اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد

از ثروت مهران مدیری چه میدانید؟

ثروت مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است.مهران مدیری در تهران متولد شد. ثروت مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که ثروت مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های:

ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مهران مدیری با ماشین - ثروت مهران مدیری

  بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بیوگرافی مهران مدیری اسطوره طنز و همسرش و ماجرای حضورش در جبهه

 

ثروت مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی همۀ وقت} توانسته هست در کار خود برترین باشد, اخیرا هم برنامه دورهمی وی خانواده های ایرانی را شبانه پای تلویزیون می نشاند.مهران مدیری با فرآوری سریال‌ های ماندگاری چون پاورچین, شب‌های برره, مرد هزار چهره, قهوه تلخ لقب پادشاه طنز ایران را به خود اختصاص داده هست.

وی در دو سال قبل با اجرای برنامه دورهمی مجددا کانون توجهات قرار گرفته و یک تنه توانسته هست مخاطب میلیونی برای تلویزیون جذب کند طوری که علی رغم گفته خود مبنی بر عدم حضور در این برنامه باز هم مدیران شبکه نسیم تاکید به ادامه‌ دار بودن برنامه دورهمی دارند.به همان نسبت که مهران مدیری مهم و تاثیرگذار در رسانه‌ها بوده, حاشیه‌هایی که درمورد وی مطرح می شود هم خبرساز بوده هست.

بیوگرافی محمود پاک نیت

از اظهارات سیاسی وی در دورهمی و مشارکت نکردن با برادران قاسم‌ خانی تا جایزه نجومی و ساعت و خودروی گران قیمتش از ازدحام‌های داغ پیرامون مدیری هست.در این میان حاشیه‌های عجیب غریبی راجع به ساعت و خودروی گرانقیمت مهران مدیری در شبکه های مجازی به وجود آمد.در ادامه مروری بر چرایی و چگونگی این حواشی داریم.

میزان درامد مهران مدیری

جایزه نجومی “مهران مدیری” برای دورهمی واقعیت داشت؟مدت ها قبل, خبری عجیب درخصوص جایزه نجومی مهران مدیری برای برنامه “دورهمی” منتشر شد.سایتی خبری مدعی شده بود میزان درآمد و خرج‌های دقیق برنامه “دورهمی” برای عموم ناظران مشخص نیست

اما مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی 30 میلیون تومان جایزه دریافت می‌کندکه در طول هر ماه معادل 240 میلیون تومان می شود.پس از اعلام این خبر, هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی “دورهمی” در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفته بود:

مبلغ 30 میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده هست کذب محض هست و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمیکنند و هیچ وقت مهران مدیری 30 میلیون تومان دریافت نمی کند و جایزه او کمتر از این حرف‌ها هست.

ساعت 60 میلیون تومانی مهران مدیری

مهران مدیری در نخستین نشست خبری فیلم جدیدش از ساعت رولکس بهره گیری کرده بودکه با مراجعه به سایت رسمی این برند مشهور مشخص شد این ساعت بین 19 تا 34 هزار دلار هست و با دقت به قیمت دلار دست کم 60 میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود

ماجرای آشنایی محسن کیایی و همسرش

مهران مدیری با ساعت - ثروت مهران مدیری

 

ثروت مهران مدیری چقدر است؟

خودرو گرانقیمت و لاکچری مهران مدیری

مهران مدیری با ماشین گرانقیمت خود در مراسم هفتم عارف لرستانی شرکت کرده بود.این بازیگر و کارگردان معروف با خودرو گرانقیمت خود که یک دستگاه bmw بود به این مراسم آمده بودکه در نهایت همین موضوع حاشیه های زیادی برایش ایجاد کرد.

به گزارش پارس ناز برای این که بهتر درک کنید که مدیری ثروتش را از کجا آورده هست مثالی ساده برای شما می زنیم.چند وقت پیش پدرام کریمی مجری تلویزیون با حضور در برنامه دورهمی گفته بود که دستمزدش برای هر اجرای 5 میلیون هست.در واقع 5 میلیون جایزه برای اجرای شخصی که شما هم به احتمال چندان مانند ما این مجری را تا قبل از دورهمی نمی‌شناختید.

ما از جایزه اصلی مدیری که طبیعتا اگر ثروتی هم داشته باشد ناشی از همین درآمدها هست آگاهی دقیقی نداریم اما آیا واقعا برای مهران مدیری با آن پیشینه هنری و جذب مخاطب میلیونی برای تلویزیون جایزه بالا چیز عجیبی هست.وقتی مجری معمولی مانند پدرام کریمی برای هر اجرا 5 میلیون میگیرد چه مبلغی شایسته شان و جایگاه مهران مدیری هست؟ شما قضاوت کنید!!!!

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری

در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

زندگی خانوادگی مهران مدیری

آدم ها را با بچه های شان بهتر می شود شناخت. از تربیتی که شده اند و حر ف هایی که می زنند می توان اتمسفر داخل خانه شان را حدس زد. حالا هم نوبت مهران مدیری است تا او را با پسرش فرهاد بشناسیم. فرهاد که این روزها موزیسین شده و حتی موسیقی کارهای پدر را هم می سازد و انتخاب می کند، حرف هایی درباره خلق و خوی پدرش و حتی کارهایی که مادرش انجام می دهد.

بیوگرافی اردشیر کاظمی

این حرف ها برای زمانی است که او تازه داشت ریش و سبیل در می آورد و گواهینامه هم نداشت. با بازخوانی صحبت های او کمی بیشتر از خانه و تبار مدیری ها سر در آوردیم و شما را هم در لذت آن شریک می کنیم.

مهران مدیری با ماشین - ثروت مهران مدیری

کل ثروت مهران مدیری چقدر است؟

همسر مهران مدیری چه می کند

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. او خانه دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا