اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن
موضوعات داغ

مصاحبه با مهتاب کرامتی در مورد فیلم کوتاهش

«ورای سکوت» ساخته آذر تجلی و تهیه کنندگی فیلم کوتاه مهتاب کرامتی و فاطمه ابوالقاسمی عنوان یکی از شش فیلم کوتاه بسته «شکست زمان» است که این روزها در سینماهای «هنروتجربه» روی پرده است.

مهتاب کرامتی با شال مشکی - فیلم کوتاه مهتاب کرامتی

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی رویا نونهالی بازیگر پررمز و راز به همراه مصاحبه خواندنی با او

فیلم کوتاه مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی به عنوان تنها بازیگر این فیلم کوتاه و یکی از تهیه کنندگان آن درباره دلیل اصلی همکاری خود با آذر تجلی به عنوان کارگردان در «ورای سکوت» اظهار کرد:

فارغ از رفاقت قدیمی، همانطور که قبل‌تر در جلسه نقد و بررسی فیلم «ورای سکوت» که در باشگاه گلستان برگزار شده بود، گفته بودم فیلم کوتاه و بلند برای من تفاوتی ندارد بلکه باعث خوشحالی من است که در کنار کارگردان‌های مستعد با ایده‌های نو قرار بگیرم و از آن ها حمایت کنم.
.
وی افزود: به همین علت پس از آنکه در جریان روایت فیلم کوتاه «ورای سکوت» قرار گرفتم، که بدون دیالوگ و متکی به بازیگری است، به نظرم جذاب آمد در نتیجه علاوه بر پذیرفتن نقش در این فیلم کوتاه، برای حمایت بیشتر از آذر تجلی، تهیه‌کنندگی این کار را در کنار فاطمه ابوالقاسمى برعهده گرفتم.
.
یکی از تهیه کنندگان «ورای سکوت» با اشاره به اینکه از سال ها پیش علاقه‌مند بوده است که در جشن‌ها و جشنواره‌های فیلم کوتاه حضور داشته باشد، بیان کرد: در حال حاضر به عنوان مدیر هنری جشنواره فیلم کوتاه ده در کنار جوان‌های مستعد این عرصه فعالیت دارم.
.
کرامتی معتقد است رصد فیلم‌های کوتاه کارگردانان خوش‌فکر می‌تواند چشم‌اندازی از آینده سینمای حرفه‌ای و بلند را ترسیم کند. همچنین کار با بازیگران و عوامل حرفه‌ای سینما برای آن دسته از کارگردانان فیلم‌های کوتاه که قصد ورود به سینمای بلند را دارند، تجربه ارزشمندی است.

ماجرای ورود رابعه مدنی به بازیگری بعد از 60 سال!

وی در بخش دیگر صحبت هایش درباره تدوام تهیه کنندگی فیلم کوتاه خاطرنشان کرد: علاقه‌مند هستم با حمایت از فیلم کوتاه در مقام تهیه‌کنندگی، شاهد اتفاقات نو و پویا در این حوزه باشم. ضمنا لازم می دانم از موسسه «هنروتجربه» به ویژه جعفر صانعی مقدم و امیرحسین علم الهدی که با اکران و حمایت از فیلم‌های کوتاه به رشد و پویایی سینمای مستقل کمک می‌کنند، تشکر کنم.

«ورای سکوت» فیلمی با بازی مهتاب کرامتی است که در خلاصه داستان آن آمده است: «زنی که صداهای اطراف او را آزار می‌دهد در پی از بین بردن صداها است. او تک به تک صداها را قطع می‌کند تا اینکه…»

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد.

خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. وی در سال 1375 در کلاس های استاد تارخ شرکت کرد و در سال 1376 برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.

مهتاب کرامتی در سال 1376 زمانی که 27 سال سن داشت در سریال مردان آنجلس نقش هلن همسر ماکسی میلیان را بخوبی ایفا کرد و به شهرت زیادی رسید. او یکی از بازیگران خوش شانسی است که با اولین حضور جلوی دوربین و بازی بسیار روان و حرفه ای توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

آپاراتچی از تبریز به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافت

سریال مردان آنجلس روایتگر اصهاب کهف و خواب 300 ساله آن ها در غار و مشقت هایی که در راه یکتا پرستی با آن روبرو میشوند را روایت میکند که توسط فرج الله سلحشور ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت.

بعد از شهرت فرواوانی که با بازی در سریال مردان آنجلس بدست آورد بلافاصله برای بازی در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور انتخاب شد و در سال 1377 نخستین کار سینمایی خود را رقم زد.

مردی از جنس بلور ساخته سعید سهیلی  روایتگر داستان زندگی یک فرمانده جانباز جنگ است که وارد ماجرایی پیچیده شده و در نهایت اعدام می شود. مهتاب کرامتی در این فیلم با ابوالفضل پور عرب که در آن سالها سوپر استار سینمای ایران بود همبازی است و بازی خوبی را از خود نشان می دهد.

مهتاب کرامتی با عینک - فیلم کوتاه مهتاب کرامتی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا