اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد
موضوعات داغ

نوید محمدزاده تهیه کنندگی را تجربه میکند

نوید محمدزاده تهیه کننده که تحربه تهیه‌کنندگی چند تئاتر را در کارنامه دارد و یکی از سرمایه‌گذاران فیلم «نامو» نادر ساعی‌ور بود، در اولین تجربه تهیه‌کنندگی سینما با فیلم «دو سگ» به جشنواره ورشو می‌رود.

نوید محمدزاده تهیه کننده با لباس مشکی

  بیشتر بخوانید: عکس سفر فرشته حسینی افغانستان

نوید محمدزاده تهیه کننده

فیلم سینمایی «دو سگ» ساخته امیر عزیزی در اولین نمایش جهانی در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ورشو به نمایش در خواهد آمد.

این جشنواره الف جهانی از ۱۶ تا ۲۵ مهر در کشور لهستان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

این فیلم توسط نوید محمدزاده و پوریا حیدری‌اوره تهیه شده و عرضه و پخش بین‌المللی آن را محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) به عهده دارد.
ایمان صیادبرهانی، سجاد حمیدیان، علی باقری، معصومه بیگی، گلنوش قهرمانی، بهروز جعفری و مریم پالیزبان با حضورِ سهیلا گلستانی بازیگران فیلم سینمایی «دو سگ» هستند.

عوامل فیلم:
نویسنده و کارگردان: امیر عزیزى
بازیگران: ایمان صیاد‌برهانی، سجاد حمیدیان،
علی‌ باقری، معصومه بیگی، گلنوش قهرمانی، بهروز جعفری و مریم پالیزبان با حضورِ سهیلا گلستانی.
مدیرفیلمبردارى: على احسانى، تدوین: عماد خدابخش، طراحى و ترکیب صدا: وحید مقدسى، صدابردار: امید دولتخواه، رنگ و نور: فرهاد قدسی طراح صحنه و لباس: مرتضى فربد، طراح چهرپرداری: لیدا ایرانی، مدیر تولید و مدیر برنامه‌ریزی: پدرام انصاری، دستیار اول کارگردان: الهام عزیزی، عکاس: حبیب مجیدی، دستیار‌ کارگردان و فیلم‌پشت‌صحنه: امید محمد‌زاده، مجری طرح: امیر عزیزی، سرمایه‌گذاران: نوید محمد‌زاده، پوریا حیدری‌اور، بهادر ادب

نوید محمدزاده تهیه کننده با لباس مشکی

نوید محمد زاده 17فروردین ماه سال1365به دنیا آمد. محمد زاده در خانواده‌ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمد زاده تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران است. و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

بیوگرافی زیبا بروفه بازیگر چپ دست ایران

نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا