اخبار دیگران

مهاجرت به اولین مقصد محبوب مهاجران در دنیا با دریافت ویزای کار

کانادا، بهشت متقاضیان مهاجرت شغلی

کانادا همواره یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی برای نیروهای کار ماهر در جهان بوده است و سالانه تعداد زیادی از متقاضیان مهاجرت شغلی به این کشور مهاجرت می‌کنند. بنابر تحقیق گروه مشاورین بوستون و نظرسنجی از ۲۰۹ هزار نفر از ۱۹۰ کشور جهان، کانادا مقام نخست را در بین مقصدهای محبوب مهاجرت در جهان به دست آورده است. از مزایای دریافت ویزای کاری کانادا می‌توان به برخورداری از حقوق بالا، امکان دریافت اقامت دائم و امکان دریافت ویزای همراه برای افراد خانواده اشاره کرد. در ادامه با شرایط دریافت ویزای کاری کانادا در این مطلب آشنا می‌شویم.

مزایای زندگی در کانادا

کانادا کشوری سرسبز و با آب و هوایی متنوع در شمال قاره اروپا واقع شده است. این کشور در سایت‌های معتبر خارجی مانند ریچ ایمیگریشن (Reach Immigration) همیشه جزو 10 کشور برتر دنیا برای مهاجرت بوده است. موقعیت‌های شغلی بسیار خوبی در کشور کانادا برای افراد خارجی وجود دارند که باعث شده است سالانه تعداد زیادی از علاقه‌مندان با استفاده از ویزای اکسپرس اینتری  و ویزای اسکیل ورکر کانادا  به این کشور مهاجرت کنند.

اقتصاد قوی و با ثبات در سالیان اخیر، داشتن برنامه‌های مختلف برای دریافت ویزا و تحصیلات ابتدایی رایگان از مواردی هستند که مهاجران زیادی را به این کشور کشانده است. همچنین از مهم‌ترین مزیت‌های زندگی در کشور کانادا فرهنگ مهمان‌دوست بودن مردم این کشور است. این ویژگی سبب می‌شود تا حد امکان احساس غربت نکنید و همیشه احساس خوبی از زندگی در میان مردم کانادا داشته باشید.

انواع ویزای کاری کانادا که به اقامت دائم منجر می‌شوند

ویزای کاری کانادا  یکی از محبوب‌ترین ویزاهای ممکن برای دریافت اقامت دائم در این کشور بی‌نظیر است. برای دریافت ویزای کاری کانادا برنامه‌های مختلفی وجود دارد که داوطلبان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. از این برنامه‌ها می‌توان به برنامه استانی (PNP)، اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری کانادا اشاره کرد. برنامه اکسپرس اینتری کانادا یا برنامه اسکیل ورکر دارای مزایای بسیاری مانند امکان همراه بردن خانواده دارند. جالب است بدانید که ویزای اکسپرس اینتری یکی از سریع‌ترین راه‌های دریافت اقامت کشور کانادا است که در ادامه این بخش به بررسی آن‌ خواهیم پرداخت.

لوزی خطر چه معنی دارد؟

اکسپرس اینتری کانادا

همانطور که پیش از این نیز مطالعه کردید اکسپرس اینتری کانادا یکی از کوتاه‌ترین روش‌های دریافت اقامت در این کشور را ارائه می‌کند. این برنامه دارای یک سیستم ارزیابی است که متقاضیان را با توجه به مشخصاتی که دارند رتبه‌بندی می‌کند. این سیستم که با نام “Comprehensive Ranking System” نیز شناخته می‌شود دارای معیارهایی است که باید حدود 75 امتیاز از آن را برای حداقل امتیاز دریافت کنید. گفتنی است زمانی که برای دریافت ویزای اکسپری اینتری طول خواهید کشید، بین شش ماه تا یک سال است.

مهم‌ترنی معیارهای سیستم امتیازبندی CRS به شکل زیر است:

  • تحصیلات عالی: دارای 150 امتیاز
  • مدارک زبان معتبر: دارای 160 امتیاز
  • تجربه کاری مرتبط: دارای 80 امتیاز
  • برای سن پایین 49 سال: دارای 110 امتیاز
  • داشتن اقوام درجه یک در کانادا: دارای 15 امتیاز
  • مسلط بودن به زبان فرانسوی: دارای 30 امتیاز

از شغل‌های مورد نیاز در سیستم اکسپرس انتری کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیر خرید
  • مدیر منابع انسانی
  • مدیر مالی
  • مدیر ارشد دولت
  • قانون‌گذاران

برنامه اسکیل ورکر

اسکیل ورکر یکی دیگر از برنامه‌های مهاجرتی در کشور کانادا است که دارای مزایای بسیاری است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در زبان انگلیسی مهارت دارید و می‌خواهید به یک کشور اقتصادی برتر دنیا مهاجرت کنید، برنامه اسکیل ورکر کانادا ، بهترین گزینه برای شما است. این برنامه نیز در سیستم CRS امتیازبندی دارد و متقاضیان را بر اساس امتیازهای کسب کرده اولویت‌بندی می‌کند.

از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود امتیاز افراد برای استفاده از برنامه اسکیل ورکر بالا برود، داشتن مدرک زبان معتبر انگلیسی یا فرانسوی است. این مهارت بیشترین امتیاز را برای برنامه اسکیل ورکر با 28 امتیاز دارد. یکی دیگر از عوامل مهم برای دریافت اقامت کانادا از طریق برنامه اسکیل ورکر می‌توان به تجربه کاری اشاره کرد. اگر قصد کار در یک حوزه به خصوصی در کشور کانادا را دارید داشتن تجربه کاری در آن زمینه شانس شما را برای مهاجرت به این کشور بسیار افزایش می‌دهد.

استایل (Style) چیست؟ انواع استایل و ویژگی های باورنکردنی آن ها

شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری کانادا

دریافت ویزای کاری کشور کانادا نیازمند مدارکی است که داوطلبان باید آن‌ها را دارا باشند. از این مدارک می‌توان به پاسپورت معتبر اشاره کرد که در ادامه مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است:

  • برخورداری از سابقه کاری: متقاضیانی که قصد دارند تا در حوزه‌ کاری در کشور کانادا مشغول به کار شوند، باید حداقل سه سال در آن زمینه سابقه کاری داشته باشند
  • داشتن مدرک زبان معتبر: متقاضیان باید مدارکی معتبر برای زبان اثبات تسلط به زبان انگلیسی مانند آیلتس (IELTS) یا تافل (TOEFL) داشته باشد
  • مدرکی جهت اثبات تمکن مالی: داوطلبان دریافت اقامت در کشور کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری باید مدرکی را جهت اثبات تمکن مالی در این کشور ارائه دهند
  • داشتن تحصیلات کافی: داوطلبان می‌بایست دارای تحصیلاتی در سطوح بالا و عالی باشند تا بتوانند امتیاز خود را برای دریافت اقامت در کانادا افزایش دهیم

ویزای کاری کانادا؛ بهترین روش مهاجرتی به این کشور پیشرفته

ویزای کاری کانادا یکی از بهترین روش‌های ممکن برای دریافت اقامت در این کشور است که سالانه داوطلبان بسیاری از سراسر جهان دارد. این ویزا دارای ویژگی‌های عالی مانند امکان کار در یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا، امکان همراه بردن خانواده و امکان تحصیل فرزندان دارد که نهایتا منجر به دریافت اقامت در این کشور می‌شود. افرادی که قصد مهاجرت به یکی از کشورهای برتر دنیا با روشی آسان و کوتاه هستند، می‌توانند از طریق ویزای کار به کشور کانادا مهاجرت کنند و پس از گذشت پنج سال در این کشور اقامت دائم خود و خانواده‌تان را دریافت کنید.

چگونه بهترین طرح تاتو را انتخاب کنیم؟

دریافت آسان ویزای کاری کانادا با موسسه هرمس اپلای

موسسه مهاجرتی هرمس اپلای یکی از بهترین موسسات ارائه‌دهنده خدمات مهاجرتی به کشورهای برتر جهان مانند کانادا است. افرادی که قصد دارند برای ادامه زندگی به کشور کانادا مهاجرت کنند، می‌توانند با متخصصین هرمس اپلای تماس بگیرند تا به بهترین و کوتاه‌ترین شکل ممکن مراحل پرونده مهاجرتی آن‌ها انجام شود. برای آشنایی بیشتر با خدمات هرمس اپلای می‌توانید به سایت این موسسه مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا