اخبار بازیگرانعکس بازیگران

عکس های دیده نشده از دوران بارداری بازیگران

کودکان سرشار از زیبایی، صداقت و حس زندگی هستند. این صفت های بارز کودکان در عکس هایشان هم کاملا مشخص است. ورود کودک به هر خانواده ای، فضای جدیدی به خانه و افراد خانواده می دهد. در این مطلب به سراغ افراد مشهوری رفتیم که به تازگی صاحب فرزند شدند. شور و نشاط ویژه ای در همه آنها تزریق شده بود که روند زندگی شان را تغییر داده است. البته فقط افراد مشهور نیستند که از وجود کودکشان خوشحال می شوند، بلکه تمام خانواده ها، به خصوص خانواده های پر مهر ایرانی اینگونه هستند.

نیوشا ضیغمی چند سالگی صاحب فرزند شد؟

نیوشا ضیغمی در سن 37 سالگی صاحب فرزند شد.

نام فرزندان روناک یونسی چیست؟

روناک یونسی دو پسر به نام مهرسام و مهراز دارد.

دختر نگار جواهریان متولد ایران است؟

خیر دختر نگار جواهریان در کانادا متولد شده است.

چند وقتی است که بازیگران زن سینما و تلویزیون ایرانی خبرهای خصوصی زندگی شان از قبیل ازدواج، بارداری و…. را در فضای مجازی منتشر می کنند و شادی خود را با طرفداران شان تقسیم می کنند. از جمله این افراد مهناز افشار، سپیده خداوردی، یکتا ناصر فقیهه سلطانی و … هستند که در این مطلب از بازیگرنیوز با آنها بیشتر آشنا میشویم و عکس دوران بارداری بازیگران را میبینیم.

تصاویری از دوران بارداری بازیگران ایرانی

بارداری شیلا خداداد بازیگر مطرح سینما

شیلا خداداد با انتشار عکس زیر در اینستاگرام شخصی اش نوشت :تولد زیباترین هدیه خداوند است که مانند سروشی روح بخش به زندگی نور امید می دمد خدایا سپاس از هدیه زیبایت ….شدیم چهارتا (اول فروردین نود و شش)

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبانماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در اول فروردین 96 بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

ماجراهای دنباله دار ازدواج ترلان پروانه و فیلم او با ورزشکار معروف

بارداری بازیگر زیبای ایرانی روناک یونسی در کانادا

وی دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز است.مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد.

مهرسام به معنی پسر خورشید است و بدلیل اینکه در مهر ماه بدنیا آمده تصمیم گرفته یک نام ایرانی زیبا که همان مهرسام باشه برایش انتخاب کنند خانوم یونسی در مورد سوالی که مهرسام دوست دارد بازیگر شود یا مدل میگوید :او یک مدل خیلی خوب میشود که بازیگراست.

روناک یونسی با نوشتن متن زیر خبر بارداری مجددش را در اینستگرام شخصی اش اعلام کرذ:

ما نیستانیم و عشقش آتشی است
منتظر کان آتش اندر نی رسد…

به زودی خانواده ما با ورود یه پسر کوچولو ی دیگه بزرگتر میشه

خدارو سپاس برای داشتن عزیزانم…

 

روناک یونسی در بارداری و همسر ورزشکارشعکس بارداری روناک یونسی

 

روناک یونسی در بارداری با لباس آبی بلند و همسرش

شما در حال مشاهده مطلب عکس دوران بارداری بازیگران ایرانی در بازیگرنیوز هستید.با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

وی بعد از تولد دومین فرزندش نیز پستی با متن زیر در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت:

به دنیا آوردن فرزند برکتى است براى خانه، هدیه ای از بهشت. من شکرگزار پروردگارهستم براى دادن یک فرشته کوچک دیگر براى گرامى داشتن و عاشق بودن این زوج یک پسر دیگر نیز داشتند.

بارداری فلامک جنیدی بازیگر طنز پرداز

فلامک جنیدی 45 سال دارد و از بازیگران طنزپرداز کشورمان است. به تازگی همسر ایشان عکس هایی از دو قلوهای زیبا منتشر کرده و اعلام کرده که چند ماهی است صاحب فرزند شده اند.

فلامک جنیدی در خارج از کشور زایمان کرد و صاحب دو فرزندان دوقلو شد یک دختر و یک پسر

فلامک جنیدی و همسرشون اقای آیدین پوری و دوقلوهاشون حنا و میلان

 

فلامک جنیدی چند فرزند دارد؟

فلامک جنیدی صاحب یک دو قلو دختر و پسر شده است.
فلامک جنیدی در بارداری

فلامک جنیدی و همسرشون اقای آیدین پوری و دوقلوهاشون حنا و میلان

تصویری از بارداری یکتا ناصر بازیگر و همسر منوچهر هادی

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند.

بیوگرافی کامل ترانه علیدوستی و بیماری عجیب او و ماجرای حکم زندانش

حضور سوفیا در اولین سالگرد ازدواجشان باعث شوخی ها و حرف هایی در فضای مجازی شد که منوچهر هادی نسبت به این ماجرا این گونه واکنش نشان داد.

منوچهر هادی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت :

سپاس از لطفتون و کامنتهای زیباتون

بعضیها دچار ابهام شدن که ما چطور در سالگرد ازدواجمون بچه دار شدیم

در دوران تحصیل درسی داشتیم به نام ریاضیات که با داشتن اندکی از این علم میتوان فهمید سالگرد یعنی دوازده ماه و دوران بارداری اگر کامل باشد نه ماه است. ۳+۹ = ۱۲

در نتیجه داشتن بچه در سالگرد ازدواج امری بدیهی است.

در هر صورت از شما دوستان همیشه دچار ابهام هم ممنونیم

بارداری همزمان یکتا ناصر یکی از بازیگران زن ایرانی و خواهرش نیکتا ناصر

 

یکتا ناصر و خواهرش نیکتا در دوران بارداری با لباس زمستانی در برف

یکتا ناصر همسر کارگردان معروف منوچهر هادی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

شادى در برف را غنیمت بشماریم تا در روزهاى آلودگى امیدوار باقى بمانیم

یکتا ناصر و منوچهر هادی در دوران بارداری در برف

وی در یک مصاحبه در مورد تجربه ی مادری اش میگوید:

کلا جون دوست تر شدم ، سعی می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل همه پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه. یکتا ناصر

 

عکس بارداری یکتا ناصر با مانتو سنتی

یکتا ناصر در مورد اضافه وزنش در بارداری میگوید:

من به خاطر بارداری تونستم اون اندازه که دلم میخواد تو زندگیم لذت ببرم و غذا بخورم. سوسیس و چیپس و سیب زمینی و بستنی را خیلی دوست دارم . دوران بارداری سوفیا خیلی بهم خوش گذشت و بعدش رژیم سختی گرفتم.

همچنین در مورد رژیمش توضیح میدهد:

من بدون دکتر ۲۲ کیلو لاغر شدم. سعی کردم مثل قبلم غذا بخورم چون خیلی مراعات می کنم. کاری که کردم و نمی گم چون خیلی بداموزی داره ولی هر کسی می تونه بدنش و طوری که لاغر و چاق می شود را بفهمد.

تصویر بارداری فقیهه سلطانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون

بعد از یکتا ناصر، فقیهه سلطانی هم خبر بارداری خود را اعلام کرد.این بازیگر کم کار همسر جلال امیدیان بازیکن سابق ذوب آهن است.عکس فقیهه سلطانی در دوران بارداری روی جلد مجله ی سبز

از پخش شدن فیلم عروسی زیبا بروفه تا حواشی زایمان او و علت کم کاری اش

فقیهه سلطانی متولد1353 در همدان و دارای مدرک کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی میباشد.

فقیه سلطانی با انتشار عکس زیر نوشت :هزاران درود…

اینم عکس یادگاری من و گندم کوچولو به بهانه ی مصاحبه با مجله خوب سیب سبز…

 

بارداری مهناز افشار از بازیگران پرحاشیه ی ایران

او که ماه های آخر بارداری خود را در خارج از ایران گذراند، در کشور آلمان زایمان کرد و صاحب دختری به نام لیانا است.

او در یک مصاحبه در مورد بارداریش گفته است:

بارداری برایم بسیار هیجان انگیز و جالب بود. درواقع دنیای بارداری برایم فانتزی و روحانی بود و من از اینکه معلوم شد باردار هستم لذت می بردم. وقتی به ترانه علیدوستی اطلاع دادم که باردارم، خیلی خوشحال شد و کمکم کرد. به نظرم او یکی از بهترین مادرهای روی زمین است، به خاطر اینکه با دقت و نظم از «حنا» دخترش مراقبت می کند.
وقتی فهمیدم باردارم به ترانه علیدوستی گفتم، احساس می کنم دنیا تمام شده است و ترانه در یک جمله این موضوع را برایم حل کرد و گفت طبیعی است. من حتی با لیلا حاتمی هم درباره بارداری صحبت کردم و بسیار آرام شدم. به نظرم لیلا نمونه موفق یک هنرمند صاحب خانواده است؛ او الگوی زنانگی در سینمای ایران است.

به خاطر لیانا فعلا کار نمی کنم

در فیلم «نهنگ عنبر» و این اواخر فیلم «عشق تعطیل نیست» باردار بودم و اتفاقا خیلی حالم خوب بود. حسابی با این مسئله سرگرم بودم که بعد ها با دیدن این دو کار می توانم به دخترم بگویم که اینجا همراه من بوده ای، اما از چهارماهگی به بعد تصمیم گرفتم کار نکنم. تصمیم گرفتم وقت بیشتری را با دخترم باشم و تا زمان زایمانم کار قبول نکنم. به علاوه بعد از زایمان هم بیشتر با دخترم بگذرانم تا بزرگ شدن و رشد او را ببینم. به طور کلی با کودکان رابطه خوبی دارم.

ناگفته های زندگی هنری حسن زارعی بازیگر سریال آفتاب پرست

می ترسیدم دخترم زشت باشد

قبل از زایمان می ترسیدم فرزندم زیبا نباشد، به خاطر همین سیب و انار زیاد می خوردم و عکس های قشنگ نگاه می کردم. بقیه کار را هم به خدا سپردم و گفتم خدایا هر چه کرمت است. وقتی برای اولین بار لیانا را دیدم، باورم نشد. وقتی دخترم را رو سینه ام گذاشتند، فکر کردم مگر می شود؟ این در دل من بوده؟ حالا چی کار کنم؟ فرزندم را بو کردم… نوزاد بوی عجیبی دارد. با خودم گفتم خدایا این نوزاد را من به دنیا آورد ه ام؟ بله… من به دنیا آوردم و کلی ذوق کردم.

مهناز افشار در دوران بارداری

عکس بارداری مهناز افشار با لباس سفید روی مبل

برای مشاهده عکس های بیشتر از دوران بارداری بازیگران با ما همراه باشید.

تصویر بارداری سپیده خداوردی از بازیگران ایرانی

سپیده خداوردی هم جز بازیگرانی است که سعی کرده درباره بارداری و فرزنددار شدن به صراحت صحبت کند.

سپیده خداوردی با اشاره به دوران بارداریش بیان می دارد: پیش از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش میکردم اما با شروع بارداری، شرایط جسمانی ام امکان ورزش کردن را به من نمیداد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت و باعث می شد نتوانم ورزش کنم

سپیده خداوردی که در مدرسه موسیقی درس خوانده و نوازنده ارکستر ملی است در جایی از گفتگویش به این اشاره میکند که حتی در ماههای آخر بارداری هم به تدریس موسیقی می پرداخته. وی می گوید: با وجود اینکه در ماه نهم بارداری به سر می برم اما کارهای مربوط به تدریس موسیقی ام را انجام می دهم و از آن غافل نشدم.

این بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید: من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد.

معرفی کامل ابراهیم چلیک‌کول بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق

عکس بارداری سپیده خداوردی

 

عکس بارداری سپیده خداوردی به همراه همسرش

عکس بارداری سپیده خداوردی با لباس مشکی

سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکس خود و همسرش نوشت : من و نی نی و باباش

شما در حال مشاهده مطلب عکس دوران بارداری بازیگران ایرانی در بازیگرنیوز هستید.با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تصویر بارداری نگار جواهریان از بازیگران ایرانی و همسر رامبد جوان

اسفندماه سال 98 بود که نگار جواهریان با حضور در یک مراسم و در حین صحبت به ماجرای باردار بودنش اشاره کرد و این خبر چند روز بعد توسط رامبد جوان تایید شد و آخرین روزهای تیرماه سال 98 بود که سپند امیرسلیمانی خبر از تولد دختر این زوج هنرمند داد و بعد از آن رامبد جوان با انتشار پستی از پدر شدنش نوشت.

عکسی منتسب به “رامبد جوان” و همسرش در کانادا منتشر شده که با واکنش های زیادی همراه بوده است. عکس نگار جواهریان در کانادا را مشاهده کنید که پشت سر رامبد جوان در یکی از خیابان های کشور کانادا در حال قدم زدن است.

رامبد جوان بعد از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ماه 98 اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی را تا تولد دخترشان در کنار همسرش باشد و مدتی بعد ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا مطرح شد.

بسیاری از مردم در ابتدا گمان میکردند که این زوج برای اکران فیلم قانون مورفی راهی کانادا شده اند اما انتشار عکسی از آنها در کانادا و حاشیه ساز شدن رامبد جوان اعلام کرد که هدف آنها از حضور در کانادا تنها اکران قانون مورفی نیست و مشخص شد که بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا متولد میشود.

حواشی تولد دختر نگار جواهریان و رامبد جوان تا جایی پیش رفت که پرویز پرستویی بازیگر کشورمان هم به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که مادر، خواهر و اقوام نگار جواهریان ساکن کانادا هستند و این خیلی طبیعی است که یک دختر در موقع زایمان بخواهد که کنار خانواده خودش باشد و از قضاوت های نابجای مردم گله کرد.

ماجرای بستن صدیقه کیانفر به درخت چه بود؟

نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان بعد از حدود سه سال زندگی مشترک صاحب دختری به نام نوردخت شدند.

نگار جواهریان در خیابان های کانادا در دوران بارداری

تصویر بارداری زیبا بروفه

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از دوران بارداری و انتظار برای تولد فرزندش به روز کرد.

عکس بارداری زیبا بروفه به همراه همسرش

زیبا بروفه در سن42 سالگی خبر بارداریش را با دلنوشته ای در اینستاگرامش برای فرزندش منتشر کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست .

زیبا بروفه با انتشار تصویری از دوران بارداری اش نوشت ::من در دورترین جای جهان ایستاده ام،کنار تو دور از تمام ناامیدیها حسادتها فاصله ها زیر سایه خدا وخودم را سپرده ام به دستان مهربانش تا مرا بر جریان شاخه ای از نهر شیرین سرنوشت به اغوش مهربان تو برساند پ.ن:بعد از مدتها دوری برگشتم، امیدوارم خوب باشید همیشه…

عکس بارداری زیبا بروفه در ساحل

واکنش تند همسر «زیبا بروفه» به کارگردان «هاتف»: از بارداری همسرم معجزه نسازید!

صحبت های کارگردان سریال «هاتف» در خصوص معجزه ای که در سریال رخ داد، واکنش دور زیبا بروفه را در پی داشت. از این رو پیام صابری همسر زیبا بروفه در این خصوص یادداشتی در اختیار بانی فیلم قرار داده که در ادامه می خوانید:

داریوش یاری عزیز زندگی خصوصی هنرمندان وسیله ای برای دیده شدن شما نازنین و تحت تأثیر قرار دادن مردم عزیزمان نیست تا با ذهنی خلاق و قصه پرداز خود از بارداری همسر هنرمند و مهربانم برای مردم معجزه بسازید. جهت اطلاع حضرتعالی عرض می کنم. از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیقتر برایت توضیح دهم ۲۷ اردیبهشت ۹۶ تصویب و روز ۲۲ شهریور ۹۶ دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد. با قصه پردازی و بازی با احساسات مذهبی مردم بازی نکنیم برای آن دسته از عزیزان که می خواهند بدانند چرا همسرم برای پرواز به کربلا از طرف پزشک اجازه پیدا نکرد تشکیل قلب بچه در تاریخ پرواز و فشارخون پایین مادر عنوان شده.

نگین معتضدی برای بار دوم ازدواج کرد

داریوش عزیز معجزه زیبای سریال شما فقط همزمانی بارداری زیبا بروفه و نقش ریحانه در فیلم است. در پناه سیدالشهدا

عکس بارداری زیبا بروفه در یک برنامه تلویزیونی

تصویر بارداری نیوشا ضیغمی

این بازیگر در یک مصاحبه در مورد تولد فرزندش در خارج از کشور می‌گوید: «به همکاران من خرده گرفته شده که چرا بابت زایمان و به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور می‌روند، متأسفانه این کار به دلیل بی‌اعتباری پاسپورت ایرانی است! برای یک ایرانی و منی که عرق ملی دارم! وکشورم را دوست دارم خیلی غمناک است که مجبور باشم به دلیل اینکه پاسپورت کشورم در دنیا ارزش ندارد، برای رفتن به هر کشوری دلهره داشته باشم و دم درِ هر سفارتی گردن کج کنم.»

این بازیگر ۳۷ ساله به همراه همسرش آرش, درحال خرید سیسمونی برای فرزندشان هستند. در ادامه عکس بارداری نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران زن ایرانی را مشاهده می کنید.

نیوشا ضیغمی درحال خرید سیسمونی برای فرزندشان

عکس دوران بارداری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در بارداری با لباس مشکی

نیوشا ضیغمی شب یکم دی ماه ۹۶ در برنامه دورهمی از بارداری خود سخن گفت و این‌که بزودی مادر خواهد شد. نیوشا ضیغمی که مهمان برنامه دورهمی بود پس از این‌که درمورد کودکان کار حرف زد با سوال مهران مدیری روبه‌رو شد که از وی پرسید شما که انقدر به کودکان علاقه دارید, چرا مادر نمیشوید؟ که نیوشا ضیغمی جواب داد مادر هستیم و مهران مدیری مادر شدن او را به او و همسرش تبریک گفت.

ظاهر و استایل نیوشا ضیغمی در آخرین روزهای بارداری

نیوشا ضیغمی با پالتو قهوه ای و پزشکش

بارداری فریبا نادری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون

فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

این بازیگر کشورمان با حضور در برنامه برنامه صبح خلیج فارس با اجرای نجمه جودکی درباره مادر شدن گفت و در این باره صحبت کرد. در قسمتی از گفتگو نجمه جودکی از فریبا نادری پرسید :
به مادر شدن فکر میکنید و ممکن است به زودی خبر مادر شدنتان را بشنویم؟ بازیگر سریال پرستاران گفت :
بله به مادر شدن زیاد فکر میکنم و در واقع بیشتر از هرچیزی به مادر شدن فکر میکنم و در آینده نزدیک ان شاءالله خبر مادر شدنم را میشنوید.

ممنوع التصویری باران کوثری و حواشی مربوط به این بازیگر

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در روز عید غدیر مهمان برنامه ای با اجرای محمد سلوکی بود و در این برنامه از زمان تولد فرزندش صحبت کرد. محمد سلوکی در بخشی از این گفتگو گفت :
خانم نادری فرمودن که اگر پسر دار بشن اسمش رو حتما میذارن امیرعلی ، ان شاء الله کی این خبر خوشایند به گوش میرسه ؟
فریبا نادری در پاسخ به این سوال محمد سلوکی گفت :برای اواخر بهمن یا اوایل اسفند ، زمانی که پزشک داده برای ۲۸ تا دوم یا سوم اسفند است که مجری برنامه با شوخی گفت :اگر اسفندی شود که خوشبخت میشوید و کلی از خصوصیات متولدین اسفند تعریف کرد.

عکس بارداری فریبا نادری به همراه همرش

فریبا نادری درباره آینده فرزندش در گفتگوهای قبلی اش گفته بود :
دلم میخواهد فرزندم انسان خیلی خوبی باشد و مفید باشد برای خودش و امیدوارم که مثل نوجوانی من نباشد
و از تجربه های آدم های موفق در زندگی اش استفاده کند و تجربه پذیر باشد و دلم نمیخواهد ریسک کند و وارد یک سری خطرات در زندگی اش شود و مثل من نباشد که وقتی همه میگفتند اشتباه میکنی من نمی پذیرفتم.

سوم اسفندماه سال 96 فریبا نادری با انتشار پستی خبر از مادر شدن و تولد دخترش یارا داد.

عکس بارداری فریبا نادری به همراه همسرش

عکس دوران بارداری بازیگران ایرانی

عکس بارداری فریبا نادری در یک رستوران

شما در حال مشاهده مطلب عکس دوران بارداری بازیگران ایرانی در بازیگرنیوز هستید.با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بارداری الهام حمیدی از بازیگران محبوب ایرانی

الهام حمیدی بازیگر خوب کشورمان در سن 42 سالگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر مادر شدن خودش را منتشر کرد.

معرفی محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان

الهام حمیدی نوشت:پسرم لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید

فرزند او پسر و حاصل ازدواج دومش است.

وی با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود با مادرش هنگام خرید در یک سیسمونی فروشی خبر بارداریش را داد.در این تصاویر به نظر میرسد که باردار بوده و در حال خرید سیسمونی برای فرزند خود میباشد.

از وقتی که این تصاویر در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده است سیل عظیمی از پیام های تبریک برای او ارسال شده است و خبر مادر شدنش را به تبریک گفته اند.

الهام حمیدی و ژست بارداری اش

بارداری ملیکا زارعی از بازیگران و مجری های تلویزیون

خاله شادونه چند سال پیش با یکی از عوامل طراح صحنه آشنا و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره این زندگی موفق تنها یک دختر بنام مانلی متولد 1392 می باشد.

ملیکا زارعی مجری پرنشاط برنامه کودکان و خردسالان به حضور همیشه در پشت تلوزیون ناگهان خبر به دنیا آمدن فرزندش همه را شوکه کرد!

تهیه‌کننده برنامه «شادونه» درخصوص غیبت ملیکا زارعی – خاله شادونه- از آنتن تلویزیون، توضیح داد: خانم زارعی اکنون در حال استراحت است تا پس از به دنیا آمدن دخترش، مجددا به برنامه بازگردد.

ژست بارداری خاله شادونه با لباس قرمز

عکس بارداری مرحوم ماهچهره خلیلی در کنار همسرش

ماه چهره خلیلی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود:ما خیلی بچه دوست داریم و حتی گذشته از ازدواج مان هم درمورد بچه دار شدن صحبت میکردیم و از همان موقع متوجه شدیم این علاقه مشترک هست. تصمیم مان از ابتدا این بود که بعد از ازدواج مان بچه دار شدن را خیلی به تعویق نیندازیم.

ترجیح دادم فرزندم بجای انگلیس در ایران به جهان بیاید

من و همسرم درمورد این که فرزندمان کجا به جهان بیاید خیلی با هم حرف زدیم و همه ي چیز را بررسی کردیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم فرزندمان در ایران به جهان بیاید به چند علت و گرچه از هم مهمتر این که من مهر و صفا و دورهم جمع شدن ایرانیان بعد از زایمان را خیلی دوست دارم.پسر ماه چهره در روز سالگرد ازدواجش به جهان آمد وی اسم پسرش را پرواز گذاشت.

علت مهاجرت و کشف حجاب لادن طباطبایی چه بود؟

ژست بارداری ماه چهره خلیلی همراه همسرش

شما در حال مشاهده عکس بارداری بازیگران در بازیگرنیوز هستید.

فرزندم اولین فیلمش را در شکم من بازی کرد

ماه چهره خلیلی که از اولین فرزندش پسر است در جایی دیگر از گفتگو بیان می کند: به خیلیها که از ما می پرسند بچه تان هم بازیگر می شود یا نه می گویم بچه ما هنوز نیامده فیلم اولش را هم بازی کرد. در فیلم “هدیه” در شکم من جلوی دوربین رفت و اولین فیلمش را تجربه کرد.

ژست بارداری ماه چهره خلیلی با لباس های پسرش

بارداری یاسمینا باهر همسر امیریل ارجمند

یاسمینا باهر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان عروس خانواده داریوش ارجمند و همسر امیریل است که سال 93 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و فرزندشان یلسان در دی ماه 98 متولد شد.

یاسمینا باهر در این باره در اینستاگرام خود نوشت :

امسال بهترین سال تولدمه،چی بخوام از خدا جز سلامتی شما دوتا، خدا بهترین فرشته هاش رو به من هدیه داده.دو تا عشق دارم که زندگیم رو عوض کردن کلی آرزو داشتم برای اولین تولدم با تو ولی … بمونه برای روزهای بهتری که تو راهه.

یلسان عزیزم امیدوارم وقتی بزرگ شدی دنیا جای بهتری باشه برای زندگی تو اما تو این روزهای بد تو تنها معجزه ای هستی که دنیای من و بابا رو زیباتر کردی.تو به ما یادآوری میکنی که هنوز دلیلی هست برای خندیدن

عکس بارداری یاسمینا باهر با لباس سبز و همسرش

 

بارداری حدیث میرامینی از بازیگران بی حاشیه ی ایرانی

حدیث میرامینی در 16 بهمن 1395 وقتی 28 ساله بود با همکار خود مجتبی رجبی 33 ساله ازدواج کرد ، آقای رجبی از دستیاری شروع کرده و حالا بازیگر تئاتر است.

این زوج در مرداد 99 خبر تولد فرزندشان را منتشر کردند.

انتشار عکسهایی از حدیث میر امینی شائبه بارداری این بازیگر را رقم زد اما هرگز موضوع بارداری توسط این بازیگر تایید یا رد نشد.

ژست بارداری حدیث میر امینی با لباس آبی و شال مشکی

حدیث میرامینی در دوران بارداری به همراه همسرش

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا