اخبار بازیگرانبازیگران ایرانی

کدام بازیگران ایرانی مدل هستند؟

 با اقبال عمومي صنعت مدلينگ، برخي از بازیگران ایرانی مدل سينما و تلويزيون کشورمان جذب دنياي مد شده و به عنوان مدلينگ، براي برندهاي مختلف تبليغات انجام مي دهند.

بازیگران ایرانی مدل

اين روزها که بشترين ساعات خود را در فضاي مجازي ميگذرانيم با صفحات رنگارنگ بلاگرها و مدلينگ ها روبه رو ميشويم، با گسترش صنعت مد، توجه به مدلينگ شدن هم در بسياري از جوامع افزايش پيدا کرده است. بازيگران و چهره هاي هنري که بيشتر از بقيه افراد مورد توجه اند، جزو اولين افرادي هستند که در اين صنعت فعاليت دارند.

مدلينگ يکي از نخستين فرصت‌هايي است که براي ستارگان سينما فراهم مي‌شود. برندهاي مطرح در سراسر دنيا براي تبليغ محصولات خود از چهره‌هاي مشهور استفاده مي‌کنند اما عده‌اي از بازيگران هستند که ديدگاه تخصصي‌تري به مقوله مد دارند. آنها ترجيح مي‌دهند به جاي نمايش محصولات ديگران، خود توليد‌کننده محصول باشند و سليقه و ديدگاه خود را به مخاطب عرضه کنند.

با ما همراه باشيد تا با برخي از اين چهره ها که در کنار بازيگري در اين حرفه هم فعالند، آشنا شويم؛

مهدی پاکدل با کت و شلوار - بازیگران ایرانی مدل

مهدي پاکدل
مهدي پاکدل بازيگر مرد سينما و تلويزيون ايران چند وقتي است در عرصه مدلينگ بسيار فعاليت مي کند. اين بازيگر به خاطر استايل خود در اين زمينه موفق هم بوده است و جزو محبوبترين بازيگراني است که در اين زمينه مورد توجه قرار گرفته است.

او در يکي از اين پست هاي تبليغاتي اش براي برندي در زمينه پوشاک، درباره صنعت مد نوشته است:
“يقين داريم مد ميتواند اميد و زيبايي را از پس هر انزوايي به خانه ها بياورد.
از آينده ايي براي ما بگويد که انسانها [در کنار يکديگر ] بي وقفه ، ميخندند و زندگي ميکنند”

پشت پرده ازدواج دوم امین حیایی چه بود؟

پست اینستاگرامی مهدی پاکدل - بازیگران ایرانی مدل

تغييرات و ظاهر جذاب مهدي پاکدل باعث شد تا وي  به مدل برتر اين برند مطرح پوشاک تبديل شود. اين برند، اولين خانه مد ايران است که لباس‌هاي بسياري از بازيگران در جشنواره فجر و همچنين خوانندگان زيادي را طراحي کرده است.

ماهک آهنج، استايليست اين برند، در خصوص انتخاب مهدي پاکدل مي‌گويد؛ طراح و موسس اين برند، مهدي پاکدل را به دليل هم‌خواني ظاهر و استيال اين بازيگر با ديزاين هاي اين برند، يکي از بهترين گزينه‌ها مي داند. هرچند محمدرضا گلزار هم از ديگر مدل‌هاي اين برند است.

مهدی پاکدل با سیگار - بازیگران ایرانی مدل

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا شده اند؟

مهتاب کرامتي
بسياري از بازيگران ايراني چه زن و چه مرد خودشان در زمينه طراحي لباس فعاليت دارند و حتي بازيگراني داريم که مزون‌دار هستند. مهتاب کرامتي کسي است که از 18سال پيش در زمينه طراحي و توليد لباس فعاليت مي‌کند.

کرامتي پس از پايان تحصيلات خود و آشنايي با ندا معارفي که در زمينه طراحي لباس فعاليت مي‌کرد، همکاري با او را آغاز کرد. پس از مدتي تصميم گرفت مزون لباس خود را تاسيس کند.

مهتاب کرامتی با لباس طوسی - بازیگران ایرانی مدل

او همچنين در مراسم يک برند معروف در سطح جهاني به عنوان سفير حسن نيت يونيسف حضور پيدا کرد و در اين باره در اينستاگرام شخصي اش نوشت:

 “يکي از جذاب‌ترين مراسم برندهاي گروه جورجيو آرماني‌ست که تمام لباس‌هاي آن توسط شخص آقاي جورجيو آرماني طراحي شده است.
اين رويداد دو بار در سال با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌هاي شاخص مد که در کنار برند آرماني هستند برگزار مي‌شود.
افتخار اين را داشتم به عنوان سفير حسن نيت يونيسف در ايران به دعوت جناب آقاي آرماني در انحصاري‌ترين رويداد اين برند حضور داشته باشم.
همينطور گروه دايامد، نماينده‌ي اين گروه در ايران، مسئوليت هماهنگي‌ها را به عهده داشتند.”

ماجرای اسید پاشی ترلان پروانه چه بود؟

پست اینستاگرامی مهتاب کرامتی - بازیگران ایرانی مدل

بهرام رادان
بهرام رادان يکي ديگر از بازيگراني است که فعاليت خود را به بازيگري محدود نکرده و در بخشهاي مختلف هنر همچون تهيه کنندگي و مدلينگ نيز فعاليت مي کند. او چهره تبليغاتي يک برند چرم براي تهيه پوشال و کيف و کفش شده بود.

اين بازيگر اخيرا با يک برند عطر و ادکلن نيز همکاري داشته است.

بهرام رادان با کاپشن - بازیگران ایرانی مدل

ليندا کياني
اين بازيگر زن در سال 1387 تا 1390 با سريال وضعيت سفيد به کارگرداني حميد نعمت الله در شبکه سوم سيما ديده شد. او نيز همانند برخي از همکارانش در زمينه مدلينگ فعال است.

اتفاقا عکسي تبليغاتي او در اسفندماه سال گذاشته با حواشي همراه شد. او مجموعه‌ کيفي را معرفي کرده که با بهره‌گيري از تيتر روزنامه‌ها طراحي شده و روي يکي از اين کيف‌ها عبارت “خرمشهر آزاد شد” حک شده بود که اعتراضاتي را به دنبال داشت.

او با برندهاي آرايشي و طراحي لباس همکاري داشته است.

لیندا کیانی - بازیگران ایرانی مدل

امير آقايي
اين بازيگر پرطرفدار يکي از چهره هاي تبليعاتي مشهور در صنعت پوشاک مردانه است که به صورت جدي در اين حرفه مي پردازد. تصاوير مختلفي از استايل هاي متفاوت او در شبکه هاي اجتماعي منتشر شده است.

او سعي کرده در مراسمات رسمي و جشنواره هاي سينمايي نيز با اين برندها همکاري داشته باشد

امیر آقایی با کت و شلوار - بازیگران ایرانی مدل

بهاره رهنما 
بهاره رهنما يکي از بازيگراني است که فعاليت تبليغاتي او در چند وقت اخير بيشتر از حضور او در حرفه بازيگري بوده است!  اين بازيگر زن بارها مدلينگ لباس و آرايشگاههاي مختلف شده است.

علاوه براين بهاره رهنما به عنوان مدل لوازم آرايشي و زيبايي همسرش نيز فعاليت داشته است.

کدام بازیگران و هنرمندان ایرانی متولد آبان هستند؟

بهاره رهنما با لباس مجلسی - بازیگران ایرانی مدل

اميرحسين آرمان
اميرحسين آرمان بازيگر خوش استايل سينماي ايران که با سريال کيميا و پريا شناخته شد، با بازي در سريال مانکن به محبوبيت رسيد.

آرمان پس از بازي در اين سريال وارد صنعت مدلينگ شد و به عنوان مدل يک برند معروف پوشاک فعاليت مي کند.

امیرحسین آرمان با کت و شلوار - بازیگران ایرانی مدل

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا