ناشی از مصرف مواد نیز ضروری است. در کمپ ترک اعتیاد نگین پزشکان، روانشناسان و کادر درمان بصورت 24 ساعته در مجموعه حضور دارند.

مراحل درمان اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد نگین

مراحل ترک اصولی و علمی ترک اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد نگین کاملا استاندارد و برگرفته از بروزترین روش های جهان است. کمپ ترک اعتیاد نگین با دلسوزی و تخصص کادر درمان سعی دارد همه شرایط را در سطح ایده آل فراهم کند. مراحل ترک اعتیاد در کمپ تخصصی ترک اعتیاد نگین به شرح زیر است:

معاینه پزشکی

همانطور که اشاره کردیم فرد بیمار در بدو ورود توسط یکی از پزشکان کمپ مورد معاینه قرار گرفته و باید برای به دست آوردن اطلاعات آزمایش های مختلفی از جمله تست خون، تست قند، تست سلامت قلب و تست ریه بر روی او انجام شود.

تشخیص کفش چرم اصل و تقلبی

قرنطینه و سم زدایی

در مرحله بعد، سم زدایی برای بیمار آغاز می شود. در این مرحله بیمار در محیطی با امکانات مناسب قرنطینه شده تا مواد مخدر کاملا از بدن او خارج شود. در این مرحله در صورت نیاز و تحت نظر پزشک از داروها و آرامبخش ها برای بیمار استفاده شده و برای پیشگیری از اوردوز و تشنج، بیمار کاملا تحت نظر پزشک است.

مشاوره و درمان روانشناختی

پس از طی دوره سم زدایی بازیابی روح و روان بیمار اصلی ترین مرحله ترک اعتیاد است. برای ترک کامل اعتیاد در کنار ترک وابستگی جسمی به مشاوره برای خود فرد بیمار و خانواه او نیاز است.

پس از بهبودی کامل و خروج فرد از کلینیک لازم است بیمار با متخصصان و روانپزشکان کمپ در ارتباط باشد و ارتباط او با کمپ تا مدتی ادامه داشته باشد.

کلینیک ترک اعتیاد نگین بعد از ترخیص بیماران نیز وضعیت آن ها را پیگیری خواهد نمود و برای شرکت در جلسات مختلف از ایشان دعوت به عمل می آورد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا