اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

زندگینامه و بیوگرافی حامد بهداد ، از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن

در این بخش بیوگرافی حامد بهداد بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی حامد بهداد از بازیگران مرد خوب و محبوب و مردمی کشورمان به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را با عکس های شخصی و ماجرای ازدواج و رابطه دوستی با باران کوثری را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی حامد بهداد آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

حامد بهداد متولد چه سالی است؟

حامد بهداد زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲ است.

وضعیت تاهل حامد بهداد چگونه است؟

حامد بهداد در حال حاضر مجرد است.

حامد بهداد اصالتا اهل کجاست؟

حامد بهداد اصالتا اهل مشهد است.

قد حامد بهداد چقدر است؟

قد حامد بهداد 176 سانتی متر است.

خلاصه بیوگرافی حامد بهداد

نام اصلیحامد تفنگ ساز صابری بهداد
نام هنریحامد بهداد
متولد26 آبان 1356 مشهد
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
پیشهبازیگر ، کارگردان و خواننده
مدرک تحصیلیلیسانس بازیگری
سالهای فعالیت1379 تاکنون
والدینمحمود صابری بهداد

بیوگرافی حامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد

در بیوگرافی حامد بهداد امده است او با نام اصلی حامد تفنگ ساز صابری بهداد متولد 26 آبان 1352 در شهر مشهد است.او بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و خواننده ایرانی می باشد.

در ادامه بیوگرافی حامد بهداد میخوانیم او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد، از یک شرکت تبلیغاتی شروع کرد . او حین تحصیل در دفتر تبلیغاتی رامبد جوان مشغول به‌کار بود و با کمک رامبد وارد بازیگری شد و حالا می درخشد.

فردی که بیشترین تاثیر را روی زندگی حامد بهداد گذاشته سیدمحسن شهرنازدار است که حامد تمام اطلاعات شفاهی اش را با او چک می کند. حامد هرازگاهی به خراسان و سراغ او می رود، شهرنازدار روزنامه نگار بوده و در زمینه موسیقی و معماری کتاب هایی نوشته است.

کودکی حامد بهداد

قد حامد بهداد

در بیوگرافی حامد بهداد آمده است قد او 176 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده حامد بهداد

در بیوگرافی حامد بهداد در مورد خانواده ی او آمده است او فرزند اول خانواده است و یک برادر 2سال کوچک‌تر از خودش به نام حسام دارد. حسام بهداد متاهل است و نام فرزندش، بارین می باشد. حامد، علاقه ی بسیار زیادی به برادرزاده اش دارد که در اتاق کار حامد، بیشتر عکس های بارین دیده میشود.

بیوگرافی حامد بهداد و برادرش حسام

در ادامه بیوگرافی حامد بهداد آمده است دوران کودکی خود را در تهران گذرانده و بزرگ شدهٔ خیابان جیحون در تهران است، پس از آغاز جنگ به همراه خانواده به نیشابور مهاجرت کردند و او تحصیلات مقطع راهنمایی را در آنجا گذراند و بعد از ورشکستگی پدر که اهل شعر و شاعری بود، راهی شهر مشهد شدند. او به نیشابور و مردمش تعصب خاصی دارد و همیشه از ویژگی های آنها تعریف و تمجید می کند.

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با ساعت صفر

وی بعد از قبولی در دانشگاه برای ادامه تحصیل و زندگی به تهران رفت.

پدرش محمود بهداد اهل شعر و ادب بود و نام مادرش نسرین قدمگاهی است.

حامد بهداد و مادرش حامد بهداد و پدرش

در بیوگرافی حامد بهداد میخوانیم این بازیگر سینما در مشهد متولد شده است اما مدتی را هم در کرمانشاه و تهران زندگی کرده است.

نوجوانی حامد بهداد

همسر حامد بهداد و وضعیت تاهل

از نکات پرجستجو بیوگرافی حامد بهداد وضعیت تاهل اوست.حامد بهداد مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. وی در مصاحبه ای دلیل ازدواج نکردنش را این چنین گفته است
به نظر من ازدواج یک روش صحیح برای زندگی است ، اما با سبک زندگی من در این روزهایی که هستم هماهنگ نیست.
دوست دارم ازدواج کنم و صاحب فرزند شوم امان الان شرایط برای این موضوع مناسب نیست. بهداد با این متن ادبی پاسخش را پایان داد : در هیچ کجا از این شهر ، هیچ کور سویی از دوست داشتن در یک حریف و همراه نمی بینیم …

علایق و حقایق زندگی حامد بهداد

در ادامه بیوگرافی حامد بهداد مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما در ادامه همراه باشید.

آدمی جدی هستم اما در فضاهای خاصی، درست در دل همان لحظه که جدی هستم خیلی راحت شوخی می کنم

چون اگر شوخی نکنم و راحت نباشم سقوط می کنم و برای اینکه سقوط نکنم دست و پا می زنم و اینها کمک می کند که علائم حیاتم از بین نرود

من از اینکه ضربان قلبم پایین بیاید می ترسم، از این تنهایی و از آرامش بیش از حد میترسم، جدیت من در چیزهای دیگری است و شاید بیشترش تظاهر باشد.

شعر نویسی

من مدتی شعر نوشتم اما شعرها خوب از آب درنیامد.

ساز یاد گرفتم و شروع کردم به مطالعه و در کنارش نقاشی و چند کار دیگر کردم، من زحمت زیادی کشیدم که به شرایط سالم‌ تری درون خودم برسم

علاقه به عکاسی

در بیوگرافی حامد بهداد آمده است که عکاسی یکی از علایق اوست که در طول سال های بازیگری دنبال کرده است

او در سال 1387 اولین نمایشگاه عکس خود را با 35 موضوع کادر و اتفاق در سینما را در گالری شیرین به نمایش گذاشت.

عکاسی کردن حامد بهداد

بازیگران مورد علاقه

در بیوگرافی حامد بهداد درباره بازیگران مورد علاقه‌اش میخوانیم : بهروز وثوق غریزه ناب بازیگریست، پرویز فنی زاده را هم دوست دارم، خسرو شکیبایی را عاشقانه معنا می‌کنم و قدرت بیان و صدای پرویز پرستویی را شگفت انگیز می‌دانم.

حامد بهداد و پرویز پرستویی

ورزش مورد علاقه

در بیوگرافی حامد بهداد میخوانیم ورزش مورد علاقه او بوکس است و او به گفته مربیان تیم ملی بوکس در این رشته ورزشی بسیار با استعداد است، بهداد در دوران نوجوانی ورزش بوکس را به‌صورت حرفه‌ای انجام داده و یکی دو بار هم در مقطع نوجوانان در استان خراسان مقام آورده‌است.

عکس های عزت الله انتظامی قبل از انقلاب

حامد بهداد و دستکش های بوکس

عمق دوستی حامد بهداد با رامبد جوان

در ادامه بیوگرافی حامد بهداد از رامبد جوان به عنوان دوست صمیمی او نام برده شده است.

حامد بهداد میگوید: یک‌ بار احساس کردم، دیگر مثل قبل با رامبد دوست و رفیق نیستیم.

به او پیامک دادم که می دانم دیگر بهترین دوست و رفیق تو نیستم و می دانم که فلانی را از من بیشتر دوست داری، پس از این به بعد رفتارم را بر این اساس تنظیم می کنم.

در جواب این پیامک من او جواب داد که احمقی اگر فکر کنی که بین دوست‌ هایم کسی را به اندازه تو دوست داشته باشم و باز من جواب دادم :

پس من رفتارم را براساس آخرین پیامک تو تنظیم می کنم.

حامد بهداد و رامبد جوان

زن های ایرانی خشن هستند

بهداد در مورد سوالی در مورد ازدواج می گوید :

زن های ایرانی خیلی خشن هستند، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند

به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم !

با آن مادر حسودت! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان (خنده)

رفاقت با باران کوثری

از نکات خواندنی بیوگرافی حامد بهداد دوستی او با باران کوثری است.

باران کوثری میگوید : بیش از 15 سال است که با حامد بهداد دوست هستم

به دلیل رفاقتی که با هم داریم می توانیم در زمان کار درک بسیار خوبی نسبت به هم داشته باشیم و زوج خوبی برای بازی در نقش های مختلف هم هستیم

من در دوران ممنوع الکاری دو سال سخت را به لحاظ اقتصادی پشت سر گذاشتم. دیگر از دوستانم پول قرض می گرفتم. مثلا حامد بهداد تقریبا خرج مرا می داد و مدام تماس می گرفتم که حامد من پول ندارم. سال ها بود که از پدر مادر پول نگرفته بودم و برایم سخت بود که دوباره استقلال مالی ام را از دست بدهم.

حامد بهداد و باران کوثری

فعالیت های هنری حامد بهداد

از تئاتر تا رامبد جوان

در بیوگرافی حامد بهداد آمده است اولین بار در سال 1361 وقتی 9 ساله بود یکبار بازی در تئاتر را تجربه کرد. او به مارلون براند (هنرپیشه آمریکایی) عشق می ورزد و این را مخفی هم نکرده که دوست دارد ادای او را دربیاورد.

بعد از قبولی در دانشگاه آزاد تهران، فقر شدیدی را تحمل کرد تا اینکه در شرکت تبلیغاتی زیتون رامبد جوان بعنوان دستیار وارد کار شد

رامبد من را به خانه اش می برد، خانه ای که او در کنار پدر و مادرش زندگی می کرد و حتی آنجا جایی برای خوابیدن و غذا خوردن داشتم، او در حق من برادری کرد

حامد بهداد از دوبله تا تهیه کنندگی

در ادامه بیوگرافی حامد بهداد آمده است او در عرصه دوبله انیمیشن و مستند نیز تجربه های موفقی داشته است.

معرفی و تصاویر کلینت ایستوود پرافتخارترین سینماگر آمریکایی

زمانی هم تصمیم داشت گروهی از دوبلورهای معروف را گرد هم جمع کند و فیلم های مهم را دوباره دوبله کند که نتوانست این کار را انجام دهد.

در سال 1386 تهیه کننده فیلم کوتاه ایران 66 و مجری طرح فیلم کوتاه فصل خاک بود.

خوانندگی حامد بهداد

از همان بچگی به موسیقی علاقه داشته و گهگاه ترانه هایی هم می خواند.

اما به عنوان فعالیت جدی، سال 93 برای گروه دارکوب چند ترانه خواند بعد از آن در آلبوم ساعت 25 رضا یزدانی هم با او همراهی کرد.

یک تیتراژ هم برای سریال مثل یک کابوس خواند.

در سریال دندون طلا هم به عنوان خواننده آهنگ های قهوه خانه ای حضور پیدا کرده و تمام ترانه هایی که با توجه به نقش اش را با صدای خودش خواند

او به‌تازگی به همراه دوستانش یک گروه موسیقی تشکیل داده است و قصد دارد قطعه‌هایی در سبک راک بلوز منتشر کند. بهداد پیش از این در زمینه موسیقی با شاعرانی مانند یغما گلرویی همکاری کرده است.

خوانندگی حامد بهداد

نحوه ورود حامد بهداد به بازیگری

رامبد مرا به سینما آورد و دست مرا گرفت، رامبد سال 1379 نقشی را در فیلم آخر بازی همایون اسعدیان دریافت کرد اما او من را به جای خودش معرفی کرد.

با این فیلم در 27 سالگی من موفق شدم کاندیدای دریافت سمیرغ بازیگری شوم.

این بازیگر کشورمان در فیلم آخر بازی با پوپک گلدره، علی عمرانی، مجید مشیری، فخرالدین صدیق شریف و… همبازی بود.

حامد بهداد و پوپک گلدره در فیلم آخر بازی

تجربه بازی در تلویزیون

سال 79 با سریال همسفر در ایپزود فردا دیر است تجربه بازی در قاب تلویزیون را بدست آورد سپس در سال 1381 در سریال جستجو در شهر بازی کرد.

شهرت بهداد اما از سال 1382 با فیلم بوتیک شروع شد.

حامد بهداد در فیلم بوتیک

همکاری حامد بهداد با کارگردانان سرشناس

در بیوگرافی حامد بهداد میخوانیم او در طول فعالیت هنری‌اش از سوی بسیاری از کارگردانان سرشناس سینمای ایران همچون: عباس کیارستمی،  ناصر تقوایی،  اصغر فرهادی،  بهرام بیضایی،  داریوش مهرجویی،  مسعود کیمیایی،  بهمن فرمان‌آرا،  پرویز شهبازی و بهمن قبادی دعوت به همکاری شده‌است. همچنین بهداد برای نقش‌آفرینی در بسیاری از فیلمهایش از جشن‌ها و جشنواره‌های متعددی نامزد دریافت جایزه بازیگری شده‌است.

نقش های ماندگار حامد بهداد در فیلم هایش

حامد بهداد بعد از بازی در فیلم آخر بازی خیلی زود توانست به بازیگر پرکار سینمای ایران تبدیل شود و در دهه 80 و 90 در فیلم های زیادی ایفای نقش کرد.

بهداد طی سال‌های فعالیت بارها در نقش یک جوان عاصی و پرجنب و جوش قرار گرفته است و این تیپ شخصیتی را به نوعی به امضای بازی خود تبدیل کرده است. اولین بازی این‌چنینی بهداد در سال ۱۳۸۱ و همکاری با حمید نعمت الله در فیلم مورد توجه «بوتیک» بود. بهداد به واسطه هم‌بازی شدن با محمدرضا گلزار و البته اجرای درخشان خودش در فیلم بوتیک، توانست خود را در سینمای ایران مطرح کند.

همه چیز درباره الهه حصاری از بازیگری تا یوگا و مادر بسیار جوانش

حامد بهداد پس از بوتیک، برای اولین بار جلوی دوربین سامان مقدم قرار گرفت. حاصل اولین همکاری حامد بهداد و سامان مقدم فیلم «کافه ستاره» بود. او در این فیلم با افسانه بایگان و پژمان بازغی هم‌بازی بود. کافه ستاره با اینکه در جشنواره فیلم فجر به موفقیتی نرسید اما در جشنواره‌های مختلف داخلی، موفق ظاهر شد.

حامد بهداد در فیلم کافه ستاره

حامد بهداد یک سال پس از کافه ستاره در سال ۱۳۸۳ برای بازی در فیلم تلویزیونی عروس کوهستان با یوسف سید مهدوی همکاری کرد.

یک سال گذشت و نوبت به بازی در فیلم روز سوم رسید؛ جایی که حامد بهداد جلوی دوربین محمدحسین لطیفی قرار گرفت. بازی حامد بهداد در نقش فواد به یکی از بازی‌های ماندگار این بازیگر تبدیل شد؛ نقش‌آفرینی‌ای که به نوعی امضای همیشگی حامد بهداد را که اکنون خیلی‌ها او را با آن می‌شناسند نیز به‌همراه داشت.

حامد بهداد در فیلم روز سوم

بهداد در همان سال ۱۳۸۵ برای دومین بار با عبدالرضا کاهانی همکاری کرد؛ او این‌بار در فیلم «آدم» نقش صحت محبت را ایفا کرد. فیلم آدم با بازی حامد بهداد و مهتاب کرامتی در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی حضور داشت.

حامد بهداد در سال ۱۳۸۶ در فیلم پربازیگر «دایره زنگی» حضور داشت. او در این فیلم به کارگردانی پریسا بخت آور در کنار بازیگرانی مانند مهران مدیری، باران کوثری، امین حیایی، صابر ابر، نیما شاهرخ شاهی، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش و بهاره رهنما بازی کرد. فیلم دایره زنگی در زمان اکران، به پرفروش‌ترین فیلم فروردین ۸۷ تبدیل شد.

حامد بهداد در فیلم دایره زنگی

سال ۱۳۸۶ سال پرکاری برای بهداد بود؛ او در این سال در پنج فیلم دیگر نیز حضور داشت. پر سر و صداترین فیلم او در سال ۸۶ اما شاید فیلم تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی باشد؛ فیلمی که منتقدان زیادی موضوع و پرداخت فیلم‌ساز نسبت به آن در فیلم را زیر سوال برده بودند.

بهداد در سال ۸۷ دل خون را بازی کرد. او معتقد است تلاش‌های عماد در سکانس اعدام برای کمی بیشتر زندگی کردن، بخش موردعلاقه او در فیلم است.

حامد بهداد در فیلم دل خون

بهداد در ادامه در فیلم زندگی با چشمان بسته با ترانه علیدوستی هم‌بازی شد.

پس از آن حامد بهداد به‌همراه پولاد کیمیایی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن و شقایق فراهانی برای بازی در فیلم محاکمه در خیابان جلوی دوربین مسعود کیمیایی قرار گرفت؛ تا اینکه نوبت به فیلم پر حاشیه «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» رسید؛ فیلمی به کارگردانی بهمن قبادی که بدون مجوز و به صورت زیرزمینی تولید شده بود. این فیلم با اینکه در ایران توقیف شد اما با حضور موفق در جشنواره کن توانست جایزه نوعی نگاه را به خود اختصاص بدهد.

واکنش عجیب شبنم قلی خانی به ماجرای طلاقش

حامد بهداد در فیلم کسی از گربه های ایرانی خبر نداره

حامد بهداد پس از بازی در فیلم هفت دقیقه تا پاییز، دیگر به بازیگری کاملا شناخته شده تبدیل شد و تاکنون در فیلم‌های موفق بسیاری حضور داشته است. فیلم‌هایی مانند پرتقال خونی، جرم، سعادت آباد، انتهای خیابان هشتم، نارنجی‌پوش، پله آخر، آرایش غلیظ و سد معبر از جمله فیلم‌های مورد توجه این بازیگر در چند سال اخیر است.

بهداد اخیرا فیلم سینمایی «قصر شیرین» را روی پرده داشت و در سی هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «جان دار» را دارد. جدیدترین فعالیت حامد بهداد اما به بازی در سریال دل ساخته منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی مربوط می‌شود.

حامد بهداد در فیلم قصر شیرین

تجربه موفق حامد بهداد در فیلم میخواهم زنده بمانم

امیر شایگان یک مسئول مهم در قوه قضائیه است. او آنقدر قدرت دارد که بتواند حکم متهمان را برگرداند و محکوم به اعدام را از مرگ نجات دهد. شایگان مردی است با اصول خاص خود؛ شمرده حرف می‌زند، به دیگران اجازه سوال نمی‌دهد، بر رای خود استوار است، نگاهی نافذ دارد، باهوش است و خود را در نهایت آدمی دلسوز نشان می‌دهد.

او کسانی که تمرد کنند را راحت می‌کشد و این کار را «قانونی» می‌داند. شایگان در یک کلام آدمی است مخوف. هما (سحر دولتشاهی) برای نجات پدرش (بابک کریمی) که متهم به قاچاق مواد مخدر است، دست‌به‌دامن او شده و همین گره اصلی قصه است. آیا عشق بین این دو حکم خواهد کرد؟ این مرد خودخواه، کمک به پدر هما را مشروط به جدا شدن او از نامزدش (پدرام شریفی) می‌کند؟

عملکرد بازیگر: حامد بهداد درک درست و کاملی از شخصیت امیر شایگان داشته. او همه رفتار کاراکتر را طوری مقابل دوربین به نمایش گذاشته که در همان سکانس اول، ابهتش به جان مخاطب می‌نشیند. نوع نگاه، شیوه بیان دیالوگ، نحوه نشستن و راه رفتن بهداد همه‌وهمه در خدمت اقتدار و مخوف بودن امیر شایگان است. حامد بهداد معروف است به بازیگری برون‌ریز. او در نیمه دوم دهه ۹۰، اما در شورشی ستودنی علیه خود، نقش‌هایی بازی می‌کند که نسبتی با شمایل پیشین ندارند. نمونه متاخر این اتفاق، فیلم «قصر شیرین» است که نقطه عطفی در کارنامه بهداد شده. او حالا با «می‌خواهم زنده بمانم» نقش متفاوت دیگری بازی کرده؛ نقشی که ظرفیت افتادن به دام داد و فریاد دارد، اما به طور کامل در تسلط بازیگر است.

سابقه خانگی: گذر حامد بهداد دوبار به شبکه خانگی افتاده که یکی خوشایند و دیگری پر از انتقاد بوده است. او تا چندی پیش «دل» را در شبکه خانگی داشت که اثری ضعیف بود و به بهداد اجازه قدرت‌نمایی نمی‌داد. «دندون‌طلا»، اما موفق بود و اثری درخشان در کارنامه این بازیگر است.

امیرمهدی ژوله پرسپولیسی یا استقلالی ؟

حامد بهداد در فیلم میخواهم زنده بمانم

چرا حامد بهداد به دورهمی وخندوانه نمیرود ؟

حواشی حامد بهداد

حواشی استفاده از کلمات انگلیسی در جشنواره فیلم فجر ۹۷

حامد بهداد در نشست خبری در جشنواره فیلم فجر در توضیح نقش خود، به صورت مداوم از کلمات انگلیسی استفاده کرد که برخی از آن ها صحیح نبود و این موضوع بازتاب های زیادی در سایت ها و فضای مجازی داشته است

فیلم‌شناسی

در ادامه بیوگرافی حامد بهداد مروری میکنیم بر فیلم ها و آثار آقای بازیگر.با ما همراه باشید.

فیلم های سینمایی حامد بهداد

سالنام فیلمنقشکارگرداناکرانتوضیحات
۱۳۹۹گیج گاهحسن خشنودعادل تبریزی
۱۳۹۷قصر شیرینجلالرضا میرکریمیمرداد ۱۳۹۸
جان دارنعیمپدرام پورامیری،
حسین امیری دوماری
آذر ۱۳۹۸حضور در بخش نگاه‌نو جشنواره فیلم فجر
۱۳۹۶مارموزقدرت‌الله صمدیکمال تبریزیآذر ۱۳۹۷حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
۱۳۹۵سد معبرقاسممحسن قرایی
۱۳۹۴نیمه‌شب اتفاق افتادحسینتینا پاکروانآبان ۱۳۹۵
هفت‌ماهگیمهردادهاتف علیمردانیدی ۱۳۹۵حضور در جشنواره فجر
هیهاتحضور در اپیزود اولهادی مقدم دوست، روح‌الله حجازی،

دانش اقباشاوی، محمدهادی نائیجی

۱۳۹۳خانه دخترمنصورشهرام شاه‌حسینیاین فیلم برای مدتی در ایران توقیف بود

سپس با انجام اصلاحات (سانسور) اکران شد

چهارشنبه خون به پا می‌شودسید مرتضیحماسه پارسا۲۰ آبان ۱۳۹۴
۱۳۹۲آرایش غلیظمسعودحمید نعمت‌الله
زندگی جای دیگری استداوودمنوچهر هادیفروردین ۱۳۹۳حضور در جشنواره فجر
۱۳۹۱چه خوبه که برگشتیدکتر فرزاد متینداریوش مهرجوییخرداد ۱۳۹۲حضور در جشنواره فجر
فرزند چهارمابراهیموحید موسائیانمرداد ۱۳۹۲حضور در جشنواره فجر
فیلمبرداری این فیلم در کنیا و سومالی صورت گرفته
۱۳۹۰بی‌تابی بیتاامیرمهرداد فریدخرداد ۱۳۹۲اجرای آهنگ «مرا چشمیست خون افشان» /
حضور در جشنواره فجر
پله آخرحضور افتخاریعلی مصفابهمن ۱۳۹۱حضور کوتاه در نقش یک بازیگر
نارنجی‌پوشحامد آبانداریوش مهرجوییفروردین ۱۳۹۱حضور در جشنواره فجر
۱۳۸۹انتهای خیابان هشتمموسیعلیرضا امینینوروز ۱۳۹۱
جرمناصرمسعود کیمیاییخرداد ۱۳۹۰
سعادت‌آبادمحسن تنباکوییمازیار میریشهریور ۱۳۹۰
پرتقال خونیسیاوش خدابندهسیروس الوندآبان ۱۳۹۰حضور در بخش نوعی نگاه جشنواره فجر
قبرستان غیرانتفاعیکاپیتان (حضور افتخاری)محسن دامادیبهمن ۱۳۹۰
۱۳۸۸هفت دقیقه تا پاییزفرهادعلیرضا امینیخرداد ۱۳۸۹
لطفاً مزاحم نشویدتعمیر کارمحسن عبدالوهابمهر ۱۳۸۹حضور در جشنواره فیلم فجر
آدم‌کشحمید زاهدیرضا کریمی۱ دی ۱۳۸۹
۱۳۸۷بیداریمحمدفرزاد مؤتمنحضور در جشنوراه فجر
کیمیا و خاکحاج محسنعباس رافعی۱۳۹۱
کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارهنادربهمن قبادیتوقیف شدهاین فیلم به صورت غیرقانونی (زیرزمینی) در ایران تولید شد
موج سومبابک (حضور افتخاری)آرش سجادی حسینیخرداد ۱۳۸۹
مردی که گیلاس‌هایش را خوردحضور افتخاریپیمان حقانیاین فیلم پس از حضور در چند جشنواره خارجی سرانجام در ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ وارد شبکه نمایش خانگی شد.
محاکمه در خیابانحبیبمسعود کیمیاییآبان ۱۳۸۸نقش کوتاه
زندگی با چشمان بستهعلی فخاررسول صدرعاملی| | شهریور ۱۳۹۰این فیلم در اکران سانسور شد
دل خونعمادمحمدرضا رحمانیمرداد ۱۳۸۸
شبانه‌روزسیاوش کسراییکیوان علی‌محمدی،
امید بنکدار
مرداد ۱۳۹۰
۱۳۸۶هر شب تنهاییحمید رحمانیرسول صدرعاملیدی ۱۳۸۸
مجنون لیلیهدایتقاسم جعفریفروردین ۱۳۸۷اجرای آهنگ «دارم می‌سوزم»
تسویه‌حسابحمیدتهمینه میلانیاسفند ۱۳۸۸نقش کوتاه
دایره زنگیراننده پژو ۲۰۶پریسا بخت‌آوراسفند ۱۳۸۶نقش کوتاه
۱۳۸۵حس پنهانبهرام طلوعیمصطفی رزاق‌کریمیتیر ۱۳۸۷
آدمصحت محبتعبدالرضا کاهانیحضور در جشنواره فجر
روز سومفؤادمحمدحسین لطیفیخرداد ۱۳۸۶
۱۳۸۴باغ فردوس، پنج بعدازظهربهرامسیامک شایقیشهریور ۱۳۸۵نقش کوتاه
رقص با ماههاشمعبدالرضا کاهانیاین فیلم در تدوین نیمه کاره ماند
۱۳۸۳کافه ستارهخسروسامان مقدممرداد ۱۳۸۵
۱۳۸۲این زن حرف نمی‌زندسروشاحمد امینی
۱۳۸۱بوتیکمهردادحمید نعمت‌اللهاسفند ۱۳۸۲
چای تلخناصر تقواییتولید این فیلم نیمه کاره ماند
۱۳۷۹آخر بازیپویا صادقیهمایون اسعدیاناولین حضور حرفه‌ای

تله فیلم های حامد بهداد

سالنام فیلمنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۹۲چرک‌نویسحمید فراهانیعلی جناببه‌صورت دی‌وی‌دی شهریور ۱۳۹۳ وارد شبکه نمایش خانگی شد
۱۳۹۰به فاصله یک نفسسیاوشامیراحمد انصاریمهر ۱۳۹۱ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد
۱۳۸۵تله روباهعلیرضا اسحاقینمایش خانگی’
۱۳۸۴عروس کوهستانپسر کُردیوسف سیدمهدویشبکه یک
پیشنهاد بی‌شرمانه به نقاش مردهکاوه فرزادمحسن اورنگپخش در شبکه نمایش خانگی
۱۳۸۲خواهرخواندهسعیدبهروز حسین‌زادهنمایش خانگی
شب عقربسعیدمسعود آب پرورصدا و سیما
۱۳۸۱صبح روزی که متولد شدمسعیدمحمدرضا آهنجشبکه تهران

مجموعه های تلویزیونی حامد بهداد

سالنام مجموعهنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۹۹می‌خواهم زنده بمانمامیر شایگانشهرام شاه‌حسینینمایش خانگی
۱۳۹۸دلآرش سپنتامنوچهر هادینمایش خانگی
۱۳۹۴دندون طلابلبل/آتشداوود میرباقرینمایش خانگی
کلاه قرمزی ۹۴بازیگر مهمانایرج طهماسبشبکه دو
کیمیامحمد جهان‌آراجواد افشارشبکه دو
آسمان منمحسنمحمدرضا آهنجشبکه سه و شبکه افق
۱۳۹۰سقوط آزادسرگرد امیر صابریعلیرضا امینیشبکه یک
۱۳۸۷آخرین دعوتعماد خلیلیحسین سهیلی‌زادهشبکه دو
۱۳۸۶یک مشت پر عقابامیرحسین دانشوراصغر هاشمیشبکه دو
۱۳۸۳سایه آفتابرضامحمدرضا آهنجشبکه سه
۱۳۸۱جستجو در شهرمجرمحسن هدایتشبکه تهران
۱۳۷۹همسفرسیامکقاسم جعفریاپیزود: فردا دیر است /
شبکه سه

فیلم‌های کوتاه حامد بهداد

  • ۱۳۸۳: زنده یاد – مریم فخیمی
  • ۱۳۸۵: می‌ترسم پس دروغ می‌گویم – (تهمینه میلانی) – به سفارش یونیسف
  • ۱۳۸۶: رؤیای زمین – مریم فخیمی
  • ۱۳۸۷: دو راه حل برای یک مسئله – (قاسم جعفری) – به سفارش یونیسف
  • ۱۳۹۲: کاناپه – اکتای براهنی

مستندها و گویندگی‌های حامد بهداد

  • چند بار به شب دلباخته‌ای؟ – (کارگردان:امید بنکدار و کیوان علی محمدی – متن:سعید عقیقی) – به عنوان گوینده
  • دوبلور ساکت – (کارگردان: شاهرخ بحرالعلومی) – تولید شده در کانادا و ایران دربارهٔ آرشاک غوکاسیان (دوبلور قدیمی ایران)
  • روزی روزگاری سینما – (کارگردانان: شهرام میرآب اقدم و سام ارجمندی – تهیه‌کننده: احسان ظلی‌پور) – بررسی تاریخچه سالنهای سینماهای تهران – به عنوان گوینده
  • دوبلهٔ مستند «در برابر علی» (دربارهٔ زندگی و مبارزات اسطوره بوکس سنگین‌وزن جهان محمدعلی کلی) – به اهتمام حامد بهداد و عباس مطمئن‌زاده توسط گروهی از دوبلورهای بنام ایرانی و مدیریت دوبلاژ زهره شکوفنده در فروردین ۱۳۹۲ به انجام رسیده‌است.
  • نورالدین پسر ایران (نیمه انیمیشنی) – به عنوان راوی کتاب – حضور در یک قسمت – پخش از شبکه یک سیما (۱۳۹۲)
  • انیمیشن «آخرین داستان» – (کارگردان: اشکان رهگذر) – به عنوان صداپیشهٔ ضحاک (۱۳۹۶)

مجری طرح

  • ۱۳۸۶: فیلم کوتاه فصل خاک (The Season Of Soil) – (کارگردان: شاهرخ بحرالعلومی – نویسنده: بهمن قبادی) – شرکت در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه Cine Fiesta

عکاسی

  • برگزاری نمایشگاهی با موضوع «کادر و اتفاق در سینما» – ۱۳۸۷

تئاترهای حامد بهداد

  • تئاترهای خیابانی
  • معرکه در معرکه – (حسن میرباقری)
  • آدم‌های خیس – (بهزاد مرتضوی)
  • ۱۳۸۸: سگ سکوت – (آروند دشت‌آرای)
  • ۱۳۹۱: درخت بلوط – (وحید رهبانی) – اجرای یک شب
  • ۱۳۹۲: داوری بخشِ «بیرون از تئاتر» سومین جشنوارهٔ سراسری تئاتر تک نفره
  • ۱۳۹۶: شرق دور شرق نزدیک – (حمیدرضا نعیمی)

شما در حال مطالعه بیوگرافی حامد بهداد در بازیگرآنلاین هستید.برای مشاهده آلبوم تصاویر او با ما در ادامه همراه باشید.

تک‌آهنگ‌های حامد بهداد

نام ترانه/برنامهسالترانه‌سرا/شاعرتوضیحات
بارون سینمایی آخر بازی۱۳۷۹
تیتراژ مجموعه تلویزیونی غریبه۱۳۸۲
کلیپ ساقی عطشانفرج‌الله نعمتی
هم نوایی در۱۳۸۵تیتراژ مجموعه تلویزیونی آخرین گناه
دارم می‌سوزم (سینمایی مجنون لیلی)۱۳۸۶ترانه میانی
طوطیحافظ
میعادگاهمهر ۱۳۸۹علی کمارجیتنظیم: بهروز پایگان

با رضا یزدانی

آلبوم ساعت ۲۵ شب

تاریک تاریکمآذر ۱۳۹۰یغما گلرویی
مرا چشمیست خون افشانغزل حافظبعلاوه آهنگسازی

تیتراژ فیلم سینمایی بی تابی بیتا

مثل یک کابوس۱۳۹۰روزبه بمانیتیتراژ مجموعه تلویزیونی مثل یک کابوس
سرو چمان منخرداد ۱۳۹۱برگرفته از غزل حافظتنظیم: مسعود فیاض با همراهی: علی باغ‌فر و داریوش دانش نیا –

تقدیم به علی شکیباییان شاعر و هنرمند خراسانی)

اگه تو باشی کنارماردیبهشت ۱۳۹۲علی اظهریتقدیم به زلزله زدگان بوشهر

(به همراه فرخ خلخالیان – موزیک و تنظیم: علی اظهری)

مجنونشهریور ۱۳۹۲این آهنگ به سبک خراسانی و قطعه‌ای مربوط به آلبوم لیوا از گروه دارکوب می‌باشد
خوانندگی در۱۳۹۴مجموعه تلویزیونی دندون طلا
دل و دین۱۳۹۴
خوانندگی در فیلم نیمه شب اتفاق افتاد۱۳۹۵

جوایز حامد بهداد

سالفیلمردهجشنوارهنتیجه
۱۳۷۹آخر بازیسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مردنوزدهمین جشنواره فیلم فجرنامزدشده
۱۳۸۲این زن حرف نمی‌زندپنجمین بازیگر نقش مکمل مرد سالبه انتخاب نویسندگان و منتقدان سینمایی
۱۳۸۳بوتیکتندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مردهشتمین جشن خانه سینمانامزدشده
۱۳۸۳بوتیکدومین بازیگر نقش مکمل مرد سالبه انتخاب نویسندگان و منتقدان سینماییبرنده
۱۳۸۵مجموعه تلویزیونی سایه آفتاببهترین بازیگر مرد درامنهمین جشن حافظنامزدشده
۱۳۸۵کافه ستارهتندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرددهمین جشن خانه سینمانامزدشده
۱۳۸۵روز سومسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مردبیست و پنجمین جشنواره فیلم فجرنامزدشده
۱۳۸۶روز سومبهترین بازیگر نقش اول مردیازدهمین جشن خانه سینمانامزدشده
۱۳۸۶کافه ستارهتندیس حافظ بهترین بازیگر مرددهمین جشن دنیای تصویرنامزدشده
۱۳۸۷حس پنهانتندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرددوازدهمین جشن خانه سینمانامزدشده
۱۳۸۷دلخوندیپلم افتخار و

جایزه بخش ویدئو سینما و نگاه نو

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجربرنده
۱۳۸۸کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارهبهترین بازیگر نقش اول مردجشنواره فیلم ابوظبیبرنده
۱۳۸۸هفت دقیقه تا پاییزسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مردبیست و هشتمین جشنواره فیلم فجرنامزدشده
۱۳۸۸روز سومتندیس حافظ بهترین بازیگر مردیازدهمین جشن دنیای تصویربرنده
۱۳۸۹کیمیا و خاکتندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مردجشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایراننامزدشده
۱۳۸۹هفت دقیقه تا پاییزجایزه بهترین بازیگر مردجشن منتقداننامزدشده
۱۳۸۹هفت دقیقه تا پاییزتندیس بهترین بازیگر نقش اصلی مردچهاردهمین جشن خانه سینمانامزدشده
۱۳۸۹شبانه روزتندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مردچهاردهمین جشن خانه سینمانامزدشده
۱۳۸۹جرمسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مردبیست نهمین جشنواره فیلم فجربرنده
۱۳۸۹چهره سال بازیگری جشن یک سالگی مجله رونابرنده
۱۳۹۰سعادت آبادبهترین بازیگر نقش اول مردپنجمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایراننامزدشده
۱۳۹۰هفت دقیقه تا پاییزتندیس بهترین بازیگر مرددوازدهمین جشن حافظنامزدشده
۱۳۹۰انتهای خیابان هشتمتندیس زرین بهترین بازیگر مکمل مردپانزدهمین دوره جشن خانه سینمای ایراننامزدشده
۱۳۹۰جرمجایزه بهترین بازیگر مردنخستین دوره جشن ستارگان مجله اتفاق نوبرنده
۱۳۹۲آرایش غلیظسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مردسی و دومین جشنواره فیلم فجرنامزدشده
۱۳۹۳آرایش غلیظتندیس بهترین بازیگر نقش اول مردجشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایراننامزدشده
۱۳۹۴آرایش غلیظتندیس بهترین بازیگر مردپانزدهمین جشن حافظ برای فیلمنامزدشده
۱۳۹۴آرایش غلیظتندیس زرین بهترین بازیگر نقش اصلی مردهفدهمین جشن خانه سینمانامزدشده
۱۳۹۴خانه دخترتندیس بهترین بازیگر نقش اول مردجشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایراننامزدشده
۱۳۹۵مجموعه تلویزیونی دندون طلابهترین بازیگر مرد درامشانزدهمین جشن حافظنامزدشده
۱۳۹۵سد معبربهترین بازیگر نقش اول مردسی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از نگاه نویسندگان

و منتقدان مجله فیلم

برنده
۱۳۹۶نیمه‌شب اتفاق افتادتندیس بهترین بازیگر نقش اصلی مردنوزدهمین جشن خانه سینمانامزدشده
۱۳۹۶سد معبرجایزه بهترین بازیگر نقش اول مردجشنواره گلدن گلوبال مالزیبرنده
۱۳۹۶‘سد معبرتندیس زرین بهترین بازیگر مردجشنواره بین‌المللی فیلم شهرنامزدشده
۱۳۹۶سد معبرتندیس بهترین بازیگر نقش اول مردجشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایرانبرنده
۱۳۹۷سد معبرجایزه بهترین بازیگر نقش اول مردبیستمین جشن خانه سینمابرنده
۱۳۹۷سد معبرتندیس بهترین بازیگر مردهجدهمین جشن حافظنامزدشده
۱۳۹۷مارموزجایزه بهترین بازیگر مردچهارمین دوره فستیوال سینه ایران تورنتوبرنده
۱۳۹۷خانه دخترتندیس بهترین بازیگر مردهفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیابرنده
۱۳۹۷قصر شیرینسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مردسی و هفتمین جشنواره فیلم فجرنامزدشده
۱۳۹۷قصر شیرینبهترین بازیگر نقش اول مردسی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از نگاه نویسندگان و منتقدان مجله فیلمبرنده
۱۳۹۸قصر شیرینجایزه بهترین بازیگر مردجشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتوبرنده
۱۳۹۸قصر شیرینجایزه پرتقال‌طلایی بهترین بازیگر مرد بخش بین‌المللپنجاه و ششمین فستیوال فیلم آنتالیابرنده
۱۳۹۸قصر شیرینجایزه بهترین بازیگر مردبیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهایبرنده
۱۳۹۸قصر شیرینبرنده تندیس بهترین بازیگر مردجشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای فیلمبرنده

اینستاگرام حامد بهداد

حامد بهداد ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به815  پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی حامد بهداد و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی حامد بهداد و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی حامد بهداد، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام حامد بهداد behdad_hamed می باشد و بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد. دلیل محبوبیت او در شبکه اجتماعی اینستاگرام، مردمی بودن او است زیرا پست های او بیشتر جنبه اجتماعی دارند.

اینستاگرام حامد بهداد

آلبوم تصاویر حامد بهداد

در این مطلب از بازیگرآنلاین به معرفی بیوگرافی حامد بهداد پرداختیم. در ادامه تصاویری از این بازیگر محبوب را میبینیم.

حامد بهداد با کت چرم در جشنواره فیلم فجر حامد بهداد در جشنواره فجر حامد بهداد خارج از کشور حامد بهداد با گریم بسیجی حامد بهداد و باران کوثری عکس سیاه و سفید حامد بهداد حامد بهداد در کنار علی شادمان حامد بهداد در کنار مادرش لبخند حامد بهداد حامد بهداد و جایزه در دستش کودکی حامد بهداد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا