اخبار بازیگراناخبار دیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی کامل ساره بیات از ماجرای مخالفت خانواده با بازیگری تا ستاره شدن + تصاویر

در این بخش بیوگرافی ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی ساره بیات که بیشتر ما وی را با فیلمهای جدایی نادر از سیمین و سریال دل می شناسیم.امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی ساره بیات از بازیگران زن معروف و محبوب و همچنین صفحه اینستاگرامی وی و تصاویری جذاب از او.در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

ساره بیات متولد چه سالی است؟

ساره بیات زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۸ است.

وضعیت تاهل ساره بیات چگونه است؟

ساره بیات به تازگی با علیرضا افکاری ازدواج کرده است.

قد ساره بیات چقدر است؟

قد ساره بیات 160 سانتیمتر است.

رضا قوچان نژاد چه نسبتی با ساره بیات دارد؟

رضا قوچان نژاد شوهرخواهر ساره بیات است.

خلاصه بیوگرافی ساره بیات

نام اصلیساره بیات
تاریخ تولد14 مهر 1358
محل تولدمشهد
پیشهبازیگر
سال های فعالیت1380 تاکنون
همسرعلیرضا افکاری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

در بیوگرافی ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون میخوانیم او در 14 مهر ماه 1358 در مشهد متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می باشد که از 22 سالگی وارد تئاتر شد و از سال 1384 با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. او تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌است.

اطلاعات زندگی
ملیت ساره بیات : ایران
دین ساره بیات : اسلام
مذهب ساره بیات : تشیع
کودکی ساره بیات در آغوش مادرش

قد ساره بیات

در بیوگرافی ساره بیات آمده است قد او 160 سانتی متر است.

تحصیلات پنهانی

در ادامه بیوگرافی ساره بیات میخوانیم او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد.پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

خانوادم با بازیگری مخالف بودند،برای همین مـن پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب کردم کـه از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد کـه دانشگاه بـه پایان رسید، با کلاس‌ هاي بازیگری ذهن خانواده‌ ام را آماده کردم.

در بیوگرافی ساره بیات جالب است بدانید او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است.

همه چیز در باره کرونا پانته آ بهرام

ساره بیات ، عاشق و کارشناس صنایع دستی و سفیر صنایع دستی ایران

خانواده ساره بیات

در بیوگرافی ساره بیات در مورد خانواده او میخوانیم وی در یک خانواده 4 نفره مشهدی بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) می باشد. آنها پسری به نام دوران دارند.

ساره بیات و پدرش ساره بیات و مادرش

خواهر و شوهر خواهر موفق

در سال 1395 ساره بیات با رضا قوچان نژاد فوتبالیست مشهور ایرانی فامیل شد. رضا قوچان نژاد که او هم اصالتی مشهدی دارد با سروین، خواهر کوچک‌تر ساره بیات ازدواج‌کرده است.

سروین در همان اوایل جوانی برای ادامه تحصیل، خواهر و باقی خانواده را ترک و به آمریکا مهاجرت کرد. او در رشته طراحی داخلی تحصیل نمود و خیلی زود دریکی از شرکت‌های معتبر اروپایی مشغول به کار شد.

در سال 1393 در انگلستان با گوچی آشنا شد و این آَشنایی دو سال بعد منجر به یک ازدواج پرسروصدا شد.

ساره بیات در کنار خواهر و شوهرخواهرش

ازدواج و همسر ساره بیات

از نکات پر جستجو بیوگرافی ساره بیات وضعیت تاهل اوست. ساره بیات در تاریخ 4 اردیبهشت ماه خبر رسمی ازدواجش با علیرضا افکاری را اعلام نمود.

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در 4 اردیبهشت 1400 با نوشتن متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را بصورت رسمی رسانه ای کرد

ایشان نوشت: همسرم ، بانوی زیبای من …

در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان ، سالهایی که در کنارت زیستم ، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم ، برای داشتنت ، برای بودنِ همیشگیت در کنارم و عشقی که هر دم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران ، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان ، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشمهای مهربان تو بوده و هست

اینستاگرام علیرضا افکاری همسر ساره بیات

ویدئوی همراه این متن تصویری از ساره بیات بود که یک قطعه موسیقی روی آن قرار گرفته بود، آهنگی به خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی علیرضا افکاری. این اثر یکی از قطعات سریال «هم گناه» بود که به نام «خنده هایت باز از این فاصله مرا کشت» معروف شده است.

گلایه های علی اوسیوند از وضعیت هنری کشور

پست علیرضا افکاری با کامنت تبریک تعدادی زیادی از چهره‌های مشهور ایرانی مانند رضا یزدانی، احسان خواجه امیری و سینا سرلک گرفته تا مهناز افشار، محمدرضا غفاری، علی اوجی، کوروش تهامی و همینطور رضا قوچان نژاد، فوتبالیست مشهور همراه شد. ساره بیات خود نیز با کامنتی به پست همسرش واکنش نشان داد و نوشت: «علیرضای عزیزم… برای حضور شایسته‌ات در این سال‌ها ممنونم»

همسر ساره بیات کیست ؟

علیرضا افکاری (متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶) آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است.
او تاکنون با خوانندگان سرشناسی مثل: داریوش، معین، گوگوش، ابی، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، هلن، بیژن مرتضوی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی، سینا سرلک، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده و… همکاری داشته‌است.

همسر ساره بیات

حقایق و علایقی درباره ساره بیات

در ادامه بیوگرافی ساره بیات مروری داریم بر حقایق و علایق ساره بیات. با ما در ادامه همراه باشید.

به آرزویم رسیدم

ساره بیات در مورد اهداف خود می گوید:من فکر می کنم در حرفه ی بازیگری به هر چیزی که می خواستم تا به امروز رسیده ام. شاید خیلی کم توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم. خیلی سخت به چنین جایگاهی رسیدم و شاید هم به همین دلیل خیلی جایگاهم را دوست دارم. در اموری که انجام دادم آن قدر اتفاقات عجیب و غریب و سخت افتاد که شاید هرکسی غیر از من بود امکان نداشت بیشتر از این پیش برود ولی از نظر من این سختی ها لازم بود علی الخصوص برای من که آدم عزیزدردانه ای بودم و سختی های مختلف را تجربه نکرده بودم. از این که در زندگی کاری ام صبور بودم و توانستم موانع زیادی را پشت سر بگذارم خیلی راضی ام.

واهمه ای از تغییرات ندارم

در بازیگری برایم خیلی مهم نیست از نظر زیبایی شناسی چه اتفاق برای چهره ام می افتد واهمه ای از تعییرهای لحنی و این چنینی هم ندارم

اگر نقشی نیاز به برون ریزی داشته باشم هم از ایفای آن ترسی ندارم ، هر چه که نقش فرمان بدهد ، گوش می دهم و اجرایش می کنم

ماجرای سیگار کشیدن مهران مدیری در یک مصاحبه

شرایط قبول نقش

فیلمنامه ، کارگردان ، عوامل پشت صحنه ، همه اینها موثر در انتخاب من اند که البته منوط به احوالات خودم در آن روزهایم هستند

قضاوت دیگران مهم نیست

من اساسا آدم ترسویی نیستم چون بسیار معتقدم و معمولا آدم هایی که به جریانی در بالا معتقد هستند چندان نمی ترسند

منی خیلی برای خودم کار می کنم و واقعا قضاوت دیگران برایم اهمیتی ندارد ، تمام تلاش این سال هایم این بوده که به متن برسم و از حاشیه دور بشوم

از پیری نمی ترسم

آدم ها وقتی از هر نفس و هر لحظه شان لذت ببرند به همان سنی که دارند راضی می شوند، تمام این سال های زندگی ام را فهمیده ام و دوست دارم به جلو بروم نه به عقب برگردم

فعالیت های دیگر ساره بیات

در بیوگرافی ساره بیات میخوانیم او علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد.

سفیر صنایع دستی

در ادامه بیوگرافی ساره بیات آمده است وی مرداد 96 از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمان ریاست زهرا احمدی پور بعنوان سفیر صنایع دستی انتخاب و معرفی شد

شروع فعالیت هنری ساره بیات

از تئاتر تا کلاس بازیگری

در بیوگرافی ساره بیات میخوانیم نخستین نمایشی که بازی کرد جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره پلیس را برایش به ارمغان آورد. دو سالی تئاتر را ادامه داد. اما مخالفت خانواده و درس و دانشگاه مانع ادامه فعالیتش در این عرصه شد.

ساره بیات در آن مقطع پیشنهادت زیادی را رد کرد. پس‌ازاین حتی به‌طور پنهان در دانشگاه رشته هنر را انتخاب کرد تا از این راه بتواند بازیگری را دنبال کند اما در دانشگاه هم دری به‌سوی بازیگری باریش گشوده نشد. از طرف دیگر مخالفت‌های خانواده هم مسیر را برای بازیگری دشوارتر می‌کرد.

ساره بیات در مور تمهیدی که برای مقابله با این مخالفت‌ها اندیشید این‌گونه می‌گوید: «با خودم گفتم سنم بالاتر برود تا زورم به آن‌ها بچربد (با خنده) چون اگر سنم بالا برود دیگر کاری با من ندارند.» به تعبیری همین اتفاق هم افتاد او در سنین بالاتر بود که توانست تبدیل به ستاره سینمای ایران شود.

بازیگران و هنرمندان مرداد ماهی را بیشتر بشناسید + تصاویر

بیات تصمیم گرفت باکلاس‌های بازیگری ذهن خانواده‌اش را آرام‌آرام آماده کند. او می‌گوید: «خانواده من همیشه به من اعتماد داشته‌اند و از دوستان صمیمی من هستند. اما هنر را جز مشاغل نمی‌دانند.»

درهرصورت حضور در موسسه کارنامه و شرکت در کلاس‌های بازیگری پرویز پرستویی بود که ساره بیات را به آرزوی دیرینه‌اش رساند. بیات شاگرداول آن کلاس‌ها بود و خیلی زود استعداد و توانایی‌اش را به رخ اساتیدش کشید.

تیپ مشکی ساره بیات

از تلویزیون تا سینما

در ادامه بیوگرافی ساره بیات میخوانیم او بعد از به پایان رساندن دوره‌ بازیگری در موسسه کارنامه، به پروژه تلویزیونی «یک‌مشت پر عقاب» اصغر هاشمی معرفی شد.

او در اولین تجربه تصویرش افتخار حضور در کنار ستارگانی مثل رضا کیانیان، علیرضا خمسه، پرویز پور حسینی، آهو خردمند، حامد بهداد و… را پیدا کرد.

ساره بیات در یک مشت پر عقاب

ساره بیات درباره آن اولین تجربه‌اش می‌گوید: «حدود یک سال و نیم سر آن پروژه بودیم. یکسری سکانس‌ها حذف شد، در ممیزی، در تدوین و خیلی اتفاقات خاصی هم برای سکانس‌های من افتاد و نمی‌دانم به چه دلیل همه هم در سکانس‌های من بود. ولی به‌طورکلی برای نخستین تجربه کار راضی‌کننده‌ای بود. مثلاً نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم. اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و در کنار اکیپ کاملاً حرفه بودم ،کارم کمی سخت می‌شد.»

ساره بیات در سال 86 پس از اتمام کارش در «یک‌مشت پر عقاب» به فیلم «مقلد شیطان» پیوست و برای اولین بار روی پرده‌های سینما دیده شد.

ساره بیات در مقلد شیطان

شهرت با جدایی نادر از سیمین

بانوی مشهدی اولین تجربه‌هایش در هر دو مدیوم سینما و تلویزیون را با موفقیت پشت سر گذاشت. بعد از آن‌هم با حضور در تله‌فیلم «بانو» و سریال «بی‌گناهان» بیش‌ازپیش به مخاطبین و اهالی هنر شناسانده شد.

در بیوگرافی ساره بیات یک تجربه بسیار موفق ثبت شده و آن حضور در فیلم جدایی نادر از سیمین است. ساره بیات در سال 1389 وقتی 31 ساله بود از طریق حبیب رضایی به گروه دستیاران اصغر فرهادی معرفی شد و در جدایی نادر از سیمین به ایفای نقش پرداخت.

نوید محمدزاده تهیه کنندگی را تجربه میکند

«جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی بود که او را به شهرت، حتی در خارج از کشور رساند. ساره بیات در نقش راضیه، حتی به گفته بعضی بیش از نقش اول زن (لیلا حاتمی) درخشید و جوایز متعددی را به دست آورد.

بیات برای آن فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره‌های فیلم فجر، انجمن منتقدین فیلم لندن، جشنواره بین‌المللی فیلم پاک اسپرینگز و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مکمل زن جشنواره فیلم برلین شد.

ساره بیات در جدایی نادر از سیمین

ساره بیات در فیلم ناهید

او سال 1392 با حضور در ۴ فیلم سینمایی یکی از پرمشغله‌ترین دورانش را پشت سر گذاشت و از آن سال به بعد هرسال در 2-3 فیلم سینمایی حضور پیدا کرد. ساره بیات با بازی تحسین‌برانگیزش در فیلم «ناهید» ساخته آیدا پناهنده بازهم به جشنواره‌های مختلف بین‌المللی راه پیدا کرد.

ناهید فیلمی به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک با ارسلان امیری به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان ساخته سال ۱۳۹۳ است. این فیلم که منتخب بیش از سی فستیوال فیلم جهانی است در ۲۷ آبان ۱۳۹۴ در سینماهای ایران و از ماه فوریه ۲۰۱۶ در بیش از پنجاه سینمای کشور فرانسه توسط کمپانی ممنتو فیلمز و در اسپانیا (کارامل فیلمز) و یونان (استرادافیلمز) اکران شده‌است. شرکت نوری پیکچرز پخش‌کننده جهانی فیلم حق نمایش ناهید را به بیش از پانزده کشور از آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی فروخته است.

ساره بیات در ناهید

ناهید، زن جوانی است که از شوهرش احمد به خاطر اعتیادش جدا شده و خرج زندگی خود و پسر خردسالش را از طریق تایپ پایان‌نامه‌های دانشجویی درمی‌آورد. طبق توافق با همسر سابقش، او تنها در صورتی می‌تواند بچه را نزد خودش نگه دارد که ازدواج نکند. او دلباخته مرد ثروتمندی به نام مسعود است که به او پیشنهاد ازدواج هم داده، اما ناهید به خاطر ترس از دست دادن فرزند، علی‌رغم میل درونی‌اش به پیشنهاد مسعود جواب رد داده‌است.

معرفی فیلم آواتار ۲؛ راه آب | بازگشت دوباره پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما

ساره بیات در ناهید

ساره بیات در فیلم محمد رسول الله(ص)

در سال 93 ساره بیات یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های سینمایی‌اش را در کنار مجید مجیدی به دست آورد. او در فیلم «محمد رسول‌الله» نقش حلیمه دایه حضرت محمد رسول‌الله را ایفا می‌کرد.

“حضور در بعضی کارها کاملا دلی است و حس خوبی دارد برای من پیشنهاد بازی در نقش حلیمه دایه حضرت محمد در پروژه بزرگ محمد (ص)، اتفاق فرخنده ای بود.

در واقع این تنها نقشی است که اصلا به دیده شدن بازی خودم توجهی نداشتم.

انقدر غرق لذت و عشق معنوی بودم که از خدا خواستم به من نیروی مظاعف عطا کند تا از پس سنگینی این شخصیت بر بیایم.”

ساره بیات در فیلم محمد رسول الله(ص)

ساره بیات در آااادت نمى كنيم

فیلم سینمایی «عادت نمیکنیم»«آااادت نمى كنيم» دومین ساخته ابراهیم ابراهیمیان از 12 خرداد ماه بـه سرگروهی سینما اریکه ایرانیان اکران شده اسـت. داستان – عادت نمی‌کنیم – درباره احمدرضا مقدم، استاد برجسته دانشگاه اسـت کـه بـه واسطه شک مهتاب همسرش، مسیر تازه اي پیش روی خود می یابد. این شک در بستر خانواده ریشه می‌دواند و بـه آرامی همه ی داشته‌ هاي احمدرضا را تحت الشعاع قرار میدهد.

-عادت نمیکنیم- مضمونی اجتماعی وشهری دارد و درباره بـه وجود آمدن تنش میان دو خانواده از دو طبقه مختلف اجتماعی اسـت.فیلم -عادت نمی‌کنیم- دربخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم دربخش هاي بهترین بازیگر نقش اول زن «ساره بیات» و بهترین بازیگر مکمل مرد«حمیدرضا آذرنگ» نامزد سیمرغ بلورین شده بود.

ساره بیات در آااادت نمی کنیم

ساره بیات باگذشت 14 سال از اولین حضورش در سینما با کارگردانان مطرحی همچون اصغر فرهادی، سعید آقاخانی، شهاب حسینی، فریدون جیرانی، فرزاد مؤتمن و مجید مجیدی را همکاری نموده است.

سریال های ساره بیات

هرچند ساره بیات با تلویزیون وارد دنیای بازیگری شد، اما در ادامه راه سینما را پیش گرفت. او بعد از «بی‌گناهان» دیگر در تلویزیون دیده نشد.

ساره بیات در سریال بی گناهان

اما در سال 1396 با مجموعه «عاشقانه» منوچهر هادی به شبکه نمایش خانگی آمد. مجموعه «عاشقانه» در اواخر سال 1395 با حضور ستارگانی ازجمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری و… در شبکه نمایش خانگی انتشار یافت. ساره بیات این بار هم یکی از نقاط قوت آن اثر بود و جایزه بهترین بازیگر زن درام را برای بازی در آن مجموعه از هفدهمین جشن خانه حافظ دریافت کرد. پگاه (نقش ساره بیات در عاشقانه) دکتر زنان و زایمانی بود که عشق عجیبی به سگ خانگی‌اش پاپت داشت و طرف احساس او در «عاشقانه» بیش‌تر از همه همان سگ بود.

هنگامه قاضیانی چگونه اولین زن خواننده سینمای ایران شد؟

ساره بیات در سریال عاشقانه

ساره بیات در سال 98 با سریال دل بار دیگر با منوچهر هادی در نقش ” رستا ” به شبکه نمایش خانگی آمد. لازم به بیان است در سریال دل بازیگرانی دیگری چون بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌ نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر به نقش آفرینی پرداخته‌ اند.این سریال از جمله سریال های ناموفقی بود که بازتاب های بسیاری داشت.

مسعود فراستی در برنامه هفت گفت:

پنج دقیقه از این سریال را دیدم و شش دقیقه از آن اسلوموشن بود! … تاحالا آب بستن تا این حد را ندیده بودم! … حالا چی نشون می‌داد به کنار. مطلقاً کارگردانی، بازیگری، قصه و هیچ چیز دیگری هم در کار نبود و جالب اینجاست که کارگردان این سریال، درس کارگردانی در یکی از موسسات هم می‌دهد و این یعنی وضعیت فاجعه!

ساره بیات در سریال دل

حواشی ساره بیات

شایعه رابطه با رضا قوچان نژاد!

شایعه شده بود که او با رضا قوچان نژاد رابطه دارد که پس از انتشار عکس های مراسم عروسی رضا قوچان نژاد و سروین بیات معلوم شده که این شایعه بی اساس است.

ساره بیات در خصوص بغل کردن رضا قوچان نژاد که حواشی‌ای را برایش در پی داشت این‌چنین گفت: «به نظر من وقتی خواهرت را که پاره تنت هست به مردی می‌سپاری، حسی که نسبت به او داری فقط شبیه به حس پدرانه است و رضا مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست. عکسی که من با رضا داشتم و در آن دست دور گردن هم انداخته بودیم با واکنش‌های مردم روبه‌رو شد. من همین‌جا باید بگم من با رضا چون شبیه دست‌های پدرم هست احساس محرمیت می‌کنم. امشب به احترام شما او را بغل نکردم و همه شوق‌وذوقم را درون خودم فروریختم و فقط میگویم که رضای عزیزم خیلی خوش اومدی…»

معرفی خواننده های خارجی که تجربه بازیگری هم دارند!

ساره بیات در آغوش رضا قوچان نژاد

اتفاقاتی که در سی و پنجمی جشنواره فیلم فجر افتاد، خیلی برای خانم بازیگر خوشایند نبود. ماجرا ازاین‌قرار است که ساره بیات قبل از جشنواره پاکتی را دریافت کرد که طبق آن برای دریافت جایزه نامزد شده بود. اما در اعلام اسامی خبری از نام ساره بیات نبود. بیات در واکنش به این اشتباه سهو یا غیر سهوی واکنش تندی نشان داد. وی در نشست خبری فیلم «بیست‌ویک روز بعد» گفت: «من ساره بیات هستم. اگر کسی من را نمی‌شناسد به شعور من بی‌احترامی شده است. این پاکت را نمی‌فهمم. چرا از من و تیم من عذرخواهی نمی‌کنید. سیمرغ من را عوض کردند و من آن‌ها را نمی‌بخشم. این چه بازی مسخره‌ای بود که با من کردید.»

چندی پیش نیز شایعه ازدواج ساره بیات در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد که این بار هم واکنش تند او را در پی داشت. ساره بیات در صفحه شخصی‌اش نوشت: «انسان‌های قوی در مسیر تعالی و پویایی و به جلو حرکت می‌کنند و زندگی خودشان را بی‌توجه به نظرات پوچ دیگران ادامه می‌دهند. در مسیر زندگی‌شان حظ می‌کنند و لذت می‌برند. آن‌ها به اراجیف انسان‌های بدطینت لبخند می‌زنند و همواره کار خودشان را می‌کنند. بدانیم نظر دادن آدم‌های کوچک و بیمار در روند زندگی بزرگان هیچ تأثیری ندارد. پس سرتون تو زندگی خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بی فایدس. ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقتتونو تلف می‌کنید. شاید وقت آن رسیده که کمی واقع‌بین باشیم. البته که حتماً روی صحبتم با تعداد معدودی بیکار است…»

احضار به دادگاه

او در تاریخ اردیبهشت 97 به دادسرای رسانه احضار شد که هنوز دلیل این احضار مشخص نیست.

شما در حال مطالعه بیوگرافی ساره بیات در بازیگرآنلاین هستید.برای مشاهده تصاویر وی با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

فیلم‌شناسی ساره بیات

در ادامه بیوگرافی ساره بیات مروری میکنیم بر فیلم ها و آثار خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

پارتیشن شیشه ای | مهمترین نکات انتخاب "پارتیشن شیشه ای" قبل از خرید

سینمایی

 
سالعنوان فیلمنام نقشتاریخ انتشارکارگرداننکات مهم
۱۳۹۸عنکبوتابراهیم ایرج زاد
۱۳۹۷هزارتونگار۱۳۹۸امیرحسین ترابی
۱۳۹۷سمفونی نهمراحیل۱۵ آبان ۱۳۹۸محمدرضا هنرمند
۱۳۹۷رحمان ۱۴۰۰نازیلا۱۳۹۷منوچهر هادی
۱۳۹۶اتاق تاریکهالهروح‌الله حجازی
۱۳۹۵زردنهال۱۳۹۶مصطفی تقی‌زادهدریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره شانگهای
۱۳۹۶بیست و یک روز بعدمادر۱۳۹۶سید محمدرضا خردمندان
۱۳۹۵لابیمحمد پرویزی
۱۳۹۴آااادت نمی‌کنیممهتاب۱۳۹۵ابراهیم ابراهیمیان
۱۳۹۴محمد رسول‌اللهحلیمه سعدیه۱۳۹۴مجید مجیدی
۱۳۹۴ناهیدناهید۱۳۹۴آیدا پناهنده
۱۳۹۳خداحافظی طولانیماهرو۱۳۹۴فرزاد مؤتمن
۱۳۹۲خواب‌زده‌هانازگل۱۳۹۲فریدون جیرانی
۱۳۹۳ساکن طبقهٔ وسط۱۳۹۳شهاب حسینی
۱۳۹۲فصل فراموشی فریبافریبا۱۳۹۲عباس رافعی
۱۳۹۲لامپ ۱۰۰۱۳۹۲سعید آقاخانی
۱۳۸۹جدایی نادر از سیمینراضیهاصغر فرهادیبرنده خرس نقره‌ای (به همراه گروه بازیگران زن)
۱۳۸۹مقلد شیطان۱۳۸۹افشین صادقی

تلویزیون

 
سالنامنقشکاگردانتهیه‌کننده فیلمشبکه
۱۳۸۶یک مشت پر عقابمهشیداصغر هاشمیفرهاد توحیدیدو سیما
۱۳۸۷بی‌گناهاننوشین انتظاماحمد امینیسعید شاهسواریشبکه سوم سیما
۱۳۸۸بانوسحرنازفرید سجادی حسینیمحسن علی اکبریسه سیما

نمایش خانگی

 
سالنامکاگرداننقش
۱۳۹۵عاشقانهمنوچهر هادیپگاه دادگر
۱۳۹۸دلمنوچهر هادیرستا پژوهی
۱۳۹۹گیسو (عاشقانه۲)منوچهر هادیپگاه دادگر

تله فیلم

  • تباهی
  • مرگ یه شاعر
  • ریسمان سبز
  • ترانه پاییزی
  • شیفت شبانه

جوایز و نامزدی‌های ساره بیات

سالجشنوارهدستهاثرنتیجه
۱۳۸۹کانون منتقدان و نویسندگان ایراندریافت جایزه بهترین بازیگر زنجدایی نادر از سیمینبرنده
۱۳۸۹بیست و نهمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجردیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زنجدایی نادر از سیمینبرنده
۱۳۹۰شصت و یکمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم برلینخرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن (به همراه گروه بازیگران زن فیلم)جدایی نادر از سیمینبرنده
۱۳۹۰جشنوارهٔ فیلم جیپور هندوستانبهترین بازیگر زنجدایی نادر از سیمیننامزدشده
۱۳۹۱انجمن منتقدان فیلم لندنبهترین بازیگر نقش مکمل زنجدایی نادر از سیمینبرنده
۱۳۹۱جشنواره بین‌المللی فیلم پام اسپرینگزبهترین بازیگر زنجدایی نادر از سیمینبرنده
۱۳۹۲جشنواره بین‌المللی فجربهترین بازیگر نقش یک زنفصل فراموشی فریبانامزدشده
۱۳۹۳جشن خانه سینمابهترین بازیگر نقش یک زنناهیدنامزدشده
۱۳۹۳هشتمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایرانبهترین نقش یک زننامزدشده
۱۳۹۴جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم راویبهترین بازیگر زنفصل فراموشی فریبابرنده
۱۳۹۴جشنوارهٔ تیبورون آمریکابهترین بازیگر زنبرنده
۱۳۹۴سی و چهارمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجربهترین بازیگر زنآااادت نمی‌کنیمنامزدشده
۱۳۹۴جشنوارهٔ فیلم یونیورسال آمریکابهترین بازیگر زنفصل فراموشی فریبانامزدشده
۱۳۹۴جشنوارهٔ فیلم نیوجرسی آمریکابهترین بازیگر زنفصل فراموشی فریبانامزدشده
۱۳۹۴جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم ارواین آمریکابهترین بازیگر زنفصل فراموشی فریبابرنده
۱۳۹۵جشنوارهٔ بین‌المللی کویینز ورلدبهترین بازیگر زنفصل فراموشی فریبابرنده
۱۳۹۵جشن چلچراغنشان بازیگریبرنده
۱۳۹۵جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم عشقبهترین بازیگر زنفصل فراموشی فریبابرنده
۱۳۹۶هفدهمین جشن حافظبهترین بازیگر زن درامسریال عاشقانهبرنده
۱۳۹۶جشنوارهٔ فیلم شانگهایبهترین بازیگر نقش اول زنزردبرنده
۱۳۹۷هجدهمین جشنواره حافظبهترین بازیگر زنزردنامزدشده
عکس لو رفته قدیمی از الناز حبیبی و شوهر اولش

صفحه اینستاگرام ساره بیات

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی ساره بیات. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی ساره بیات او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او نزدیک به 3 میلیون فالوور و بیش از 400 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ساره بیات و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ساره بیات و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی ساره بیات ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام ساره بیات

آلبوم تصاویر ساره بیات

در این مطلب از بازیگرآنلاین به معرفی بیوگرافی ساره بیات پرداختیم. در ادامه تصاویری از این بازیگر محبوب را میبینیم.

ساره بیات مدل میکاپ

تیپ لاکچری ساره بیات

سلفی ساره بیات و جولین مور

ساره بیات در جشنواره فیلم فجر

ساره بیات در جشنواره کن

ساره بیات در جشنواره فیلم کن جشن تولد ساره بیات

ساره بیات در جشنواره فجر ساره بیات در فیلم محمد رسول الله(ص) ساره بیات در کنار رضا قوچان نژاد ساره بیات در کنار هادی ساعی در حال اسب سواری ساره بیات در استادیوم فوتبال عمارات روسری طوسی ساره بیات ساره بیات در فیلم محمد رسول الله(ص) ساره بیات در جشن حافظ ساره بیات در کنار خواهرش سروین ساره بیات برنده خرس نقره ای عکاسی مدلینگ ساره بیات عکاسی مدلینگ ساره بیات ساره بیات با مانتوی زرد تیپ قجری ساره بیات ساره بیات با لباس سوار کاری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا