اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

همه نکات خواندنی بیوگرافی آزاده صمدی از ازدواج هنری تا طلاق به همراه تصاویر جدید

در این بخش قصد داریم بیوگرافی آزاده صمدی و عکس های جدید وی را به اشتراک بگذاریم،بیوگرافی آزاده صمدی از بازیگران زن سینما و تلویزیون و ماجرای طلاقش از هومن سیدی را به همراه عکسهای خانوادگی و فیلمشناسی “آزاده صمدی” و ناگفته های زندگی اش.برای خواندن بیوگرافی آزاده صمدی با ما در بازیگرآنلاین همراه باشید.

آزاده صمدی متولد چه سالی است؟

آزاده صمدی زاده ۱۷ دی ۱۳۵۷ است و 42 سال سن دارد

قد آزاده صمدی چقدر است؟

قد آزاده صمدی 163 سانتی متر است.

همسر آزاده صمدی چه کسی است؟

همسر سابق آزاده صمدی هومن سیدی بود.

آزاده صمدی با کدام فیلم به شهرت رسید؟

آزاده صمدی با فیلم راه بی پایان به شهرت رسید.

خلاصه بیوگرافی آزاده صمدی

نام و نام خانوادگیآزاده صمدی
زمینه فعالیت سینما و تلویزیون و تئاتر از سال 1385
تولد۱۷ دی ۱۳۵۷ – لاهیجان
 ملیت  ایران
پیشهبازیگر
همسر(ها) : هومن سیدی (۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲)

بیوگرافی آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی اصالتا اهل کجاست؟

در بیوگرافی آزاده صمدی میخوانیم آزاده صمدی بازیگر 42 ساله کشورمان از بازیگران محبوب خطه شمال کشور در 17 دی 1357 متولد شده است.

در بیوگرافی آزاده صمدی آمده است او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.وی با بازی در سریال راه بی پایان به شهرت رسید و کار خود را بیشتر در تئاتر ادامه داد.

کودکی آزاده صمدی

قد آزاده صمدی

در بیوگرافی آزاده صمدی آمده است که قد او 163 سانتی متر است.

ازدواج تا طلاق آزاده صمدی

از نکات پرجستجو بیوگرافی آزاده صمدی وضعیت تاهل و همسر اوست.آزاده صمدی اولین بار در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه با هومن سیدی آشنا شد و در سال 1385 همان سالی که ضبط سریال راه بی پایان در حال انجام بود و زمانی که هنوز کسی آنها را نمی شناخت ازدواج کردند

این زوج اما پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری سال 92 از هم جدا شدند .خبری که همان موقع توسط هومن سیدی تایید گردید و آزاده صمدی نیز در گفتگوهایی این مساله را تایید کرد و گفت.

همچنین چندی پیش عکسی با عنوان آزاده صمدی و دخترش منتشر گردیده بود که شایعه می باشد و او هیچ فرزندی ندارد.

آزاده صمدی و هومن سیدی

ماجرای طلاق آزاده صمدی از زبان هومن سیدی

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد.

سیدی در اینستاگرامش نوشت:

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده… بی‌شک زندگی من هم مثل هر کدام از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دهم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک من با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که به یک سال است که به اتمام رسیده.

ماجرای افسردگی شدید الناز حبیبی و 4سال دوری او از بازیگری

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت‌های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها به کلی بسته شود و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

آزاده صمدی و همسر سابقش

تحصیلات آزاده صمدی

در بیوگرافی آزاده صمدی امده است او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد

شروع فعالیت آزاده صمدی

از دانشگاه تا کلاس بازیگری

در بیوگرافی آزاده صمدی میخوانیم او سال 1379 در 22 سالگی زمانی که وارد دانشگاه سوره شد از دستیاری تئاتر شروع کرد سپس دوره بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند.

شروع کار آزاده صمدی با تئاتر

در بیوگرافی آزاده صمدی آمده است وی پیش از این در نمایش‌های متعددی از جمله «بی شیر و شکر» حمید امجد، «بیداری‌خانه نسوان» حسین کیانی، «بالاخره این زندگی مال کیه» اشکان خیل‌نژاد، «یه کلیک کوچولو» احمد سلیمانی، «رویای یک شب نیمه تابستان» مصطفی کوشکی، «زبان اصلی» رسول کاهانی و «بدون تماشاگر» علی سرابی به ایفای نقش پرداخته است.

ازاده صمدی در نمایش "آن دیگری"

آزاده صمدی اخیرا با گریمی متفاوت در نمایش «آن دیگری» به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد به ایفای نقش پرداخته است.

آزاده صمدی در نمایش آن دیگری

آزاده صمدی در تلویزیون

بااینکه آزاده صمدی کارش را در تئاتر شروع کرد، اما با بازی در سریال راه بی‌پایان (1386)همایون اسعدیان شناخته شد. نقشی کوتاه در سریالی که با معیارهای دهه هشتاد، هنجارشکن، ملتهب و جوان‌پسند بود.

در بیوگرافی آزاده صمدی میخوانیم صمدی از همان ابتدا نشان داد این توانایی را دارد که باوجود حضور کوتاه، تأثیرگذار ظاهر شود. چهره‌ای متفاوت با بازیگران زن شناخته شده، صدایی خش‌دار که صمدی خوب بلد بود آن را کنترل کند و استفاده‌ حساب‌شده از میمیک صورت، نوید ظهور بازیگری توانمند را می‌داد.

با این‌حال، صمدی حداقل تا سال ۹۲ زیر سایه هومن سیدی باقی ماند. سپس در فیلم کوتاه “35 متری سطح آب” و “دندان آبی” هومن سیدی و “هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید” بازی کرد.

آزاده صمدی در سریال راه بی پایان

در ادامه بیوگرافی آزاده صمدی میخوانیم او هرچند که در آفریقا، سیزده یا حتی سریال سی‌امین روز می‌درخشید، اما همواره به‌واسطه حضور در کنار سیدی مورد قضاوت قرار می‌گرفت و رفته‌رفته فرصت تبدیل‌شدن به بازیگر نقش‌های اول فیلم‌های سینمایی را از دست داد تا به بازیگر ثابت نقش‌های فرعی تبدیل شود.

آیا میدانستید که کمند امیرسلیمانی چپ دست است؟

از سوی دیگر، با بازی در سریال‌های انقلاب زیبا و پشت بام تهران جایگاه خود را به‌عنوان بازیگری که در قاب تلویزیون تأثیرگذاری بیشتری دارد، به تثبیت رساند.

ورود آزاده صمدی به سینما

در بیوگرافی آزاده صممدی امده است که وی سینما را هم از سال 1389 وقتی 32 ساله بود با فیلم آفریقا در کنار چهره هایی چون شهاب حسینی ، جواد عزتی و مینا ساداتی تجربه کرد.

آزاده صمدی در فیلم آفریقا

آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

در ادامه بیوگرافی آزاده صمدی میخوانیم او در سال 1392 در فیلم کمدی طبقه ی هسّاث فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخت. رضا عطاران برای این فیلم سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

آزاده صمدی با بازی در پنجاه کیلو آلبالو و خوب بد جلف به بازی در نقش‌های کاریکاتوری روی آورد؛ بازی در نقش دخترانی بی‌پروا/لوند که با لحنی خاص حرف می‌زنند و رفتاری غلوشده دارند.

آزاده صمدی در فیلم طبقه هساث

کارگردانی آزاده صمدی

یک کوچولو دغدغه کارگردانی دارم و بنظرم مثل همه خلق کردن‌‌ های دیگر خیلی جذاب است، شاید روزی تجربه‌ اش بکنم بحث‌‌ های جالبی درباره مونتاژ، تدوین و .. دارم.

سابقه اجرای آزاده صمدی

از نکات جالب بیوگرافی آزاده صمدی تجربه مجری گری اوست.اجرای نخستین برنامه اینترنتی زابیوکا که همزمان با جام جهانی ۲۰۱۸ از شبکه آیو پخش می شد بر عهده آزاده صمدی بود که با مخالفت ناظران صدا و سیما اجرای دیگر قسمت های این برنامه بر عهده بهرنگ علوی گذاشته شد.

ناظران سازمان ⁧صداوسیما ⁩بعد از اجرای قسمت اول برنامه ، در میانۀ قسمت دوم ، جلوی اجرای آزاده صمدی در این برنامه را گرفتند و بهرنگ علوی به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفت. بر اساس اعلام عوامل نزدیک به این برنامه درحالی که قرار بود آزاده صمدی مجری این برنامه باشد از طرف صدا و سیما اعلام شد :

این استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارد که یک زن اجرای برنامه ورزشی مردانه را بر عهده داشته باشد!

و در نتیجه تصمیم به تغییر او گرفته شد.

پس  از اجرای برنامه چارگوش (با محوریت موسیقی و در کنار احسان کرمی) و حواشی به وجود آمده برای برنامه‌ زابیواکا (با محوریت جام جهانی فوتبال)، نام آزاده صمدی دیگر به‌عنوان بازیگری مطرح ‌می‌شد که هم توانایی لازم برای اجرای نقش‌های تیپیکال را دارد و هم تسلط کافی برای اجرای یک برنامه تخصصی را. ترکیب عجیبی که از سابقه تئاتری صمدی سرچشمه می‌گرفت و نشان می‌داد صمدی این قابلیت را دارد که از تسلط در اجرا به نفع بازیگری و از توانایی باورپذیر کردن نقش‌ها برای جلوه‌گری در اجرا بهره‌برداری کند.

معرفی سریال ترکی پر طرفدار مولانا جلال الدین رومی

ازاده صمدی در برنامه زابیواکا

تیزر تبلیغاتی آزاده صمدی

یکی دیگر از نکات خواندنی بیوگرافی آزاده صمدی حضور او در تبلیغات است.یک دهه پس از شروع فعالیت و از میانه دهه نود، صمدی به هنرمندی چندوجهی تبدیل شد که حضورش در هر نقشی قابل‌باور و قرار گرفتنش در هر موقعیتی اثرگذار است. چه نقش زنی مطلقه در زیر نظر، چه بازی در تیزر تبلیغاتی محصولات لبنی و چه اجرای برنامه‌ای که قرار است مخاطب اصلی آن مردهای طرفدار فوتبال باشند.

آزاده صمدی در نمایش خانگی

بازی‌اش در سریال نهنگ آبی در نقش شخصیتی قابل پیش‌بینی، چندان موردتوجه قرار نگرفت؛ اما بازی در نقش زهره‌ می‌خواهم زنده بمانم نشان داد صمدی حتی بعد از عبور از چهل‌سالگی نیز این آمادگی را دارد که خودش و تصویر عمومی به وجود آمده از او (که ناشی از بازی در نقش‌هایی تیپیکال است) را به چالش بکشد.

آزاده صمدی در سریال میخواهم زنده بمانم

نیمی از داستان می‌خواهم زنده بمانم در شرایطی روایت می‌شود که بیننده از حضور زهره در داستان بی‌اطلاع است؛ زمانی زیادی از سریال صرف نمایش ماجراهای پیرامون هما (با بازی سحر دولتشاهی) و رابطه‌‌ای عاطفی می‌شود که به‌مرور میان هما و امیر شایگان (با بازی حامد بهداد) شکل می‌گیرد و خبری از زهره به‌عنوان زن رسمی شایگان نیست. در ابتدا زهره زنی سنتی معرفی می‌شود که خود را دور از شغل حساس شوهر نگه داشته؛ در باغی خارج از شهر به رتق‌وفتق امور روستاییان و احتمالاً املاک پدری مشغول است، دل‌خوش به سر زدن‌های گاه و بیگاه شوهرش که در حال طی کردن پله‌های ترقی ا‌ست. اما با ورود زهره به متن داستان و در برابر هم قرار گرفتن زهره و هما، مشخص می‌شود زهره به همان میزان که مقید به اصول مذهبی و پای‌بند به چارچوب‌های اخلاقی خانواده است، زنی سیاس و فتنه‌گر نیز هست.

با این حال، دلیل اصلی به چشم آمدن زهره در می‌خواهم زنده بمانم علاوه بر این دوگانگی در رفتار، کیفیت ویژه‌ای است که آزاده صمدی به این شخصیت بخشیده است؛ زهره، سیمایی سنگی دارد. اجزای صورتش به سختی و به شکلی حساب شده حرکت می‌کنند تا تمامی احساساتی را که دارد پنهان نگه دارند. همچنین به جز در مواردی که با همسرش خلوت کرده (چادر به سر ندارد)، رفتار فیزیکی‌اش خشک و جدی‌ است به شکلی که چادر روی سرش به ندرت تکان می‌خورد. چنین تصویری از صمدی در تضادی آشکار با کاراکترهایی قرار دارد که طی چند سال گذشته به آن‌ها جان داده یا حداقل به خاطر بازی در نقش آن‌ها به یاد آورده می‌شود. پیش از این، صمدی استفاده‌ای حداکثری از میمیک صورت و اندامش داشت اما در نقش زهره با کمترین استفاده از اجزای صورتش، در نقش زنی با رفتار متین و سنجیده ظاهر شده که طوفان درونش را به جای کلمات در سکوت‌هایش بروز می‌دهد.

دانلود و متن تمامی آهنگ های محمدرضا گلزار

زهره یک نقش فرعی‌ است اما صمدی در یکی از بهترین نقش آفرینی‌هایش او را در سطح یکی از شخصیت‌های اصلی سریال بالا می‌کشد تا بار دیگر ثابت کند این بازیگران هستند که به نقش‌های خود ارزش می‌دهند.

حقایق و علایق آزاده صمدی

در ادامه بیوگرافی ازاده صمدی مروری میکنیم بر حقایق و علایق وی.با ما در ادامه همراه باشید.

رویای زیستن به جای دیگران

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم.

رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

علاقه به عکاسی

اهل تماشای عکس و نقاشی هستم ، گاهی به نمایشگاه‌‌ ها و گالری‌‌ ها سر می‌ زنم و در اینترنت هم خیلی جستجو می‌ کنم.

دوست دارم کار‌های خوب را ببینم خودم هم گاهی عکاسی می‌ کنم.

زیبایی و موسیقی در زندگی

سعی می کنم ارتباط با زیبایی را در زندگی ام داشته باشم ، در مورد موسیقی هم همین طور است، همیشه در اوقات بیکاری گوشم را با موسیقی نوازش می دهم.

موسیقی که با توجه به حال و مود آن لحظه ام باشد و حالم را هم بهتر کند.

آشپزی

در بیوگرافی ازاده صمدی از زبان خودش از عشق او به آشپزی میخوانیم. آزاده صمدی میگوید : روی آشپزی ام ادعا دارم و شک نکنید که آشپزی ‌ام حرف ندارد ، بهترین غذای شمالی در عمرتون را من می ‌توانم بپزم.

وسواس کاری

در انتخاب هایم دقت می کنم و وسواس در این زمینه دارم برای همین می توانم از تمام آثاری که در کارنامه کاری ام ثبت شده دفاع کنم و دوستشان داشته باشم.

به دنبال متفاوت بودن

از آن دست بازیگرانی هستم که دوست دارم شیوه های جدید را تجربه کنم به همین دلیل متفاوت بودن نقش برایم ارجح تر از اندازه نقش است.

بدون عشق هرگز!

من هر روز که از خواب بیدار می‌شوم، می ‌گویم شاید امروز آخرین روز زندگی ‌ام باشد بنابراین باید از حضور همه آدم‌ های اطراف لذت ببرم.

معتقدم اگر عشق و دوست داشتن وجود نداشته باشد ، نمی ‌توانیم کار خود را انجام دهیم.

تلویزیون هم ایراد ندارد

زمانی به شدت ایده آلیست بودم و اصلا تصور نمی کردم با سریال های تلویزیونی همکاری کنم. اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم کنار تئاتر و سینما حضور در سریال های تلویزیونی هم ایراد ندارد؛ چون به این ترتیب با خیال آسوده به عشق اصلی ام یعنی بازیگری تئاتر می پردازم. به هرحال همه بر این نکته اعتراف داریم که تامین هزینه های زندگی فقط با حضور در آثار نمایشی امکان پذیر نیست.

انتخاب شهاب حسینی بهترین بازیگر جشنواره فنلاند

باید آدم خوشحالی باشم

من همیشه فکر می کنم باید آدم خوشحالی باشم ، شاید سال های گذشته این موضوع را فراموش کرده بودم اما حالا این موضوع را در خودم تقویت کردم.

باید لحظه لحظه زندگی خوشحال باشم.

علاقه به بازیگری از کودکی

در بیوگرافی آزاده صمدی آمده است وی از کودکی به بازیگری علاقه داشت. اگر بخواهم درباره بازیگری بگویم، باید به دوران بچگی‌ ام برگردم

بچه خیال‌ پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم. در خیالاتم خودم را جای آدم‌ های مختلف می‌ گذاشتم و بازی می‌ کردم  رویای زندگی و زیستن به جای دیگران همیشه با من بود

هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد، تنها فرقش این است که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم

گرایشات سیاسی آزاده صمدی

در بیوگرافی ازاده صمدی آمده است وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران «۱۳۸۸» از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

گفتگویی کوتاه با آزاده صمدی

* بازیگری برای آزاده صمدی چه تعریفی دارد؟   
آزاده صمدی: اگر بخواهم درباره بازیگری بگویم، باید به دوران بچگی‌ام برگردم. بچه خیال‌پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم. در خیالاتم خودم را جای آدم‌های مختلف می‌گذاشتم و بازی می‌کردم. رویای زندگی و زیستن به جای دیگران همیشه با من بود. هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد، تنها فرقش این است که الان جلوی دوربین بازی می‌کنم. البته بازیگری تعریف آکادمیکی هم دارد، اما برای من معنا و تعریفش این است. این‌که جای آدم‌های مختلف، زندگی و فکر کنم، هنوز هم مثل دوران کودکی جالب است.

* بازیگر باید به چه دانش‌هایی مسلط باشد؟

تحصیلات آکادمیک یا حداقل حضور در کارگاه‌های بازیگری برای بازیگری لازم است. طبیعی است که بدون گذراندن دوره نمی‌توان بازیگر شد. شاید در تلویزیون و سینما این مساله اتفاق افتاده باشد، ولی برای اینکه بازیگر باشید- منظورم صرفا حضور جلوی دوربین نیست- نیاز به آموختن دارید. باید نکته‌هایی را به لحاظ تکنیک، تمرکز، حس، تنفس، بیان، بدن و خیلی موارد دیگر یاد گرفت. درغیر این صورت بازیگر نیستید

*  با این تعریف از بازیگری چقدر به این کار، حرفه‌ای نگاه می‌کنید و برایتان به عنوان شغل و منبع درآمد، جدی است؟اصلا اگر از شما بپرسند چه کاره هستید، می‌گویید بازیگرم؟
نه اینطوری نیست که بگویم بازیگری هم می‌کنم. من بازیگرم و این شغل و حرفه‌ام است. اما بیشتر به دیده هنر به آن نگاه می‌کنم. خودم را بازیگر می‌دانم و اگر شرایطی پیش بیاید که 10 سال در خانه بمانم و کاری که راضی‌ام بکند به من پیشنهاد نشود، باز هم خودم را بازیگر می‌دانم.

دلیل ازدواج نکردن مهراوه شریفی نیا و ماجرای لو رفتن عکس های او

*  به نظر می‌آید به کار تلویزیونی بیشتر از سینما دلبسته هستید؟
شرایط طوری بوده که بیشتر کار تلویزیونی انجام دادم و با تلویزیون شروع کردم. این‌ها  به این معنی نیست که یکی را بر دیگری ترجیح می‌دهم. خودم هم نمی‌دانم  در آینده درکدام یک از این‌ها بیشتر حضور خواهم داشت. تا امروز بیشتر کار تلویزیونی داشتم منتها در راهی که پیش می‌روم ممکن است تصمیم‌های دیگری بگیرم.

* نمی‌ترسید از اینکه این سخت‌گیری و کم کاری باعث شود به مرور از یاد‌ها بروید و پیشنهاد کار نداشته باشید؟
فعلا چند تا کار دارم که خب در طول پخش آنها کارم دیده خواهد شد اما حق با شماست ممکن هم هست مدتی کار خوبی که بپسندم بهم پیشنهاد نشود و فراموش شوم اما به هر حال مسیری که انتخاب کردم این است و تصمیم دارم با همین اصول و ارزش‌ها کار کنم. بازیگر‌های دیگری هم هستند که با همین باور‌ها کار کردند، چند سالی هم نبودند و دوباره با یک کار خوب برگشتند نزدیک‌ترین مثالی هم که می‌توانم بزنم خانم ویشکا آسایش است.

* چقدر به عنوان یک زن پیشرفت در کار برایتان سخت‌تر است و با چه مشکلاتی باید دست و پنجه نرم کنید؟
آزاده صمدی: شخصا دوست ندارم برای هیچ چیز تفکیک جنسیتی قائل بشوم. می‌دانم که در جامعه ما در بسیاری حوزه‌ها این تفکیک وجود دارد ولی من سعی می‌کنم اینجوری به آن نگاه نکنم تا کمتر اذیت بشوم چون به هر حال این مسائل آزار دهنده است و حقایقی است که وجود دارند. اما من فکر می‌کنم در نهایت وقتی نمی‌توانم چیزی را تغییر بدهم بهتر است به آن فکر نکنم و کار خودم را انجام بدهم، کارهایی که دوست دارم. شاید گاهی فکر کردن به این ماجرا‌ها جلوی راهم را بگیرد یا سرعت حرکتم را کند و اذیتم بکند. خیلی که راجع به این ناحقی‌ها حرف می‌زنیم صحبت‌هایمان به شعار تبدیل می‌شوند و زیاد که شعارهایمان را تکرار می‌کنیم تبدیل به غر می‌شود. من هم نه اهل شعار هستم و نه اهل غر زدن.

*   همیشه این دیدگاه را داشتید یا بالارفتن سن هم در رسیدن به این دیدگاه‌ها تاثیر داشته؟
قطعا سن تاثیر داشته. البته دقیق نمی‌توانم بگویم بیشتر تاثیر سن است یا تجربه. چون من کار را دیر شروع کردم. شاید همین تجربیاتی که الان دارم دیگرانی که مثلا در 23 سالگی وارد این عرصه شدند ، زودتر به دست آورده باشند.

* خودتان را آدم موفقی می دانید؟
نمی دانم، این چیزی است که دیگران باید درباره اش نظر بدهند.

معرفی سریال رازآلود 1899 ؛ اثری جدید از سازندگان دارک که مخاطبان را مجذوب خود کرد!

*  بالاخره هر کسی احساس شخصی هم نسبت به موفقیت خودش دارد؟
ببینید واقعا سخت است. هر کسی از موفقیت تعریف و برداشت خاصی دارد و به نظرم مسئله ای نسبی است. اما به هر حال برای موفقیت تلاش می کنم و سعی می کنم طوری زندگی کنم که در آینده احساس موفقیت کنم. اما اینطور نیست که هر روز از خودم بپرسم الان موفق هستم یا نه.

*  برای موفقیت از چه چیزهایی گذشتید؟
اکثریت دوست دارند چه از نظر بحث مالی و چه به خاطر بیشتر دیده و مطرح شدن، زیاد کار کنند اما من به این میل غلبه کردم و سعی کردم گزیده کاری خودم را حفظ کنم و هر کاری را قبول نکنم. طبیعتا خیلی سخت است اما با تعریفی که من از موفقیت دارم بیشتر هم خوانی دارد و فکر می کنم برای رسیدن به آن اهدافی که در نظر دارم باید سختگیر باشم و هر کاری را قبول نکنم.

*  به نظرتان برای خوشبخت بودن باید موفق بود؟
خوشبختی و موفقیت دو مفهوم مستقل و جدا هستند. یعنی موفقیت الزاما خوشبختی نمی آورد و ممکن است یک نفر از نظر اکثریت، آدم موفقی نباشد اما خوشبخت باشد. البته موفقیت شاید بتواند به کسب احساس خوشبختی کمک کند.

*در طول این سال‌ها هیچ‌وقت بازیگری دلتان را زده تاحدی که تصمیم جدی بگیرید سراغ هنرهای دیگر بروید؟

نه! البته نمی‌توانم بگویم بازیگری دلم را زده، چون وقتی روی صحنه یا جلوی دوربین هستم، خیلی حالم خوب است. شاید درمواردی شرایط کار خوب نباشد‌ اما خود بازیگری هیچ‌وقت دلم را نزده و همیشه قلبم برای بازی تند تند می‌زند.

البته طبیعی است که بعضی از نقش‌ها را بیشتر دوست داشته باشم. گاهی فکرم مشغول می‌شود که اگر روزی شرایطش فراهم شود، کارگردانی را تجربه کنم اما این ربطی به دلزدگی از بازیگری ندارد و بیشتر به کنجکاوی‌ام برمی‌گردد.

*این سال‌ها بیشتر تئاتر بازی می‌کنید، امکان دارد دلزدگی از سینما، بازیگر را به سمت تئاتر بکشد؟

نه! درمواردی درحوزه تئاتر کار بهتری به بازیگر پیشنهاد می‌شود و می‌بینم روی صحنه با نقشی خاص، حالم بهتر بوده یا فضا را امن‌تر احساس می‌کنم. در این شرایط بدون تردید بازی روی صحنه را می‌پذیرم. همه این انتخاب‌ها به پیشنهادی که به بازیگر شده و حال روحی او برمی‌گردد.

*در فرصت‌هایی که بازی نمی‌کنید دل مشغولی‌های دیگرتان چیست؟ برای مثال سمت نوشتن ‌ می‌روید؟

دلنوشته‌هایی دارم که قبلا بیشتر در وبلاگم می‌نوشتم. گاهی برای نوشتن نمایشنامه و فیلمنامه در حد زدن گپ، تغییر یک موقعیت، یادداشت دیالوگ یا روتوش کردن ‌ کارهایی کرده‌ام اما نوشتن به نظرم فرآیندی است که باید خیلی درباره‌اش خواند و دانست. نوشتن کاری علمی است و باید درام را خوب شناخت.

سیر تا پیاز زندگی عبدالرضا اکبری و مروری بر آثار او

*پشت صحنه تئاتر و سینما چه فرقی باهم دارد؟ کدام‌یک جذاب‌تر است؟

در تئاتر دو، سه ماهه تمرین قبل از اجرا داریم. همه چیز در همان تمرین به دست می‌آید. همان زمان است که با گروه زندگی می‌کنیم؛ همدیگر را می‌شناسیم و فضایی ایجاد می‌شود که پیش از این نبوده است.

اما در سینما، ارتباط بازیگر با بازیگر مقابل و دیگران در همان زمان فیلمبرداری و طی یکی، دو ماه اتفاق می‌افتد. فیلمبرداری اوقات تلف‌شده زیاد دارد و به همین دلیل مدت بیشتری در شرایطی که کاری نداریم، در کنار هم هستیم.

*تا الان معیارتان برای انتخاب این نقش‌ها چه بوده؟

جذابیت و چالش‌های نقش. صرفا اینکه در فیلم حضور داشته باشم راضی‌ام نمی‌کند.

*چطور خودتان را برای نقش آماده می‌کنید؟

یکی از کارهایی که همیشه می‌کنم فکر کردن خیلی زیاد به آدمی است که قرار است نقش‌اش را بازی کنم.

*رسیدن به درک درستی از نقش، تمرین خاصی هم لازم دارد؟

بخشی از آن برمی‌گردد به درک نقش. به نظرم چیزی به نام شعور در بازیگر باید وجود داشته باشد. متن فیلمنامه به بازیگر مواد اولیه‌‌ می‌دهد و فقط کافی است که او به آنها خوب فکر کند.

شما در حال مطالعه بیوگرافی آزاده صمدی در بازیگرآنلاین هستید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بیوگرافی آزاده صمدی با ما در ادامه همراه باشید.

بخشی از گفتگو آزاده صمدی با مهران مدیری

صمدی در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه شایعاتی وجود دارد که شما جدی و بد اخلاق هستید، گفت: من خیلی آدم خوش اخلاق و خوش خنده‌ای هستم؛ احتمالا خیلی اذیتم کردند که این اتفاق افتاده است. در حیطه کاری ما خیلی از مناسبات رعایت نمی‌شود. متاسفانه آدم‌ها برای کار خود احترام قائل نیستند. تکرار این مسئله ممکن است آدم را برنجاند و عصبانی کند. برای من مهم است هوای دل همدیگر را داشته باشیم اما متاسفانه در حرفه ما بیشتر به وظیفه خودشان بدون در نظر گرفتن خیلی چیزها می‌پردازند.

حضور آزاده صمدی در شبکه های اجتماعی

صمدی اظهار داشت: حدود دو سال است که در فضای مجازی هستم. یک دلیل خاص داشت؛ دوست داشتم تئاترهایی که اجرا می‌کنم را اطلاع‌رسانی کنم تا مردم به دیدن تئاتر تشویق شوند. متاسفانه فرهنگ استفاده از فضای مجازی وجود ندارد. البته من گاهی با این اتفاق‌ها در فضای مجازی تفریح می‌کنم.

صمدی درباره ترجیح خود برای بازی در تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: در سال دو تئاتر کار می‌کنم. سینما هم همین طور و اگر سریال جذابی پیشنهاد شود، قبول می‌کنم. مثل سریال «پشت بام تهران» که بازی کردم.

همه چیز درباره بیوگرافی مهران مدیری اسطوره طنز ایران

صمدی در پاسخ به سوال در خصوص لزوم داشتن تحصیلات آکادمیک در حرفه بازیگری گفت: به دانشجویان تئاتر توصیه می‌کنم در کنار هم، تئاترهای دانشجویی را تجربه کنند؛ چرا که تجربه‌های بسیاری می‌توانند به دست بیاورند.

صمدی درباره تعبیرش از عاشق شدن و تجربه خود از این حس عنوان کرد: تعبیر عاشق شدن را نمی‌دانم. به دوست داشتن اعتقاد دارم اما نمی دانم عشق وجود دارد یا نه.

اینستاگرام آزاده صمدی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی خانم آزاده صمدی و از اخبار او در دنیای مجازی و همچنین پست هایي کـه بـه اشتراک می‌گذارد با خبر می‌شویم.برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی آزاده صمدی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او نزدیک به 1.5 میلیون فالوور و بیش از 200 پست در اینستاگرام دارد.

اینستاگرام آزاده صمدی

فیلم‌شناسی آزاده صمدی

در ادامه بیوگرافی آزاده صمدی مروری میکنیم بر فیلم ها و فعالیت های او.با ما در ادامه همراه باشید.

آزاده صمدی در سینما

فیلم‌های سینمایی
سالنام فیلمکارگرداننقش
۱۳۹۸خط استوااصغر نعیمی
۱۳۹۷زیرنظرمجید صالحیگیتی
۱۳۹۶مارموزکمال تبریزیمیترا
سراسر شبفرزاد مؤتمنشهره
۱۳۹۵ساعت ۵ عصرمهران مدیریمهناز پاریس
لابیمحمد پرویزی
۱۳۹۴خوب، بد، جلفپیمان قاسم‌خانیمژده قنبرزاده
۵۰ کیلو آلبالومانی حقیقیاروشا اژدری
گاهیمحمدرضا رحمانیابریشم افراشته
۱۳۹۳ارغوانامید بنکدار و کیوان علیمحمدیلیلی
۱۳۹۲طبقه حساسکمال تبریزیمهین کمالی
۱۳۹۱سیزدههومن سیدیسامی
۱۳۸۹آفریقاهومن سیدیشیرین
۱۳۸۷شبانه‌روزامید بنکدار و کیوان علیمحمدینگار

فیلم کوتاه های آزاده صمدی

سالنامکارگرداننقش
۱۳۸۳هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گویدامید بنکدار و کیوان علیمحمدی
۱۳۸۴مسافرکشمزدک میرعابدینی
۱۳۸۶۳۵متری سطح آبهومن سیدینورا
دندان آبیهومن سیدیحدیث
۱۳۸۷تمام وسایل شخصی من جابه‌جا شدههومن سیدی

آزاده صمدی در تلویزیون

مجموعه تلویزیونی

سالنامکارگرداننقش
۱۳۸۵ما چند نفرفیاض موسویرکسانا
۱۳۸۶راه بی‌پایانهمایون اسعدیانغزل توتونچی
۱۳۸۷ملودی شهر بارانی (تله‌تئاتر)هادی مرزبان (کارگردان هنری)
مسعود فروتن (کارگردان تلویزیونی)
گیلان
۱۳۸۸گاوصندوقمازیار میریپرستو
۱۳۹۰سی امین روزجواد افشارپری
۱۳۹۱حیرانیامید بنکدار
کیوان علیمحمدی
تینا
۱۳۹۳انقلاب زیبابهرنگ توفیقیزیبا
۱۳۹۴پشت بام تهرانبهرنگ توفیقیاختر نمدزن
۱۳۹۶–۱۳۹۵دیواربه‌دیوارسامان مقدممهناز
۱۳۹۷–۱۳۹۶دیوار به دیوار ۲سامان مقدممهناز

تله فیلم های ازاده صمدی

سالنامکارگرداننقش
۱۳۸۷دلایل اصلیکاظم معصومیرها
۱۳۸۷آخرین گره خورشیدهمایون اسعدیانزیبا
۱۳۸۶یکی از میان همهابراهیم شیبانینیلوفر

آزاده صمدی در نمایش خانگی

سالنامکارگرداننقش
۱۳۹۹می‌خواهم زنده بمانمشهرام شاه‌حسینیزهره
۱۳۹۸–۱۳۹۷نهنگ آبیفریدون جیرانیهاله
۱۳۹۶عالیجنابسام قریبیانلیلا مظاهر
معرفی کامل سریال آمریکایی پوکر فیس (Poker Face)

تئاترهای آزاده صمدی

  • نمایش آن دیگری، نویسنده: آرمین جوان، کارگردان: سمانه زندی‌نژاد، سال ۱۳۹۸، پردیس تئاتر شهرزاد
  • نمایش بداهه، نویسنده: نغمه ثمینی، کارگردان: آروند دشت‌آرای، سال ۱۳۹۸، دو دوره اجرا، دوره اول اجرا سالن ناظرزاده کرمانی و دوره دوم اجرا تماشاخانه ملک
  • نمایش رؤیای یک شب نیمه تابستان، نویسنده: ویلیام شکسپیر، کارگردان: مصطفی کوشکی، دوره اول اجرا سال ۱۳۹۵-دوره دوم اجرا سال ۱۳۹۸، سالن تئاتر مستقل تهران
  • نمایش بدون تماشاگر، نویسنده: ابوالفضل کاهانی، کارگردان: علی سرابی، سال ۱۳۹۷، پردیس تئاتر شهرزاد
  • نمایش زبان اصلی، نویسنده و کارگردان: رسول کاهانی، دوره اول اجرا سال ۱۳۹۴، سالن باران-دوره دوم اجرا سال ۱۳۹۶، سالن ۲ تماشاخانه پالیز
  • نمایش نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه، نویسنده و کارگردان: کیومرث مرادی، سال ۱۳۹۶، سالن مستقل تهران
  • نمایش آیس لند، نویسنده: نیکلاس بیلون، کارگردان: آیدا کیخایی، سال ۱۳۹۵، سالن باران
  • نمایش پنج ثانیه برف، نویسنده: عباس جمالی، کارگردان: مرتضی میرمنتظمی، سال ۱۳۹۵، تالار حافظ
  • نمایش و؛ و wow، نویسنده و کارگردان: تینو صالحی، سال ۱۳۹۳، تالار حافظ
  • نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟، نویسنده: برایان کلارک، کارگردان: اشکان خیل‌نژاد، سال ۱۳۹۳، سالن ناظرزاده
  • نمایش P2، نویسنده: عباس جمالی، کارگردان:سید مرتضی میرمنتظمی، سال ۱۳۹۳، تالار حافظ
  • نمایش یک کلیک کوچولو، نویسنده: محمدرضا کوهستانی، کارگردان: احمد سلیمانی، سال ۱۳۹۳، تالار حافظ (ایشان در این نمایش هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان طراح لباس حضور داشته‌اند)
  • نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق، نویسنده و کارگردان: هومن سیدی، سال ۱۳۹۲، تالار حافظ
  • نمایش پرفورمنس بی انتخاب، اجرا گردان: امیر کنجانی، سال ۱۳۹۲، پردیس سینمایی ملت
  • نمایش مشروطه بانو، نویسنده و کارگردان: حسین کیانی، سال ۱۳۹۰، سالن اصلی تئاتر شهر
  • نمایش بی شیر و شکر، نویسنده و کارگردان: حمید امجد، سال ۱۳۸۲ و ۱۳۸۳، سالن اصلی تئاتر شهر
  • تله تئاتر دریا روندگان، نویسنده:نامعلوم، کارگردان: محمد عاقبتی، سال ۱۳۸۵، شبکه چهار

نمایشنامه‌خوانی

  • عروسی خون، نویسنده: فدریکو گارسیا لورکا، کارگردان: روح‌الله جعفری، سالن چهارسو- تئاتر شهر، سال ۱۳۹۴
  • خانه برنارد آلبا، نویسنده:فدریکو گارسیا لورکا، کارگردان: نسیم ادبی، سالن تئاتر باران، سال ۱۳۹۳
  • شب سال نو، نویسنده و کارگردان: محمد رحمانیان، فرهنگسرای اندیشه، سال ۱۳۹۲

اجرا

سالنام برنامهتهیه‌کننده
۱۳۹۵چارگوشامین پرواس
۱۳۹۷زابیواکاحامد جوادزاده

جوایز و افتخارات آزاده صمدی

سالجایزهردهکار نامزد شدهنتیجه
۱۳۸۹بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش اول زنآفریقابرنده (بخش آثار ویدئویی)

آلبوم تصاویر آزاده صمدی

در این مطلب از بازیگر آنلاین مروری کردیم بر بیوگرافی آزاده صمدی.برای مشاهده تصاویر وی با ما در ادامه همراه باشید.

تیپ زیبای آزاده صمدی در اکران مستند چاووش
آزاده صمدی در اکران مستند چاووش
عکس کودکی آزاده صمدی
عکس کودکی آزاده صمدی
آزاده صمدی در آغوش مادربزرگش
آزاده صمدی در آغوش مادربزرگش

تیپ آزاده صمدی در جشن حافظ آزاده صمدی در خندوانه آزاده صمدی با لباس سنتی گریم آزاده صمدی با آرایش غلیظ گریم آزاده صمدی برای فیلم 50 کیلو آلبالو عکس پاییزی آزاده صمدی جشن تولد آزاده صمدی پرتره زیبای آزاده صمدی با شال مشکی آزاده صمدی در گندمزار تیپ اسپرت آزاده صمدی آزاده صمدی در خانه اش عکس عجیب آزاده صمدی عکاسی مدلینگ آزاده صمدی تیپ آزاده صمدی با شال زرد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا